Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Isa; gefeliciteerd met je zwangerschap!! Op naar de eerste echo!

@Shanne;goed dat je bent wezen bloedprikken! Wanneer krijg je uitslag?

@Danore en Chantal;Succes morgen met de echo, ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje gaan zien!

@Jo; hoe is je echo geweest?

Liefs Esly!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb mezelf nog even in het "even voorstellen" rijtje gezet....

Even voorstellen:

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e icsi poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e icsi poging - 1e kindje

Sterremaud

Liedje - 29 jaar - 1e icsi poging, 2e cryo - 1e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e ivf poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e icsi poging- 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Sandra81- 29 jaar - 1ste ivf poging - 2de kindje

Iza - 30 jaar - 7e cryo uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

Nikkie - 42 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e icsi poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje ( Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Sas27 -28 jaar- 2e cryo tp uit 1e ivf- 1e kindje

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e icsi - 1e kindje

Esly - 42 haar - 2e ivf - 2e kindje

Uitgerekend:clap2:

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79 & jo1978 & Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

6 juli 2012 - Shanna74

8 juli 2012 - Eer - Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (Sylvia)

12 juli 2012 - Esly

16 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

17 juli 2012 - Nikkie

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012- Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

Eerste echo

24 november 2011 - Danore

24 november 2011 - Chantal33

28 november 2011 - Iza & MamaVanSeppe (Sylvia)

28 november 2011- Chantal33

29 november 2011 - Nikkie en D@@ntje

07 december 2011- Sas27

14 december 2011 - Emely

Tweede echo

21 november 2011 - Shanna74

23 november 2011 - Jo1978 (tweeling:toppie:)

28 november 2011 - Quin

29 november 2011 - Sandra8

02 decmebr 2011 - Iggie (VK), Jessi79

06 december 2011 - Iggie, Jessi79 (VK)

19 december 2011 - Esly

Geplaatst

Jo, wat hebben jullie een dubbel nieuws gekregen zeg..

Natuurlijk ben je blij dat 1 hummeltje het goed doet, maar kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent om de andere.

Heeft dit ook wat te maken met die bloeding die je hebt gehad?

Geplaatst

Ik heb mezelf ook even toegevoegd...

Ben de jongste hihihi...

Even voorstellen:

Sterremaud

Iza - 30 jaar - 7e cryo uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e icsi poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje ( Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Isa- 24 jaar- 3e ICSI, 1e kindje

Uitgerekend:clap2:

1 juli 2012 - Liedje

5 juli 2012 - Iggie

6 juli 2012 - Shanna74

8 juli 2012 - Eer - Quin

12 juli 2012 - Esly

16 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

17 juli 2012 - Nikkie

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012- Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012- Isa

Eerste echo

24 november 2011 - Danore

24 november 2011 - Chantal33

07 december 2011- Sas27

14 december 2011 - Emely

14 december 2011- Isa

Tweede echo

21 november 2011 - Shanna74

23 november 2011 - Jo1978 (tweeling:toppie:)

28 november 2011 - Quin

19 december 2011 - Esly

Geplaatst

@shanna wat sneu voor je dochtje zeg doet het ook erg zeer? verstandig dat je bloed laat prikken, hopelijk snel de uitslag

@isa gefeliciteerd met je zwangerschap, gezellie dat je mee kot kletsen :)

@chantal en danore succes morgen bij de echo, hopelijk alle 2 mooi nieuws!

@jo och jeetje dat is idd dubbel nieuws. verdrietig dat er 1 het niet heeft kunnen redden. wel erg goed om te horen dat jullie andere frummel het erg goed doet......

Geplaatst

@Jo; aiii....mijn berichtje heeft jou berichtje net gekruist! Sorry meid! Wat erg om te lezen dat 1 het niet heeft gered.....maar wel super dat de andere het zo goed doet! Mixed feelings......

Liefs Esly!

Geplaatst

@Shanna: Heb je al uitslag van het bloedonderzoek? Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je dochtertje snel opknapt! Heeft de huisarts trouwens gezegd dat het geen 5e ziekte is en dat je nu bloed moet laten testen op parvo en tortio? Dan is het wel een prutser want de 5e ziekte IS het parvovirus. Dat wist zelfs Google me te vertellen, haha.

@Isa en Esly: welkom hier. Leuk al die zwangere dames!

@Esly: ik lees nu pas je handtekening (lukt niet op mijn telefoon). Heftig om te lezen. Ik vind het superstoer van je hoe je nu over je zwangerschap schrijft, dat je wil dat dit kindje zich ondanks alles welkom zal voelen. Je klinkt echt ongelooflijk sterk! Ik hoop ook voor je dat je naar mate de weken verstrijken je angsten los duft te laten, maar ik denk dat dat heel makkelijk gezegd is. als je dit zelf niet mee hebt gemaakt. Mag ik vragen hoe je zoontje heet? Als je het niet wil zeggen snap ik dat ook hoor!

Chantal en Danone: veel plezier met de eerste echo morgen! Ik hoop dat jullie het hartje kunnen zien kloppen.

@Jo: jeetje wat een rotnieuws vandaag. En ontzettend dubbel, met de andere frummel is alles goed maar je had je natuurlijk al helemaal ingesteld op twee ukkies. Dikke digitale knuffel!

Ik ga geen combinatietest laten doen. Het geeft alleen een vage kansberekening en als de kans op 'iets' verhoogd is moet je de keuze maken voor een vruchtwaterpunctie, en die wil ik sowieso niet. Goede vrienden van ons zijn deze zomer ouders geworden van hun eerste zoontje, en die hadden een prima uitslag bij de combinatietest. En een uur na de bevalling hoorden ze geheel onverwacht dat hun zoontje toch het Syndroom van Down heeft. Mijn vriendin zei dat ze heel blij was dat ze het niet van tevoren wist, omdat ze nu 100% heeft kunnen genieten van een heerlijke zwangerschap zonder zorgen. En als ze het wel eerder had geweten had ze een rottijd gehad, en aan de uitkomst was toch niks veranderd. Dat zit wel behoorlijk in mijn hoofd, vandaar geen test. Er is ook geen aanleiding voor bij mij qua leeftijd of ziektes in de familie, dat scheelt ook.

Geplaatst

Er wordt veel geschreven en veel nieuwe dames ... Zie dat er nu 3 van 42 zijn ! Best uniek. Allemaal gefeliciteerd.

2 nachten lekker doorgeslapen en nu alweer 3/4 uur wakker. Grrrr

Misselijkheid blijft .. Maar probeer steeds kleine dingen te eten en eerste spijkerbroek hiervan moest de knoop open .. Ha Ha

Slaap ze

Geplaatst

@ shanna, hoe is het nu met de uitslag? Heeft ze er veel last van?

@nieuwe dames, welkom!! Allemaal proficiat!

@chantal en danora, succes vandaag!! Dat jullie wat moois mogen zien!

@jo, meissie toch. Dubbel dubbel. Hebben ze een idee wat het veroorzaakt heeft? Heeft het met de bloeding te maken?

Nou hier is mijn eerste innige omhelzing met de pot een feit. Luchte wel op, maar ben ondertussen weer net zo beroerd. Ik kan echt mijn gewone broeken niet meer aan........... Oeps! ;)

Geplaatst

Eventjes een paar daagjes niet gekeken, dus weer lekker bijlezen. Dinsdag voor het werk vanuit het 'diepe zuiden' naar Den Haag. Om iets voor achten in de trein en om half 7 thuis, dus was kapot. Gisteren de hele dag misselijk en moe, dus waarschijnlijk toch te vermoeiend. Maar kijken of ik zo’n uitstapjes kan gaan vermijden. Seppe is nu op de Peuterspeelzaal en ik ben aan het thuiswerken, maar wilde toch even bijlezen.

@eer, wat een fijne reactie van je zus en ook super dat ze je zo close gaat begeleiden.

@jessi79, gelukkig had ik alle positiekleding bewaart en aangezien ik nu in dezelfde periode zit hoef ik niet veel bij te kopen. Fijn dat je zo’n goede deal hebt kunnen doen. Ik was voor deze poging 10 kilo weer afgevallen, dus ik kan nog even in mijn normale broeken vooruit, dus ga maar eind volgende maand de spullen eens van zolder halen en wassen. We hadden wel net aan een schoonzus van mijn nicht het badje, maxicosi en kleertjes uitgeleend, dus bij de kraamvisite maar het goede nieuws brengen dat we die begin juni komen terughalen.

@shanna, gelukkig heb je zo’n goede gynaecoloog en heb je het hartje gezien. Dat geeft toch meer vertrouwen. Heb je de uitslag van de testen al gehad? Ik hou nu ook maar Seppe en zijn peuterspaalzaalgenootjes extra in de gaten.

@emily, welkom en proficiat.

@sandra, hier hetzelfde. Ook bij het opstaan uit hurken of bij niezen echt een soort spierpijn in de onderbuik. Dat had ik ook bij Seppe en ging na een paar weken over. Volgens mij is het de baarmoeder die plaats is aan het maken. Ook mijn stoelgang is dramatisch en de sperti is niet aan te slepen :laugh:. En dit terwijl ik normaal altijd goed kan gaan en bij de vorige zwangerschap ook geen last had, tot de aambeien van het persen, dus bereid me nu al voor… Ook mijn haar is opeens heel vettig. Normaal hoefde ik niet elke dag mijn haren te wassen, maar nu kan ik dagelijks wassen, want anders is het vettig. Raar wat die hormonen allemaal doen.

@quin, proficiat met het hartje. Moet je maandag ook bij de IVF-afdeling of bij de gyn/vk?

@chantal33, hoe was je echo vandaag?

@esly, Welkom en proficiat met je hartje. Wel goed dat jullie nu extra goed begeleid worden, hopelijk krijgen jullie dan samen ook wat meer moed erin en kan je toch wat meer genieten.

@Isa, welkom. Ik ben zelf de 28e juli jarig, dus misschien geven jij en/of Emely me een mooi kadootje J.

@jo, lijkt me inderdaad heel dubbel, vooral als je je al op 2 hummeltjes had ingesteld. Wij gaan geen test doen, als het aan mij ligt. Kans is vrij klein, en we gaan het dan toch niet weghalen. De vorige keer dacht mijn man er ook zo over, maar we hebben het er nog niet over gehad wat we nu gaan doen.

Veel liefs @all

Geplaatst

Hoi Dames,

Even kort reageren. Rest komt later.

Gister bloed laten prikken, beiden. Pas volgende week antwoord. Gelukkig heeft Nina geen last. Maar als ik op internet kijk, lijkt het toch wel heel erg op de 5de ziekte, parvo.

Helaas valt voor mij daar niets meer aan te doen.

Verder nog een andere vraag aan de dames. Hebben jullie ook dat je je steeds de ene keer beter gaat voelen en de andere keer toch weer niet. Heb het idee dat ik me langzaam steeds beter ga voelen.

Daar wordt ik onzeker van. De vorige keer was dat ook het geval en liep zoals bekend uit op een misses abortion. Heb een slecht voorgevoel.

gr Shanna

Geplaatst

Jo,

heel dubbel nieuws.

Hoe voel je je nu? Ben je heel erg verdrietig of kun je er goed mee omgaan?

Andere dames:

Welkom op deze site en gefeliciteerd.

Danore en Chantal33 veel plezier bij jullie echo.

gr Shanna

Geplaatst

@Jessi; we hebben ons zoontje D.yon genoemd. Het was inderdaad heel heftig om mee te maken....hij is kort na de geboorte overleden en je staat machteloos! Zeker omdat ze nooit een oorzaak hebben kunnen vinden. Tsja...en dan staan we nu weer aan het begin van een nieuw wondertje...het voelt heel dubbel en ik voel me ongeveer hetzelfde als bij m'n vorige zwangerschap. Oftewel...ik voel niks, maar dat gaat vast nog wel komen! Gelukkig hebben we dinsdag het hartje gezien en is het iets meer gaan leven. Ik klink denk ik "stoerder" dan dat ik me voel...ik ben nl. doodsbang om het weer te moeten verliezen! Ik probeer veel afleiding te zoeken en gelukkig krijg ik veel steun vanuit het ziekenhuis en word ik vanaf 12 weken "aan de ketting gelegd" met veel controles. Deze frummel in m'n buik kan er niets aan doen dat wij verdrietig zijn om het verlies van zijn/haar broer en ondanks dat enorme verdriet is hij/zij verschrikkelijk welkom! Hopenlijk helpt ons mannetje ons en kunnen we in juli zijn kleine broer of zus in onze armen sluiten. Pfff...was het maar vast zover!

@Shanna; veel sterkte de komende week met het wachten op de uitslag! Ik duim voor een goede afloop meid!!

Liefs Esly!

Geplaatst

Meiden even snel ben aan het werk.

We hebben een kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit frummel is nu 4.5mm en dat klopt bij 6w1d.

Over 2.5 week weer een echo!

Wij zijn opgelucht!

Geplaatst

we zijn vooal heel dankbaar voor onze overgebleven hummel, we hebben er zo lang op gewacht..

tweeling was ook leuk geweest,maarja je hebt het allemaal niet voor t zeggen.

de bloeding heeft er waarschijnlijk niets mee te maken, we hebben daarna het hartje ook nog zien kloppen.

ze zag wel op de echo dat er nog een bloeding aan zit te komen, als het dan maar niet zo'n pijn doet als de vorige keer..:-((

lieve mensen ik moet aan t werk, spreek jullie later!

Geplaatst

@Chantal33 wat fijn dat je echo goed is, en jullie een kloppend hartje hebben gezien!

@shanna74 ik ga me ook lichamelijk steeds beter voelen, en dat is idd heel onzeker, ik ben blij dat ik dinsdag voor echo ga, dan krijgen we hopelijk wat zekerheid. En die mogelijke parvo van je dochter zal jou niet helpen met je zekerheid denk ik... Ik hoop dat de uitslag van de bloedonderzoeken mee valt. Sterkte!

@jo goed dat je je kan focussen op het hummeltje wat je nog hebt. Ik hoop voor je dat die bloeding die er nog aan gaat komen meevalt, en dat het verder allemaal goed gaat.

@esly als je schrijft klinkt het altijd wel stoerder dan dat je je voelt denk ik. Maar van binnen zal het een hele strijd zijn denk ik. In ieder geval een fijn idee om zo goed in de gaten gehouden te worden. Heel veel geluk en een mooie zwangerschap toegewenst! En dat geldt voor iedereen hier natuurlijk!

Geplaatst

@mama van Seppe ik loop nu nog in een prive kliniek daar is a.s. maandag weer de echo. Daarna zijn controles in het ziekenhuis ivm een 3tal cystes in mijn schildklier.

@jo hou je taai meid en verwerk het verlies van het hummeltje dit gaat niet in je koude kleren zitten

@esly als je de vragen vervelend vind wel aangeven. Maar was jullie zoontje uit ivf/icsi of een spontane zwangerschap. En meid je hoeft niet stoer te zijn maar heb wel respect voor jullie hoe jullie er mee omgaan.

@meiden gefeliciteerd met de mooie echo.

Jee scroll me helemaal gek om alle berichten te lezen en te reageren, dus meiden als ik wat oversla @sorry

Geplaatst

jeetje Esly wat heftig, verschikkelijk om mee te maken, wat fijn dat ze je straks goed in de gaten houden. ook voor jou erg fijn lijkt mij dan heb je elke keer toch een bevestiging dat alles goed gaat met jullie kleintje, en geniet je er meer van

Jullie hebben jullie zoontje wel een prattige naam geven.

@chantal gefeliciteerd met de goed echo geniet er van!

Geplaatst

lieve meiden ik breek even in.....

Lieve Esly en hubbie

van harte met deze bijzondere zwangerschap!!!! wat heerlijk dat de echo goed was en ja, wat een ontzettend spannende weken zijn er in aantocht!!!Meid ik weet hoe eng het is maar houd vertrouwen, de weken, maanden kom je door met mooie D.yon in je hart en bij je om over jullie te waken!

liefs

Babeth

Geplaatst

Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Esly, een extra hart onder de riem voor jou en je man, ik hoop dat je snel kunt gaan genieten van deze zwangerschap en het verdriet om grote broer een plek kunt geven. Denk maar dat hij de engel is die nu waakt over deze baby.

Iedereen die een goede echo heeft gehad gefeliciteerd!

Ook wij mochten vandaag voor het eerst onze pixel bekijken. Ik was volgens de gyn wat minder ver dan de officiele 6 weken en 3 dagen, hij was nu 5,3 mm. Maar het hartje klopt, dit heeft ze zelfs even laten horen, wow! Ik dacht meteen "zet uit, dat is slecht voor de baby"! Maar wel super om te horen. Ik mag op 12 december terug om weer even te kijken, dan kan ze ook de uitgerekende datum bepalen.

Ga me vanavond meteen aanmelden voor Moeders voor Moeders, dat durfde ik niet voordat ik een goede echo zou hebben.

Groetjes van een gelukkige mama to be!

Geplaatst

Heb het lijstje ook weer even ge-update. Als ik iets ben vergeten of verkeerd heb gedaan excuses, ben niet zo scherp door de zwangerschapshormonen. Jo, hoop dat je het niet erg vindt dat ik tweeling achter jouw naam heb verwijderd.

Even voorstellen:

Sterremaud

Isa- 24 jaar- 3e ICSI, 1e kindje

Uitgerekend

1 juli 2012 - Liedje

5 juli 2012 - Iggie

6 juli 2012 - Shanna74

8 juli 2012 - Eer - Quin

12 juli 2012 - Esly

16 juli 2012 - Sandra81

16 juli 2012 - Danore

17 juli 2012 - Nikkie

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012- Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely

27 juli 2012- Isa

Eerste echo

07 december 2011- Sas27

14 december 2011 - Emely

14 december 2011- Isa

Tweede echo

28 november 2011 - Quin

12 december 2011 - Danore

19 december 2011 - Esly

Geplaatst

@Quin; nee hoor, ik vind het niet vervelend om het erover te hebben hoor! Ondanks het gemis zijn we supertrots op ons mannetje en hij hoort er voor ons helemaal bij! D.yon kwam uit de 1e IVF, in april hebben we weer een ivf gehad (is officieel weer de 1e) en nu de 2e ivf en hier komt deze zwangerschap uit.

@Sas; Dank je wel, wij vinden het zelf ook een mooie naam. Heel fijn dat ze ons zo in de gaten gaan houden...over 3,5 week nog 1 x naar de fert. afdeling, dan naar gyneacologie en aan de ketting;-) Maakt niet uit...allemaal voor het goede doel!

@Babeth; dank je meid voor je lieve berichtje! Ik heb jou als voorbeeld en weet dat ons kleine mannetje ons helpt bij deze zwangerschap!

@alle meiden; geniet van jullie zwangerschap en hopenlijk kunnen we in juli 2012 allemaal een mooie gezonde zoon of dochter in onze armen sluiten!

Liefs Esly!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden