Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

maris dat ziet er heeeeeeel goed uit, zo zag mijn test er ook uit 2 dagen voor de testdatum en het resultaat daarvan ligt boven te slapen.

Goofie en Marlijnne ik vind het zo spannend voor jullie!!! ik hou het hier in de gaten hoor en voor de andere meiden ook natuurlijk.

Nog bedankt voor de lieve felicitaties!!! Knuf meezie

• Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goofy en Marlijnne - dank jullie wel ;-)!

In het februari topic is het nu idd erg stil: alle prille mama's zijn druk met hun kroost natuurlijk, maar goed, hier wachten we maar gewoon af...

Ben pas de 2e die daar overtijd loopt! Gek idee he? En naast mij is er nog maar 1 andere zwangere, de rest is dus al bevallen...

Geplaatst

Wauw Maris, dit ziet er toch goed uit, hoe duidelijk wil je het hebben..:-) Ik ga je ook gewoon feliciteren!!!!! GEFELICITEERD!!! Dit resultaat twee dagen voor de

test datum kan alleen maar veel goeds betekenen...en zijn het er twee of is het er een? hihi Ben best wel jaloers......

Geplaatst

Maris, wat een mooie testen, gefeliciteerd!!!!!!

Durf je het al een beetje te geloven?

Vanmorgen waarschijnlijk hyper wakker geworden? ;-)

Geplaatst

Haha dank je nee ik heb gewoon helemaal niet geslapen haha heb net even een uurtje bijgeslapen maar vannacht was ik zo misselijk dat ik niet eens in slaap kwam.

Maar ja het is raar en heel onwerkelijk.

We weten dat het heel pril is maar toch gaan we er vanaf minuut 1 van genieten want zover zijn we nooit geweest.

Morgen testen we nog een keer en hopelijk is hij dat duidelijker

Hoe gata het met jou?

Geplaatst

@ Mariska, ben zooooooo blij voor je! Heb er gewoon niet van kunnen slapen! Heb ook liggen stuiteren!

@ Sandra, ja meid, ik hoop het zoooooooooo. Thanxxx

Las net op de digi-poli dat er 7 zijn gaan delen.

Ben benieuwd wat ze ons zo gaan vertellen aan de telefoon.

We kunnen tussen 13-15 gebeld worden maar als het druk is ook later.

Spannend.

Dus ik zou zeggen tot straks met goed nieuws hopelijk!!!

Geplaatst

Goofy toi toi toi!!!!!!!

Ik ben ook nog steeds aan het plaatsvervangend blij zijn voor je Maris! Weet je wat ik zo leuk vind? Jij, Wish en ik zijn toen van het forum van dec 2009 gestart. Ik zat op het uitgerekend in oktober van 2010, Wish op oktober 2011 en jij als alles goed gaat op oktober 2012!!!!!!!!! Geinig he!

Geplaatst

hoi meiden,

maris geweldig nieuws! zo aan je test te zien is het echt wel positief hoor!

leuk leuk leuk

zelf ook goed nieuws ze belde ons net met het nieuws dat uit de 7 eicelletjes die ze weg konden halen, 4 rijpe zaten en er 3 goed bevrucht zijn!

maandag horen we wanneer de terug plaatsing is. :gekruiste vingers 4

hopelijk een goede tp, vorige keer was er geen tp dus ben beetje bangig.

succes weer iedereen.

ik loop trouwens in geertgen.

kussie

Geplaatst

Goofy mijn duimen draaien meid en 7 jeetje wat een mooi aantal dit komt net zo goed als bij mij

En ik moet er wel om lachen dat je wakker hebt gelegen wat ben je toch een lieverd haha

Rox jij ook al zo'n mooie score jullie kanjer zit ook tussen deze 3 meid Succes

Faye ja dat heb ik ook al gedacht wat toevallig he ik ben ook uitgerekend op de eerste verjaardag van het dochtertje van Wish

Zo wij gaan zo even de optocht kijken hier aan de overkant dat scheelt wel want als ik het zat ben kan ik lekker naar huis en dara verder kijken

Ik moet wel lachen om mijn vriend want ik mag niks haha het is net of ik van porselein ben hihi wel heel lief

Geplaatst

JOEPIEEEEEEEEEEEDEPOEPIEEEEEEEEEEE morgen om 11.45 uur hebben we de terugplaatsing van 1 !!!!!

Ben blij, blij, blij.

Bedankt allemaal voor de steun.

Super-ego ben ik nu maar kan gewoon even aan niets anders denken!!

Fijne dag allemaal en liefs van een gelukkige en zenuwachtige Goofy!!

Knuffffffffff

Geplaatst

Super goofy! En dan over ruim 2 weken een mooie positieve test.

Pfff ik ben/was even mijn positieve vibe kwijt, ik word onzeker want ik voel niks. Alleen gister 2 flinke steken zo vanaf onderen. Echt pijnlijk.

Vaak de twee week wordt nog erger.

Ik was bang dat het klaar was en kon alleen maar janken..

Ik weet ook wel dat je niet perse wat moet voelen.

Moet me weer ff opladen.

Maris ik ben zo blij voor je!!! Super nieuws.

Geplaatst

Yoehoe Goofy wat een super nieuws meid dit is jullie kanjer

Veel plezier morgen ik vind het altijd wel bijzonder zo'n tp ondanks dat het niks natuurlijk is.

Marlijnne meid huil maar lekker het is ook allemaal zo oneerlijk.

Maar geef het niet op ik zat er ook helemaal door van de week omdat ik niks voelde maar zie het resultaat die steken kunnen juist heel erg goed zijn want di ehad ik ook de hele week en dat is achteraf de innesteling geweest.

Dikke knuffel meid en ik duim voor je

Geplaatst

Goofy weer goed nieuws...!! Joehoe..ben blij voor je... Suc6 morgen!

Rox ook goed nieuws....hopelijk maandag een positief belletje!

Puck tijdje niks van je gehoord, hoe gaat het met je?

Marlijnne, maak je niet te druk, het kan ook heel goed WEL een goed teken zijn! Duim voor je!

Ik mag donderdag weer naar het MCK..eindelijk weer! Hoop dat we snel weer gaan beginnen...

Geniet van jullie weekend!

x

Geplaatst

Marieke, ben inderdaad niet zo heel actief met schrijven laatste dagen. Zijn druk in huis want maandag gaat aannemer met verbouwing van de bovenverdieping beginnen:-) Kijk er wel naaruit. Als ze klaar zijn kunnen we de kleuren voor het schilderwerk van de wanden gaan uitzoeken en zorgen dat de laatste dingen afgemaakt worden. Wat zullen we veel extra ruimte krijgen...

Fijn dat je donderdag naar MCK kunt. Welke arts ben jij onder behandeling? Hebben zelf dr Beckers echt hele prettige arts.

Hoop dat je nu net zoveel geluk hebt als wij en met deze poging ook een positieve test in handen hebt.

Maris ... Gefeliciteerd zeg. Echt zo geweldig dat jullie een positieve test hebben. Dat er nog veel mensen mogen volgen.

NCM, hoop dat dit gewoon toppers zijn die ze terug geplaatst hebben. Erg jammer dat er geen cryo's zijn maar zal duimen dat jullie ze ook niet nodig hebben! Succes met de wachtdagen!

Goofy wat een goed bericht zeg! Dit moet gewoon gaan lukken:-) zal voor jullie duimen. Alvast succes met de komende wachtdagen...

Met mij gaat het best goed. Ben niet veel misselijk maar heb nog steeds wel vaak buikpijn met name in de nachten. Weet niet of het nog door vocht in eierstokken en buikholte komt of dat het nu een zwangerschapskwaaltje is. Het slapen gaat niet echt lekker daardoor en tevens doordat ik geen pijnmedicatie meer gebruik heb ik toch wel veel meer pijn nu. ( heb lange tijd morfine gebuikt maar heb dit toen zwangerschapswens ontstond afgebouwd terwijl de oorzaak van de pijnklachten niet is opgeheven)

Maak me daar soms wel beetje zorgen om. Zal dinsdag dit ook bij verloskundige bespreken.

Ondanks de ongemakken ben ik heel erg blij en gelukkig dat we dit mogen meemaken.

Geniet allemaal van jullie weekend!!

Liefs Puck

Geplaatst

Puck, blij weer even wat van je te horen. Jullie zijn druk met de leuke voorbereidingen ook voor de kinderkamer? :-) Wat vervelend dat je nog

zo'n buikpijn hebt en dat je daardoor zefs niet kan slapen. Ik zou het zeker even opnoemen, daar moet toch een verklaring voor zijn?

Ik loop bij mevr. v. Hulsbergen, ook een erg fijne arts! In het ziekenhuis waar ik alle onderzoeken heb gehad, de gynaecolooog daar was een man, maar vind het

toch prettiger dat we nu een vrouwelijke arts hebben!

Hoop ook zo dat deze poging ons wel gaat lukken, we hebben gelukkig nog 5 cryo's die op onze warmte en liefde wachten :-)

Suc6 met de verbouwing en ik hoop dat je snel van je buikpijn af bent zodat je op en top kan genieten van je zwangerschap!

x

Geplaatst

Thanks Marieke! Haha dat zou wel erg snel zijn, maar deze klus stond al gepland voordat ik begon met de ICSI behandeling.

Hadden eigenlijk die extra ruimte niet nodig maar omdat we toch al flink aan het verbouwen waren besloten om de zolder te laten vergroten met 2 dakkapellen. Nu wel extra leuk omdat we als dat klaar is wel vast kunnen nadenken in welke kamer we een babykamer gaan maken en wat voor kleuren..., zwijmel...

Overigens prettige afleiding die aannemer over de vloer. Kan ik me ook even met wat anders bezig te houden. Voel me toch zo nu en dan onzeker omdat je zo graag die eerste 12 weken doorkomt en met een goede echo naar de volgende periode, de 20 weken echo toeleeft.

Heb zelf met de meeste verpleegkundigen en artsen wel goede ervaring bij MCK. Fijn dat je het ook zo ervaart. Het hele gebeuren is al zwaar genoeg. Wat fijn dat er nog 5 cryo's zijn. Wij hadden er geen van deze poging maar ook toen waren ze heel erg vriendelijk en probeerde ze me op me gemak te stellen dat soms 1 goede voldoende is. Kan er nog niet over uit hoeveel geluk we hebben gehad.

Ga een poging doen om te slapen want komende week staan ze elke dag om 7 uur voor de deur... Kan ik vast even wennen aan het vroege opstaan;)

Fijn weekend nog en blijf jullie allemaal volgen!

Geplaatst

Dames het is officieel wij zijn zwanger!!!!!

Haha de test was nu wel donkerder en oh wat ben ik lekker misselijk maar wat voelt dit goed.

Zo'n mooie carnaval hebben we nog niet eerder gehad haha

[ATTACH=CONFIG]3622[/ATTACH]

Fijne zondag allemaal

Geplaatst

@ mari-83

Yeah, gefeliciteerd, duidelijke test...

Ben net gebeld door het lab, van de 13 eicellen zijn er 5 embryo's ontstaan, momenteel 4 cellig.

Dus ik ben blij, morgen de TP :D

Geplaatst

Dank je wle Mammie

Wat goed 5stuks veel succes morgen ik zal duimen voor net zo'n mooie test als ik.

Lieve lieve Goofy meid heel erg veel succes vandaag mijn kaarsjes branden voor je

Geplaatst

Goofy succes meid!! Jij moet daarvoor ook naar nijmegen toch? Ik zat daar een week geleden;-):clap2:

Maris: Super gaaf meid, wie weet wel 2;-) lekker he die misselijkheid. Geniet ervan, je bent zwanger/ Hoe bijzonder en zo gewenst!!

Mammie morgen tp, super fijn, en dan die heerlijke wachtweken.

Vandaag weer wat beter hier. Nog een week pfffff!!

Fijne dag

Geplaatst

hey hey,

wat een saaie zondag,

gister heb ik een dagje rust gehouden na de punctie eergister, nu ligt mannetje met griep/verkoudheid op bed! balen...

hoop niet dat hij me aansteekt wat ik wil wel fit blijven voor de tp.

dus ik denk ga maar even hier kijken!

hoe is het met GOOFY gegaan?

hopelijk mag jou emmy uitgroeien tot een kanjertje!

MAMMIE morgen tp, succes iedergeval....spannend... ik mag morgen bellen wanneer.

DEE weet jij al wanneer je de tp hebt?

en hoe gaat het met de wachtende? MARLYNNE en NCM?

houden jullie het nog een beetje vol?

o zo langzaam dat die tijd gaat als je zit te wachten!

tik...tak...tik...tak...

MARIEKE* zijn jullie nu ook al weer in de run? hopelijk dat jullie kleine eskimotje zin heeft in een lekkere lange en warme vakantie van 9mnd bij jou!

ik heb zelf nooit cryos gehad maar lijkt me ook heel fijn dat je dan niet heel die molen weer door moet om te gaan spuiten enz.

toch? is toch afwachten wanneer je vruchtbaar bent en dan wordt het terug geplaatst?

en hoe gaan het met de zwangere?

MARI al weer wat meer gewent aan het idee? geweldig he!

mijn mannetje zo trouwens ook zo voorzichtig doen.

doet die van jou dat ook PUCK?

je behandelen of je van poselein bent! hihihi...

of is die alleen maar met de verbouwing bezig?

lekker ruimte creeren, eerst een zooitje maar dan heerlijk een baby kamertje inrichten.

heerlijk lijkt met dat, zwjmel de zwijmel!

nou meiden fijne zondag verder, de mutsenbollen roepen dus ga maar weer even....

x rox

Geplaatst

Maris: goede 2e streep hoor, super!!! Ga er lekker van genieten.....

Hier vandaag tp van 2 gehad :-)

Iedereen succes, ik houd jullie in de gaten! (ik ga op het maart-wachtbankje zitten.... iemand van jullie ook? aantal van jullie komen natuurlijk eind feb uit....)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden