Ga naar inhoud

Prednison - vage streep niet zwanger - Alan Beer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben daar al eens geweest, is wel te doen hoor. Ik/mijn tomtom kon alleen niet goed het gebouwtje vinden. Wel de buurt, maar ik reed blijkbaar er steeds voorbij. Ik ben toen bij een grote bank welke aan diezelfde straat zit naar binnen gelopen, heb de enige engelssprekende man/bankmedewerker verleidelijk aangekeken en hij heeft mij er persoonlijk maar toe gebracht

*grijns*

• Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beanie, ik slik de tarwekiwmolie van de krui.dvat en daarvan met je 3 tabletjes per dag nemen.

Wen, heel heel veel succes morgen! Hoop dat de cryo's goed ontdooien! Zal voor je duimen!

Henne, geen idee. Ben tot nu toe altijd bij DD zelf geweest en nog niet bij dr. Pf zelf. Heb dat allemaal via hun laten doen.

Geplaatst

Hi Tool,

Dank voor je reactie! Ik heb tarwekiemolie van de Tuinen, en op de pot staat 1-3 softgels per dag (ze zijn 1130 mg per stuk). Mijn zus had ze voor me gekocht en ze hadden tegen haar gezegd dat je er max 2 per dag mag nemen als je een zwangerschapsmultivitamine slikt, en dat doe ik (prena fem van Orthica), dus dat hou ik voorlopig maar aan!

Groetjes, Beanie

Geplaatst

Hey beanie, de capsules van de kruidvat bevatten 900mg per stuk. En ook hier staat: de aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden.

Volgens mij zit je dan met die twee een beetje onder de hoeveelheid die ik slik. Ik denk dat allebei goed is. Waar jij je lekker bij voelt iig. Bij mij helpt het met m'n bms in elk geval. Dat is tot nu toe altijd mooi op dikte geweest bij een startschot en pok bij de fm's daarna.

Geplaatst

Wen, succes vandaag!! Jullie zijn al even onderweg nu... Spannend zo maar ik hoop dat je straks twee mooie cryo's mag ophalen!

Beanie, geen ervaring met tarwekiem maar gelukkig anderen hier wel

En toen... was ik het kwijt! Heb inmiddels de uitslagen van vorige week ontvangen, inderdaad via de collega van doc Pf in Langenfeld. De regulatory T-cells waren gedaald tot 3%... tja, dan snap ik wel waarom ik niet zwanger raak. In januari en maart waren deze 41% en 38% dus in een prima. Overweeg nu om voor de cryo's in september net voor de ontdooing een keer extra te laten prikken zodat we eventueel kunnen besluiten tot stoppen als de T-cells weer zo laag zijn. Maar goed, ik laat doc Pf nu maar even rustig van zijn vakantie genieten en ga hem over een week of drie wel weer eens een mailtje sturen:-) Dat die man niet gillend gek wordt van alle NL-dames...!!!

Meiden, ik ga aan het werk. Een fijne dag allemaal!

Groetjes,

Geplaatst

Lieve Wen,

Ik zag in een ander topic dat je nu 2 ijsbeertjes in je buik hebt? Super! Ben zo blij voor je! En ik hoop dat ze een heerlijk warm plekje bij je vinden en dat ze (of in ieder geval eentje daarvan) heerlijk 8,5 maand bij je blijven!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Hoi wen,Fijn dat het goed gegaan met ontdooien en nu maar heel hard duimen Ik hoop echt dat het deze keer raak is.

je kunt niets anders doen dan wachten. maar de 2e week is echt verschrikkelijk...ik duim voor je!

liefs,

Eva,

Geplaatst

Hoi Dames,

Dank jullie voor de lieve reacties. Ik heb idd 2 ijsbeertjes terug gekregen. Een helaas wel van mindere kwaliteit, maar die ander zag er goed uit. Het zijn dag 5 cryo's dus ben benieuwd. Ik was gisteren te moe om hier een reactie te plaatsen, vandaar nu pas.

Ceeke, hoe kunnen die regulary T cells, nou zo ineens gedaald zijn? kan dat een oorzaak hebben?

Beanie, nog heeeeeel even en jullie gaan ook weer van start.

Geplaatst

Raba, nee, ik heb met deze ronde besloten geen intrallipid te gebruiken. Ik bewaar deze liever voor een eventuele verse poging. Ik slik nu wel een verhoogde dosis omega 3.

Hoe is het met jou?

Geplaatst
Raba, nee, ik heb met deze ronde besloten geen intrallipid te gebruiken. Ik bewaar deze liever voor een eventuele verse poging. Ik slik nu wel een verhoogde dosis omega 3.

Hoe is het met jou?

Ik weet dat ik geen medicijnen hier mag aanbieden, want dat is tegen de regels van dit forum in. Dus dat doe ik dus niet.

Maar als iemand eens een lekker glas met Apro Soja bij mij wil halen is dat prima hoor.

Ik mag de pakken melk :P nl gewoon door mn verzekeraar vergoed ophalen bij de lokale sojaboer ;)

Vandaag weer een FM gehad, de punctie is ingeplannend, dinsdag ben ik aan de beurt.

Geplaatst

Mijn Bional visolie was op. Heb vandaag bij de tuinen nieuwe gehaald, volgende de verpakking is deze extra gedoseerd: 1 capsule bevat:

Visolie: 1360 mg

EPA: 680

DHA: 270

Totaal aanwezige Omega3 vetzuren: 950

Hoeveel van deze dingen zouden jullie gaan slikken?

Ik twijfel nog of ik er aan toe kom om deze maand Soja te gaan nuttigen...

Geplaatst

Lotttie,

Ik slik ook deze merk en hoeveelheid visolie(EPA: 680

DHA: 270)(de tuinen )

nu gebruik ik 1 capsule per dag,maar ik wil na de punctie 2 capsules per dag gebruiken.

gr,

eva

Geplaatst

Wen, wat een super nieuws! 2 ijsbeertjes die nu heerlijk warm in je baarmoeder zitten. Ik hoop erg goed nieuws te lezen over 2 weken! Ik duim voor je!

Lottie, spannend dat je morgen de punctie hebt. Hoeveel follikels liggen er klaar? En wat een super lief aanbod van de soja! Kan jij de soja dan ook zelf inschenken? Heel veel succes in ieder geval morgen en ik duim voor mooie bevruchtingen en natuurlijk een prachtige uitslag!

Geplaatst

Lotttie succes morgen!

P.s. Ik zou idd ook twee van die capsules nemen.

Heeft iemand misschien gegevens voor me van die kliniek in Langenfeld, vriend van Pf.? Ik zou daar vrijdag bloed moeten gaan prikken maar heb niks, geen naam, adres of wat. Pf is op vakantie en ik wil hem ook niet blijven lastig vallen :-) En spreekt die vriend ook Engels?

Geplaatst

Henne, ik ben nu op mn werk maar ik heb thuis de gegevens van de kliniek in langenfeld. Ik stuur het vanavond naar je op.

Geplaatst
Ik weet dat ik geen medicijnen hier mag aanbieden, want dat is tegen de regels van dit forum in. Dus dat doe ik dus niet.

Maar als iemand eens een lekker glas met Apro Soja bij mij wil halen is dat prima hoor.

Ik mag de pakken melk :P nl gewoon door mn verzekeraar vergoed ophalen bij de lokale sojaboer ;)

Vandaag weer een FM gehad, de punctie is ingeplannend, dinsdag ben ik aan de beurt.

Lottie, ik lees zo nu en dan met jullie mee. Omdat dr. Pf op vakantie is en ik al op stimulatiedag drie zit ben ik zelf vorige week in ieder geval begonnen met omega 3. Vitamine D 2000 slikte ik al en multi en foliumzuur ook. Baat het niet, schaden zal het ook niet, toch? Maar ik kreeg ook zo'n zin in Alpro Soja, omdat ik las dat het heeeeel gezond is voor je en ik wil natuurlijk heel gezond leven. Alleen kan ik de soort Alpro Soja die ik wil hebben hier bij de sojateler niet krijgen en ik weet ook niet precies welke soort het beste is. Heb jij misschien tips? Via een PB ofzo? Bij voorbaat dank! Floor

Geplaatst

Lottie, heel veel succes trouwens morgen!

Ik vroeg me ook nog af waarom je zelf twijfelde of je er nog aan toe kwam Alpro te drinken. Het is toch zo gezond?

Groetjes! Floor

Geplaatst

Henne, hierbij het adres van die vriend van Pfeifer: Dr. Fliegner, Solinger Str. 48, 40764 Langenfeld, Tel.: +492173989200.

Lottie, succes morgen!!!!! Op naar een hoop supergoede eitjes!!! Ik ga duimen!

(en wat lief dat wij jouw soja drankej zouden mogen meedrinken...:))

Geplaatst

Dag dames, ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben, maar iemand van het wachtbankje augustus heeft me naar hier verwezen :)

Ik ben 37 jaar (in dec 38) en heb 1 dochtertje van onze allereerste IVF (29 okt 2010 geboren). We zijn nu een tijdje aan het proberen voor een brusje. Heb nog maar 1 IVF ondergaan, maar die was een pakje minder dan die allereerste voor onze dochter. Van de 12 klaazittende follikels op de basisecho, waren er maar 6 die verdergroeiden en uiteindelijk zaten daar maar 3 eicellen in. Wel alle 3 topemmy's geworden, maar helaas niet zwanger.

Tijd voor een amh testje vond de arts (fertiliteitscentrum Leuven - België). Blijkt dat ik een amh van 0,57 heb...slik!!!

De bijbehorende uileg: "een lagere amh waarde is een indicatie is voor een slinkende eicelvoorraad, maarrrrr het doet niets aan de kwaliteit van de eicellen en het doet niets aan de kansen op een innesteling!!". "Dat hangt echt van de vrouw in kwestie af!" "Bovendien kan het zelfs met een lage amh nog jaren duren voordat je de menopauze ingaat. Het is de fsh waarde die een indicatie is hoe snel de menopauze eraan komt, niet de amh. Dus zolang de fsh niet te hoog is, is er nog niet echt een probleem." "Het zullen wellicht minder eicellen zijn, maar er zullen er nog steeds een aantal zijn!".

Klinkt dus nog niet zo dramatisch. Ze zei dat het wel handig is, dat ze zo een juistere dosis kunnen geven en verhogen, zonder te overstimuleren.

Dus nu moet ik maar weer aan werken het allemaal opnieuw positief te bekijken!!! Ik kan ècht nog wel zwanger worden!!! Toch?....

Ik ga nu 225 menopur krijgen ipv 150 om mee te beginnen, kan evt nog wat opgehoogd worden indien nodig.

Nu vraag ik mij af of ik zelf nog wat kan doen? Extra vitD, omega 3, tarwekiemolie,...? Zijn er hier vrouwen die dat nemen? Die er ervaringen mee hebben?

Wat doet het precies voor je eicellen, kwantiteit en kwaliteit? Voor het bms?

Zelf doe ik aan acupunctuur, eet ik elke dag vis (warm of gerookt op de boterham), neem ik ogestan (= zwangerschap multivitamine met vnl foliumzuur, vitB, en omega3), drink ik nauwelijks melk, amper koffie.

Hebben jullie nog tips voor mij?!?!

Alvast heeeeeel hartelijk bedankt!!!!!!

Geplaatst

ff snel...

Sojamelk zelf inschenken kan ik niet, ik heb zelf zo mijn adresjes om het te laten inschenken ;)

De reden waarom ik misschien deze ronde niet aan Soja ging doen is omdat mijn schenker misschien niet kon.

Punctie gehad, ondanks dat er bij mij POF is gediagnosticeerd heb ik het vandaag maar ff geflikt om 15 (!) eicellen te laten puncteren.

De kwaliteit van mijn eicellen is helaas de laatste pogingen zeer belabberd geweest (ter voorbeeld, vorige poging 12 eicellen, slechts 1 bevruchting en die poging daarvoor 11 eicellen, 2 bevruchtingen, waarvan slechts 1 dag 5 gehaald had). Terwijl het zaad wel goed is... Dus die 15 zegt nog niets. Morgen hoor ik meer...

Brrrr

Geplaatst

Lotttie ik ga voor je duimen!!

Bettyboopke, de dingen die we in dit topic doen hebben vooral invloed op de innesteling en het 'vasthouden' ervan. Proberen te voorkomen dat het Immuunsysteem het embryo afstoot.

Voor zover ik weet hebben omega3 en vitD geen (directe/grote) invloed op de eicellen of de kwaliteit ervan.

Er zijn hier wel meiden met een laag amh (er was ooit ook aary topic over) en ik weet dat een aantal daarvan dhea oid gebruiken. Misschien kunnen zij je verder helpen.

En als je dan mooi embryo's hebt, kunnen omega3 en vitD zeker geen kwaad :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden