Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi All,

Ik vind het erg jammer, en ik heb zo lang mogelijk gewacht. Maar ik voel me niet goed, ik ga het dus niet redden.

heel veel plezier en mogelijk tot een volgende keer. ik las dat iemand fotos zou gaan maken, ik zou het erg leuk vinden om deze te zien.

lfz ig

Geplaatst

ik zou het ook wel leuk vinden om de foto,s te zien!

hebben jullie een leuke dag gehad

Iggie jammer dat jij ook nog kon komen, voel je je al wat beter?beterschap!

Geplaatst

Hi dames, ik ben weer beter. Moet het toch beter plannen. Zo zonde om ziek te zijn in het weekend:-)

Hoe was jullie lunch. Ik ben benieuwd. Sas waarschijnlijk ook.

Geplaatst

Sas en iggi, we hebben het super naar ons zin gehad. Het was erg gezellig en de tijd vloog voorbij.

Het was zo apart om nu iedereen te zien. Naams verwarring... Wie is nu wie.... O ja wat had die ook al weer allemaal meegemaakt en die???

Het afgelopen jaar heb je een beeld gevormd en een persoonlijkheid bij de mensen van het forum. Voor mij was het heel verwarrend om te ervaren, dat mensen face too face toch anders kunnen zijn. Vond het heel mooi om dit mee te hebben kunnen maken! Zo bijzonder!

En dan bijna alle kindjes bij elkaar... Echt super! Vorig jaar forum begonnen en nu de kleintjes samen. Heerlijk.

Hopelijk doen we dit nog een keer maar dan samen met jullie. Want dat maakt het feest pas compleet!

Gr. Shanna

Toen ik aan dit forum begon (heb ik nooit eerder gedaan), had ik nooit verwacht zo leuk stel meiden te ontmoeten!

Bedankt meiden.... Echt bijzonder!

Geplaatst

Wat leuk om te lezen dat jullie een fijne dag hebben gehad!!!

lijkt mij ook leuk om er ook echt een gezicht bij te zien :-)

Hopelijk kunnen wij de volgende keer gewoon mee!

Geplaatst

Meiden zijn jullie allemaal nog zo onder de indruk van zondag dat niemand iets te vertellen heeft???

Ik vond het iig erg gezellig en voor herhaling vatbaar. Verder weinig nieuws hier. Afgelopen weekend begonnen met wortelhapjes, en vandaag courgette. Er is zelfs een klein beetje naar binnen gegaan, want er zaten allemaal kleine groene stukjes in de poepluiers. Echt lekker vind J het nog niet, haar mondje gaat niet vanzelf open maar dat kont vast wel.

Geplaatst

Gisteren eind gesprek gehad met kinderarts Hengelo. N.ore blijft nu onder behandeling in Enschede.

Arts hengelo zat achteraf enorm tegen dit gesprek op te kijken!

Ze had al vernomen via via dat ze toch fout zat. Ondertussen had ze daarom met onze huidige arts gesproken.

Ze voelt zich erg schuldig.

Al mijn frustraties had ik in de vorm van een brief opgeschreven en haar voor gelezen. Ook wat betreft frustraties tijdens opname. Ze schrok hier best wel van en gaat met mijn brief naar de hoofd verpleegkundige en daar worden de desbetreffende verpleegkundigen op aangedproken en als het goed is krijgen wij feedback.

Verder heeft ze ons beloofd om in de toekomst in soort gelijke gevallen veel eerder neocate voor te schrijven. Met dien verstande "baat het niet, schaadt het niet!". Hoop hierdoor dat in ieder geval veel kleintjes geholpen kunnen worden.

Ze bood haar excuses wel aan... Zo jammer allemaal dat het op deze manier heeft moeten gebeuren!

Maar we willen nu graag genieten en op de toekomst richten.

Hier wordt alles steeds rustiger en krijgen nu eindelijk steeds meer een ritme.

Ook met manlief gaat het steeds beter.

Alles komt op zijn pootjes terecht.

Heb trouwens de foto bewerkt.

Indien jullie deze graag willen, sturen jullie dan jullie mailadres zodat ik deze foto kan opsturen?

Gr. Shanna

Geplaatst

He,meiden,

Wat een rust hier!

Shanna, goed dat je alle frustraties geuit hebt. En nu idd richten op de toekomst!!

Hier gaat alles prima, we zijn van de week over gegaan op een goedkopere voeding voor de ukkies. Er gaan 2 bussen nutrilon per week er doorheen, en bv ah eigen merk is 4 euro goedkoper, dus dat tikt in deze hoeveelheid wel aan. En ze reageren er goed op.

We zijn al bezig met de zomervakantie. We gaan naar noord Frankrijk, niet al te ver rijden.

Tot nu toe gingen we altijd met het vliegtuig, maar dat zie ik met 3 kinderen niet zitten.

Het is sowieso niet makkelijk met 3 kleine kinderen op vakantie gaan, want je kan bijna nergens 2 campingbedjes kwijt, maar goed, we zien wel hoe het uitpakt.

Vond het erg leuk alle babies te zien, en wie er achter de namen zitten!

Hebben jullie trouwens facebook? Onder welke naam kan ik jullie daar vinden?

Geplaatst

Wat goed shanna, heb je en goed gevoel erbij nu?

Jessi, hahaha die J. Ze vind het stiekem wel lekker ;)

S. Krijgt zaterdag d'r eerste wortel, ben benieuwd ;)

Emvelin, ja joh dat scheelt hartstikke veel! En gelukkig reageren ze goed :)

Mij kun je vinden onder S.andra H.elmus

Geplaatst

Jessi wat leuk he die hapjes! Grappig dat je denkt dat ze alles er weer uit werkt maar toch wat terug vind in de luier!

Shanna fijn dat je je hart hebt kunnen luchten, nu op naar de toekomst!

Emvelin, lekker hoor om al met de vakantie bezig te zijn. Ik heb er nog helemaal niet over nagedacht.....

En als ze goed op de voeding reageren waarom zou je het dan niet doen?

Iggi, wat een leuke foto van T op fb.

Lekker lachebekkie!

Ik ben vandaag de eerste dag aan het "werk"

Echt, ik heb nog bijna niks gedaan.

Alleen mails gelezen en met collega's gepraat.

Oh, en kolven...... Wat een drama is dat in een gehorig kamertje.

Ik wil het wel blijven proberen want voor de rest gaat de bv goed, maar ik weet niet hoe lang ik dit vol ga houden.

Ik heb het gevoel dat ik toch een beetje aangekeken wordt door mijn collega's dat ik 2 keer op een dag "gezellig" even wat voor mijzelf ga doen..... Maar misschien en dan zal vast wel, beeld ik mij dat gewoon in. Niemand heeft er iets over gezegd.

De tijd zal het leren.

Ik vond het trouwens ook leuk om de gezichten (en andere namen) achter de namen te zien! En natuurlijk de baby's!!!

Ik had foto's geprobeerd te maken met mijn telefoon maar die zijn hopeloos mislukt dus shanna ik zal je mijn emailadres later even doorsturen.

En emvelin, ik heb ook fb, je kan mij vinden als d.anielle o.rij of via Sandra ;-)

Geplaatst

Hi all,

Wat leuk te lezen dat het een geslaagde zondag was. maar ik had ook niets anders verwacht. De volgende keer hoop ik er echt bij te kunnen zijn.

Voor wie wil, op FB heb ik een foto geplaatst. Ik ben te vinden onder I.lona M.artens. Met een aantal ben ik al gelinked, maar sommige nog niet, dus dat zou ik ook ontzettend leuk vinden.

Emv: Je bent natuurlijk al overgestapt, Maar kruidvat is ook heel erg goed. je hebt daar ook verschillende varianten in. Ik gebruik bijv de Bio variant.

Daantje, jeetje je eerste werkdag weer. Hoe gaat het met het "missen" van?

dat je moet kolven, en dat je het idee hebt dat je collega`s dat maar niets vinden. Moet je je niets van aantrekken. je hebt er gewoon recht op. En als ze het vervelend vinden, dan is dat hun probleem. Maar waarschijnlijk, als je het zou vragen, heeft niemand er problemen mee:-))))

Shanna, goed dat het nu afgesloten is en hopelijk levert het inderdaad nog wat op in de toekomst. Laten we het hopen, dit gunnen we niemand.

sandra, hoe gaat het met het afvallen? Ik ben nu precies in twee maanden tijd 8.5 afgevallen. Ik vind het een mooie score.

leuk he dat de beebs nu gaan eten. Ik ben eergisteren met worteljes begonnen en hij is er zeer entiousiast over. Hij hapt al wel lekker. maar duwt weer een gedeelte naar buiten met zijn tong. Slabbetjes zijn niet aan te slepen:-)

Lfz Ig

Geplaatst

Het offer. Ik heb moet stoppen van de gyn met lijnen. Ik ben al 4 werken ongesteld. Moet weest dit op orde krijgen. Ik baal als een stekker want er was op 3 weken 4 kgaf. Maar wat goed zeg 8,5 op 2 maanden. Echt super knap!!

Geplaatst

leuk facebook, ik ben te vinden onder M.arjolijn F.lik

Ik ga ff bij jullie kijken als ik het kan vinden :-)

@Sandra balen dat je moet stoppen als je zo lekker bezig bent, 4 kilo is al veel zeg! jij volgt een dieet toch? vervang jij dan je maaltijden door iets anders?

leuk om weer met de vakantie,s bezig te gaan he, zuid frankrijk klinkt goed :-)

@iggie jij ook al zo veel afgevallen, doe jij ook een dieeet?

Ik ben zelf ook bezig maar wil niet echt opschieten :-S

@Daanje gaat het goed met L.ise op de opvang?

Ben afgelopen weer bij cb geweest mw doet het goed is al 63cm en 7,2kg ze was lang

krijg je die stomme groeilijn er weer bij en daar liep ze op de bovenste lijn. heb je toch helemaal niks aan ik kan haar niet kleiner maken haha

slapen jullie kindjes ook zo weinig overdag. n.ienke slaapt soms 1 of 2 keer per dag 45 min

Geplaatst

Sas, hier ook van die dagen dat hij weinig slaapt.

Daan, gaat het goed op de opvang en bevalt het weer werken?

Nou hier iedereen gevonden op Facebook geloof ik.

En het afvallen gaat hier oom super NOT!!! maar pepernoten, chocoladeletter en tompoezen dieet bestaat nu eenmaal niet.

Vorige week zondag was echt leuk en gezellig. Laten we wind juni weer zoiets doen dan zijn ze rond 1 jaar.

Verder echt een .ut week achter de rug. Bekeuring voor geen richting aangeven gekregen, kortsluiting koelkast dus romantisch met kaarslicht L. de fles gegeven. Baalde echt na dag werken donker en koud huis. Extra moeten werken ben dus ook gesloopt deze week.

Geplaatst

Oja reageren op phoon gaat niet altijd lekker.

Jessi, gaat het al beter met de hapjes.

Shanna, nou mooi afgerond nu en nu weer verder en niet achterom kijken is het motto.

Fijn weekend

Geplaatst

Sas, wat heeft n.ienke veel haar! Prachtig!

En hier slaapt l.ise ook niet zo veel overdag, volgens mij is ze veel te nieuwsgierig en wil ze overal bij zijn.

Quin wat een pech in korte tijd. Maar idd gezellig in kaarslicht de fles geven heeft ook wel wat!

Sandra, toch 4 kilo eraf. Dat is toch ook al mooi? Alle beetjes helpen, en als je lichaam voor de rest weer op orde is kan je daar ook weer verder mee.

Het werken gaat vandaag alweer veel lekkerder!

Ik zit wat beter in mijn vel, het kolven gaat beter en ik weet nu dat het met l.ise goed gaat.

Pfff wat een doetje ben ik toch! Dat had ik niet van mijzelf verwacht.

Maar goed de ochtend routine is nog erg chaotisch, vanochtend kwam ik te laat.....

Maar ook dat is wennen, de routine komt allemaal wel weer een keer.

Geplaatst

Hé meiden,

Hier ben ik weer is een keertje zijn vreselijk druk en echt alles zit tegen net als bij Quin.....

Ook ik vond het heel gezellig al vond T het wat minder geloof ik hij heeft echt de hele weg naar huis gehuid ben zelfs 2x de auto uit geweest om hem even op de arm te troosten ( heb er ook bijna 2, 5uur over gedaan) maar de volgende keer beter zullen we maar zeggen en inderdaad rond juni juli volgend jaar zou leuk zijn.

Poef moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo goed weet wat iedereen heeft gesschreven.

Daantje weer werken gelukkig ging het vandaag alweer een stuk beter als gisteren en inderdaad je moet echt in een ritme komen.

Quin poeffffff voor jou dus ook al z'n week hogelijk gaat volgende week beter.

Shanna mooi dat je het hebt kunnen af sluiten geeft vast wat rust in je hoofd denk ik? Nu op naar betere en mooie jaren...

Sandra jij dus ook al 4 weken de duivels nou hier ook ben zelfs op advies van de gynaecoloog weer aan de pil grrrr on ding..

Maar ja die 4 kilo ben je kwijt en de rest komt vanzelf..

Nou hier bij de ka geweest met T en helaas hij moet onder het mes maar ga het niet in hier doen heb gezegt dat ik eerst naar een beter ziekenhuis wil nu even uitzoeken welke hierin goed is en dan is eerst hun mening vragen.

Verder ook verandert van flessen en de hoeveelheid minder gemaakt en het gaat nu een stuk beter Dankje wel Quin...

Nou ga snel verder met de taart voor mijn meissie die is vandaag 2 geworden dus heb shit nieuws op een leuke dag gekregen dus jullie snappen wel dat de taart ook niet echt wil lukken ga hem gewoon simpel maken en dan niet te veel nadenken.......

Meiden een fijne avond!

Geplaatst

chantal dat is geen goed nieuws bah! wel verstandig dat je meer info opvraagt in een ander ziekenhuis.

wel gefeliciteerd met jullie dochter!

@daantje daar kan je idd wel eens gelijk in hebben dat ze nieuwsgriegig zijn. N.ienke wil soms ook niet meer in de kinderwagen bak want dan ziet ze niks

Het gaat allemaal zo snel

fijn dat het werken beter ging vandaag! went dan snel weer of niet.

Leuk dat ik jullie nu kan zien op fb, stuk voor stuk mooie kindjes!!!

Geniet van jullie weekend!

Geplaatst

Chantal, dat is zeker geen goed nieuws. Mag ik vragen wat ze zeggen wat hij heeft? Top meid dat jullie eerst ergens anders gaan informeren.

Sas, idd leuk om iedereen op fb te zien.

Eer, hoest met de koplampen afgelopen, kan je ondertussen weer rijden.

Oja zo stom koelkast is kapot en ze komen pas vrijdag. Je zal maar 1 koelkast hebben dan is dat toch een vet probleem.

Ook hier met zomervakantie bezig. Denk z-Frankrijk en dan man met de auto en L en ik vliegen, heb geen zin om 12 uur met zo'n kleintje in de auto gaan zitten. En we gaan ws in maart nieuwe poging doen voor broer/zusje.

Fijn weekend

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden