Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal fijn dat je weer thuis bent en dat het in principe goed gaat met T.

Doe lekker rustig aan!

Nu ego berichtje

Vandaag bij CB geweest. Was niet leuk in verhouding groei lengte en gewicht is Nore afgevallen.

Lengte 58. gewicht 4850 Gr.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Als het zo doorgaat komt ze echt onder de acceptabele lijn van de grafiek.

Baal heel erg en begin me toch meer zorgen te maken.

Aanstaande maandag gesprek ka voor het spreek uur.

Zie de bui al hangen weer opname.

Hoop van niet achteraf had dit de eerste keer meer impact op Nina dan ik dacht.

Als we nu bij opa en oma konen of bij de oppas raakt ze al in paniek.

Zwaait met haar handjes en roept "Nee mama, nee mama, nee!" ookal kom ik dan alleen op bezoek. Ze is bang dat ze moet blijven!

Dit wil ik niet meer!!!

Hoop dus echt dat we gewoon naar huis kunnen met een een of ander instructie.

Afwachten dus!

Vanavond huilt ze ook weer de hele tijd net aks gister en eergisteren overdag!

Ben het spuug zat! Laat dat kind eens goed onderzoeken!

Volgens arts geen koemelkallergie. Daar is ze erg van overtuigd. Hebben dit meerdere keren gevraagd.

Gr. Shanna

Geplaatst

Breek even in

Meiden wat hebben jullie veel voor je kiezen

Shanna ik hoop dat ze snel oorzaak vinden en dat de rust terug keert en dat je op de toekomst kunt gaan richten ook voor jullie oudste sterkte

Liefs

Geplaatst

Shana de site die genoemd is daar kun je ze blijkbaar bestellen maar ik vraag me af of ze het echt niet hebben bij kruidvat. Hier zeiden ze ook van niet en toch zag ik m hangen.

Denk dat ze niet weten wat het is, deze is het:

http://www.baby-walz.nl/Verzorging-voeding/In-bad/Gezondheid/Huisapotheek/product/6855292/group/55180/L/3/Medicijnflesje.a833.0.html

En anders kun je m dus op deze site meteen bestellen.

Geplaatst

Breek ff in..

Shanna, ik wil je niks opdringen of me ergens mee bemoeien, maar ik zou erop staan dat N.ore wordt getest op een koemelkallergie. V.ince had dezelfde klachten als N.ore en toen wilde ze mij ook afschepen met 'slechts' verborgen reflux en medicatie daarvoor. Ook moesten we starten met Nutrilon A.R. i.v.m. de reflux zodat dit minder zou worden. Enige 'resultaat' wat we met de nieuwe voeding hebben gekregen, is een verstopping van de darmen waardoor V.ince niet meer kon poepen.

Maar, V.ince bleef huilen, uren lang, dagen lang, het was ondraaglijk. Uiteindelijk ben ik huilend met hem naar het ziekenhuis gegaan (zonder afspraak) en heb daar huilend/schreeuwend geroepen dat ze er nu iets aan moesten doen. Mijn kind heeft koemelkallergie, dat weet ik zeker!!

Een lieve/zorgzame verpleegkundige nam mij EINDELIJK serieus, na 2 ziekenhuisopnames en diverse kinderartsen, we kregen een provocatietest. En wat blijkt, ik had gelijkt, Vince heeft koemelkallergie en niet zo zuinig ook. Hiervoor krijgen wij via een machtiging van de kinderarts Neocate, het zwaarste dieet bij koemelkallergie.

Volg aub je moedergevoel, dat klopt in 9 van de 10 gevallen!! Desnoods probeer je zelf hoe N.ore reageert op Nutrilon Pepti, kijken of het huilen afneemt.

Meid, denk ook aan jezelf, ik weet hoe slopend een continu huilende baby kan zijn. Sterkte Shanna!!

Geplaatst

jeetje meiden, het blijft maar door gaan, Zo erg voor jullie kleintjes en jullie zelf.

Chantal goed te horen dat de kleine thuis is. Ik hoop dat hij nu stijgende lijn beter wordt.

Shanna ik hoop dat jullie nu eindelijk een oorzaak te horen krijgen en dat jullie kunnen gaan genieten van jullie gezin.

Mbt het wegkijken.Ik heb er geen verstand van. Het enige wat ik ervan af weet en wat ik mij kan voorstellen. Is dat kleintjes wegkijken van je op het moment dat ze moe zijn. Ik kan mij voorstellen dat die kleine van jou ontzettend moe is, met alles wat ze mee maakt. En dat dat de reden is. Maar zoals gezegd, ik heb er geen verstand van. Dit is wat ik laatst uit een boekje haalde.

Succes meiden!!! ( en hou vol)

Hier vandaag een beetje zenuwachtig. T.hymo krijgt vandaag zijn eerste prikjes. (ik heb de eerste afspraak uitgesteld ivm vakantie)Volgens mij zijn jullie allemaal al geweest en sommige gaan zelfs al voor de tweede keer. En alles komt ook goed, maar toch.... ik vind het altijd zo zielig voor die kleintjes.

Geplaatst

Succes shanna, hopelijk krijg je nu je antwoorden!!!

Zielig he iggie :( maar voor het goede doel zullen we maar denken.

Chantal de nacht goed door gekonen??

Durf het bijna niet te zeggen maar hier gaat het echt super. Ze lacht vreselijk veel, huolt bijna niet. De dagen vliegen voorbij...

Xxxx

Geplaatst

Sandra heerlijk toch? En gewoon melden hoor daar word ik ook vrolijk van hoor!

T is de nacht redelijk door gekomen alleen doet hij nu weer niks anders dan huilen hopelijk vald hij zoo in slaap straks weer tel contact met de ka.

Geplaatst

Hallo meiden,

wat vervelend om te lezen dat het met zoveel kindjes niet helemaal lekker gaat.

Shana, hopelijk komt er nu iets duidelijks uit, veel sterkte en succes.

Chantal, fijn dat T weer thuis is, hoop dat het huilen gaat afnemen, en dat het gewoon goed gaat!

Sandra, heerlijk toch dat alles goed gaat!

Iggie, hier morgen de eerste prikjes, vind het ook zielig hoor!

Hier gaat alles goed, het is lekker druk, met 2 baby's en een peuter, maar het is te doen, maar kom verder nergens meer aan toe haha.

Over de was doe ik dagen, en daardoor is het nooit klaar, want dan is er alweer een mand vol.

Het huishouden doe ik oppervlakkig, probeer wel op te ruimen maar echt schoonmaken....nee dus.

De tweeling slaapt overdag veel, maar in de avond heeft er altijd wel minstens 1 veel last van krampjes, en soms huilen ze met z'n 2en de hele avond. Wel vermoeiend, maar lang niet zo veel als N.ore, dus ik klaag niet. Als het goed is is het over een maandje over, dan zouden krampjes moeten afnemen.

Morgen naar het consultatie buro, ben erg benieuwd hoe zwaar ze nu zijn, ik denk zo rond de 4 kilo. (is in jullie ogen waarschijnlijk niets bij 8 weken, maar Noah is natuurlijk begonen met 2070gr).

Zit er bij jullie al een duidelijk schema in? Hier nog niet, overdag netjes om de 3,5-4 uur, maar de nacht wisseld heel erg, de ene keer ook 4 uu, een andere keer 6 uur..

tot snel!

Geplaatst

Chantal, fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk gaat het beter met T. En was de blaasontsteking een eenmalig iets.

Sterkte met je mannetje.

Shanna, wat naar dat het weer mis is met N.

Hopelijk kunnen ze in het zkh eindelijk iets vinden en doen, het is toch om hopeloos van te worden! Heel veel sterkte.

Iggi, L.ise krijgt 17 sept haar eerste prikjes. Ik vind het nu ook al spannend!

Hopelijk heeft hij er niet veel last van.

Sandra, fijn dat het zo goed gaat met S !

Hier gaat het ook heel goed met L.ise, een prachtig rustig en lief meisje!

EmvElin, fijn dat het goed gaat met je 2 kanjers!

Als je idd 4 kilo zijn dan is dat bijna het dubbele! Dat is geweldig!

Ik kan mij voorstellen dat het gigantisch druk is, ik kom hier al amper aan het huishouden toe!

Zoals ik al zei gaat het hier heel goed met L.ise

Ze is echt een schatje!

Ikzelf heb de laatste tijd echt een weerstand van niks!

Eerst al die blaasontsteking, daarna verschrikkelijk verkouden, en nu heb ik buikgriep met 38,7 koorts eergisteren.

Nu gaat het gelukkig iets beter en mijn moeder is gisteren en eergisteren gekomen omdat ik niet meer wist hoe ik voor l.ise moest zorgen, ik kon haar niet eens meer optillen!

Ik heb volgens mij het ergste nu gehad, daar hoop ik maar op.

Geplaatst

Chantal ... Dr bakker

Morgen krijgt ze echo

Verder toch observatie

Onderzoek koemelkallergie (jeeehhhh!!!)

Onderzoek voedingrijke borstvoeding

En misschien nog meer onderzoeken ligt er aan wat er verder allemaal voor uitslagen zijn!

Dit weekend Nick bij moeder

Nina bij opa en oma

En een super de luxe oppas voor Nore namelijk het ziekenhuis!

En papa en mama hebben het huis voor hun alleen!!!

Jippiiiieeee!!!

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna jij blijft daar niet?

Fijn dat ze nu alles gaan onderzoeken.

Waar gaan ze de echo van maken?

Poeff hoop dat er iets uitkomt en dat het dan ook eindelijk een happy kindje mag zijn.

Geplaatst

Chantal zoals gewoonlijk maken ze in een keer een echo van de darmen lever niertjes etc. Het is gebruikelijk alles in een keer te doen.

En nee ik blijf niet slapen. Heb het even helemaal gehad!

Ga er van uit dat ze in goed handen is.

Morgen ga ik er weer naar toe en om 14.10 uur heeft ze een echo.

Ga nu kolven en naar bed.

gr Shanna

Geplaatst

Heb je wat kunnen slapen shanna?

Chantal wanneer krijg je nu de uitslag?

Hier beetje verloren... s.terre is met manlief mee de hele dag. Nu kan ik als een wervelwind door het huis.... maar weet het niet .. het is zo stil :(

Geplaatst

Sandra niks aan he als je kleintje dan zo weg is, misschien snel het huis doen en dan even lekker lunchen in de stad met een vriendin?

Als het goed is hebben we vandaag de kweek uitslag anders word het maandag. Wil de ka toch weer spreken T heeft gisteren weer de hele avond gehuild van 18:00 tot 01:00 daarna geslapen tot 04:30 en nu nog weer niet. Hij is gewoon compleet over de rooie op dit momend maar ool doodmoe en mama erbij.

Shanna lekker geslapen? En hoe is het met N.ore?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden