Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Amy het is zo oneerlijk het kost zoveel geld. Gelukkig hadden wij gespaard door wat meevallers van de belasting. Was bedoelt als de kleine er was. Maar we hebben het nu gebruikt voor een kleine. Hopelijk vind je ook een oplossing. Maar probeer positief te denken dit word jullie poging. De 4 de is niet nodig. Ik duim voor je. Neem niet te grote stappen te gelijk. Succes.

Net weer een clearblue test gedaan. Man wilde weten of de kruis dikker werd. Hij kwam zo snel en is zo dik. Dus er denken dat de hcg gestegen is. Ben morgen benieuwd naar de bloedwaarde boven. Heb wel nog steeds pijn onder mijn rechter rib in het midden. En af en toe ook links. Als ik zit dan voel ik het. Vandaag maar even bellen naar het zh

• Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh raba, kan toch bijna niet anders??? Ik ben benieuwd wat get zkh daar over zegt.

Ik heb nergens last meer van.... Maar dan ook echt nergens. Das okk heel cervelend hihi.

Oh ik hoop het zo voor je!!!

Geplaatst

Ik moet effe inbreken hoor, want ik word wel heel blij van dit bankje! Wat is groen toch een mooie kleur en zoveel ook, helemaal super!

Wens iedereen heel veel succes in deze onzekere tijd en voor de rode dames een dikke knuffel!!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Mag ik ook hier komen mee lezen en af en toe schrijven? Wij hebben gister onze 9e terugplaatsing gehad. Dit was een blastocyste, dus een hele goeie :)

Mijn hoop is echt op deze gevestigd, anders moeten we weer helemaal overnieuw een poging gaan doen.

Hormonen enzo vind ik goed te doen, maar die punctie!

Ik gebruik Progynova en Utrogestan bollen. Door de Progynova kan ik niet ongesteld worden, dus ik moet echt 2 weken wachten. Scheelt toch heel wat broekloeren!

Vandaag dagje vrij genomen, zodat ik even rustig aan kan doen en mijn cryootje goed kan innestelen :laughing4:

Zijn er meer die gelijk lopen met mij?

Groetjes Annemarie

Geplaatst

Dames, wat schrijven jullie veel zeg! Na 2 dagen cursus en 1 bijkomdag, moest ik 4 pagina’s doorlezen! Hier is het langzaam toch doorgedrongen, dat het gelukt is. Gisteren bij de Huisarts geweest en krijg een afspraak met de internist (vanwege bestaand schildklierprobleem) en ga dadelijk bellen met de verloskundige. Woensdag ochtend komt MvM, vind ik toch heel belangrijk, als je zelf in het schuitje zit.

Ik zie dat het bankje heel groen is geworden (YES). Esly, raba, bunbums, nikki, chantal33, van harte proficiat. Ik moest steeds lachen als ik las dat jullie ook 3 testen of meer er door heen hebben gejast. Het is inderdaad heel onwerkelijk dat moment. Gaan jullie ook naar het uitgerekend bankje, ik ga me vandaag daar melden. Chantal, hier zag ik wel een site staan van freya om de uitgerekende datum uit te rekenen (deze zin loopt niet echt, maar ja). Ik kom dan op 11 juli uit.

@wannebe, sterkte met het verwerken van de teleurstelling. Hopelijk kunnen jullie snel door. Onze Seppe heeft 5 TP geduurd, dus hou moed.

@champie, helaas was de test negatief. Hopelijk heb je wel de verjaardag van je zoontje kunnen vieren. Nog proficiat voor hem. 2 is echt een leuke leeftijd. Hopelijk gaat het met de cryo’s lukken.

@abc, wat een gedoe met dat testen. Hoe staat het er nu voor?

@hope, succes met de wachtweken. Ik had zelf ook ongi-gevoelens, dus kan goed nieuws zijn.

@iedereen in de wachtweken, succes met wachten

@iedereen in het traject, duim voor jullie.

Geplaatst

Channy, geloof dat wij een beetje dezelde situatie hebben. Ik mag 13e testen...met 1 eicel bevrucht. Ik duim voor je...en voor de rest van de dames ook natuurlijk!!!

Geplaatst

sandra ik heb niet gebeld. Ik ga morgen toch bloed prikken dan vraag ik het gelijk.

Annemarie ik gebruik ook allemaal die medicatie. Ik duim voor je.

Geplaatst

@ Raba allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je ook last van die progynova? Ben er altijd wat misselijk op. En in combi met die bollen gaat het helemaal lekker... Alles voor het goede doel he!

Geplaatst

Ik ben het volgende in het lijstje en kon mij net als bunbums niet inhouden..

Vanmorgen op wachtdag 8 getest en dik vet positief!!!

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!

Hierbij nog een groene op het lijstje :):):):):):):):)

Ik heb wel 10x geprobeerd het lijstje te kopieren, op de één of andere manier lukt het me niet.. Zou iemand mij ook groen willen maken :)::):):):):)

Succes voor alle andere meiden!!!

Geplaatst

Raba succes met bloedprikken vandaag! Keep my fingers crossed, maar gaat zeker en vast goedkomen!

Om maar even een Belgische uitdrukking te gebruiken :-)

groetjes

noor

Geplaatst

Hallo allemaal

Vinden jullie het goed als ik plaats kom nemen bij jullie? Ik kom van het augustus bankje af, daar kleurde ik rood na een mislukte iui poging. Ik ben nu begonnen met mijn eerste icsi poging. Heb 8-11 een tp gehad dus zit nu in mijn ww. De 22-11 is mijn testdatum!

Wat een mooi groen bankje word dit! Voor iedereen met een positieve test van harte. Voor diegene met een negatieve test sterkte gewenst

Groetjes

Geplaatst
Ik ben het volgende in het lijstje en kon mij net als bunbums niet inhouden..

Vanmorgen op wachtdag 8 getest en dik vet positief!!!

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!

Hierbij nog een groene op het lijstje :):):):):):):):)

Ik heb wel 10x geprobeerd het lijstje te kopieren, op de één of andere manier lukt het me niet.. Zou iemand mij ook groen willen maken :)::):):):):)

Succes voor alle andere meiden!!!

Alsjeblieft!!!!! En super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Start prikken:

21 september - wannabe

10 oktober- Sandra81

11 Oktober- Raba

17 oktober - HBB

21 oktober Piekje

21 oktober MamaVanSeppe

22 oktober - Amy81

25 oktober Scorpio71

3 november essieislief

Uitgangsecho's:

17 oktober HBB

21 oktober Apple2011

2 november Piekje

3 november MamaVanSeppe

14 november essieislief

Follikelmetingen:

16, 18, 20 oktober - Raba

16 oktober - wannabe

17 oktober - MamaVanSeppe 4e FM

21 oktober- Sandra81 2e FM

23 oktober - Laila 2eFM

23 oktober- HBB 1eFM

24 oktober - Bunbums 2eFM

21 oktober - Nikkie 2e FM

27 oktober - HBB 2eFM

30 oktober - HBB 3eFM

31 oktober - HBB 4eFM

31 oktober - Scorpio71

4 november - Apple2011 5e FM

5 november - Apple2011 6e FM

23 november - Amy81

Punctie:

19 oktober - MamaVanSeppe

20 oktober - wannabe

21 oktober - abc

22 oktober- Raba

24 oktober- Sandra81

25 oktober - Laila

25 oktober - Nikkie

27 oktober - Bunbums

3 november - HBB

4 november - Frannie

28 november - essieislief

Terugplaatsing:

21 oktober - MamaVanSeppe

23 oktober - wannabe

24 oktober - abc

27 oktober- Raba

27 oktober- Sandra81

28 oktober - Nikkie

31 oktober - Bunbums

03 november - Scorpio71

3 November tp cryo (hopelijk) - Danielle..

6 november - HBB

7 november - Frannie

11 november - Apple2011???

17 november - Simone76

1 december - essieislief

Testen:

4 november - MamaVanSeppe :zwanger:

4 november - Champietal

5 november - Esly :zwanger:

7 november - abc

7 november - wannabe

8 november - Nikkie:zwanger:

8 november - Raba :zwanger:

11 november- Sandra81 :zwanger:

13 november- Chantal33:zwanger:

14 november - Bunbums :zwanger:

17 November - Danielle..:zwanger:

17 november - Scorpio71

18 november - HBB

22 november - Frannie

27 november - Nes73

1 december - Simone765

15 december - essieislief

Geplaatst

@ amanda en Annemarie: Welkom op t bankje.......

@ Raba: En al een uitslag van je bloed??????? Ik draai mn duimen kapot hier!!!!!!

Hier: woensdag op donderdag nacht hele heftige buikpijn gehad....... Herkende het echt niet en heb er dik 2 uur door wakker gelegen. Heb zelfs nog op t punt gestaan om de HA of het ZH te bellen, zo'n pijn deed t!!!!!!!!!!!!!!! Weet ook echt niet wat ik ervan moet denken.... Pfffff zijn jullie ook zo onzeker????

Geplaatst

WhoooowwwwWWW wat geweldig! WEER een groene jaaa!

Dit is nú al een historisch bankje en we zjin er nog ff niet dus het moet nóg mooier worden!

50% positief zo ver, dat is waanzinnig!!! Jeetje zeg wat ontzettend leuk is dit. Ik duim me

helemaal suf voor de andere meiden, blijf in de groene golf he!!

Hier gisterochtend en vanmorgen opnieuw getest en gelukkig worden de testjes steeds duidelijker en begin

ik er echt in te geloven. Vind het nog zo moeilijk voor te stellen allemaal maar 't is toch echt waar :-)

Geplaatst

-breek even in-

Raba:Joepie de poepie. Ik kwam speciaal hiervoor even kijken. Wat een fantastisch nieuws. Weet je al wanneer je mag komen voor een echo?

Wat een mooi groen bankje is november 2011 aan het worden. Alle zwangeren van harte. Voor de meiden bij wie het (weer) niet gelukt is heel veel sterkte.

Groetjes, Appel

Geplaatst

Heb net ook een testje gedaan omdat ik net zoals de vorige keer weer bruinbloedverlies kreeg, de test is positief.... ben nog niet echt veel wijzer

omdat het zkh huis zegt dat het misschien wel door de pregnyl kan komen dit heb ik 15 dagen geleden gespoten . we moesten ons echt aan de testdatum houden.

weer afwachten dus pffff

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden