Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat fijn dat het bij de osteopaat goed gaat! En 5,5 uur, wow!

Gisteravind manlief de laatste fles laten doen, die van 23 uur. Komt ze ineens om 4.45 uur! Ik denk wat gebeurd er nu? Ze slaaot al dagen tot 7 uur..

Kom ik beneden staat het flesje er nog met 100 cc erin. Ja dan snap ik het wel!ben dus benieuwd hoe we nu uitkomen vandaag. Op zich de laatste fles rond 22 uur zou ideaal zijn.

Nu is het ritme 7.15 11.15 15.30 19.15 23.15

op zich heerlijk, maar ik ben nu verplicht op te blijven...

Dus vandaag moet het gaan worden 4.45 9.00 13.15 17.30 22.00 (hoop ik!!)anders zijn we veeeeeel te vroeg vanavond

Oh hier zijn ook de rode duivels gearriveerd, gister naar HA geweest en de verwijzing voor sterilisatie voor mij is doorgestuurd... Klaar ermee! We willen geen kids meer, maar stel..

Stel...

Dan moet het toch ivf worden... En liggen er nog 5 mooie embryo's te wachten..

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik meld mij ook weer eens.

Wat kan zón klein hummeltje veel van je tijd opslokken!

Het gaat heel goed met l.ise met mij over het algemeen ook behalve dan dat ik dit afgelopen weekend bij de huisartsenpost zat met een blaasontsteking.

Ik had het nog nooit gehad maar herkende het meteen! Wat vervelend zeg, gelukkig heb ik meteen antibiotica gekregen en ben ik er bijna vanaf.

Mijn schoonmoeder is nu trouwens in huis, ze wilde graag een handje komen helpen.

Dus ze is aan het stofzuigen enzo en heeft mij naar bed gestuurd. Maar slapen.... Als zij bezig is? Ik ben zón controlefreak... Wat is dar moeilijk.

Maar goed, nu heb ik dus wel tijd om jullie een berichtje te sturen!

Shanna, wat fijn dat het nu zo goed gaat met n.ore! Eindelijk kan zij genieten van het baby zijn, en jullie dus van haar! Wat ben ik blij om dat te lezen.

Chantal, t.homas doet het ook goed lees ik! Wat fijn, die osteopaat doet goed werk!

Eer, eindelijk het witte jurkje bij Y.entl aan kunnen doen, ik ben benieuwd naar de foto!

Quin, naar albuvera, heerlijk even ertussen uit. Geniet ervan!

Sandra, lekker dat s.terre zón goed vast ritme heeft! (als ze haar hele fles krijgt tenminste) haha, fijn dat je man meehelpt en de laatste fles geeft, hij werd toch ook wel wakker hé vannacht? Of moest jij het alleen oplossen?

Iggie, lekker dat je je energie weer terug krijgt! En fijn dat de kleine het zo goed doet, niet zo heel klein meer met zijn maat 2 luiers ;-) goed joh!

Sas, weet je al hoe je het vrijdag gaat doen?

Ik denk dat ik wel lekker d'avonds weg zou gaan. Maar persoonlijk zou ik l.ise nog niet een nachtje ergens laten slapen. Maar dat is mijn gevoel. Hoe voel je jezelf erbij? Als je twijfelt zegt dat genoeg denk ik, ze kunnen nog hun hele leven bij opa en oma logeren :-)

Geplaatst

Jakkes een blaasontsteking! Grlukkig al bijna weg!

En ook ik zo'n cobtrolfreak. Het gebeurt nooit op MIJN manier!

Ehmmm, nee, moest het echt zelf doen... Hij werd wel wakker, om mij eruit te jassen. Daarna is hij als een blok in slaap gevallen :S

Hebben jullie kindjes ook zo'n last van de warmte? S,terre is oververmoeid maar slaapt maar kleine beetjes. De rest van de tijd alleen maar huilen.

Vandaag bij cb woog ze 4930! In 2 weken bijna 400 gram erbij :)

Geplaatst

Fijn dat alles goed gaat met iedereen!

@daantje vervelend die blaasontsteking he, ik zat 2 weken geleden ook bij de dokterspost met blaasontsteking. fijn dat het nu beter met je gaat!

l.ise is niet heel veel ouder dan N.ienke ben benieuwd hoe het bij jou gaat met de nachtvoeding?Hier om de 3 a 4 uur in de nacht.

lees bij sommige baby,s dat ze al wa langer slapen rond deze tijd ???

Ik weet nnog niet goed was ik vrijdag ga doen, ik ga niet meer een avondje uit ik heb al 2 dagen migraine en slaap erg slecht s,nachts ben moe

volgens schoonmoeder en moeder zou het goed zijn dat N.ienke een nachtje daar slaapt zodat ik bij kan slapen, en me weer fit voel :-)

De vk vertelde ook dat het goed is voor een baby om uit logeren te gaan ook nu al.

Denk er nog even over na, wie weet knap ik nog op :-)

Geplaatst

Sas, overdag komt l.ise om de 3 uur maar s'nachts laat ze er langer tussen.

Gisteravond was de laatste om 22:15 en dan om 4 u weer en nu net om 8 u.

Dus zo verwacht ik haar weer rond 11 u

Oh ja, ik geef nu nog alleen bv.

Sterkte trouwens met de migraine, dat is heel erg naar. Dan kan ik snappen dat je even rust nodig hebt. En als de vk het geen probleem vind en jij voelt je er goed bij (hopelijk uiteindelijk beter) dan is logeren bij oma een goed idee.

Sandra, hier zijn we erg blij met de airconditioning in huis. We zetten hem niet te koud, zeker als we buiten zijn geweest maar l.ise en ik slapen er heerlijk door!

Heb je niet een kamer in huis waar de temp beter is, zodat ze daar kan slapen?

Geplaatst

Wat naar blaasontsteking hopelijk ben je er snel weer van af.

Top dat het beter gaat met N.ore dat geeft weer rust in de tent.

L. is ook nachtje uit logeren geweest en is prima gegaan. Wij hadden ook weer even tijd voor elkaar, niet onbelangrijk.

Volgende week gaat hij weer uit logeren, hebben ook een feestje.

Geplaatst

Sas, als jij je er goed bij voeld gewoon lekker een nachtje bij oma laten slapen wij hebben onze dochter toen met 4 weken al een nachtje naar oma gebracht ( hadden een feest in den haag) en dat ging echt heel goed. T.homas is nog niet weg geweest maar dat komt door het spugen dat hij deed/doet en het vele huilen maar hij gaat over 2 weken ook bij oma slapen omdat wij weer een feestje hebben.

shanna als jij het goed vind dan neem ik haar wel mee erg leuk om jullie te zien ben erg benieuwd naar N.ina en N.ore leuk.

Stuur je me even een pb met je adres en zal ik iets lekkers meenemen voor bij de thee?

Hier was het gisteren en vanmorgen weer helemaal mis met het pugen echt alles komt er weer uit maak me dan nu ook wel druk of hij wel genoeg vocht binnen krijgt. Heb gisteren ook mijn draagdoek binnen gekregen heb een geweven doek gekocht ben er helemaal blij mee.

Meiden geniet van dit heerlijke weer ik ga zo lekker in de tuin zitten met een zwembadje voor onze meid en T in de kinderwagen.

Geplaatst

He dames, eff een snel vraagje, ik reageer later uitgebreider. Is het normaal dat de eerste ongi zo heftig is? Ik ben t nu sinds dinsdag heel erg, binnen 3 uur lek ik helenaal door, ondanks de tampons super en maandverband. Al twee keer midden in de nacht mijn bed verschoond, en ik blijf wasjes draaien omdat ik 3 broeken per dag helemaal onder heb zitten, net al na 2 uur. Is dit normaal?

Geplaatst

Jessi vind het wel errrug veel.

Bij mij was het met name oud bloed met klein beetje helder. Maar daarin tegen moet ik ook zeggen alsof het lijkt dat ik nu alweer ongi wordt. Minder dan een week later

Geplaatst

Jessi, ik had dat de vorige keer ook maar dan moet ik erbij zeggen dat ik het ervoor ook wel is zo heftig heb.

Gelukkig hier nog geen ongi hoop ook dat het nog even weg blijft.

Sandra, leuk ben benieuwd naar het resultaat!!!

Spugen blijft hier door gaan maar hoe doe jij het dan als ze eerder komt voor haar voeding geef je dan extra ( T komt soms naar 1;5 uur alweer maar geef dan alleen een paar slokjes venkelthee)

Geplaatst

Even iets absurds idioots....

Een vriendin van mij is zwanger...

en ik merk aan mijzelf dat ik gewoon weg jaloers ben!

Belachelijk toch? Heb net een kleintje van twee maanden! Ben dolgelukkig met mijn twee meiden!

Ja oké... Er komt niet nog eentje bij!

Maar dit slaat toch nergens op???

Herkennen jullie dit?

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna heb het ook een beetje hoor mis gewoon het leven in mijn buik en weet dat het niet weer gaat gebeuren ( hoe we er nu in staan hebben nog een cryo)

laat het maar over mij heen komen en accepteer!

Heb nu ook een vriendin die 36 weken zwanger is.

Geplaatst

Chantal "motilum" helpt! Receptje van kinderarts.

Versnelt dat de voeding naar de darmen gaat. Waardoor het weer minder kans heeft om naar boven te komen en worden uitgespuugd.

Geplaatst

Jeetje Jessi, dat lijkt mij inderdaad een beetje veel. Misschien verstandig om de verloskundige nog even te bellen. Mits dat mag bij jullie of anders de HA.

Bij mij nog niets in zicht qua menstruatie, wel "vloei" ik nog steeds, tenminste alleen bij het afvegen. Hebben jullie dat ook?

Shanna geweldig te lezen dat het stukken beter gaat met N.ore. Ik hoop dat dit een stijgende lijn is.

Sandra, ik zag de foto op FB van je tattoo. Maar wat gaat het precies worden, ik zie het nog niet. Straks andere foto?

Sas weet je al wat je gaat doen vrijdag? wonen ze ver weg? Anders gewoon doen. Lekker avondje met vriendlief (romantisch) en mocht het niet lekker gaan, dan kan je altijd nog de kleine ophalen.

Daantje, voel je je al beter?

Chantal, vervelend dat de kleine weer zo spuugt, hopelijk heeft het met de warmte te maken.

Hier gaat alles goed. Kleine doet het geweldig. Heeft bijna geen krampjes meer, gaat goed om met het warme weer. Ik geef hem wel 1 a 2 x per wat afgekoeld gekookt water, jullie ook?

En als ik jullie voed en slaapritme zo doorlees, komt dat ook aardig overeen:-)

Fijne dag all,

Geplaatst

Welke kinderarts heb jij?

Wij dr van der Gaag. Ze is heel aardig. Morgen weer voor controle.

Vandaag wezen babyzwemmen. Zo mooi om te zien dat ze nu geniet!

Ze zwaait nu ook veel en veel minder met baar armpjes en beentjes. En... Ze ontspant veel meer haar handjes. Voorheen waren deze constant in een vuist.

We zijn zo blij... En lachen dat ze nu doet...

Ben verliefd!

Geplaatst

Shanna helemaal herkenbaar. Weet ook niet waarom, maar het voelt gewoon zo. Daarnaast zit ik wildvreemde vrouwen "na te gluren" die met een dikke buik rondlopen. En dan denk; o die gaan straks bevallen, wat leuk.

Mijn beide schoonzusjes zijn nu ook zwanger. De 1 is eind sept uitgerekend en de ander begin volgend jaar. Logisch dat ik te klein spul dan door schuif. Maar dat voelt nog niet goed. Dan denk ik steeds, wat als ik toch nog een kleintje wil.

Tevens zit ik aan mij 5 bevruchte eitjes te denken. Ik denk dan bij mij zelf, die kan ik toch niet weggooien, kijk eens wat voor moois daar uit komt. Zucht zullen ook wel de hormonen zijn:-)

Geplaatst

Ig, het is een Claddagh (iers)

hoop(handen) trouw (kroon) en liefde (hart)

De mouwen zijn het oneindigheidssymbool

De M van manlief

En uit de mouwen komen 5 klavertjes 4 gegroeid die de kinderen voorstellen. Symbool van geluk :)

Hier wel veel ongesteld maar niet zoveel. Moet wel om de 3 uur verschonen, maar lek niet door 's nachts.

Misschien ff vk bellen? Volgens mij is het redelijk normaal dat je heel veel kunt verliezen.

Fijn ig dat het beter gaat! Lekker he dat die kramphes bijna weg zijn. Zo sneu!

Ik geef geen water extra, maar denk dat ik dit weekend wel ga doen met de hitte die ze voorspellen! Hoeveel water geef je dan?

Geplaatst

Sandra wat een mooie gedachte er achter, ben benieuwd als het af is.

Ik geef ongeveer 10 a 20 cc per keer. Ligt er een beetje aan wat hij zelf wil. Hij blijft het raar vinden om water te drinken:-)

Geplaatst

Daantje wat doet ze het al goed s,nachts !! lekker hoor

Hoe gaat het nu met je ? blaasontsteking al over?

@iggie wat fijn dat de krampjes over zijn! lekker genieten he dat zwangere vrouwen na glurfen herken ik wel dat doe ik ook haha denk dat ook steeds ahh wat leuk die moeten nog :-)

lekker de kleine spulletjes nog bij je houden als het niet goed voelt!

@shanna fijn om te lezen dat het bij jullie nu ook lekker gaat! heerlijk genieten samen :-)

N.ienke gaat morgen wel bij oma slapen, ze wonen idd dicht bij dus mog het niet goed gaan kan ik haar halen

al denk ik dat zij er minder moeite heeft dan mij!

ik vind het wel wat lastig maar denk dat het wel ff goed is en dat ik mij zaterdag een stuk beter voel, en dat is natuurrlijk ook weer fijn voor haar !

Geplaatst

Sas veel plezier vanavond, en het zal wel goed komen :)

Kijken jullie kinders ook al zo intensief naar de muzirkmobirl met 6 weken? Jeetje ze is echt gefocust!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden