Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden.

De pap doe ik in de ochtend. Fles van 210+7 met 3 schepjes en dan fruit tussen die fles en de volgende. Zo deed ik het bij jamey ook.

De reden dat ik dat doe is dat als er een reactie op zou komen dat niet 's nachts is. :)

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi all

Met n.ore gaat het nu super. Ze drinkt nu super! Eindelijk flesjes leeg! Ze drinkt nu 5 x 170 cc.

Jippie!

Fijn om te lezen dat het met alle kids zo lekker gaat.

Sta ook te popelen om fruit en zo te geven. Maar dat mag pas als n.ore 6 mnd is. En wat ik begrepen heb onder begeleiding van een diëtist.

Gr. Shanna

Geplaatst

Hebben jullie dit ook...?

Afscheid nemen van spulletjes. Ons meisje wordt al zo groot! Kleertjes die te klein zijn (jammer zo schattige kleertjes)

Babybadje kan weg. Tijd gaat veel te snel.

Voor mijn gevoel geen kraamtijd gehad (door gedoe). Kunnen het niet meer over doen. Des te harder probeer ik nu nog te genieten. Maar oooo wat vliegt de tijd voorbij!

Gr Shanna

Geplaatst

Ik heb ook erg veel zin om te beginnen met de hapjes en papflesjes zo leuk!

Shanna wat fijn dat het nu zo goed gaat met N.ore!

Z herkenbaar wat jij schijft, ik heb de kleine kleerdjes ook al in een kratje zitten :-( en gisteren is ze voor het laatst in badje geweest daar is ze echt te groot voor.

dus alles nu naar zolder, en hopelijk kan ik het ooit nog eens van zolder halen als we nog een kindje mogen krijgen

Geplaatst

Dames ff snel een tip. Pampers heeft nieuwe verpakkingen. De oude zijn nu bij Etos in de actie, 3+2 gratis. Hier hadden ze nog genoeg liggen. Ik heb 5 grote pakken (66st) van Baby Dry maat 3 gekocht. Normaal 16,50 per pak, dus nu 2 pakken gratis, 33 euro korting, 40%. Volgens mij heeft AH ze met 50% korting maar die waren hier op.

Geplaatst

Hey meiden,

wat leuk om te lezen dat iedereen zo aan het genieten is van de kleine kotters.

Vind het ook erg leuk om te lezen hoe groot en zwaar alle kids zijn al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet meer zo goed weet wanneer en wie op welke datum is geboren dus ben even wat dat betreft het overzicht kwijt....

Hierr gaat het goed T heeft zijn blaasonsteking weer onder controle en moet nu vrijdag voor een cather test om de urinelijders na te laten kijken hopelijk heeft hij daar niet al te veel last van maar wat moet dat moet.

Verder groeit hij goed al is hij qua lente iets onder het gemiddelde 60cm en gewicht nu 6280 ook dit was iets aan de lage kant maar niet zorgwekkend ( al maak ik mij daar helemaal niet druk om hij heeft nog steeds een dikke bolle toet en een mooi dun lijfje)en is hij heel erg vrolijk lacht heel veel.

Al hebben we nu wel weer een verschuiving met de flessen hij grijgt nu 4x 210+7 aangeboden maar meestal blijft daar z'n 50cc van staan en als hij het wel op drinkt dan blijft hij tot ruim 2 uur na de voeding spugen dus als ik merk dat hij eignlijk genoeg heeft dan stop ik (hij moest van de ka meer drinken)

weet nu ook niet zo goed hoe het met zijn tijden gaat hij heeft de laaste dagen niet meer als 4 uur tussen een fles en komen we met de laaste nu op 20.30 deze drinkt hij dan ook bijna leeg en slaapt dan tot ik hem weer wakker maak om 08.00 maar is dat normaal op deze leefttijd????

Verder heb ik erg veel zin in zondag ge mijn hub en dochter in de buurd bij vrienden afzetten en kom dan met ons mannetje jullie kant op hopelijk zijn alle kids lekker vrolijk zodat we gezellig kunnen beppen;-)

Oja iemand nog het adres zo bij de hand?

Ga weer snel aan het werk heb de kids op de KDV zitten dus heb even de handen vrij om weer is wat te doen....

Geplaatst

He chantal

Sterre krijgt om 7.30 210+7 met 3 schepjes rijstebloem

Om 9.30 paar hapjes fruit

om 11.30 180+6

om 15.30 180+6

en om 19.30 210+7

en dan gaat ze daarna naar bed tot ik haar wakker maak om 7.00

in het weekend slaapt ze tot 8.30!!

Dus hij doet het prima hoor ;)

en fijn dat de rest onder controle is!!

Ik heb ook zin in zondag! Zal ook een boxkleed meenemen!

Het adres heb ik zo ff niet. M.arienw.aerd in beesd. En dan het adres van het pannekoekenhuis.

weet ff niet of ik het nu goed geschreven heb :)

Geplaatst

He meiden,

Even kort, mag ik misschien een mob nr van 1 van jullie, voor het geval er iets is (te laat, weg kwijt ofzo?) . Pb me het maar!

Schrijf morgen meer!

Geplaatst

Nog even over zondag, was t de bedoeling dat we de kinderwagen meenamen??

ik zal morgen wel ff t adres opzoeken en plaatsen

Even heel iets anders, wat denk je hebben ze in de nacht van maandag op dinsdag mijn xenon verlichting (koplampen ) uit mijn m.ini gestolen .. Grrrr word ik toch zo pislink van.

Eer

Geplaatst

Nou ja eer! Hoe durven ze! Stelletje imbicielen zeg :(

Kinderwagen, het schijnt best mooi te zijn daar dus misschien met mooi weer stukje lopen? De lunch eraf werken hihi

Niet te ver hoor shanna!

Emvelim ik zal je m'n nummer pben!

Dames de reservering staat op naam van H.elmus

Geplaatst

Het moet toch niet gekker worden. Koplampen hoe verzinnen ze het.

Meiden tot zondag vind het zo leuk om iedereen een x te zien met de beebs.

Hier gelukkig 2 kilo kwijt kan me weer wurmen in mijn spijkerrokje Jippie nog 8 te gaan😭

Geplaatst

Nou ja zeg! Hoe belachelijk zelfs je koplampen zijn niet meer veilig!

Quin, goed bezig! Fijn he als je je oude kleding weer aan kunt?

Ik haal l.ise net op uit het kdv ze was zo aan het huilen en al een paar dagen veel meer aan het kwijlen. Dus ik kijk in haar mondje, ik dacht misschien komt er wel een tantje aan.

Maar nu zie ik 2 witte vlekjes aan de binnenkant van haar lip.... Ik denk dat ze nu spruw heeft, het lijkt wel een beetje op de plaatjes die ik bij het googelen zie, morgen maar even de huisarts bellen.

Geplaatst

Eer echt balen zeg...wordt het vergoed door de verzekering? Hoop van wel.

Knap hoor alle dames die afvallen....moet er ook aan geloven maar heb nog geen puf gehad. Maar ga zo door! En straks nog dec maand...gaan jullie door met afvallen?

Daantje zou heel goed kunnen...spruw.

Sandra heel lief dat je aan mij denkt, maar het gaat heel goed nu. Boven verwachting zelfs!

Heb nu pas het idee dat mijn kraamtijd is begonnen. Nu pas kan ik overal mijn "Trots" showen. Gisteren is mijn tante langs geweest uit Kamerik (Woerden). Nu pas durfde ze langs te komen vanwege...jullie weet wel!. Maar he he heerlijk! Ze is zo vrolijk!

Met de reflux gaat het wat minder...maar dat is meer een praktisch probleem. N.ore wil per dag meestal 6x een flesje van 170 cc. (1 te veel). Nog steeds nachtvoeding. Maar ze spuugt nog steeds veel te veel dus tja ..wat bijft dan in haar lichaampje zitten?

Het is alleen enorm vervelend voor haar al dat spugen. Durf haar niet op haar buik te laten liggen. Ze wordt dan zo vies, ligt letterijk elke keer in de melk en moeten met haar dan onder de douche of in badje doen.

Vandaag een tel. consult gehad met kinderarts. We zijn weer terug gezet op 6 x 140 cc. In de hoop dat ze minder spuugt. Maar merk nu al dat madam daar niet mee eens is. Nog even aankijken dus.

Mijn man is nu al enkele weken overspannen thuis. Zoals hij het aangeeft, is het net alsof doordat nu de rust weder keert in ons gezin (na veel ellende de afgelopen jaren bla bla bla), dat zijn lichaam aangeeft "zo en nu ben jij aan de beurt!".

Langzaam begint het hier weer gezellig te worden. Eindelijk gaat het deurtje open van zijn hart voor N.ore! Na veel praten met elkaar...heeft hij toegegeven dat de missed abortion hem veel meer deed dan hij had verwacht en tevens dat hij de afgelopen maanden ontzettend bang was dat er iets ergs met N.ore zou gebeuren. Vandaar dat hij aan mij bijna alles over liet. Maar nu is het deurtje open. Zo mooi om te zien.

Het was een lange weg, maar we komen er wel!

Nu gaan we heerlijk genieten!

Heb er veel zin in om jullie zondag a.s. te ontmoeten, maar vind het ook wel spannend.

Zo apart...eigenlijk zijn jullie wildvreemden met wie we nu ruim een jaar al onze lief en leed hebben gedeeld en nu eindelijk gaan ontmoeten.

Wie is wie bla bla bla. Zo gek en vreemd en bijzonder!

gr Shanna

Geplaatst

Belachelijk van die koplamp, hoe verzinnen ze het!

Quin goed bezig! Sandra hoe gaat het bij jou met de kilo's? Vind jullie heel goed bezig, hier wordt alleen maar aangevallen in plaats van afgevallen haha. Maar ja, afvallen gaat niet vanzelf, en anvallen wel als je pepernoten en oliebollen eet (ja, ik beken...)

Shanna fijn dat je nu zo heerlijk kunt genieten van N.ore. Je hebt het ook ontzettend verdiend! Ik kan me goed voorstellen hoor dat je man nu even een time-out nodig heeft, jullie hebben zoveel meegemaakt. Fijn dat jullie er over kunnen praten samen. Let jij ook wel een beeje op jezelf?

Daantje wat sneu dat L.ise last heeft van spruw. Hopenlijk is ze er snel vanaf. Het vele kwijlen hoort bij de leeftijd hoor, vanaf 3 of 3,5 maand gaan de speekselklieren overactief worden. J.asmijn heeft haar shirtje vaak helemaal nat, op het kdv had ze vandaag zelfs een slabbetje om gekregen.

Ik heb ook echt heel veel zin in zondag. We mochten ivm de ruimte geen kinderwagens mee naar binnen nemen toch Sandra? Ik neem m wel mee in de kofferbak voor als we gaan wandelen. En ik neem de draagzak mee om mijn handen vrij te hebben met eten. Verder een groot speelkleed, daar kunnen me erdere babies op. We moesten contant geld meenemen toch omdat ze geen rekeningen splitsen? Morgen maar even pinnen.

Ik heb er weer een paar daagjes alleen op zitten, vriendlief komt morgenavond weer thuis. Half dec ga ik met hem mee naar L.etland omdat hij een kerstdiner met collega's en partners wil organiseren. Ik denk dat J.asmijn dan 3 nachtjes bij mijn ouders gaat logeren, kan ik ook een dagje gaan kerstshoppen daar. Bah, ik moet er nog niet aan denken! Hebben jullie kleintjes al gelogeerd?

Geplaatst

Ik was even de draad kwijt met alle dames, babynamen en geboortedata, dus heb een paar maand terug gebladerd (erg leuk om die bevallingsverhalen weer te lezen trouwens). Hier een lijstje:

8 juni - Quin - L.iam

12 juni - Eer - Y.entl

15 juni - Shanna - N.ore

30 juni - Iggie - T.hymo

30 juni - Jessi79 - J.asmijn

3 juli - Chantal - T.homas

8 juli - Sandra81 - S.terre

8 juli - EmvElin - M.ila en N.oah

17 juli - Daantje - L.ise

20 juli - Sas27 - N.ienke

Ik kom op 10 dames en 11 babies, 4 boys en 7 girls. Tussen de oudste en jongste zit 6 weekjes. Wie gaat er niet mee zondag?

Als iemand niet in t rijtje wil met de naam van de kleine voluit laat maar even weten dan pas ik het lijstje aan.

Geplaatst

Meiden hierbij t adres :

Mariënwaerdt, Oude Waag 21

4153 RC Beesd

daan ik kom wel met eigen vervoer (heb nog n oud Opeltje) want mijn kinderwagen kan denk ik niet ook nog bij jou in de auto.

tot zondag meiden 13.00 uur , heb er zin an

Geplaatst

Jeetje zeg dat ze nu ook al koplampen stelen, moet niet gekker worden!

@Daantje vervelend dat ze spruw heeft, kan je vandaag nog langs de dokter voor een middeltje?

Hier kwijlt N ook heel veel kleerdjes zijn vaak nat, ik doe dus nu ook een slabber om thuis :-)

@jessi lekker zeg een aar dagen naar letland gezellig!

N heeft al bij mijn moeder geslapen 3x al gaat hartstikke goed, vond de eerste keer ook heel erg spannend en durfde eigelijk niet

maar de vk vertelde mij toen dat het ook wel goed is voor het kindje kunnen ze ook daar een beetje wennen.

Ik wens jullie heel veel plezier zondag

Ík heb een feestje van opa en oma die zijn zoveel jaar getrouwd dus ik kan dat niet redden jammer!

Geplaatst

Sas veel plezier bij opa en oma. Ik zal mijn foto toestel meenemen dan mail ik je later wel n paar foto's van ons allen.

daan hoe gaat t met de spruw ?

Meiden vergeten jullie spullen die je over hebt van je kraampakket niet mee te nemen. Voor diegene die t gemist hebben ... Ik stuur het op naar n verzamelpunt en vanuit daar gaat t naar landen waar ze het goed kunnen gebruiken.

en over de koplampen affaire ... Ben nog all risc verzekerd dus wordt wel vergoed moet alleen eigen risico aftikken. :-(

Geplaatst

Sas jammer dat je er net bij kan zijn zondag. Veel plezier op het feestje! Als je het leuk vindt om gewoon een x af te spreken laat maar weten, ik kom oorspronkelijk ook uit Z.wollywood en onze hele familie woont er, dus ik kom er heel regelmatig op mijn vrije dagen. Woon nu aan die andere plaats aan de IJssel, 30 km zuidelijker :-)

Geplaatst

Daantje vervelend zeg! Heb je wat fehad van de ha?

Dus ik zat wel goed qua hoeveel dames... jammer sas maar feestje is ook erg leuk!!!

Hier maar eens brood smeren, de oudste had studiedag. Wist ik niet! Dus vanmorgen 2 kids mee naar het werk... pffff

Meiden ik zie jullie zondag!!!!

Geplaatst

Lise heeft idd medicijnen gekregen tegen de spruw.

Nu is ze alleen erg aan het huilen... Ik vraag mij af of het door de medicijnen komt of dat ze last heeft van haar mond.

Nog maar even volhouden en hopen dat het snel over is.

Eer, het is goed hoor. Je moet natuurlijk ook alle overgebleven spullen van de kraampakketten meenemen. Dat zou dan wel heel vol worden met 2 kinderwagens in de achterbak.

Handig het lijstje met de data's dat aas ik ook van plan nog even te bekijken!

Tot zondag! Gezellig, ik heb er zin in!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden