Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ach lieve Bloempje,

Het is zo'n schok dat ze niet eens eicellen hebben gevonden terwijl ze toch vijf follikels konden aanprikken. Het is natuurlijk logisch dat je even niet op de andere reageert. Heel veel sterkte met het verwerken van deze enorme teleurstelling.

Liefs,

Breden

• Reacties 512
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Och meiden, wat een verdrietige berichten....

Okaasan, ik begrijp dat je hier kapot van bent. Is het eindelijk zover, mag je die intense vreugde voelen, en dan wordt het je weer afgepakt. Zo oneerlijk... Oef, ik denk aan je.

Anita en Hoopvol, wat rot dat het deze keer niet is gelukt. Heel erg veel sterkte met het verwerken van de teleurstelling en het terugwinnen van jullie positieve gedachten.

En Bloempje, wat zal jij nu teleurgesteld zijn. Je lijf vol hormonen en dan onverwacht geen enkele eicel... Daarbij dan de onzekerheid over een vervolg in het IVF-traject. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over de oorzaak van deze gebeurtenis en een oplossing daarvoor!

Voor de meiden die nog bezig zijn en/of wachten: heel veel succes met de puncties, terugplaatsingen en het afwachten. Ik duim voor iedereen.

Geplaatst

@ bloempje: jemig wat een domper, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, dit verwacht je niet.. heel veel sterkte meid, wat zeiden ze in het ziekenhuis?

@amy: nog steeds geen bloed bij jou dus.. het wordt inderdaad steeds spannender he.. hoe gaat het vandaag? Vandaag dus wachtdag 10 voor jou.. en voor mij wachtdag 8. Zag wel dat jouw punctie maar één dag verschilt met die van mij, dus eigenlijk liggen we nog dichter bij elkaar denk ik.. hoe voel je je vandaag? Ik heb nog steeds hetzelfde ongi-gevoel in mijn buik. En ik blijf maar heel moe. Ook al slaap ik goed, het maakt helemaal niet uit.

@ de rest: toi toi toi, sterkte allemaal, het valt niet mee die IVF..

Geplaatst

okasaan, wat oneerlijk ...pff helaas weet ik wat je meemaakt...eindelijk op die roze wolk...en dan word je weer heel diep de grond in getrapt..zo oneerlijk omdat we er zo hard voor vechten!! Hou je haaks meid en ik denk aan je...

Hier vanmorgen weer voor de 2e bloedtest geweest...spannend weer!!

Ook hier kan ik nog niet voor de volle 100 % genieten, steeds bang bij elk toilet bezoek!! Juist omdat het de laatste keer met bijna 7 weken fout ging!!

Vanmiddag bellen ze weer voor de uitslag, en dan mag ik hopelijk een afspraak maken voor de eerste echo...

Alle andere dames, ik hoop zo dat jullie me allemaal mogen volgen en dat er een babyboom ontstaat in Augustus 2011

Liefs Fem

Geplaatst

Ach bloempje, wat een verdrietig nieuws: dat verwacht je echt niet he...sterkte!!!

Rifka: klinkt wel goed bij jou! Bij mijn positieve test had ik dat ook: heel moe en constant gekriebel in mijn onderbuik! Nu heb ik dat dus allesbehalve dus juist daarom denk ik dat het misgaat, soms wel krampen maar echte ongikrampen en absoluut niet moe. Ik staar mij blind op symptomen maar ik weet dat het niet altijd wat hoeft te zeggen, we zullen zien of het tegendeel bewezen wordt maar ik bescherm mijzelf graag tegen teleurstellingen:-)

Alle andere meiden, toitoitoi!!!

Geplaatst

@ Esseke: Ik zie dat jij op het lijstje staat om te testen vandaag. Weet je al wat?

Ik ben de laatste dagen aan het aftellen. Wel krampen en gevoelige buik maar niet ongesteld... Nog 3,5 dag volhouden

Geplaatst

Zo 2 dagen niet online geweest en weer een hele hoop bij te lezen.

Hoopvol en Okaasan, wat een vreselijk triest nieuws allebei. Je komt er zo dichtbij en dan wordt het toch weer afgenomen ...

Zelf vanmorgen voor de bloedtest geweest; ik had een heel negatief gevoel dus me al op het ergste voorbereidt. Net om half 3 ging de telefoon, het ziekenhuis aan de telefoon ... de test was POSITIEF!

Ik kan het zelf nog steeds niet geloven! Mijn man werkt bij hetzelfde bedrijf, alleen 2 verdiepingen lager dus ik ben meteen naar beneden gesprint om het hem te vertellen. Wow, gewoon wow!

Mijn hcg was 468 wat schijnbaar wel goed was (?) en volgens hun ben ik op 14 augustus uitgeteld.

Volgende week maandag weer een bloedcontrole en dan zou de week erna de eerste echo gemaakt worden (7 wkn).

Geplaatst

Esseke, GEFELICITEERD! De eerste keer raak, wat mooi. Geniet van dit prachtige nieuws.

Heerlijk om weer een groene naam te zien op onze decemberlijst. Laten we hopen dat de lijst deze maand nog veel groener wordt!

liefs, Simone

Geplaatst

Start Prikken::icon_flower:

-

1e echo en metingen : :myfignerscrossed:

7 december Maaikie 2e FM

9 december Bloempje666 3e FM

10 december Gorgi 2e echo

12 december Liesje '74 1e FM

Punctie en Terugplaatsing: :goodluck1:

22 november Roxanne (2 cryo's tp)

25 november IUI Hoopvol

25 november Simone 77 (TP)

27 november Okaasan (TP)

28 november Esseke (TP)

29 november Amy81 (punctie)

2 december Amy81 (TP

3 december Daantje2 (TP)

3 december Faye (TP Cryo)

4 december Rifka (TP)

7 december Wen72 (punctie)

7 december IUI Herfst80

8 december Mar S (TP)

9 december Maaikie (punctie)

9 december Breden (TP)

9 december Wen72 (TP)

12 december Maaikie (TP)

12 december Apple2011 (TP Cryo)

Testdatum: :gekruiste vingers 3

6 december Roxanne

7 december Simone77

7 december Femmie80

10 december Hoopvol

11 december Okaasan

12 december Esseke

15 december Anita79

15 december Faye

16 december NCM

16 december Amy81

18 december Rifka

18 december Daantje2

19 december Breden

22 december Herfst80

22 december Wen72

25 december Apple2011

Hallo lieve meiden,

@Esseke: JOEPIE! Gefeliciteerd! Wat een fijn bericht! En al een hele mooi score! Op naar de volgende test en dan de echo! Fijn voor je zeg!!!

@Okaasan: Jeetje Okaasan wat erg. Eerst van de mooie positieve test helemaal in de gloria, en nu dit! Wat een hel meis. Heel veel sterkte!

@Hoopvol: jij ook heel veel sterkte! Wat klote meid!

@Bloempje: ook voor jou geen leuk bericht. Wat zal je zijn geschrokken. Wat is nu de volgende stap? Wordt er een onderzoek gedaan? Sterkte!!!

@Faye: volhouden hoor, ik lees zoveel berichten, dat het met deze symptomen toch nog positief kan zijn! Ik duim met je mee!!

@andere meiden die nog een paar dagen moeten wachten: keep up the good spirit! Ik duim voor jullie allemaal!!! Maak er een mooi groen bankje van!

Ik ben vandaag ook officieel op het wachtbankje gekomen! Vandaag een tp gehad van een mooie blastocyste! Ik vind het echt weer super spannend! Omdat onze cryo gisteren al is ontdooid, mag ik op 1e kerstdag al testen! Wat zou dat een mooi kerstcadeautje zijn! Nu met de benen omhoog op de bank en broeden maar ;)!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Esseke!! Fantastisch, en ook een mooie hcg-waarde!! Welke verschijnselen had jij nu de laatste dagen?? Geniet ervan..

@Amy: ik hoop dat je gelijk hebt en dat het een goed teken is, die moeheid.. maar steeds dat gespannen gevoel in mijn buik.. ik weet niet hoor.. was wel misselijk vanochtend. Ik word hier gek van.. maar goed, nog steeds geen bloed, da's mooi, bij ons beiden niet. OOk de andere meiden succes nog eventjes.. hopelijk gaat het dit keer gewoon eens GOED!!!!

doeg, fijne avond.. Rifka

Geplaatst

@Bloempje; ik was net te snel met alle berichten doorlezen ... wat een naar nieuws voor jou :-( Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!

@Apple2011; fijn dat je TP goed gegaan is en nu maar hard duimen voor een mooi kerstkado!

@rifka; moeilijk te zeggen, ik heb in die 2 weken ochtenden gehad dat ik misselijk was, en 2x was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld werd. Vond het zo moeilijk om te zeggen wat nou wat was. De laatse paar dagen heb ik eigenlijk vrij weinig gemerkt moet ik bekennen, wel een gevoelige buik maar voor de rest geen heel opvallende "klachten".

Zelf kan ik het nog steeds niet helemaal bevatten. Ik hoop zo dat de test volgende week ook goed is.

Geplaatst

@Esseke: volgens mij is jouw HCG-waarde van 468 erg mooi. Tegen mij zeiden ze bij het ziekenhuis op de ochtend van het bloedprikken dat ik, bij een positieve uitslag, een week later weer bloed zou moeten prikken om te zien of het goed zou stijgen. Maar toen ze 's middags belden om te vertellen dat ik zwanger ben, hoefde ik vanwege mijn HCG-waarde van 324 (stukje lager dus) niet meer terug te komen voor een tweede bloedtest.

Veel plezier met het wennen aan dit mooie idee!

Fijne avond allemaal,

Simone

Geplaatst

@Esseke: gefeliciteerd. Wat is dat goed nieuws.

@Bloempje en @Hoopvol: wat jammer, weet ff niet wat ik met zeggen.

Ik werd vandaag wakker met veel krampen in mijn buik. Heel de dag is mijn buik gevoelig. Ik ben begonnen met het innemen van progeston bolletjes. Ik hoop dat alles goed gast. Over twee dagen krijg ik een telefoontje.

Hebben jullie last van je buik (gehad) na de punctie? Tips?

Gr, Gorgi

Geplaatst

Esseke gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws! Het is inderdaad hoog. Ik had bij mijn zwangerschap 122.

Ik ben helaas van het bankje gevallen! Ben toch wel een beetje verdrietig ondanks dat ik me al heeeeel erg gezegend voel met mijn lieve mannetje!

Nu kijken of we opnieuw de IVF weer willen opstarten. De cryo tp voelde echt als een cadeautje en niet zo belastend! Meiden heel veel succes!!!!!

Geplaatst

1e echo en metingen : :myfignerscrossed:

7 december Maaikie 2e FM

9 december Bloempje666 3e FM

10 december Gorgi 2e echo

12 december Liesje '74 1e FM

Punctie en Terugplaatsing: :goodluck1:

22 november Roxanne (2 cryo's tp)

25 november IUI Hoopvol

25 november Simone 77 (TP)

27 november Okaasan (TP)

28 november Esseke (TP)

29 november Amy81 (punctie)

2 december Amy81 (TP

3 december Daantje2 (TP)

3 december Faye (TP Cryo)

4 december Rifka (TP)

7 december Wen72 (punctie)

7 december IUI Herfst80

8 december Mar S (TP)

9 december Maaikie (punctie)

9 december Breden (TP)

9 december Wen72 (TP)

12 december Maaikie (TP)

12 december Apple2011 (TP Cryo)

Testdatum: gekruiste%20vingers%203.gif

6 december Roxanne

7 december Simone77

7 december Femmie80

10 december Hoopvol

11 december Okaasan

12 december Esseke

15 december Anita79

15 december Faye

16 december NCM

16 december Amy81

18 december Rifka

18 december Daantje2

19 december Breden

22 december Herfst80

22 december Wen72

25 december Apple2011

Geplaatst

Faye, Nee toch! Wat ontzettend balen (understatement)!. Zijn even geen woorden voor. Je was zo dichtbij een brusje.

Snap helemaal dat je je al gezegend voelt met jullie mooie prinsje, maar dat maakt het verdriet er toch zeker niet minder om. De wens is er nou eenmaal. Sta ook de negatieve gevoelens nu toe, ookal besef je dat je al kunt zeggen dat je mama bent. Tijdens mijn mislukte pogingen stond ik mijzelf niet echt toe even verdrietig te zijn omdat ik immers al zoontje hebt en mij hierdoor ook bevoorrecht voelde. Echter, uiteindelijk moest ik toch toegeven dat het mij meer deed als dat ik toe wilde geven. Vandaar dus mijn tip om toch even bij jezelf stil te staan, de tranen gewoon toe te laten en daarna je kleine ventje een extra knuffel geven.!

Sterkte!

Esseke, wat een mooie super uitslag!! Onwijs gefeliciteerd. Zwanger!!! Hopelijk zien jullie snel een hartje kloppen middels de echo en kan het echte genieten gaan beginnen.

Mischien heb ik er over heen gelezen, maar hoeveel emmy's hadden jullie laten terugplaatsen?

Andere meiden: heel veel succes met wachten op deze rollercoaster van emoties en gevoelens. Hopelijk sluiten wij dit jaar helemaal groen af!

Geplaatst

Wat heb je dat mooi gezegd Wen! Ik herken het gevoel. Wij hebben ook een mooie gezonde dochter en dan voelt het soms alsof je minder mag verlangen, minder mag hopen... wat natuurlijk onzin is, maar als je de verhalen van sommigen hier leest en de vurige wens om een kindje te krijgen, dan bekruipt wel eens de gedachte van 'wie zijn wij dat we nu nog een 2e willen, we zijn toch al gezegend?' Ik heb me wel over die gedachte gezet, zeker toch na ruim 1,5 jaar proberen nog niets gebeurde. Terwijl ik de eerste keer binnen 6 weken (na bijna 20 jaar pilgebruik! Ja, voor de snelle rekenaars, ik was toch al 38) zwanger was. Nu inmiddels 41 en net de eerste IVF achter de rug. Ik moet eerlijk zeggen - en dat heb ik nog niet echt van anderen gelezen - mij valt het tot nu toe allemaal erg mee... Het spuiten ging prima, de punctie ging goed. Helaas wel een dikke buik van een zwangere van 5 maanden de dag na de punctie, maar ook dat gaat weer goed. Ik zit nu op wachtdag 9 (als je de dag van de TP meerekent op 10) en normaal zou mijn cyclus weer op de 15e eindigen in een menstruatie. Mijn arts heeft me geadviseerd pas te testen op de 18e... ik wacht het allemaal rustig af en zal dat braaf opvolgen. Althans, dat denk ik nu... :p:

Meiden, hou moed allemaal!! We houden elkaar en de 'puppies' in onze buiken in ieder geval lekker warm op het bankje!!

Groetjes,

Daan

Geplaatst

Heel mooi en lief gezegd Wen! Ik ben stiekem verdrietiger dan ik had verwacht. Klopt Daantje. Ik dacht van te voren: ik ben al zo blij, ik mag niet zo verdrietig zijn. Vooral omdat ik me nog zo goed herinner hoe ik me voelde voor ik mijn zoontje kreeg! Ik herken me in zoveel verhalen en ik gun dit echt iedereen!

Probeerde me groot te houden maar merk dat ik stiekem toch gewoon een potje wilde huilen.......en dat lucht erg op :)

Geplaatst

Dag dames,

ik ben afgevallen van oktober 2011 wacht bankje en kom mij hier weer aansluiten. ik had net al mijn hoop verloren zodat ik een oud vriendin zag wandelen met een kinderwagen.

ik wiste ervan dat ze al ruim 10 jaar bezig was zonder enig resultaat 8 keer had ze ivf gedaan.. na even geklest gaf ze mij het nummer van de kliniek ze was daar na 1 poging Zwanger!! en totaal had je daar genoeg aan 15 tot 18 dagen.

nu heb ik mij ook laten behandelen in cyprus voor ivf .ik zit momenteel op wachtdag 8.. ze gebruiken gelijk soorten middelen en andere middelen, zijn heel precies en letten veel op details! ze pompen je werkelijk met hormonen zodat je toch zwanger raakt .echt ze doen er alles voor want kliniek heeft bekend naam ze hebben er werk van gemaakt om iedereen zwanger te maken.. en het zijn absoluut geen geldwolven ik heb maar 2.500 euro betaald voor de hele behandeling. het is een fijne moderne en hygienische plek. 23 eicellen hebben ze van mij verkregen en 18 waren bevrucht. 7 hebben ze in de diepvries gedaan en die bewaren ze 2 jaar voor je...

p.s ik voel het zeer positief ik heb nu last van milde overstimulatie die is begonnen 6 dagen na terugplaatsing (kan zeer positief zijn jippie)

ik geef jullie ff de website anders http://www.cyprusivf.com

dag meiden

Geplaatst

Daan, dat heb jij ook mooi omschreven! Ik vond ook niet dat ik het recht had om verdrietig te zijn na iedere mislukte icsi behandeling. Ik had immers al een kindje. Echter, vroeg of laat komen al die onderdrukte emoties er toch uit en zal je er toch aan moeten toegeven. Je weet nu hoe mooi het moederschap is en ookal gun je dat iedereen om je heen ook, je mag het jezelf ook nog blijven gunnen, hoor. ( Ik heb er ook bijna een jaar over gedaan om dit te begrijpen, hoor).

Dus faye, voel je echt niet bezwaard om een potje te gaan uithuilen! Het zal je opluchten en dat komt dan ook weer ten goede voor je zoontje.

Daan, jij heel veel succes tijdens het wachtbankje! Moeilijk he, jezelf inhouden om niet te gaan vroegtesten. In welk ziekenhuis lopen jullie. Lees dat jij ook al iets ouder bent. Ik ben nu 39 en al die succesverhalen van de "oudjes" die toch ook nog zwanger raken, doen mij goed. Het geeft in ieder geval vertrouwen voor de toekomst.

Ga voor je meeduimen. Net als voor iedereen hier op het beruchte wachtbankje!

Nogmaals: iedereen zwanger 2012 in of snel zwanger worden in 2012!

Geplaatst

Hoi Wen,

Wij zijn 'onder behandeling' in het St Antonius in Nieuwegein, maar de punctie en TP zijn gedaan in het UMC in Utrecht.

Ja, ik ben met mijn 41 ook een van de 'oudjes'...

We zullen het allemaal zien!

Geplaatst

@Cuci; welkom op het wachtbankje en veel succes met je ww.

@wen72; er waren 2 follikels weggehaald, in beiden een eicel gevonden en beiden bevrucht. 1 is teruggezet en de ander zit nog in de diepvries ;-)

Geplaatst

Hoi meiden,

Faye, wat ontzettend verdrietig dat het niet is gelukt.. ik ben het met Wen en Daantje eens, probeer ruimte te geven aan dit verdriet, voel je niet bezwaard omdat je al een kindje hebt.. ik heb vorig jaar ook een ivf poging gedaan en daarna heb ik te weinig gehuild, vooral tegenover anderen deed ik me voor alsof het me veel minder deed. Daarna heel erg afleiding gezocht in alles en mijn verdriet gewoon ontkend. Toen kreeg ik een miskraam in april, spontaan zwanger, ook weinig laten merken hoeveel dit mij werkelijk deed. Wel aan aantal mensen, dat wel. Maar toch, bij deze ivf merk ik dat het verdriet om de vorige ivf en de miskramen die ik heb gehad ook allemaal weer bovenkomt. Ik heb mij een tijdje ziek gemeld en merk dat ik nu heel eerlijk ben naar mijzelf toe en naar anderen. Een soort ommekeer. Ik wil hiermee zeggen dat het verdriet er volgens mij wel uit moet, anders forceert het zich wel op één of andere manier. Dan kan je maar beter aandacht hebben voor jezelf op het moment dat het er is.. veel sterkte Faye..en een kus voor je kleine Prins.

Gorgi, het is heel normaal hoor dat je na de punctie last hebt van buikpijn en een beurs gevoel in je buik. Neem er de tijd voor, ga lekker op de bank liggen, je lichaam moet zich gewoon weer herstellen. Als je koorts krijgt of echt hele heftige pijn moet je wel contact opnemen met het ziekenhuis. Het kan zijn dat je dan een ontsteking hebt of overstimulatie. Maar wanneer er kans is op overstimulatie hebben ze dat als het goed is wel gezegd in het ziekenhuis. Dan is rust ook belangrijk en veel water drinken. Bij twijfel zou ik gewoon even met het ziekenhuis bellen, goed voor jezelf zorgen..

Meiden succes met wachten hoor.. Houden jullie het nog vol? Gisteravond had ik ineens flink ongikramp, ik dacht dit is het.. maar nee, nu is het verdwenen.. maakt me weer iets geruster, maar het is wel zenuwslopend hoor.. pfff..

Daantje, wat fijn dat jij zo weinig hebt gemerkt van de punctie etc.. dat komt volgens mij niet heel vaak voor nee. Jij bent dus 41 en Wen is 39, ik ben ook 39, hoe oud zijn de andere meiden?

Cuci, welkom op het forum.

Liefs Rifka.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden