Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

@Maris; en hoe was het in het ziekenhuis?

@Hoopvol; wat prachtig dat je je oude ledikant en box hebt gekregen... het zou helemaal super zijn als daar in de toekomst jullie kindje in kan gaan slapen en spelen. Enne fijn; IUI over 2,5 week, dat is mooi om naar toe te leven!

Huis schilderen en inrichten is voor mij nu een goede afleiding en geeft voldoening (kan in mijn top 5 van afleiding zoeken), gisteravond hebben we een lamp opgehangen boven de eettafel, staat erg mooi.

@ ... hoe gaat het met jullie?

Vanochtend kwam een collega langs; was goed om met haar te praten en gevoelens te delen. Wat is zwanger worden/kinderen krijgen toch wezenlijk! Mijn collega leeft zo met ons mee, daar voel ik me gesteund door.

Zij heeft kort geleden een vriendin verloren aan kanker, wat een rot ziekte zeg. Haar vriendin een jonge vrouw met man en twee kinderen 6 en 8 jaar. Wat is dat toch triest en wrang.

Volgende week dinsdag startgesprek voor ICSI, eens kijken en horen wat er nodig is voor deze behandeling. Prikken kan ik al, dat scheelt. Weet nog met prikles voor IUI dat ik mocht oefenen op een nep stukje huid... hadden jullie dat ook?

Nou dit is het even voor nu...

X

• Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier is het goed gegaan het is me echt heel erg mee gevallen deed alleen even pijn toen ze de baarmoeder in ging en toen ze het biopt nam en verder was het een beetje een zeurderig gevoel maar was goed te doen. Nu heb ik wel een beetje last van de buik maar dat gaat ook wel weer over.

Er was niks raars te zien dus dat is mooi en de uitslag van de biopt wat ze genomen hebben krijg ik over een paar weekjes daar moet ik morgen eerst een afspraak voor maken.

Dunja wat fijn dat je zo goed met je collega kunt praten.

Ja wat een k&^$4t ziekte is het die kanker bah krijg net het telefoontje dat het heel erg slecht met mijn tante van 56 gaat. Mijn nicht is mijn beste vriendin en mijn tante is altijd als een tweede moeder voor mij geweest bah ben er helemaal naar van. Ze heeft het bij de longen in de botten en in het hoofd en het was allang bekend dat er niks meer aan te doen was maar het gaat nu heel hard.

Maandag is het bed in de woonkamer gekomen en vanaf vandaag zit ze al aan de morfine. Nu hadden ze ook gezegd dat ze heel langzaam in slaap kon vallen en dat het dan afgelopen kan zijn dus we moeten nu afwachten

Fijne avond allemaal dames ik ga zo op de bank liggen even bijkomen van alles

Geplaatst

Maris gelukkig dat het meeviel!! Pff wel spannend allemaal. Nog even wachten op uitslag. Gelukkig zag het er verder goed uit!

Dunja knap van je dat je afleiding in huis kan zoeken. Ik heb vaak dat ik veel plannen heb,maar dan maar de helft uitvoer.

En fijn dat je fijne collega's hebt en je proberen te begrijpen.

Hoopvol ik vind het juist heel bijzonder dat daar je kindje straks in kan liggen en spelen. Zet maar lekker op zolder.

Hier nog steeds niet ongi...

Volgend weekend gaan we weekend weg en wil dan niet een ontploffing hebben eigenlijk.

Zh gebeld,maar even over het weekend tillen.

Ik ben trouwens wel wat ontdaan van het bericht van Bianca! Vind het zo erg!!

Fijne avond,krijg zo vriendin op visite

Geplaatst

hey meiden, ik wilde hier ook grag mee komen schrijven...

Ondertussen alweer 2 jaar in de MMM, 8 maanden clomid zonder resultaat, 4x IUI met minimaal aantal zaadjes (hoogste 1,8 miljoen, laagste 0,3 miljoen) 2 operaties, een hysteroscopie en in december de 2e hysteroscopie verder hopen wij in januari/februari met icsi te mogen starten als we groen licht krijgen van onze gyn!

Eerst eens zien of mijn baarmoeder goed hersteld is na de laatste operatie (verwijdering septum wat 2/3 van de oppervlakte van mn baarmoeder besloeg)

Geplaatst

Hey meiden;

@Miekie; welkom en toitoitoi voor 2012! Wanneer ga je naar het ziekenhuis om te laten kijken of je baarmoeder hersteld is?

@Maris; Fijn zeg dat het er goed uit zag! Even afwachten wanneer de uitslag er is, ja dat duurt altijd wel ff.

Ach, wat enorm verdrietig dat je tante zo ziek is! Ja, wat een rotziekte. En triest natuurlijk om haar zo ziek te zien.

@Marlijnne; Goed zeg dat je het ziekenhuis hebt gebeld! Heb je nog buikpijn?

Nee, kan me helemaal voorstellen dat je niet tijdens een weekendje weg ongi wil worden!

Ik vind het ook erg voor Bianca!

Hier verder weinig nieuws, doe vandaag rustig aan; we hebben een druk weekend in het vooruitzicht; opendag van mijn vriend zijn werk, bezoek enz..

"Tegen beter weten in" toch weer ovulatietesten gekocht, wie weet, hopend op een wondertje dat we spontaan in verwachting raken....

Hoe gaat ie verder met jullie?

X

Geplaatst

@ Biancalieverd, je weet me te vinden hé meid!!

@ Marlijnne, jeetje, ik lees ook net het bericht van Bianca, ik ben er kapot van. Ben zelf niet zo vaak hier, moet mijn energie een beetje spreiden maar dit vind ik toch zo'n erg bericht! Phoehee.....ben sprakeloos..

@ Maris, wat fijn dat het is meegevallen met het onderzoek. Phoeeheee, ook weer achter de rug!! weer een stapje dichterbij.

Wat naar van je tante... Heel veel sterkte.... Het is een rotziekte idd.....

@ Hoopvol, wat mooi dat je het wiegje hebt gekregen. Ik hoop van harte dat hij gauw gevuld wordt!!!

@ Dunja, Succes met de ovulatietesten, je weet nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, toch?

@ Miekie, wees welkom hier! Heel veel succes met je behandeling!!!!

Up-date van hier.

Net 2 uurtjes gewerkt en ben gesloopt. Ga het verder rustig aan doen vandaag. Vanavond TVOH kijken en dan kijken we morgen wel weer verder!

Goed weekend en een knufff van hier en Bianca een megaknuffff voor jou!!!!

Geplaatst

meiden heb ik iets gemist van bianca? Snap er niks van heb de vorige pagina ook helmaal gelezen maar gaat t over dat ze laterongi is? En lief dat dat jullie t oude ledikantje leuk vinden.. Ik typ vanaaf meer, ben op mn werk ... Maar schrok dat iedereen t over bianca had.... X

Geplaatst

Hoopvol Bianca heeft haar relatie beeindigd er is wel een apart topic waar ze afscheid neemt van hier.

Mijn tante is gisteren overleden ze is helaas maar 56 jaar geworden.

Ik ben net bij hun geweest en mijn nicht (beste vriendin) is zo sterk echt zo knap van haar.

Gelukkig hebben ze er allemaal vrede mee zoals alles gegaan is en op deze manier heeft ze geen lange lijdensweg gehad.

Maar oh wat is dit moeilijk.

vanavond verjaardag bah heb ik dus echt geen zin in zal het de hele avond wel over de zwangerschap van mijn schoonzus gaan en daar heb ik echt geen zin in bah maar ja we kunnen er niet onderuit.

Fijne avond dames

Geplaatst

Ach lieve Maris wat is dat snel gegaan met je tante, heel veel sterkte! Fijn dat je tante geen lijdensweg heeft gehad!

Ik zou vanavond gewoon niet gaan naar de verjaardag, je hebt wel andere dingen aan je hoofd, anders even kort.....

dat was ff een kort berichtje, later meer...

X

Geplaatst

@ Maris, gecondoleerd met het overlijden van je tante. Het is echt heel snel gegaan. Gisterenochtend is ook een vriend van ons overleden aan deze verschrikkelijke ziekte. Hij is pas 48 jaar geworden. (slokdarmkanker) Het is en blijft een oneerlijke ziekte en strijd. Heel veel sterkte.

Wat zuur dat je nu ook naar een verjaardag moet, en dan ook nog eens die zwangerschap waar het over zal gaan. Moeilijk, maar laat je niet gek maken meis, anders ga je gewoon weg met hoofdpijn ofzoietes.....

Vanavond hier even helemaal niets. Ben niet afgevallen deze week. Ben 0.3 aangekomen en snap er niets van. Ik doe maar gewoon rustig aan. Mijn hoofd zit vol en ben nog lang niet de "oude" ik na de longontsteking.

Gewoon maar rustig aan doen, dan breekt het lijntje niet en afvalloen, dat kan een ander keer ook wel......

Dag lieve meiden.

Geplaatst

Meiden wat een ellende allemaal!

Gecondoleerd voor goofy en maris. Sterkte in deze zwarte tijden.

Pff ik wilde even komen zeggen dat mijn vriendin even kwam vertellen dat ze zwanger is. Ze vond het heel moeilijk!!

Maar pfff heb het er wel zwaar mee.

Ben even zo verdrietig.

Ik wil ook....

En ben nog net ongi! Waarom gaat alles nou niet goed.

Lfs en een fijne zondag.

Geplaatst

he jakkes, iedereen rotdingetjes hier,

wat erg van bianca, heb dat tipic denk ik gemist, lees ook niet alles.... bianca als je dit nog leest heel veel sterkte

marlijne, ja heftig als iemand uit je vriendenkring verteld dat ze zwanger is, denk dat iedereen jouw gevoel heel erg herkent, ik zelf iig heel erg goed.... hou vol meid, we slepen elkaar er begin 2012 doorheen!!

goofy, die longontsteking is ook niet niks, goed uitzieken hoor, enne wat die 0.3 kili betreft, no worries, als je even een flink poepje doet op de wc is het weg;) (even een luchtig grapje)

Mari, gecondoleerd met je tante,tis idd een hele nare rotziekte, en je hoort t tegenwoordig zo vreselij veel... heel veel sterkte

miekie welkom nog hier

Dunja idd zijn de wonderen de wereld nog niet uit, heb jij van jezelf een regelmatige cyclus?

hier is t rustig, zit ook laatste tijden niet heel erg super in mn velletje, maar das meer omdat er ineens een bom met rekeningen is gekomen, waardoor we noppes meer hebben.... heb daarom een 2e bijbaan erbij.... hoop dat we op deze manier weer wat geld bij elkaar krijgen want dit vind ik een heel naar gevoel..

xx

Geplaatst

@ Hoopvol, bedankt voor je lachmoment, had ik even nodig, hahahahaha.

@ Marlijn, thanxxx meid! Maar wat balen dat je nu net jij weer zo'n bericht moet krijgen van je vriendin. Kunnen de meiden om ons heen nou gewoon even twee jaar wachten..... eerst wij maar eens, vind je niet? Ik gun het iedereen hoor, maar het blijft moeilijk..... Sterkte meis.

Het lijkt wel of iedereen het moeilijk heeft op het moment. Zou het toch waar zijn dat de herfst een herfst/winterdip met zich meebrengt??

Hier heeft het in ieder geval wel invloed helaas. Maar goed, daar komt ook weer een eind aan. Het wordt vanzelf weer lente....

Vanavond maar weer eens naar Obese kijken. Hier is het deze week niet gelukt, misschien volgende week......

Meiden, fijne avond en tot schrijfs maar weer!

Geplaatst

Lieve Marlijnne,

Wat blijft het confronterend he!Gelukkig had ze het er zelf ook wel moeilijk mee om het je te vertellen dat is dan iig iets.

Dat neemt niet weg dat het onwijs veel pijn doen.Mijn vriendin was zwanger vertelde het me en ze begon heel hard te huilen dus toen schoot ik ook vol.

Zo zie je wel dat de vriendschap goed zit.Hopelijk houd ze rekening met jou gevoelens.Het zou toch super zijn als je in Januari eindelijk zwanger bent!! Gun het je zo!

Lieve Goof,

Kom op he!!! Het komt helemaal goed met je!Als ik jou was zou ik me er niet al te druk mee bezig houden!! Lekker 8 januari gaan starten met de lijn!!

Je krijgt nu een moeilijke maand en dan voel jeje alleen maar schuldig.Dat werkt toch niet! Zolang jij niet goed in je velletje zit en je nog niet de oude bent zal het denk ik geen effect hebben en ben je alleen maar diep ongelukkig.Luister eens even naar je lieve vriendinnetje ;-)

Dat van die hefst/winterdip heb ik nooit geloofd maar heb het zelf aan de lijve ondervonden!

Zat me vandaag te bedenken dat vorig jaar rond dezelfde periode me relatie op klappen stond en nu is het over.Hoor veel mensen om me heen waarbij hun relatie op het klappen staan of nu momenteel futloos en in een dip zitten!! Dus ook daarop zeg ik geef er aan toe ;-)!

Zie je zondag he!! Heb er zin in!! Hoe gek de situatie thuis ook is!Kun je toch mijn huisje nog zien voor ik hier weg ben!!

Hoe voel jeje verder?Doe je de groetjes aan vriendlief?

Lieve Maris,

Hoe is het met jou meis?

Bedankt voor de afgelopen dagen!! Zo lief al je berichtjes!Wat doet een mens dat goed!!

Hoe zijn jou dagen verlopen?? Ben je nog bij je tante wezen kijken om afscheid te nemen?

Je nicht nog gesproken?De bloemen uitgezocht??Meis denk aan je!!Hopelijk gaat voor jullie het zonnetje nu ook snel weer eens schijnen want bij jullie houden de tegenslagen ook maar niet op!!

@Hoopvol,Wat enorm naar dat jullie allemaal hoge rekeningen hebben ontvangen,Snap dat je daarvan ook in een vette dip kan belanden.

Wat voor 2de baan heb je er bij?Hoeveel word die extra belast??Ik moet er ook een tweede baan bij gaan zoeken omdat ik bij mn huidige baan niet meer uren kan werken maar volgens mij gaan er 40 a 50 procent van naar de belasting. Maar ook dat weerhoud me niet om meer te gaan werken.Alle kleine beetjes zijn welkom.

Hoe gaat het verder met je?? Sterkte met je dipje hopelijk zijn jullie alle rekeningen snel weer te boven.

@Dunja, You go girl!! Hup flink aan de klus en aan de test met je ovu testen!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

Mijn arts die vertelde mij dat de kans op natuurlijk heel groot was bij ons.Dus vertelde hem dat ik was gaan tempen en weet ik veel wat.Voor na en tijdens mijn eisprong seks had.

Hij knikte alleen maar nee.Want seks moet je spontaan doen en niet plannen want dat werkt averechts vertelde hij mij.En ergens zit er wel wat in.

Maar toch hoop ik het van harte voor je!!

Was de opendag leuk??Verder nog wat leuks gedaan?

Hier gaat het redelijk.Ene dag wat beter als de andere.Was vrijdag vergeten voorburg te bellen.

Morgen ochtend zou ik een afspraak hebben in Voorburg voor mn prikschema en uitgangsecho.

Dus die moet ik morgen ochtend af gaan bellen.Pfff zal wel een heftig momentje zijn.Daarmee zet ik alles stil en moet ik definitief voorlopig afscheid gaan nemen van mijn kinderwens.Pfff zie er best tegenop.

Morgen moet ik even bellen naar een bedrijf wat senioren flatjes verhuren voor bepaalde tijd.

Ga maar eens kijken of ik er 1 kan krijgen.er staan er 5 leeg.Ben al druk aan het kijken voor meubeltjes etc.

Kijk er ook wel naar uit straks mijn eigen stekkie te hebben ook al is het voor tijdelijk maar op die manier heb ik de tijd alles af tesluiten en op een rijtje te gaan zetten en eens op woningen te gaan reageren van de woningbouw.Peet wilt graag vrienden blijven woon nog wel thuis maar merk dat hij vaak op oorlogs pad is.Hij heeft niemand op wie hij terug kan vallen dus staat er echt letterlijk alleen voor.Vind dat erg sneu.Maar nu probeerd hij mij zo nu en dan uit de tent te lokken en express ruzie te maken omdat het dan makkelijker is om uit elkaar te gaan zegt hij dan.

Maar goed het komt allemaal vast wel goed.

Ik heb zo veel lieve berichtjes gekregen v an meiden op mijn topic.Doet me onwijs goed dat er zoveel mensen zijn die meeleven.Er zijn aardig wat tranen gelaten bij het lezen van de berichtjes!!

Jullie ook bedankt!!

Ga even verder met obese kijken!!

Liefs xxx

Geplaatst

Zo ik reageer ook weer een keer sorry heb door alles niet veel tijd en zeker niet veel zijn gehad.

Dank je wel allemaal voor de steunende woorden dat doet een mens goed.

Goofy doe je wel even rustig aan meid je moet aansterken en niet verzwakken dus dat lijnen laat maar even rusten dat komt wel als jij je weer 100% voelt.

En als wij naar obese kijken valt het bij ons toch echt wle mee.

Jij ook sterkte met je vriend wat is het toch oneerlijk.

Bianca jij ook bedankt voor je lieve berichtjes wat ben je toch een schat.

Hopelijk heb je snel een plekje voor jezelf want zo krijg je nog geen rust en als hij je blijft uitdagen word het er ook niet beter op.

Sterkte morgen met bellen dat zal vast niet makkelijk zijn maar jij weet dat je droom ooit uitkomt.

Hoopvol hopelijk komen jullie snel de rekeningen te boven bah irritant he het kan soms zoveel zijn in ene als ze dat ook nog eens verdelen zou wel eens fijn zijn.

Wat voor een werk ga je erbij doen?

Marlijnne meid ik snap hoe je je voelt hier kwam er gisteren ook weer een bij dat ze zwanger is en dat op een verjaardag waar mijn zwangere schoonzus ook zat konden ze gezellig de hele avond praten over elk kwaaltje zus en elk kwaaltje zo bah het was half 11 toen ik tegen mijn vriend zei dat ik naar huis wou en gelukkig begreep hij het meteen.

Meid sterkte het is zo oneerlijk en jou tijd komt.

Tja het is en blijft moeilijk met mijn tante, maar iedereen is wel blij en opgelucht dat ze een lijden bespaart is gebleven ze had namelijk ook nog weken op bed kunnen liggen en niks meer kunnen en nu heeft ze tot donderdag ochtend alles nog gedaan en een uur later was het over kon ze niks meer en 30uur later was ze er niet meer.

We izjn er gisteren even geweest en mijn nicht is zo sterk echt niet normaal zo knap dinsdag ga ik met de vriendinnen er weer even heen en definitief afscheid nemen want daarna zal ik haar nooit weer zien omdat woensdag de avondwake is en dan dus ook de kist dicht gaat.

Maar goed we moeten verder hoe moeilijk het ook is.

Morgen de hele dag oppassen en dinsdag moet ik naar de reumaverpleegkundige dus ben benieuwd wta die te melden heeft.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Hey,

Maris knap hee hoe sterk mensen wel niet zijn! Maar de klap komt vast nog. Je wordt nu zo geleefd door allemaal regel dingen...Het is veeeel te jong. Bah! En dan als de kist dicht is dan is het zo definitief. Ik denk dan terug aan hoe wij het mandje dicht deden. Dat was ook zo zwaar....

Hoe gaat het met jou nu,succes bij de reumavpk!

Hoopvol: hopelijk krijgen jullie gauw wat meer lucht ten aanzien van jullie financiële plaatje..En dan ook nog van die maanden die altijd al duurder zijn.

Dikke knuffel voor jou en wat je zegt we slepen elkaar er doorheen!

Dunja hoe ging het werken? Knap van je hoor!

Geef je grenzen goed aan. Kleine stapjes.

Bianca kwam weer even koekeloeren. Lieffffff! Hoe ging het gesprek pffff moeilijk he...

Hopelijk vind je gauw een plekje voor jezelf. We houden contact:-)

Goofy: Pas goed op jezelf meid! En herken wel wat je zegt over de herfst. Ik heb dat eerder nooit zo gehad,maar hier ook best wel een dip.

Morgen moet ik naar het zh! Dag 50 en nog niet ongi en 20,- armer aan testen. NEGATIEF. Logisch natuurlijk,maar ow ow ow wat kan je jezelf gek maken.

Ik weet wel dat het uitgesloten is,maar waarom moet mijn lichaam nu net wanneer we bijna verder willen tegenstribbelen.

Ik maak me onwijs druk. Even afwachten morgen....

Daaaaag Meiden, niemand vergeten toch;-)

Geplaatst

hoi meiden

bianca, ik vind je een hele dappere vrouw!!zal vast geen makkelijke beslissing zijn, weet je al meer over die senioren flat?

mari heel veel sterkte vandaag met t afscheid van je tante... heel verdrietig

Marlijnne hoe was het in het zh? ben wel erg benieuwd.... misschien dat je een cyclus overslaat?

ik doe er telefoon werk bij, hoop ook dat we snel uit die rekeningen komen xx

Geplaatst

In zh wel ok! Echo gehad en alles ziet er rustig uit. Daarna ff bloedprikken die uitslag krijg ik over 3 weken. Wat hormonale dingen en werking schildklier.

Het gekke is dat ik nu ongi begin te worden!

Ik moest wel lachen stiekem. Een echo staaf doet wonderen hihiih;-)

Maar het blijft wel raar zo lang.

Hoopvol:ik hoop et ook voor jullie! Doe je dat in de avonden dat telefoonwerk.

Geplaatst

hey marlijne

is idd toevallig zeg!! ik heb wel eens gehad, dat ik een week overtijd was, omdat ik stress had, en toen deed ik een test en een uurlater ongi:S misschien heeft stress bij jou er ook mee te maken

ja ik doe het meeste in de avond...maar ook wel overdag

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden