Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moet even mijn verhaal kwijt. Ging vandaag lekker sporten voor de afleiding. Warmlopen ging goed, maar bij de eerste oefening loop ik een zweepslag op :((( Krukken en strompelen. Voel opslag ook mijn borsten niet meer en ook mijn buik niet echt. Maak me dus best wel zorgen nu.

Geplaatst

Maaikie, Volgens mij kan sporten echt geen kwaad hoor. Weet overigens niet wat zweepslag is? Is dat net zoiets als een whiplash? I.i.g. lekker op de bank gaan liggen en je laten vertroetelen en vooral niet te druk maken. Lekkkere hete douche enzo

Geplaatst

@Joekie..hoe gaat die daar op dag 7...hier Bloempje80 op dag 9...pffff wil echt proberen te wachten tot zaterdagavond...

Ga zaterdagmiddag op stap met familie en wil dan niet als de test negatief is erbij lopen als een treurwilg ..:mad:

Geplaatst

Hey meiden,

Jootje, Gefeliciteerd wat een supernieuws voor je! Ik heb bij m'n dochter ook 2 dagen tevroeg getest, dus ga er maar vanuit dat het raak is, probeer er lekker van te genieten, al is dat super moeilijk, nu alles nog zo onzeker is....

Wens alle meiden in het rood heel veel sterkte!!! Succes voor degenen die een volgende poging gaan wagen!

Alle meiden in het groen, nogmaals Gefeliciteerd en lekker genieten!!!

Wij hebben 7 okt een gesprek met de gyn en gaan dan bespreken hoe verder.....

Allemaal alvast een heel fijn weekend gewenst, geniet van deze fijne zonnige dagen!!!

Geplaatst

hier op dg WD10 aanbeland..ik ga toch wachten met testen tot zondagochtend. Gisteren Geertgen gebeld en zei zeiden dat je alleen met ochterurine mocht testen, en niet eerder dan de testdag...hmmm hou ik het vol ? Ik voel in ieder geval geen pijn meer aan mijn borsten...slecht voorteken :-(

Geplaatst

Zo meiden, ik heb mijzelf rood gemaakt en schuif door naar het oktober bankje....Suc6 Jootje, jij bent de afsluiter!!!

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

13 september Ilse (mk 5wk, 5 dg)

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

21 september Lijntje

22 september Liesjuh

23 september Mama van Carmen

24 september Babyenschede

26 september Neel

27 september Sorpresa

28 september Amanda

29 september Scorpio71

30 september Nes73

30 september Jootje1

Geplaatst

Oh, ik voel van alles daar beneden.. Steeds steekjes en vaker dan voorheen en ongie gevoel.. Vind het spannend hoor... Begin bang te worden dat het een teken is van aankomende ongie.. :(

Normaal zou dinsdag mijn nod zijn als ik de punctie als eisprong neem.. Ben een beetje bang :(

Geplaatst

We sluiten groen af!. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven. Afgelopen woensdag testte ik al positief en nu nog steeds! Ik dacht ook dat ik ongesteld werd door alles wat ik voelde, maar toch niet! Nu maar hopen dat het niet weer een bbz is. 10 okt echo, en dan weet ik het zeker! Jongens de wonderen zijn de wereld niet uit. Eerste ivf poging ever...mislukt...noodgedwongen iui omdat er maar 1 eicel is....wel 33 mljn zaadcellen en raak! Wauw.... Succes allemaal meiden!

Geplaatst

We sluiten groen af!. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven. Afgelopen woensdag testte ik al positief en nu nog steeds! Ik dacht ook dat ik ongesteld werd door alles wat ik voelde, maar toch niet! Nu maar hopen dat het niet weer een bbz is. 10 okt echo, en dan weet ik het zeker! Jongens de wonderen zijn de wereld niet uit. Eerste ivf poging ever...mislukt...noodgedwongen iui omdat er maar 1 eicel is....wel 33 mljn zaadcellen en raak! Wauw.... Succes allemaal meiden!

Geplaatst

Jootje .....hiep hiep hoera.....hiep hiep hoera. Kom maar op naar het bankje zwanger meid. Wat een mooie afsluiter deze maand.

Alle dames in het het rood en met name Liesjuh Ik wens jullie zoveel succes in Oktober en met dit weer moet dat wel een heel positief bankje worden.

Op het bankje mei 2012 laat ik straks weer van me horen wat er uit de echo zal komen. Pfff ben echt ongeduldig.

Geplaatst

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

13 september Ilse (mk 5wk, 5 dg)

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

21 september Lijntje

22 september Liesjuh

23 september Mama van Carmen

24 september Babyenschede

26 september Neel

27 september Sorpresa

28 september Amanda

29 september Scorpio71

30 september Nes73

30 september Jootje1

Geplaatst

Jootje, vandaag is het echt officieel, Gefeliciteerd meid, super voor je!!!

MamavanCarmen, krijg de tranen in m'n ogen dat je mij noemt.... voel me vandaag al niet zo best en nu lees ik je berichtje, thanx, lief van je!!! Wij hebben op 7 oktober gesprek met de gyn, we bekijken dan hoe verder...

Ga jij lekker genieten van je zwangerschap, je hebt het net als ieder ander hier zó verdiend!!!

Geplaatst

Hé Jootje ook van mij SUPER GEFELICITEERD!!! En we zien je bij het mei 2012 topic? Geniet ervan. Ken de angst voor opnieuw een bbz, dus hoop voor je dat je weken naar de echo toe heel snel gaan. Hé en ondertussen moet je maar denken dat het 2x zou gebeuren is wel een hele kleine kans toch? Daar hield ik me in ieder geval aan vast.

x Jett

Geplaatst

Dag lieve allemaal,Ik heb na mijn mislukte poging niet meer meegeschreven hier, maar wel alle berichten steeds meegelezen. Ik vond het allemaal erg confronterend, mijn naam zo in het rood. Heb even lekker in mijn eigen luchtbel gezeten! Vind het nog steeds wel erg rood, maar gelukkig wel een paar groenen en we sluiten hem groen af. En vooral dat laatste (jootje, super!) geeft me ineens weer zoveel moed voor de komende maand! Gefeliciteerd groene dames, hoop op een gezonde zwangerschap voor jullie!Wij gaan dinsdag evalueren in het ZH en dan kannik weer duimen draaien voor nu wel een goede ontdooing van ons enige cryootje! Veel liefs,Inge

Geplaatst

Inge is begrijp je helemaal hoor meid!! 't Is niet niks om steeds weer je naam in het rood te moeten zetten.. Dikke knuf van hieruit...

Meiden, ik heb hier altijd meegeschreven maar val wel van de lijst met mijn nod.

Toch wil ik jullie deze foto even laten zien:

[ATTACH=CONFIG]2394[/ATTACH]

Dag 8 na tp...

Spannend hé meiden!! Hoop toch zo dat dit goed mag blijven gaan!!!

In het echt is de test duidelijker maar krijg em niet geweldig op de foto..

Geplaatst

Joekiegeweldig! Geniet ervan.

Inge, heel herkenbaar! Het doet pijn ....

Iedereen die dit bankje rood geworden is, sterkte en veel succes met de volgende pogingen of besluiten.

Iedereen in t groen, geniet ervan, het blijft een echt wonder.

Met mij gaat het wisselend, ook ik ben in een diep gat gevallen, nog 1 Cryo poging te gaan en ik weet er zijn meer mensen die bij de allerlaatste behandeling zwanger zijn geworden, maar de cryo's hebben tot op heden nog niet 1 keer iets gedaan. Dus daar geloof ik niet zo meer in. Dus sta in een zwaar dilemma hierna toch mog een 4e poging? Maar red ik dat nog wel? Emotioneel, Lichamelijk maar ook gelet op balans werk-prive, ik ben manager bij een bank een super leuke, pittige job en daarnaast ga ik volgend jaar aan de universiteit afstuderen. Daarbij weet ik niet of onze relatie nog meer verdriet aan kan. Mijn man is geweldig, maar gaat er aan onderdoor hoeveel verdriet ik heb, hij wil dat we samen gelukkig zijn en niet steeds pijn en verdriet hebben.... En we hebben een leuk leven, vanavond heerlijk feesten, morgen lekker uiteten, overd drie weken gaan we voor bijna een maand rondreizen door nambibie en begin volgend jaar een trip naar Lapland. We hebben drie geweldige honden en eigenlijk ben ik helemaal niet zo gek op kinderen. Dus waarom heb ik er dan toch zoveel moeite mee geen kindje te krijgen, zoveel pijn en verdriet....

Fijn met jullie geluk en verdriet te hebben gedeeld en ik wens iedereen veel geluk, liefde en gezondheid! En wie weet kom ik nog iemand tegen op het december bankje.

X Donna

Geplaatst

Meiden, ik heb hier altijd meegeschreven maar val wel van de lijst met mijn nod.

Toch wil ik jullie deze foto even laten zien:

[ATTACH=CONFIG]2394[/ATTACH]

Dag 8 na tp...

Spannend hé meiden!! Hoop toch zo dat dit goed mag blijven gaan!!!

In het echt is de test duidelijker maar krijg em niet geweldig op de foto..

Joekie ook hier alvast een voorzichtige proficiat!! Helemaal super. Ik had ook op wd 8 een heel licht streepje en werd steeds donkerder.

Ik ben blij als het woensdag is. Eindelijk de echo. Ik wil ff de bevestiging dat alles goed is. Al heb ik natuurlijk wel nog een keer bloed laten prikken en heb ik nog 3 testen gedaan die steeds donkerder zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden