Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden, daar ben ik weer!!:wave:

@ Marlijn, fijn dat je weer terug ben van je even weg zijn!! Hoop dat het verders wel goed met je gaat! Succes bij de tandarts!

@ Maris, kwart voor zes, phoehee, das vroeg.....

@ Mammie, morgen de uitslag, spannend, succes meid! En sterkte voor manlief!

@ Faye, welkom op dit topic. Whoaaauuwww al een prachtige zoon! Op naar een broertje of zusje.

@ Hildever, ik zie in je handtekening dat je een bloeding in je eierstok hebt gehad. Komt dat door de punctie of overstimulatie? Lijkt me erg pijnlijk.

@ Hoopvol, gaat het een beetje meissie? Als je wilt spuien of je verhaal kwijt moet, schrijf het maar van je af hoor als je dat wilt! Sterkte in ieder geval!!!

Up-date van hier:

We hebben groen licht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:dizzy:

We mogen ons aan gaan melden bij de eerste menstruatie!!! Ik neem de laatste pil in op 20.12.11 en dan bellen op 27.12.11 (ivm Kerst). Zo spannend, als we dan door mogen, wat zou moeten omdat we op de resevelijst staan, dan start ik rond de 15de januari met de Deca!!! Heb er zo'n zin in. Het geeft zo'n powerboost. Ik ben wel realistisch. Mocht ik echt niet verder opknappen na hoe ik me nu voel dan stellen we het zelf een maandje uit. Maar oooo, wat wil ik graag starten.... De ivf arts gaf wel aan dat het beter is om iets af te vallen. Het schijnt nml zo te zijn dat als je in de afvalmodus zit dat je dan makkelijker zwanger kan raken, zei ze.... Nooi geweten, dus opletten met wat ik in mijn mond stop, maar ooo wat is dat moeilijk met de feestdagen.... Maar gaat goed komen, alles voor het goede doel!!!!!!!

Zo dat was weer even mijn verhaal.

Zo ga ik even naar mijn schoonouders en vanavond lekker helemaal niets op het programma! Heerlijk!!!

Fijne dag/avond allemaal en tot schrijfs!!

Knuffffff,

Goofy

:carols:

• Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goofy dat is fijn nieuws. Nu hopen dat alles eens meezit!

Wie weet gaan we gelijk op! Ik ben vandaag ongi geworden en meld me morgen aan. Dan hoor ik eind van de week of ik deze ronde meekan.Hoop het! lang genoeg gewacht.

Enige wat me wat zorgen baat is dat mijn menstruatie de laatste 2x zo wisselend is of dat uitmaakt voor een behandeling.

Na 3 weken deca(bij ivf) moet je ongi worden dat ik dacht wat als ik daar zolang op moet wachten.

Nouja morgen gelijk maar even afspraak maken om dit door te spreken.

Lieve meiden ik hoop zo dat het ons allemaal lukt......pff ben best bang voor weer een teleurstelling. Zit nu alweer te fantaseren. Erg is dat he.

Hoest verder?

Geplaatst

Hey Goofy,

De laatse punctie voor de bloeding in mijn eierstok is in juli geweest. De bloeding in september. Volgens de arts is er een eitje vlak bij een bloedvat gesprongen, waardoor de bloeding is ontstaan. Dat kan bij wijze iedereen gebeuren. Ik weet niet wat het geweest is, maar ik vind het prima. Het is geweest... een hele toestand, en vertraging van het proces... anders hadden we in november weer een poging gedaan. Maar goed... we gaan volgende maand weer beginnen... en dat is wel weer spannend!!!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Goedenavond dames!

Ik heb nog niet alle berichten gelezen hier maar zou me graag willen aansluiten. Zaterdag ben ik ongesteld geworden na de eerste ICSI terugplaatsing. Vandaag te horen gekregen dat geen van de 5 overgebleven embryootjes ingevroren zijn. Dit is een flinke klap en ben er erg verdrieting over. Ik heb veel steun gehad aan dit forum tijdens de eerste poging. We hebben volgende week een gesprek in het ziekenhuis en dan zal ik ook weer de recepten voor de medicijnen mee. Waarschijnlijk begin ik dan halverwege januari weer met prikken.

Nu eerst de 200 eerdere berichtjes lezen. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Geplaatst

NCM Welkom hier en heel veel sterkte het is elke keer weer een klap om te verwerken maar klets gezellig mee en succes met bij lezen hihi

Marlijn he he eindelijk is de ongi er nu is er in elk geval een begin.

Ik ken dat gevoel wel wat je zegt ik heb dat ook dat ik zo bang ben voor weer een teleurstelling, maar meid dit word ons jaar dat voel ik gewoon wij hebben het geluk dit keer met ons.

Goofy wat fijn dat je toch door mag nu snel aansterken en dan komt het helemaal goed.

Ja kwart voor 6 is vroeg maar ach ben niet anders meer gewend haha en het is alleen op maandag en donderdag maar.

Hier gaat het verder goed kan me nog niet indenken dat het over 2 weken gewoon al zover is dat de eerste spuit er weer in gaat maar ben er wel echt heel blij mee.

We gaan zo lekker even naar de bios ik had vrijkaarten gekregen voor Nova zembla en die moeten voor woensdag gebruikt zijn en morgen kan mijn vriend niet dus dan maar op maandag dus fijne avond dames

Geplaatst

@ NCM, welkom hier op het topic!! Balen zeg dat er geen emmy's zijn voor jullie. Zo spannend om weer het hele traject in te moeten. Maar we gaan er fris tegenaan met zijn allen!!! Ik heb ook veel steun aan het forum. Ben blij dat ik positieve maar ook negatieve berichten kwijt kan! Dus leef je uit een succes met teruglezen!

@ Marlijn, ik ben zo blij dat we door mogen. Wat fijn dat je EINDELIJK ongi bent! We zitten als vrouw zijnde nooit op die troep te wachten maar nu in deze situatie...... Ik ben ook wel bang voor het hele gebeuren hoor en evt weer een teleurstelling. Ik probeer er wel anders in te gaan dan de andere keren. Maar ja, als het eenmaal zover is, lukt het dan ook.... Wij hebben nog nooit een tp gehad. Ook heeft de eicel de zaadcel nog nooit ontmoet. Ben benieuwd of ze elkaar "aardig" vinden. We gaan allemaal gewoon voor het beste resultaat. GROEN!!!

@ Hildever, bedankt voor je uitleg. Zo balen als je lichaam je in de steek laat en dat je daarom uitstel hebt. Maar dat is voorbij, we gaan voor een frisse nieuwe poging! Succes meid! Nog iets: je dochter heeft echt een prachtige naam. Die zie je niet vaak! Leuk!!!

@ Maris, jij bent volgens mij de eerste van dit topic die gaat spuiten of vergis ik me? Gaat ineens rap hé? Zo spannend, veel plezier bij Nova Zembla. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Update van hier:

Ik heb vandaag 6 uur gewerkt en moet zeggen dat het me goed afging. Ik heb echt het idee dat die laatste kuur Prednison en antibiotica een oppepper is geweest. Ik slaap beter. Eet helaas ook veel beter. Grrrr, ik haat die weegschaal. Nu ben ik een beetje aan het opletten met de tussendoortjes. Hoop dat er een paar kilo vanaf zijn als we gaan starten.

Heb wel heel erg veel zin in de Kerstdagen. Vind het altijd zo gezellig, kaarsjes aan, kerstboompje aan, knus op de bank! Heerlijk!!!

O, ja vandaag mijn kerstpakket gehad. Erg leuk. Theemokken van dubbel glas met een dienblad met allemaal spulletjes voor een ontbijt! Echt heel leuk!!!!!! Hebben jullie nog een pakket gehad????

Nou meiden, tot schrijfs maar weer en sorry ik neem me telkens voor om het kort te houden maar dat gaat me niet zo goed af.

Doei!

:wave:

Geplaatst

Hey meiden!

Hier ook iemand die bang is voor een teleurstelling strakkies. Het is onze laatste poging. En ik weet dat we onze handen mogen dichtknijpen dat we al een prachtig mooi poppetje mogen hebben (gelijk 1e ICSI raak) en dat er zoveel meiden hier zijn bij wie dat helaas niet eens mag lukken.... Ik weet ook nog dat ik bij onze eerste poging voor ons meisje zoiets had als iemand met een kindje zoiets zei van: tja, maar jullie hebben tenminste al een kindje... en bij mij is het nog maar de vraag of het mag lukken. Maar toch.... een 2e zou zo enorm welkom zijn!

Er staat nog zoveel spul in de garage te wachten, hopelijk op een 2e... En anders moeten we gaan opruimen.

Goofy, bedankt voor het compliment. Wij zijn zelf ook heel tevreden over haar naam. Hopelijk zij zelf later ook... Want tja, dat is dan altijd weer de vraag. Inderdaad, je hoort het niet veel. In mijn ogen is het een niet te ingewikkelde naam. En wij vinden die e op het eind ook zacht klinken. De naam Tirza (met alle varianten van spelling daarbij) hoor je ook heel veel, maar dat vonden wij net iets minder mooi.

Hier geen kerstpakketten.... Man in de WIA en ikzelf zat in de WW maar nu ook in de ziektewet... Helaas doen ze bij het UWV niet aan kerstpakketten ;-)! Maar niet getreurd... wij wachten op ons pakketje in januari!

Toitoitoi meiden!

Geplaatst

Haha Goofy jij en korte berichten dat past niet samen hihi maar dat geeft ook niet vind ik wel leuk.

De film was wel heel erg mooi vonden wij alleen zouden we er niet nog een keer heen gaan en dat had ik bij de twilight films allemaal wel haha

Maar het was in elk geval heerlijk even samen weg te zijn het is al zo'n drukke week met mijn verjaardag zaterdag en kerst maar goed het is niet anders moet ook veel werken dus het is passen en meten deze week.

Goofy fijn dat het iets beter gaat nou dan komt het zeker goed met de behandeling die gaat gewoon lukken

Kerstpakket weet ik eigenlijk niet of ik dat krijg bij het hotel want dit is het eerste jaar dta zij open zijn dus ik zie van de week wel of ze daar aan doen.

Bij het oppassen zal wel niet maar ach die komen zaterdag wel op mijn verjaardag en dan zullen ze vast niet met lege handen komen

Geplaatst

NCM Welkom! Ik zat (helaas heel kort) met jou op het wachtbankje december. Kl#te dat er geen cryo's waren....... Ik hoop dat je de puf weer kan vinden voor een nieuwe ronde!

Hahaha Marlijne stom he dat je ook blij kan zijn met een ongi!?!?

Goofy: ik viel echt in de prijzen dit jaar met het kerstpakket! We kregen een bon voor de Bijenkorf van 50 euro!!! Erg lekker!

Wat leuk dat het zo gezellig was Maris! Ik vond Twilight echt ook zo geweldig! Ik heb die boeken en films verslonden. Nova Zembla lijkt me ook leuk maar dan meer voor het 3d effect.

Hilde: ook ik ben net als jij in een luxe positie dat ik al een prachtig mannetje heb. Ik weet het ook nog zo goed (10 jaar lang) dat ik vol afgunst keek naar andere gelukkige zwangeren. Ik voel me bijna bezwaard om me hier te melden maar ik heb altijd zo veel steun ervaren.....

Geplaatst

Hoi meiden,

graag zou ik me willen aansluiten, ik ben zo blij dat ik na het topic over 'in afwachting van tese' nu een stapje verder ben.

Vanochtend beschreef ik het aan mijn man als volgt, eerder stond er in de verte een hele hoge berg en toen we in de buurt kwamen bleek er een enorm ravijn voor te liggen, voordat we we wisten hoe we dit ravijn door moesten hulde de berg zich ook nog eens in dichte mist. Nu staan we gelukkig aan de voet van de berg, maar als ik omhoog kijk is de beklimming heel erg stijl en zal het nog een zware weg gaan worden....

Maar ik kan de berg gelukkig weer zien en dat is een hele mooie afsluiting van een jaar vol slecht nieuws.

Ik ga dadelijk al jullie verhalen lezen en ben zo ontzettend blij met dit forum, het heeft me al veel geholpen, emotioneel maar zeker ook praktisch want mede door dit forum hebben we snel besloten om daar dd te gaan. Daar zijn we beide zo blij mee, zeker omdat we hierdoor een micro-tese hebben gehad en de uroloog ons vertelde dat met een gewone tese het resultaat naar grote waarschijnlijkheid negatief was geweest.

Iedereen veel sterkte de komende tijd...

Liefs Brida :mountainClimb:

Geplaatst

Hai Faye! Tja daar gaan we weer... geen cryo's was even schrikken maarja, we moeten gewoon door.

Wat ik me nu eigenlijk wel afvraag is of we niet bij een ander ziekenhuis moeten gaan kijken... Onze ervaringen zijn goed bij Voorburg tot aan de tp. Daarna kregen we maar geen info over de eventuele cryo's. We weten ook niet wat er niet goed is gegaan maarja, zwanger worden is al een wonder op zich.

Hoe denken jullie hierover? Zijn jullie bij een volgende poging bij hetzelfde ziekenhuis gebleven of zijn jullie ergens anders in behandeling gegaan? Of hebben jullie gesprekken gehad bij een ander ziekenhuis of kliniek? Ik hoor zoveel goed bedoelde adviezen dat ik nu ga twijfelen. Een vriendin kent weer iemand die goede ervaringen heeft bij Geertgens, Belgie zou zo goed zijn, enz....

Geplaatst

Wij zijn bij de derde poging over gegaan naar Dusseldorf alleen dat was ook zonder resultaat en nu ivm dat de kosten in DD veel hoger zijn gaan we gewoon verder in Enschede met Zwolle

Het Geertgen zou ik even navragen als je dat zou willen want die doen niet meer met Belgie maar met Dusseldorf en daar is het op het moment geloof ik een beetje raar allemaal, je hebt geloof ik daar de punctie en dan gaat alles (eitjes en zaad) naar DD om daar te bevruchten maar ik geloof dat eerst het zaad ingevroren word voordat ze gaan bevruchten en dat is iets wat wij absoluut niet wilden omdat het al zo slecht is en daar was ons gevoel niet goed bij, maar goed als je die stap overweegt zou ik dat eerst navragen.

Succes met je keuze de meeste mensen blijven geloof ik wel bij hetzelfde zh

Geplaatst

Hey,

Gezellig nog meer meiden erbij!!

Welkom!

Enn brida mooi beschreven hoor! Ook goed om zo uit te leggen aan mensen om je heen als ze het niet begrijpen. Soms als je het op een andere manier verteld komt het wel over.

Ik wens je veel succes!

Hoopvol we denken ook aan jou! Knuffel

En meiden die al een kleintje hebben! Als ik namens mijzelf spreek zal ik jullie weer net zo steunen.

Het traject blijft killing en dat moeten jullie ook weer door...

En idd als het niet lukt zijn jullie in ieder geval gezegend met een kleintje!!

Maar we gaan ervoor.

Pff heel mooi liedje op de radio, Adele:someone like you! Tekst gaat over hele andere dingen,maar mijn tranen zitten dan hoog.

Ook door deze maand. Dan schiet de hele film voorbij.

Maris dat zal idd dat je waarschijnlijk flink verwend wordt op je verjaardag bij je gezin. Die vinden het natuurlijk helemaal geweldig.

Zo fijn om bij jou een datum te zien staan dat je van start kan.

faye: dat is nog eens een kerstpakket 50,- bijenkorff! Lekker hoor!

Hier een bon van de intratuin van 25,-! Ook blij mee!

Goofy fijn dat werken zo goed ging! Och meid als ik dat dan lees nog nooit een tp! Pff mag 2012 dan eindelijk jullie ook eens geluk gaan brengen.

Wanneer ging je trouwens weekendje weg met Bianc

Ik ga lekker op de bank:-) Ligt nog een berg was,maar echt geen zin hahahha!

Groetjes

Geplaatst

Hey hoi,

Hier zijn we niet geswitched van ziekenhuis.... We zitten al onze ICSI-pogingen al in Zwolle. We vinden het daar plezierig. Fijne artsen en verpleegkundigen. We hebben het gevoel dat ze goed voorlichten/meedenken en open zijn in de communicatie.

De iui poging jaren geleden hebben we in Nijmegen gedaan. Maar vanwege de afstand zijn we nu overgestapt naar Zwolle.

Brida, gaaf dat er zwemmertjes gevonden zijn! En nu hopen dat ze voor een mooie bevruchting en een mooi kindje kunnen zorgen!

Marlijnne, kan me goed voorstellen dat het vreselijke dagen zijn nu. Je had ze je zo anders voorgesteld ruim een jaar geleden... En toen ook rui een jaar geleden die vreselijke dag..... Sterkte!!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Goedenavond meiden!!!

Welkom Brida, wat fijn dat de micro tese is gelukt! Wat een spanning allemaal bij jullie afgelopen jaar! Mooi beschreven ook van het ravijn en de berg. Met kippevel zat ik het te lezen! Succes!!

@ Marlijnne, ik begrijp het dat het een moeilijke tijd is voor jullie! Het had zo anders moeten zijn.

Ikzelf vind het ook altijd lastig rond Kerst en oud en nieuw. Mijn moeder woont alleen en dat vind ik toch altijd zo sneu. Ze heeft er zelf voor gekozen (waar ik volledig achter sta) maar toch blijft het lastig. Mijn vader weet niet meer wat Kerst inhoud wegens Alzheimer dus daar hoef ik me eigenlijk niet druk om te maken, maar dat doe je toch. Hij is samen met zijn 2de vrouw dus zit niet alleen. Dan is 5 jaar en 9 maanden geleden mijn broertje overleden. Dat speelt heel erg mee met de feestvreugde. Ik heb al die jaren niet echt feest durfen vieren maar ik weet zeker dat hij dat niet zou willen. Nu eindelijk na die 5 jaar heb ik zoiets van, nu wij!! Er is genoeg gebeurd afgelopen jaren, 1ste Kerstdag kom ma bij ons, 2de kerstdag zijn we saampies (hopelijk voor het laatst!!) en met oud en nieuw zijn we ook saampies. Ma moet dan (gelukkig) werken. Schoonouders hebben andere plannen dus dat geeft ons de ruimte om lekker saampies te zijn! Heerlijk!!

@ NCM, wij hebben nu 2 behandelingen in Nijmegen gedaan en zijn niet van plan over te stappen. Wij hebben daar goede begeleiding gehad en duidelijke informatie. Ze nemen echt de tijd voor je! De assistentes zijn ook verschrikkelijk lief. Ik hoop dat je de beste beslissing kan nemen voor jullie zelf! Succes meid!

@ Faye, zo dat is nog eens een pakket!! € 50, 00 van de Bijenkorf, doe maar luxe!! Geniet van het uitgeven.

@ Marlijnne, € 25,00 van de Intratuin is ook niet mis! Ook erg leuk!!

@ Hoopvol, lieve meid! Heel veel strekte en wij denken ook aan jou hoor! Neem je tijd en ik hoop dat je weer op de rails komt met je manneke!

@ Hildever, ik vind de naam van je dochter met een e ook mooier dan met een a. Inderdaad het klinkt een stuk zachter en liever! Ze zal het zelf ook zeker wel mooi vinden. De naam word toch met liefde gekozen!

@ Marlijnne (nogmaals hihi), ik ga 6 januari met Bianca naar Londen! Heb er zo'n zin in. Ben zo benieuwd hoe we het hebben. Ze is helemaal in love, dus ze zal veel gespreksstof hebben! Gelukkig gaat het met mijn gezondheid nu ook beter, Ik ga het nu wel volhouden denk ik. Daar was ik een beetje huiverig voor, maar nu niet meer! Pfffff.

Hebben de meiden al plannen voor de kerstdagen en oud en nieuw?

Weer een lang verhaal geworden! Maar altijd leuk om weer even met jullie te schrijven!!!

Fijne avond en succes met de berg was en wat dan ook wat er bij een ieder moet gebeuren.

Tot gauw!

Goofy

:wave:

Geplaatst

Goofy ik ben blij te horen dat je iets beter bent jeetje het heeft ook zo lang geduurd.

Maar jullie hebben zo te lezen ook al het nodige mee gemaakt jeetje hoeveel kan een mens hebben denk je dan soms dikke knuffel voor jou.

Marlijn ook een dikke knuffel voor jou het zijn geen makkelijke dagen dit.

Hoopvol meid ik hoop dat het snel beter gaat met je ook voor jou een knuffel.

Wij hebben het hele kerstweekend vol zitten haha

Ik vier vrijdag de verjaardag voor mijn vriendinnen en zaterdag komt er de hele dag visite en 's avonds vier ik het voor de familie, 1ste kerstdag gaan we naar mijn ouders lekker eten en 2de kerstdag moet ik eerst werken en ondertussen gaat mijn vriend vast naar zijn ouders en kom ik na.

Met oud en nieuw gaan wij altijd naar mijn schoonzus, zwager en de kids dat doen we al jaren en is altijd wel heel gezellig, mijn zwager en vriend gaan dan oliebollen bakken en wij eten ze op haha

Oh ja dames wat een kerstpakketten krijgen jullie zeg mijn vriend kreeg hem vandaag mee dat was een sinaasappelkist met allemaal lekker dingen en ik ben bang dat ik niet wat krijg heb nog niks zien staan bij het hotel en aangezien ze een startend bedrijf zijn denk ik het niet maar goed wat niet is kan nog komen.

Welterusten allemaal ik ga zo een trapje hoger morgen om kwart voor 6 weer de wekker.

Geplaatst

Hai allemaal!

Nog een vraagje voor de dames die er minimaal een eerste ronde ICSI op hebben zitten: Hebben jullie een pauze ingelast voor de volgende poging en zoja hoe lang? Zoals het er nu uitziet, heb ik 1 cyclus pauze (als ik er natuurlijk voor kies om in januari weer te starten). Ik ga het volgende week ook in het ziekenhuis navragen wat zij adviseren maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groeten!

Nicole

Geplaatst

@ Maris, knuf terug meid! Jullie zijn allemaal zo lief!!!!! Sterkte maar ook heel veel plezier in deze drukke tijden en met je verjaardag!

@ Ncm, wij hebben tussen de 1ste en 2de behandeling 10 maanden gewacht en tussen de 2de en de aankomende behandeling 9 maanden. Dit kwam door ziektes en complicatie bij partner en mij. Hij heeft in de zomermaanden echt geen enkele zaadcel en in de winter enkele. We gaan het liefst voor vers zaad en dan pas voor de 2 ingevroren rietjes en dan evt een spoed tese. Beetje gecompliceerd bij ons dus. Hoop dat de andere wel een duidelijk beeld voor je hebben! Succes!

Vanavond even bij mijn mams op de koffie maar eerst lekker eten.

Sperzieboontjes met een zigeunerschnitzel en champignons, mmmmmmmmmmmmmm

Fijne avond!

Geplaatst

Lieve Goof, Maris en Marlijn, voor jullie even een extra knuffel! Het jaar 2011 zit er bijna op en de feestdagen staan voor de deur...weer worden jullie keihard met je neus op de feiten gedrukt, weer een jaar voorbij.....

Jullie starten allemaal in 2012, ik hoop dat dit dat eindelijk jullie jaar eens mag zijn....daarom wil ik jullie een hart onder de riem steken.

Voor alle andere meiden geldt bovenstaande ook, maar voor deze 3 toppers even in het bijzonder.

Lieverds, ondanks het gemis wens ik jullie toch fijne dagen en dat in 2012 jullie wensen uit mogen komen.

Oh en Goofy, ik las iets over afvallen....heb ik ook nooit geweten. Maar de laatste keer zat ik ook in de afvalmodus en ben toen wel zwanger geraakt, zou het dan?

Geplaatst

Lieve Jose dank je wel wat lief dat je even reageert hier krijgen er tranen van in de ogen je bent een schat.

Jullie ook hele fijne feestdagen met jullie kleine mooie meid.

NCM wij hebben de eerste 3 behandelingen binnen een half jaar gedaan, daarna een jaar rust tot de cryo poging dat was in mei en nu beginnen we weer in januari, maar dat was allemaal puur en alleen omdat we het even genoeg vonden en ik zwaar overspannen ben geweest door mijn werk en de medische molen en veel dingen uit het verleden en dat wou ik eerst op een rijtje hebben voor ik verder ging. Mijn gevoel is er nu wel helemaal klaar voor.

Goofy dank je haha ik heb de eerste 2 taarten klaar tenminste 1 is klaar en de ander staat op dit moment in de oven, nu zaterdag nog maar 2 te gaan.

Morgen werken en daarna even hapjes maken en dan kan de visite komen haha de eerste lading zaterdag komen de meeste.

Iedereen fijne avond ik ga zo met de beentjes hoog op de bank

Geplaatst

En ook hier nog even MAriiii GefeLiciTeerd met je verjaardag!!!

Fijne dag!!

Jose dank...heel lief dat je even wat komt posten... Fijne dagen met jullie gezinnetje!

En voor de rest ook hele fijne feestdagen!

lfs

Geplaatst

Dank je wle lieve Marlijn gaat zeker lukken

Heb gister al een bon gekregen voor een schoonheidsbehandeling van mijn lieve vriendinnetjes en vanmorgen een hele mooie ring van mijn vriend dus ik ben helemaal blij haha

Fijne dagen allemaal

Geplaatst

@ Maris, ook hier even een flinke verjaardags-digi-knuf!!! Fijne dag!!

@ Jose, dank je wel voor je bericht! Lief, zat het met kippeltjesvel te lezen!

Voor allemaal!

Heel fijne kerstdagen :tree: en veel plezier en geluk gewenst!

Knuffel van mij en bedankt dat jullie er altijd voor me zijn!!

Jullie zijn toppers!!!!

:merryxmas:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden