Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Eer, gefeliciteerd wat mooi een klopend hartje geniet ervan!

Wat leuk dat je op deze manier je zus kunt verrassen is toch ook wel heel bijzonder

@ Quin, doe je het rustig aan laat anders je bloed even nakijken of je ijzer te kort komt. ook ik heb er geen ervaring in maar doe het inderdaad even rustig aan!

@Nikki,ook ik moet nu met regelmaat midden in de nacht naar de wc heb dit ook gehad bij mijn vorige zwangerschap tot 14 weken daarna had ik last van verstoppingen dus ik vind het wel weer een fijn gevoel dat ik het nu ook weer heb.

@ Shanna, ik zie dat jij uit Borne komt daar woon ik heel dicht in de buurt misschien zien we elkaar nog is!

@Mammavanseppe, okedus jij hebt het ook gehad is het bij jou bij 1x gebleven? Hoor het nu wel vaker om mij heen en ik begin nu ook wat last te krijgen van mijn (.)(.) dus dat geeft mij ook wel weer wat rust.

@Danore, gefeliciteerd en welkom!

Ik slik VSM Puur mamma deze slikte ik ook bij mijn dochter dus nu ook maar weer en heb het advies gekregen van het UMC dat ik 10 microgram vitamine D moest nemen dus daar heb ik davitamon voor genomen.

Verder gaat het hier een stuk beter als gisten heb sins gisteravond 23.30 geen bloedverlies meer gehad en krijg nu zelfs voor het eerst last van mijn (.)(.) daar had ik ook nog geen last dus dat geeft natuurlijk ook wat meer rust.

Blijf nog wel even wat rustig aan doen tot we de eerste echo hebben gehad en gelukkig is die verschoven naar 24 nov dan ben ik 6w1d hopelijk zien we dan een hartje anders moet ik gewoon 28nov weer terug komen misschien kunnen ze dan ook zien waar die bloeding weg kwam.

meiden een hele fijne avond kruip weer lekker mijn bed in

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eer super fijn dat je echo goed was!

En heel knap dat je dit geheim weet te houden. Zelf ben ik een flapuit kan dit niet voor mij houden.

Ben weer heel misselijk heb pripreparan ervoor.

Verder beginnen mijn borsten op die van Betty Boop te lijken. Tjee wat een memmen!

Mijn buik groeit ook veel sneller als bij de eerste.

Gr. Shanna

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben Danielle, en ook al durf ik het nog niet helemaal aan mijzelf toe te geven....... volgens mij mag ik me bij dit onderdeel van het forum aanmelden.

Ik heb de link gebruikt die een stukje terug staat van freya om de datum te berekenen (hopelijk heb ik het goed gedaan)

30 september ben ik begonnen met hormonen spuiten voor een icsi behandeling.

30 oktober een punctie gehad waarbij 11 eitjes zijn gevonden

2 november is er 1 teruggeplaatst en zijn er 7 ingevroren.

afgelopen donderdag 17 november moest ik voor HCG bloedonderzoek om te kijken of ik zwanger ben

en s'middags werden we gebeld dat de uitslag positief is!!!!

het is super spannend allemaal, en voor mijn gevoel gaat het toch opeens allemaal zo snel.

dus ik dacht, de uitgerekende datum zal ergens in augustus zijn, maar volgens de calculator staat er toch echt 22-07-2011

Nu mag ik 29 -11 komen voor een echo, om te kijken of het embryotje wel op de goede plek ingenesteld is.

spannend, spannend, spannend

aan de ene kant wil ik het iedereen vertellen en aan de andere kant durf ik het zelf nog niet eens te geloven........

Geplaatst

@daantje gefeliciteerd meid en welkom in de juli 2012 club:clap2:

Goh meiden wat kan je lichaam een loopje met je nemen zo voel je je lekker en 10 min. later ben je kotsmisselijk voel je één dag je borsten niet en word je 's nachts wakker van de pijn als je er per ongeluk opdraait. Gister nog even gebeld over het flauwvallen kan te maken hebben dat ik altijd een lage bloeddruk heb 90/60 zelfs tijdens de punctie ging die niet omhoog. Maar flauwvallen in de 12 weken kan vaker voorkomen en het advies is rustig aan te doen. Ga zo maar mijn boodschappenlijst maken voor manlief.... die daar niet vrolijk van wordt!

Vanaaf eten bij vrienden, ben benieuwd wat ik op mijn bordje krijg (gelukkig hebben zij ook een hond).

Nu aftellen naar de echo a.s. dinsdag, jee wat duurt dit lang.

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

@Daantje: Gefeliciteerd. Welkom!!!! Heel spannend allemaal.

@ Shanna, mijn buik groeit ook behoorlijk. kan echt niet van het koffieboontje zijn en ik eet ook niet meer dan anders. Ik ga maandag even bellen met het zh of dat het geen kwaad kan. Ik denk dat het de vocht is waar ze het over hadden.

@ all, heel fijn weekend en lekker genieten.

Lfz Ig

Geplaatst

@quin, ik slik alleen de multivit, want daar zit al het foliumzuur in. De aanbevolen 400 mcg per dag. Gelukkig ben ik zelf niet bekend met flauwvallen, maar had vooral in de wachtweken duizelingen, maar gelukkig is dit nu een stuk minder. Kijk je wel uit, en goed dat je nu altijd een toeziend oog hebt , hihi.

@eer, fantastisch zo’n vroege echo. Wij moeten nog een dik weekje wachten, dus nog even spannend.

@chantal, bij Seppe had ik het vaker in het eerste trimester en volgens mij nog zelfs in het tweede trimester . Een keer hield het een paar dagen aan. Toen was ik al bij de VK onder behandeling, dus heb ik toch maar na 2 dagen gebeld. Het was wel steeds maar een beetje, maar je wordt er zo onzeker van. Toen mocht ik meteen komen en hebben ze me nagekeken, maar gelukkig niks mis. Bij mij was het in het begin waarschijnlijk van het innestelen en later in de zwangerschap oud bloed wat werd afgevoerd. Tot nu toe heb ik nog niks, dus het verschilt ook per zwangerschap en persoon volgens mij.

@shanna, ik heb ook het gevoel dat mijn buik sneller groeit., Boven mijn schaamstreek voel ik al echt een bolletje. Wel ben ik nu een kilo kwijt in 2 weken. Dat komt omdat ik nu ’s avonds lig te pitten in plaats van te snoepen, dus is wel een goed dieet dat zwangeren :happydance:

@daantje, proficiat en het is inderdaad heel onwerkelijk. Welkom en geniet ervan.

Veel liefs en prettig weekend @all

Geplaatst

@Eer. Gefeliciteerd met het kloppende hartje!

@all. Geniet van het weekend! En van het zwanger zijn ... wat is het toch een heerlijk gevoel ... al die ongemakken neem ik voor lief hoor !!!

Geplaatst

Hoi dames, ben ik weer even. Ik lees fanatiek mee op mijn telefoon, maar vind het zo onhandig om daarop een berichtje te typen. En ik ben te lui om mijn laptop op te starten. Voorheen schreef ik vooral op mijn werk, maar ik ben deze week begonnen bij mijn nieuwe werkgever en die weet nog van niks. Ik kan me tot nu toe inhouden om niet op mijn werkpc hier in te loggen. En ik heb mijn mond kunnen houden! Echt heel lastig. Een collegaatje heeft een zoontje van een jaar en vertelt veel over slaapritmes, etenstijden etc. Ik moet me dan zo inhouden om niks te zeggen! Op mijn vorige werk wisten mijn directe collega's van onze ICSI behandeling en de zwangerschap, dus daar kon ik vrijuit praten over kwaaltjes enzo.

@Daantje: welkom hier! En fijn dat jullie nog zoveel cryo's hebben voor een eventueel tweede kindje.

@Chantal: Wat fijn dat het bloeden gestopt is! In mijn zwanger-boek staat dat bijna de helft van de vrouwen af en toe bloedverlies heeft, dus het hoort er een beetje bij.

@Eef: Fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Een hele geruststelling he? En super dat je zus vk is en je haar kunt verrassen.

@allen: nog even over de vitamines. Ik slik ook de Etos Zwanger. Volgens mij zit daar ook meer dan voldoende vitamine D in. Alleen schijn je dat vooral in de eerste drie maanden extra nodig te hebben. Kun je na de drie maanden wel gewoon de Etos zwanger met vitamine D blijven slikken? Ik probeer nu ook fruit te eten en melk te drinken. Ik ben een heel slechte fruiteter! Ben wel gek op de Hero fruitflesjes en verse sappen van de Appie, dat helpt vast ook voor de vitamientjes.

@Iggie: mijn buik is ook al drie weken erg opgezet, volgens mij zijn het mijn darmen. Mijn stoelgang is shit op het moment (hihi), ik kan maar 1x in de drie of vier dagen. Ik eet al volkorenbrood en volkorencrackers (voorheen vaak witte pistoletjes als lunch), en vanmiddag heb ik Roosvicee Laxo gekocht. Hoop dat het helpt, want ik voel me soms net vijf maand zwanger. Verder nog weinig klachtjes. Ik slaap diep (en lang) en ben niet misselijk of moe. Ik heb alleen al twee weken mega pijn in mijn borsten, ze lijken wel onder mijn oksels te groeien. Ik kom er steeds met mijn bovenarmen tegenaan. Vooral 's nachts is het erg pijnlijk met omdraaien. Ik heb vanmiddag bij de Hema een sportbh gekocht om 's nachts te gaan dragen, en hoop dat ze dan minder pijn doen. Ach ja, mog zeven maanden doorbijten, haha.

Laatste aankoop van vanmiddag: kerstkaarten. We willen onze familie en vrienden die het nog niet weten via de kerstkaart vertellen dat er gezinsuitbreiding komt, als ik 11,5 week zwanger ben. Ik zag vanmiddag heel leuke kerstkaarten van Babette (van die grappige hollandse tekeningen). Op het plaatje stonden een man en vrouw met een baby in een kribbe. Wel heel christelijk, en wij zijn helemaal niet gelovig, maar ik vind het zo schattig getekend. Kan helaas geen plaatje vinden op internet. Ben nu al enorm nieuwsgierig of mensen het door hebben en hoe ze reageren.

Geplaatst

Jessi, wij hadden hetzelfde plan met de kerstkaarten! Lijkt me een erg leuke verrassing!

Daantje, welkom hier!

En jeetje... Ook wat enge verhalen over bloedverlies en flauwvallen. Ik hoop dat het allemaal niks ergs is!

Geplaatst

Het lukt mij niet om mij tussen het lijstje te zetten met de iPad...Hij vervormt het hele lijstje en zet alles achter elkaar.... Net als met dit berichtje zie ik..... Als iemand even tijd heeft wil die mij er dan tussen zetten?D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje Uitgerekend 22 juli 2012 1e echo 29 november 2012. Wat een leuk idee met de kerstkaartjes! Daar ga ik ook eens over nadenken.

Geplaatst

Even weer alles recht:-)

Even voorstellen:

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e icsi poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e icsi poging - 1e kindje

Sterremaud

Liedje - 29 jaar - 1e icsi poging, 2e cryo - 1e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e ivf poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e icsi poging- 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Sandra81- 29 jaar - 1ste ivf poging - 2de kindje

Iza - 30 jaar - 7e cryo uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

Nikkie - 42 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e icsi poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje ( Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Sas27 -28 jaar- 2e cryo tp uit 1e ivf- 1e kindje

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e icsi - 1e kindje

Uitgerekend:clap2:

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79 & jo1978 & Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

6 juli 2012 - Shanna74

8 juli 2012 - Eer - Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (Sylvia)

16 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

17 juli 2012 - Nikkie

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012- Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

Eerste echo

17 november 2011 - Shanna74

18 november 2011 - Eer

21 november 2011 - Sterremaud & meisje 38

22 november 2011 - Quin

24 november 2011 - Danore

28 november 2011 - Iza & MamaVanSeppe (Sylvia)

28 november 2011- Chantal33

29 november 2011 - Nikkie en D@@ntje

07 december 2011- Sas27

Tweede echo

21 november 2011 - Shanna74

23 november 2011 - Jo1978 (tweeling:toppie:)

29 november 2011 - Sandra8

02 decmebr 2011 - Iggie (verloskundige)

06 december 2011 - Iggie

Geplaatst

@ Daantje, done:-)

@ Shanna, ik denk dat je dit schrijft omdat je je nu onzeker voelt. Maar geniet van een kwaaltjes vrije dag:-) Lekker bij eten, want volgens mij las ik dat je behoorlijk misselijk bent geweest. Bij heel veel vrouwen verdwijnen de kwaaltjes op een gegeven moment. Bij mijn eerste had ik zelf nergens last van. En ik heb nu eigelijk ook geen kwaaltjes meer, behalve grote, pijnlijke boobs. Mijn buik wordt ook minder dik, hopelijk kan ik misschien nog een paar weken mijn spijkerbroeken aan.

Was gisteren online aan het shoppen. Ik had al een winkelwagentje vol. Maar toch durfde ik het nog niet aan om positie kleding te kopen. Ik denk dat ik dat pas ga doen met 10 tot 12 weken.

@ All, Geniet nog van deze mistige zondag,

Lfz Ig

Geplaatst

Ik vind het ook een erg leuke idee met de kerstkaartjes, best origineel :)

Kan het zelf helaas niet doen omdat ik dan nog maar 9 weekjes ogveer zwanger ben als de kaartjes op de bus gaan. vind dat nog een beetje te vroeg

Lees idd wel meer dat kwaaltjes komen en gaan.... heb het zelf ook hoor en dan denk ik zit niet goed maar positief blijven :) best onzeker allemaal

Nou ik ga weer lekker in mijn huispakkie op de bank hangen

wat een weer vandaag zeg!

fijne zondag allemaal

Geplaatst

Iggie, thanx weer voor het lijsje. Ik zie dat wij ook weer op dezelfde dagen de 2e echo hebben, alleen is het bij mij andersom: 2 dec bij gyn en 6 dev bij vk. Kun je mij ook toevoegen? Lukt me niet op mijn telefoon.

Geplaatst

Hihi grappig dezelfde dagen:-)

Even voorstellen:

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e icsi poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e icsi poging - 1e kindje

Sterremaud

Liedje - 29 jaar - 1e icsi poging, 2e cryo - 1e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e ivf poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e icsi poging- 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Sandra81- 29 jaar - 1ste ivf poging - 2de kindje

Iza - 30 jaar - 7e cryo uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

Nikkie - 42 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e icsi poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje ( Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Sas27 -28 jaar- 2e cryo tp uit 1e ivf- 1e kindje

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e icsi - 1e kindje

Uitgerekend:clap2:

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79 & jo1978 & Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

6 juli 2012 - Shanna74

8 juli 2012 - Eer - Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (Sylvia)

16 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

17 juli 2012 - Nikkie

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012- Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

Eerste echo

17 november 2011 - Shanna74

18 november 2011 - Eer

21 november 2011 - Sterremaud & meisje 38

22 november 2011 - Quin

24 november 2011 - Danore

28 november 2011 - Iza & MamaVanSeppe (Sylvia)

28 november 2011- Chantal33

29 november 2011 - Nikkie en D@@ntje

07 december 2011- Sas27

Tweede echo

21 november 2011 - Shanna74

23 november 2011 - Jo1978 (tweeling:toppie:)

29 november 2011 - Sandra8

02 decmebr 2011 - Iggie (VK), Jessi79

06 december 2011 - Iggie, Jessi79 (VK)

Geplaatst

Ja Iggie,

Je hebt helemaal gelijk. Als ik mij redelijk goed voel. Word ik heel onzeker en begin te twijfelen of alles wel ok is. Het is nu zo spannend. De vorige keer rond deze tijd is het mis gegaan. Ja ik weet ik moet niet blijven hangen in het verleden. elke zwangerschap staat op zich zelf, maar toch.....dat duiveltje op mijn schouder zegt steeds iets anders!

Morgen om 9.15 uur weer terug naar mijn vertrouwde ziekenhuis, waar ik eerst ook was voordat ik met ivf begon. Daar is Akeel Alhafidh mijn gynaecoloog. Hij is echt super tof. En begeleid mij ook heel goed. Als ik twijfels heb of vragen. Dan kan ik elk moment van de dag een mail sturen naar hem. Laatst was hij voor een congres in het buitenland en zelfs daar beantwoorde hij mijn mails. Zelfs de afgelopen drie weken, toen hij vakantie had, nam hij de tijd om mijn mails te beantwoorden.

Bij mijn vorige zwangerschap heeft hij dikwijls nog een uur aan mijn bed gezeten als ik voor de zoveelste keer in het ziekenhuis was opgenomen. Met andere woorden een "SUPER" gynaecoloog! Ben zo zenuwachtig weer voor morgen en hoop dat alles goed is.

Gr Shanna

Geplaatst

D@@ntje, welkom! Ook ik zit het liefst op de iPad thuis, maar het doet inderdaad niet altijd wat je wilt.

Alle meiden die een mooie echo hebben gehad, gefeliciteerd! Ik moet wachten tot donderdag, ben erg bang.

Shanna, veel geluk vandaag, het komt vast goed! Fijn dat je zo'n goede band hebt met je gyn. Zowel in ons lokale ziekenhuis als in Düsseldorf is iedereen altijd enorm lief voor ons geweest, dat maakt alles net iets draagbaarder.

Iedereen een fijne week gewenst!

Geplaatst

@meiden veel plezier bij de echo vandaag.

Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik. Kijk er naar uit en zie er tegenop.

Hele weekend een beetje misselijk op de bank gehangen en niks bijzonders gedaan (lui wijf). Mijn mannetje was een stuk aktiever die is lekker de stad ingegaan en kwam met een hoop tasjes terug. Hij had voor mij ook een nog een leuke trui van lacoste meegenomen en hij is de 1e die wat heeft gekocht voor de uk.... zo leuk, kleine slofjes van mc gregor. Ik zeg en als het een meisje wordt! ha ha had hij niet aan gedacht hij gaat er vanuit dat het een jongen is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden