Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zou iemand mij op het lijstje willen zetten ik heb als alles goed ontdooid woensdagmiddag de terugplaatsingg van mijn eerste cryo.vandaag fm gehad eitje was 22 mm en bms was 10 om half vijf mag ik de pregnyl zetten

• Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Start prikken:

21 september - wannabe

10 oktober- Sandra81

11 Oktober- Raba

17 oktober - HBB

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's:

17 oktober HBB

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen:

16, 18, 20 oktober - Raba

16 oktober - wannabe

17 oktober - MamaVanSeppe 4e FM

21 oktober- Sandra81 2e FM

23 oktober - Laila 2eFM

23 oktober- HBB 1eFM

24 oktober - Bunbums 2eFM

21 oktober - Nikkie 2e FM

27 oktober - HBB 2eFM

30 oktober - HBB 3eFM

31 oktober - HBB 4eFM

31 oktober - Scorpio71

4 november - Apple2011 5e FM

5 november - Apple2011 6e FM

23 november - Amy81

Punctie:

19 oktober - MamaVanSeppe

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

24 oktober- Sandra81

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

3 november - HBB

4 november - Frannie

11 november - Clau75

28 november - essieislief

Terugplaatsing:

21 oktober - MamaVanSeppe

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

27 oktober- Sandra81

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

03 november - Scorpio71

3 November tp cryo (hopelijk) - Danielle..

6 november - HBB

7 november - Frannie

11 november - Apple2011???

17 november - Clau75

17 november - Simone76

1 december - essieislief

Testen:

4 november - MamaVanSeppe :zwanger:

4 november - Champietal

5 november - Esly :zwanger:

7 november - abc

7 november - wannabe

8 november - Nikkie:zwanger:

8 november - Raba :zwanger:

11 november- Sandra81 :zwanger:

13 november- Chantal33:zwanger:

14 november - Bunbums :zwanger:

17 November - Danielle..:zwanger:

17 november - Scorpio71

18 november - HBB

22 november - Frannie

27 november - Nes73

1 december - Simone765

15 december - essieislief

Geplaatst

@ Raba

Goed zo lieve raba je hcg stijgt top teken

@ all

Wat een groene bank is dit zeg wauw wat mooi allemaal gefeliciteerd en sterkte voor degene die rood zijn of nog moeten testen.

Maandag heb ik de uitgangsecho voor onze 3e en laatste poging.

Geplaatst

wauw wauw wauw!!! Dames wat een groen bankje is dit aan het worden zeg !

ik heb eindelijk een punctie afspraak gekregen! zondag hebben we punctie, vanavond om half elf gaat de pregnyl spuit erin!!!

helaas zijn er maar twee follikels die zeker mee gaan doen, en als er een wonder gebeurt kunnen het er misschien 4 worden ?!

ik zie er deze keer echt mega tegenop, maar ik heb gelukkig een rustgevend pilletje gekregen zodat ik morgenavond in ieder geval kan slapen!

liefs monika

Geplaatst

Koekka. Wat fijn dat het door gaat! En ook met 2 follikels kan er een mooie embryo komen.

Ik had 3 eitjes en Hope had er 2 en allebei hebben we een mooie emmy gekregen.

Dus het kan! Ik ga voor je duimen.

Sas27. Volgens de bijsluiter van de pregnyl kun je 10 dagen een valse positieve test krijgen. Dus ik denk dat je je heel voorzichtig kunt gaan verheugen.

Clau75. Spannend dat de tp van je cryo nu er aan komt. Ik hoop dat je straks een mooie emmy mee krijgt.

Geplaatst

@ hbb hoe gaat het nu met je ik las dat je woensdag op donderdag hevige buikpijn had. Heb je dat nog vaker gehad? En nog contact opgenomen met het ziekenhuis? Hoop dat alles goed gaat!!

Sas27 erg he al dat wachten! Ga je nog een weer testen om te kijken of de test donkerder word? Of wacht je nu op de testdatum?

Koekka succes morgen met de punctie!!

Geplaatst

Hallo dames,

Ik kom me ook hier melden. Ik ben al een heel eind op weg met mijn 3e IVF poging. Ik hoef nog "maar" 3 nachtjes te slapen voor ik mag testen. Dus het hele weekend ben ik druk bezig met het letten op mijn buik of ik ook ongesteldheidskrampjes voel en zo. Ik heb wat last van obstipatie dus het rommelt in mijn buik. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat het alleen door mijn darmen komt. Soms heb ik het gevoel dat het ongi krampjes zijn. Kortom alle spanningsgedachten die horen bij deze spannende dagen ;-)

Geplaatst

Start prikken:

21 september - wannabe

7 oktober - Matroosje

10 oktober- Sandra81

11 Oktober- Raba

17 oktober - HBB

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's:

17 oktober HBB

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen:

16 oktober - wannabe

23 oktober - Laila 2eFM

23 oktober- HBB 1eFM

27 oktober - HBB 2eFM

30 oktober - HBB 3eFM

31 oktober - HBB 4eFM

31 oktober - Scorpio71

23 november - Amy81

Punctie:

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

24 oktober- Sandra81

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

31 oktober - Matroosje

3 november - HBB

4 november - Frannie

11 november - Clau75

Terugplaatsing:

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

27 oktober- Sandra81

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

03 november - Scorpio71

3 november - Matroosje

6 november - HBB

7 november - Frannie

17 november - Clau75

17 november - Simone76

1 december - essieislief

Testen:

4 november - Champietal

7 november - abc

7 november - wannabe

15 november - Matroosje

17 november - Scorpio71

18 november - HBB

22 november - Frannie

27 november - Nes73

1 december - Simone765

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Wat is het toch spannend allemaal maar het bankje ziet er toch wel super uit zo en ik mag het nog groener kleuren!! Was ontzettend bang dat het mis zou gaan. Had woensdag echt het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden en toen ik 's middags ook nog eens wat bloed verloor was het voor mijn gevoel over. Dikke tranen, zo begon het ook met de 2e poging en die is helaas mislukt. Gisteren dus ontzettend onzeker doorgebracht maar het brak niet echt door. Het gerommel in mijn buik was er nog wel maar leek ook minder. Vanochtend hield ik het niet langer, ik wilde niet nog een dag verdrietig en onzeker doorbrengen en dus hebben we een test gedaan. En hij is positief!!! Het moet nog even doordringen hoor. Zo denk je dat het voorbij is en zo is het tegendeel bewezen... Ik zal het lijstje nog even aanvullen zo en hoop dat er nog meer groene namen zullen volgen.

Heel veel succes allemaal en voor degene in het rood, heel veel sterkte en hou moed. Fijn weekend!

Geplaatst

Start prikken:

21 september - wannabe

29 september - Kaatje03

7 oktober - Matroosje

10 oktober- Sandra81

11 Oktober- Raba

17 oktober - HBB

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's:

17 oktober HBB

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen:

16 oktober - wannabe

23 oktober - Laila 2eFM

23 oktober- HBB 1eFM

26 oktober - Kaatje03

27 oktober - HBB 2eFM

30 oktober - HBB 3eFM

31 oktober - HBB 4eFM

31 oktober - Scorpio71

23 november - Amy81

Punctie:

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

24 oktober- Sandra81

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

29 oktober - Kaatje03

31 oktober - Matroosje

3 november - HBB

4 november - Frannie

11 november - Clau75

Terugplaatsing:

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

27 oktober- Sandra81

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

1 november - Kaatje03

03 november - Scorpio71

3 november - Matroosje

6 november - HBB

7 november - Frannie

17 november - Clau75

17 november - Simone76

1 december - essieislief

Testen:

4 november - Champietal

7 november - abc

7 november - wannabe

15 november - Matroosje

16 november - Kaatje 03 :zwanger:

17 november - Scorpio71

18 november - HBB

22 november - Frannie

27 november - Nes73

1 december - Simone765

Geplaatst

Lieve meiden,

Het bankje wordt groener en groener, wat goed!! Alle meiden die nu groen kleuren, gefeliciteerd!

Ik zit nu pas op wachtdag 6 en kan pas de 22ste testen.

Nu zag ik in het lijstje dat er een hoop meiden al ver voor hun TD hebben gestest, klopt de uistlag dan? Ik moet 3x daags 2 van die bolletjes inbrengen (vaginaal) en vroeg mij af of dit invloed kan hebben op een eventuele test. Heeft iemand een idee??

Ik voel al vanaf de terugplaatsing menstruatiepijntjes en deze blijven aanhouden. Ik heb nu dus gewoon het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan gaan worden. Zou het zin hebben om al een test te doen??

@Frannie, hou jij het nog een beetje vol?

Las dat jij pregnyl moest spuiten, dat is wel een goede om dus niet eerder te gaan testen! Ik heb me tot nu toe kunnen inhouden, maarja, de spanning en nieuwsgierigheid gaan toch zo langzaam aan de overhand nemen.

@ Koeka, heel veel succes morgen! Hopelijk komen er 2 mooie eitjes uit! (of 4 natuurlijk!)

Meiden zet 'm op!

Geplaatst

Hoi Hope!

Ik heb bij onze 1e poging 3 dagen voor de testdatum getest, deze was toen positief en bleek ook te kloppen.

Nu zit ik 5 dagen voor de testdatum en moet je zeggen dat ik het nog wel een beetje eng vind.

Je hebt tegenwoordig wel testen die gevoeliger zijn en in een normale situatie al 4 dagen voor de datum dat je ongesteld zou moeten worden te gebruiken zijn.

Maar ja....wij zijn natuurlijk weer een geval apart met al die extra hormonen en die fijne bolletjes....

Ik zou dus nog heel even geduld hebben als ik jou was maar ik weet hoe moeilijk dat is!

Heel veel succes!!

Geplaatst

Als ik het goed heb begrepen hebben de bolletjes geen invloed op de uitslag van de test.

Ik geloof dat het met name de pregnyl is die wel een vals positieve test kan geven. En als ik het goed heb begrepen heeft pregnyl erg lang nodig om je lichaam uit te gaan. Een erg gevoelige (vroege)zwangerschapstest zou dus ook nog restanten van pregnyl in je lichaam kunnen aantonen.

Daarom durf ik ook niet te testen. De teleurstelling zou alleen maar groter zijn als ik eerst denk zwanger te zijn en als dan achteraf blijkt dat dat niet zo is.

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie antwoord.

Mijn verstandige man zei ook al dat het nu gewoon nog te vroeg is. Ik mag van hem pas zondag de 20ste (2 dagen voor testdag) testen.

Nog een weekje geduld hebben dus.

Geplaatst
@ hbb hoe gaat het nu met je ik las dat je woensdag op donderdag hevige buikpijn had. Heb je dat nog vaker gehad? En nog contact opgenomen met het ziekenhuis? Hoop dat alles goed gaat!!

Sas27 erg he al dat wachten! Ga je nog een weer testen om te kijken of de test donkerder word? Of wacht je nu op de testdatum?

Koekka succes morgen met de punctie!!

Lief dat je het vraagt!!!

De volgende ochtend was het weg en het is weggebleven.... Wel ongikrampjes, maar ja helaas zegt het allemaal niks........

Mn vriend had gistermiddag toen ik nog aan t werk was de brief van het ZH gevonden. Die had hij maar ff verstopt voor me, want helaas (net als vorige ronde) hebben we niks in de vriezer......... Pfff wat maakt me dat onzeker.....

@ matroosje: spannend die laatste dagen..... duim duim duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Kaatje: Jeehhhhhhhh...... Nog meer Groen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!

@ Hope: verschrikkelijk he dat wachten..... Maar is t dag 6 na TP???? Ik heb 6-11 mn TP gehad en zit ook op dag 6, maar ik mag van het ziekenhuis de 18de testen (WD 12)

Geplaatst

Kaatje. Gefeliciteerd. Weer een mooie groene naam er bij.

Hbb. Balen is dat hè, geen cryo's. Ik had er ook zo op gehoopt.

Fijn dat de buikpijn weg is.

Matroosje. Sterkte met wachten.

Hope! Als het aan mijn man ligt testen we pas 1 december. Ik wil eigenlijk ook zondag 20 gaan testen. Maar we hebben dan een verjaardag, dus dat zal pas eind van de middag worden. Maar ik wil het in het weekend doen omdat we dan allebei thuis zijn en ik het een beetje kan verwerken. Als ik het op de testdag (22-11) zelf doe en het is positief, loop ik compleet te stuiteren op mijn werk en kan ik vast en zeker mijn mond niet houden.

En dat HBB en jij allebei op dag 6 zitten, komt omdat de een de tp-dag als 1 neemt en de ander de tp-dag als 0.

Het wachten valt nu nog mee. Maar vanaf maandag zou ik ongesteld kunnen worden (het laatste jaar ging dat van 14 dagen na mijn eisprong tot 11 dagen na mijn eisprong). Dus vanaf maandag ga ik het vermoedelijk wel zwaar krijgen.

Ik heb trouwens nog steeds buikpijn van de punctie (nu 8 dagen geleden). Vooral bij het plassen en direct daarna of bij een onverwachte beweging. hebben jullie dat ook zo lang (gehad)?

Geplaatst

De punctie was wel erg pijnlijk, maar duurde met maar 3 (+kleintje) follikels aan 1 kant niet zo lang.

De eerste paar dagen heb ik heel veel gedronken, maar sinds ik weer werk, schiet het extra drinken er toch vaak bij in.

Gelukkig heb ik nu 2 dagen vrij. Ik zal de komende dagen veel drinken.

Als het dan niet beter wordt, toch het zk maar bellen.

Geplaatst

Frannie heb je ook (nog) last van een opgezette buik dan? Ik heb ook nog steeds last hoor ben vrijdag nog voor cotrole geweest dit was 3 dagen na tp en een week na de punctie en ik heb nog steeds redelijk wat vocht in mijn buik en vocht waar de eitjes hebben gezeten! Maar is idd wel slim om het ziekenhuis te bellen als je er nog lang last van houd.

Hbb fijn dat je het niet weer hebt gehad! Ik kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van word! En wat balen zeg dat er niks in de vriezer zit!! Ga voor je duimen dat je het niet nodig hebt en dat je een positieve test hebt straks!

Geplaatst

Ik heb geen opgezette buik. Alleen mijn eierstokken doen nog steeds pijn. Ook de rechter die niets geproduceerd heeft, maar wel veel pijn heeft gedaan.

Even afwachten of het extra drinken voldoende helpt.

Geplaatst

@ HBB.

Ik heb inderdaad de TP dag meegeteld, dus als ik die niet meetel, dan zit ik vandaag op WD 6.

Waarom nag jij al op WD 12 testen?

Ik moet nog ruim een week wachten (DIEPE ZUCHT)

@ Frannie

Heel vervelend die buipijnen lijkt mij.

Ik heb wel een soort van menstruatiepijntjes, maar niet echt buikpijnen.

Tot 1 december ga ik het zeker niet redden!

Zeker ook niet, omdat mijn menstruatie niet vanzelf op gang kwam de afgelopen 4 maanden.

Kun je de 22ste geen test doen voordat jullie gaan werken?

@ Koeka

Hoe is het gegaan vandaag? Hopelijk hebben ze toch een aantal eitjes kunnen vinden!

Geplaatst

Pas op 1 december testen ga ik echt niet redden.

Vanaf 19 november is de pregnyl uit mijn lijf.

Ik wilde zondag 20 november testen, maar dan hebben we een verjaardag en ik wil het er niet uitfloepen.

Dus het wordt waarschijnlijk maandag 21 november.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Als eerste zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Froukje, ik ben 27 jaar en woon samen met mijn dochtertje (4 jaar) en mijn verloofde in `s-Heerenhoek.

Op maandag 31 oktober hebben wij de punctie gehad en daaruit kwamen 13 ei blaasjes en uiteindelijk 7 eicellen. Op donderdag 3 november is er een embryo terug geplaats en kregen wij ook te horen dat er in het totaal 7 embryo`s waren ontstaan. Nu is het natuurlijk wachten tot we mogen gaan testen op 16 november 2011. Liever wacht ik nog wat langer om dat ik in het verleden al vaker eerst een positieve test en later een negatieve test heb gehad.

Mijn verloofde en ik proberen inmiddels al 4,5 jaar een tweede kindje te krijgen maar tot op heden hebben we nog niet veel geluk gehad. Ook zijn in deze periode al de nodige miskramen voor bij gekomen. We hopen dus deze keer dat het goed zal gaan. Maar ja, op een zeker moment vervliegt die hoop wel. De moed er in houden wordt gewoon heel moeilijk.

Groeten,

Froukje

Geplaatst

sorry even een egobericht.

Ik verlies bruin. Dit maakt me zo onzeker. Zijn we eindelijk zo ver gekomen gebeurd dit. Nu weet ik dat het late innesteling kan zijn. En dat sommige vrouwen ondanks bloed gewoon zwanger blijven. Maar liever had ik dit niet gehad. Ik ga zo maar bellen met het zh in brussel vanaf 15 uur zijn ze te bereiken. Waarom kan het niet gewoon zonder obstakels gaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden