Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eer, idd vandaag onze uitgerekende datum en 9 mnd geleden in de maak. Ben vandaag ook erg emo en heb al een paar huilbuien gehad. Gewoon uit dankbaarheid met onze knul in de wieg.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Quin, ik maak me ook zorgen om haar suikerspiegel. Aanleggen hebben we vanmorgrn 1x geprobeerd, daarvoor twee hele dagen niet om krachtrn te sparen. J heeft honger, maar weigert nu alle flessen en spenen. Net dus weer met de vinger en spuitje gevoed... Morgenochtend komt de kraamhulp voor t laatst (snik...), dan even overleggen en anders cb bellen voor advies.

Geplaatst

Sandra...gefeliciteerd met jullie dochter. En een prachtige naam gegeven,staat ook hoog op mijn lijstje. Geniet ervan.

Mamavanelin...gefeliciteerd met je kanjers..toch nog onverwachts.

Andere meiden zet hem op!

Geplaatst

Jessi, mocht hier ook de vlos bellen met dur soort vragen.

Is dat anders nog een optie voor jullie om te doen?

Anders nog een gemeen foefje en dat is wrijven over haar adamsappel als ze fles krijgt.

Probeer wel rustig en kalm te blijven.

Oooo zou zo even bij je aan willen wippen om je te helpen.

Dikke digi

Geplaatst

Shanna, wat een leuke fotos!

Jessi wat vervelend dat de voeding zo vervelend gaat. Hoeveel is J nog onder haar geboortegewicht?

Geplaatst

Heb toch maar even de vlos gebeld, ze komt er zo aan. Hopenlijk gaan we dan iets geruster de nacht in. Geboortegewicht was 3795, ze zat vanmorgen op 3600. Temp heeft ze geen problemem mee, suiker weet ik niet want dat is nooit geckeckt en ik weet de symptomen niet van lage suiker.

Geplaatst

Hoe is het gegaan jessi? Heeft ze jullie nog kunnen helpen??

Hier een heerlijk nachtje, 11 uur 30 cc op, klein mondje terug, wakker gebleven tot 2. Toen 30 cc op klein mondje terug en nu slaapt ze nog!! Ik werd wakker omdat ze wat misselijk was. Nu dus maar voeding gaan doen anders is het ook niet goed. Heerlijk dat voedrn op verzoek!

Oh haar gewicht was trouwens 3870. Mijn beste vriendin is de 7e bevallen van haar 3e zoon met 36 weken. Die woog 2470... 1400 gram minder!!!! Pfffff

Geplaatst

Wat doet s.terre het al goed, lekker hoor!

Jessi ben benieuwd, heeft de vlos nog kunnen helpen?

Hier gaat het zeer goed met het mannetje. Hij is zo zoet. Hij huilt eigenlijk niet eens, af en toe hoor je een kreetje. Eten en slapen doet hij goed. Het enige wat binnenkort nog mag wijzigen is het wakker zijn in de late nacht. Meestal van 2300 tot 0300 a0400 uur. Ben zo blij.

Shana hoe is het met n.ore gegaan?

Geplaatst

Ziekenhuis gebeld voor afspraak kinderarts...mogen we pas 20 JULI...? Alleen als huisarts zelf belt dan kunnen we misschien vandaag nog. Vraag nu dus bij huisarts neergelegd of zij wilt bellen.

Geplaatst

Sandra, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Internet is hier heel slecht, dus hou het even bij een kort verslagje. Binnenkort reageer ik weer op jullie!

Zaterdag om 10 uur moest ik in het zkh zijn om te kijken of ik evt maandag inleidbaar zou zijn. Ctg van bijna 1,5 uur gaf een enkele harde buik aan, maar verder niet veel activiteit. Toucheren maakte duidelijk dat ik al5 cm ontsluiting had. Omdat er verder geen weeen waren mocht ik naar huis. Door het toucheren werd het toch iets gevoeliger, en rond 16 uur toch maar terug naar zkh. Nog steeds geen echte weeen, maar wel wat gerommel. Dit zwakte helemaal af, maar we zijn toch gebleven. Om 3 uur in de nacht wakker geworden om te plassen, om 3.30 brajen mijn vluezen, en 5 minuten later mijn 1e wee. Maar geen gewone wee, direct persweeen. iedereen in sneltreinvaart erbij gekomen(verloskundige/gyn) en voordat ik besefte dat de bevalling ging beginnen, was ik al klaar...

Heel bizar hoe snel het kan gaan, zonder een enkele wee te hebben. Nu nog blijven totdat vooral n.oah een beetje aankomt

Geplaatst

EmvElin, inderdaad een hele bijzonder bevalling. Wouw.

Hoop dat het snel met n.oah beter gaat en dat jullie lekker naar huis kunnen.

Lfz Ig

Geplaatst

Jeetje EmvElin....dat is snel....!

Kun je het zelf wel een beetje verwerken...?

Zelf heb/had ik wel moeite met mijn snelle bevalling.

Dus kan me heeeel goed voorstellen dat jij dat zeer zekers zult hebben.

gr Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden