Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Half 7 is vroeg. Hier als we ze laten slapen half 9.... Hrlaas moeten we er doordeweeks om 7 uur uit lol

Hoop dat dat wat helpt om het 's avonds te doen.

Ws adviseren ze het juist omdat het zoeter is. Ons cb zei ook fruit hoor.

Ja ze is echt een vreetzak. Vanochtende een heel fruitpotje met 1 ligakoek erdoorheen. Helemaal op!

Maar ze heeft vandaag geen groente gehad. Sintoptocht enzo. De broertjes waren er... Gewoon veel te veel prikkels.

Wij doen gewoon cadeautjes. Heb ook dat spiegeltje van v.tech. Leuk he hihi. Verder allemaal kleinighridhes want moet voor 6 kids, 2 semivolwassenen en 8 volwassenen kopen. Lang leve a.ction en p.rijsmepper whahahaha

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier zitten we met de voeding

6:30/7:00 180+6

11:00 180+6

14:00 180+6

18:00 180+6

22:00 180+6

Heel soms krijgt ze een paar hapjes fruit..

ze is in de ochtend nu wel vroeg maar ze ligt ook erg vroeg in bed al tussen 18:00 en 19:00 ze is dan zo moe. omdat mw s,middags niet slaapt

zaterdag was ze wakker van 10 tot 1700 pfff was ook geen vrolijk meisje meer in de middag

Fijn om te lezen dat alles goed gaat verder met iedereen..

Geplaatst

Hi all,

Fijn te lezen dat volgens mij iedereen weer een beetje uit de ziekenboeg is. Was een naar griepje wat heerste. Alleen mijn oudste heeft er nog last van.

vrijdag met T naar CB geweest om te wegen en hij is nu 6410. Hieronder ons schema, net als bij Jessi wijkt het welk eens af,uurtje vroeger of later. Voornamelijk in de nachtelijke uren. Ik ga hopen dat hij deze binnenkort niet meer nodig heeft.

Vorige week ook bij de cardioloog geweest ivm T zijn longslagaderklep. gelukkig is dit stabiel gebeleven, alleen hebben ze nu een lekkage gevonden in zijn aorta klep. Baal daar heel erg van, maar probeer ook gewoon nuchter te denken, hoeveel kids lopen daar wel niet mee rond en weten het niet, omdat ze niet in de medische malle molen zitten. Maar toch...

Zal komende periode er niet zoveel zijn, ons huis wordt opgeleverd, dus leuke drukke tijden komen er aan.

04.00 uur 180/6

08.00 uur 180/6 met 2x pap

12.00 uur 180/6

16.00 uur 180/6

18.00 uur half potje fruit of groente.

20.00 uur 180/6 met 2x pap

Lfz Ig

Geplaatst

Hé meiden.

Ook ik zal maar is reageren we hebben een heftige en drukke tijd achter de rug, ons kleine mannetje is namelijk al geopereerd aan zijn urineleider en alles is goed gegaan hij is vrijdag weer in huis gekomen gelukkig. ...

Verder gaat alles hier zijn gangetje onze kleine meid gaat weer netjes op tijd naar bed naar dat ze 4 weken lang niet wou slapen en dan om 22:30 van moeheid in slaap viel.

Verder is ons schema van Thomas

08:15 180+6

12:30 150+5

17:00 150+5

20:00 180+6 en hij gaat dan om 21:30 slapen.

Wel doet Thomas erg lang over zijn fles namelijk 50min tot een uur.

Geplaatst

Goede morgen allen...

Chantal...is alles nu ok met T.homas? Fijn dat hij idd geval weer lekker thuis is.

Iggie...kan me voorstellen dat het toch erg vervelend en onrustig nieuws is. Maar zoals je zegt...velen weten geeneens dat ze daarmee lopen. Maar Iggie gaan ze er nog wat aan doen dan? Wel een spannende tijd, nu ook nog je huis opgeleverd. Super! Wat zal je straks genieten. Wanneer zijn jullie van plan om te verhuizen?

Sas27...fijn dat alles zo goed gaat.

Sandra..tjee wat moet jij veel cadeautjes kopen zeg! Wij halen alleen voor de kids en niet voor ons zelf. Misschien eens kijken op lobbes.nl. .. scheelt heel veel geld vergeleken met andere speelgoed winkels... en ze hebben ook zulk leuke grabbelton spulletjes (lekker goedkoop maar wel leuk). Verder vergelijken wij heel veel met andere speelgoed zaken. Kruitvat heeft ook vaak super aanbiedingen (scheelt soms wel meer dan €10). En dan natuurlijk ook kijken op marktplaats. Heb daar een kinderwagentje weggehaald en net gereageerd op een hemelbedje die we maandag op kunnen halen! Soms ziet het als nieuw eruit!

Alle drie krijgen 1 duur cadeau en verder kleine dingetjes. Ook mogen ze elke zaterdag de schoen zetten tot het feest van Sinterklaas. Nore krijgt van ons een loopkarretje van Woezel en Pip (houten). (N.ina had van Vtech en ik werd helemaal gek van de muziekgeluid, vandaar).

Jessi...verder een woezel en pip leesboekje voor N.ore, een bijtring...een of ander Vtech ding (kruidvat), badpret en een nijntje lamp. Moeten nog paar kleine dingetjes...weet alleen niet wat. Zit te denken om op marktplaats iets van my little people te kopen. Ze speelt er dan nog wel niet mee maar later wel tot die tijd kan N.ina er mee spelen. Nore heeft nog zoveel spul waar Nina mee speelde, dus tja wat moeten we nog meer halen. We proberen wel even veel cadeautjes voor N.ick, N.ina en N.ore te halen.

Eer fijn om te lezen dat ze geen spreid broekje nodig heeft. Is toch altijd weer een opluchting om dit te horen toch? Wandelen doen wij ook heel graag. We wandelen veel in het bos. Dan zit N.ore in de draagdoek. Vorige keer per ongeluk verkeerde afslag genomen. We waren veel te ver van de auto. Manlief is de auto gaan ophalen met N.ick en N.ina en ik zijn langzaam die kant op gegaan. Was toch te ver voor me. Maar het gaat echt super. We hebben ongeveer 3 a 4 km gelopen. Knap toch van N.ina met haar kleine beentjes?

Quin hoe gaat het met je? Ben je alweer beter? En de kleine...ook alles goed? (weet jij meer over het nieuwe protocol? (echo hersenen ivm reflux). Dit schijnt namelijk nu landelijk te zijn...wordt mij verteld.)

EmvElin...Hoe is je weekend geweest?

Nou....hier gaat alles lekker. N.ore is nog wel steeds eenkennig. N.ina helaas nog moeilijk doen met poepen. Gister toch maar weer clysma gebruikt. Dit probleempje kan wel enkele maanden duren voordat het over is volgens de kinderarts. Geduld is dus een schone zaak! Ja en Met N.ick gaat het goed. Het interesseert hem blijkbaar niet echt dat zijn moeder en vriend uit elkaar zijn. Hij geeft aan hier is zijn thuis en hier is alles goed. Papa en ik kussen elkaar veel te veel voor! Hij maakt zich geen zorgen.

Zelf zit ik te kl.ten met mijn gebid nog steeds!!! Maar budget is op...max verzekering gebruikt inmiddels. Maar eigenlijk moet ik 2x een zenuwbehandeling en 1x een kroon (kies is gebarsten). Maar geld is opperdepop. Heb nu een antibioticum die ervoor moet zorgen dat de ontsteking verdwijnt. En ik zou ik niet zijn...dus daarom heeft mijn lichaam maar besloten om allergisch te reageren op dit spul en hebben ik dikke klieren in mijn nek (ja ja volgens apotheek kan dit wel maar gebeurt zelden.....dus...ik weer juist wel). Echt waar mijn medisch dossier is langzamer had een komisch verhaal geworden!). Andere dames ook zo'n nasleep van zwangerschap???

Maar goed verder alles onder controle...we genieten echt van ons gezinnetje en hebben zin in de feestdagen!

Hoop nu niemand te hebben overgeslagen. Al met al was het een heel verhaal geworden...sorry!

Groetjes Shanna

O ja nog even dit.....

[ATTACH=CONFIG]4792[/ATTACH]

Geplaatst

Hi all,

Net CB geweest voor de prikjes:-(((( Wat een naar moment toch steeds weer.

Kleine is gewogen en gemeten en weer tip top.

gewicht: 6660

lengte: 66

hoofd: 44

Shanna wat naar dat je zoveel last hebt van je gebit. Gelukkig is het bijna weer januari. Ik neem aan dat je het dan weer kan boeken op je verzekering.

Ik zelf heb niet echt nare zwangerschapsverschijnselen. Af en toe wat vaker dan voorheen bloedend tandvlees. Oja en mijn lichaam die er toch niet meer hetzelfde uit ziet. Ik ben nu echt veel lichter dan voor mijn zwangerschap, maar de vetjes zitten nu ook op andere plekken:-)

lfz Ig

Geplaatst

He meiden wat is het hier stil! Alles goed met de mama's en babies?

Chantal hoe is hetmet T? Weten jullie al of de operatie geholpen heeft?

Hier gaat het bagger. Vriendlief en ik zijn zwaar geveld door de buikgriep. Allebei overgegeven vannacht en vanmorgen. Ik heb me in geen jaren zo vreselijk slap gevoeld, bah. Mijn vriend heeft J. vanmorgen naar het kdv gebracht. En nu zien we er al tegenop wie haar straks moet ophalen.

J heeft er gelukkig nog geen last van. Zeheeft zaterdag al gespuugd, twee keer ee volledige fles overde maxicosi en oma gelanceerd. Was wel naar, ze zou voor het eerst gaan logeren want wij hadden een bruiloft. En dan zo spugen vlak voor we weg moesten :-( . Gelukkig was ze heel vrolijk, niet hangerig of koortsig. Ze moest zelfs lachen terwijl de melk uit haar neus spoot hihi. En op een lege maag heeft ze gewoon tot half 8 uitgeslapen.

Weinig leuks te melden hier dus. Ik duik mijn bed weer in...

Geplaatst

Zoals jessi al weet hier ook buikgriep, overgeven lijkt over te zijn, maar misselijk en diarree bah.

En manlief heeft noah eerder van het kdv gehaald, want ook hij heeft er wat last van.

Volgens kdv heeft hij 2 keer gespuuhd, maar hij heeft nog dezelfde kleding aan, dus zal wel meevallen. Verder best vrolijk en alert, dus geen uiydroging vooralsnog.

Hopelijk krijgen de andere.2 het niet

Verder niet veel te,melden!

Geplaatst

Nou meiden trek er maar een paar dagen voor uit voor je weer op de been bent. Hier van dinsdag tot zaterdag alleen maar gespuugd. Hi hi wel 4 kilo kwijt, dat is dan ook echt het enige positieve er van. Wel al voor de 2e x ziek moeten melden dat is minder.

Shanna, nee zegt mij niks die scan ivm reflux. Kan het wel nazoeken over er een artikel over is. Laat maar weten.

Hier begonnen met een hapje en de ene dag vindt hij het lekker en de volgende dag spuugt hij het zo weer uit.

Van de week maar een peentjes proberen.

Verder ook hier weinig nieuws en een beetje saai allemaal.

Oja van het weekend vraagt mijn neefje aan mij waarom de kerstman er eerder is dan de Sint... Hoe bedoel je slim. Duhhh zeg vraag maar aan pappa die weer het wel;-)

Geplaatst

Hallo allen,

Dames die nog ziek zijn... Heeel veeel beterschap gewenst!

Tot nu toe ben ik de dans ontsprongen. (snel afkloppen)

Even korte update...

Misschien geloof je er wel of niet in, maar EMDR werkt!

Laten we beginnen... N.ore heeft vorige week haar eerste sessie gehad. Hoe ging dit?

Nou... Van te voren heb ik een brief opgesteld met de gebeurtenissen van begin zwangerschap tot nu (thuis gemaakt).

Daar heb ik deze aan N.ore moeten voorlezen en als mij nog iets te binnenschoot deze er tussen voegen. Soms waren er pauzes en ging de therapeut er meer op in. Al die tijd gaf de T. Kleine tikjes op haar been.

Het was heel vreemd maar ze reageerde echt. Direct daarna viel ze in slaap. Het gaat om pos. En neg. Energie...

(acupunctuur werkt toch ook en is niet te begrijpen?).

Maar goed... Reden sessie was, omdat n.ore ontzetten aan mij vast klampt. Geen ander mocht haar optillen of aanraken of lang aankijken wat dan zette ze het al op een brullen. Zelfs de opa's en oma's niet!

Maar het wonder is geschiet "echt waar". Afgelopen weekend heeft oma haar het flesje kunnen geven, heeft ze intens gelachen naar opa. Vind het vreemd bijzonder en apart... Maar who cares!!! Het werkt!!

Quin.. Woensdag heeft ze de hersen echo... Ben idd benieuwd of jij meer kunt achterhalen waarom we dit moeten doen.

Gr. Shanna

Geplaatst

Jaaaa, het eerste tandje is er door! Vandaag ineens duidelijk voelbaar en zichtbaar een paar hele scherpe puntjes in haar onderkaak. Gelukkig heeft mevrouw er helemaal geen last van.

Sinds zaterdag gaat ook het hele potje (zelfgemaakte) fruit er helemaal in, ze vindt het ineens lekker. En sinds zondag pakt ze haar voeten vast. Morgen voor het eerst een setje in maat 74 aan...

Wat gaat het ineens snel!!!

Zijn e al meer kindjes met tandjes? En hebben ze er last van?

Sorry even ego, het is bedtijd. Morgen lees ik jullie updates en zal ik reageren.

Geplaatst

Hey meiden, wat vervelend die buikgriep! Hopelijk is iedereen er weer vanaf.

Shanna, fijn dat het werkt en je verschil in haar ziet.

Jessi wat goed joh, je dacht het al een tijdje maar nu is hij er dan! Het eerste tandje, wat een mijlpaal! Hier nog geen tandjes, wel veel dunne poepbroeken.... Zou jet een voorbode zijn?

En maat 74 alweer het is toch niet te geloven, ze worden zo snel groot! Hier maat 68 soms nog 62 en laatst ook een klein vallend rokje 74, maar die was eigenlijk nog te groot.

Hier gaat alles lekker, dit weekend heb ik na heel lang proberen eindelijk op de film dat ze omrolt van haar rug naar haar buik! Zo leuk om te zien hoe ze dat doet :-)

Geplaatst

Hoi All,

De griep is gelukkig onze deur voorbij gegaan (toch nog een voordeel als je beide niet werkt en je kind nog niet op een kinderdagverblijf oid zit ..haha)

Shanna lekker dat de EMDR werkt, toch super dat oma een glimlachje kreeg en ze het flesje aan der kleinkind kon geven.

Chantal hoe is het met de kleine man nu de urine leider is geopereerd?

Jessi de eerste tandjes en zo lekker al der fruithapjes oppeuzelen. Grappig dat je het tenenpakken noemt, dat doet y. ook al sinds een week of twee maar van tandjes nog geen spoor. Wel is ze van de week zelf van der buik naar der rug gedraaid in de box.

Hier nog steeds rompers (de elastische van de hema) in maat 50/56. Ga er vd week nog maar twee halen die ik nu heb zijn niet meer wit te krijgen en met die fruithapjes worden ze er ook niet mooier op. De meeste kleertjes die ze nu draagt zijn wel maatje 62 hoor

We zijn afgelopen week voor de tweede keer met der wezen zwemmen ...nou dat vind ze helemaal leuk, we hebben een swimtrainer gekocht een zwemband die aan de achterkant open is en waar een heel tuigje in zit waar haar armen doorheen moeten. Ze kan dan zelf door het zwembad heen trappelen en komt ze daadwerkelijk vooruit, zo grappig. Ook vind ze de kindjes die er zijn reuze interessant.

Hebben jullie kleintjes ook zo veel last van "drukte". Manlief was vd week jarig en mijn ouders en schoonouders waren er in de middag nou dan zit ik twee dagen met een kind dat twee middagen niet te harden is....huilen huilen huilen.

trouwens wat een hut weer vandaag alleen maar regen ben dus niet buiten geweest met Y.

Oh ja ben begonnen met lijnen sinds verleden week vrijdag, onder begeleiding en het gaat super, heb de smaak helemaal te pakken. Was in 6 dagen 2,7 kg kwijt en ik pas weer in een spijkerbroek maatje kleiner :-) Nog twee kilo en dan zit ik op mijn gewicht voordat ik zwanger werd. Heb als doel onder de 70kg te komen dus er moet nog 11 kg af.

Ik was het zo zat, baalde van mezelf en die dikke spek buik. Mijn schoonzuster heeft ook bij deze "kliniek" gelopen en ik dacht dat ga ik ook doen.

Nou meiden hoop dat het morgen een beetje droog is want van dat binnen zitten word je zo suffff.

Liefs eer

Geplaatst

Hè meiden, wat zijn wij stil? Wat is er gebeurd met het meest reurende topic juli 2012!!!! Het is al bijna 2013 wat vliegt de tijd. Afgelopen zondag hebben wij L zijn 6mnd feestje gevierd.

Ook hier rolt er een rondom. Nog niet de kamer door maar in de box. Het vaste voedsel gaat ook goed en elke 2 weken moeten we naar de diëtiste. Verder erg last van tanden die door komen, Pffffttt gaat je nachtrust.

Shanna lekker dat het zo goed gaat. Heb trouwens echt niks kunnen vinden of het nieuw protocol is. De prof is op cruise dus die kan ik ook niks vragen.

Eer, werk die kilo's er maar af mag je lekker een nieuwe outfit shoppen;-) En ga je in januari weer aan de slag?

Hoest met de rest en ben vooral benieuwd naar de voedingsschema van jullie wondertjes. Kom ik hier nog weleens niet mee uit.

Geplaatst

Idd quin tijd gaat super snel!

Tandjes rollen.... Heerlijk!

Zaterdag dan is ons meisje al weer een half jaar!

N. Heeft nog geen tandjes wel veel kwijlen en uitslag op billen. Kan zomaar komen dus.

Ja wat protocol betreft ... Alles was goed... Gelukkig maar. We dachten wel alles is ok. Maar op moment zelf toch altijd spannend.

Qua voeding betreft kom ik ook niet altijd uit. Ben ook nieuwsgierig hoe jij dit doet.

Wij geven het volgende

06.00 uur... 170 cc 5 schepjes lcp plus 1 à 2 spoon

10.00 uur... Idem

14.00 uur... Idem

18.00 uur... Idem

23.00/ 24.00 uur... Idem

Sinds zaterdag paar keer worteltjesmoes geprobeerd.

Wat versta jij onder goed groentehapjes eten?

Ze vindt het denk ik lekker maar knoeit meer dan echt een hapje nemen.

Hoe staat het met de restvan de dames en kids?

Gr. Shanna

Geplaatst

Hier

7.30 180 +6 +3 rijstebloem

9.30 1 stuk vers fruit met 1 liga

11.30 180+6

15.30 180+6

17.30 half potje groente

19.30 180+6

Tijden zijn wel om en nabij

En ze begint vreselijk te huilen als wij brood eten en zij krijgt niet hihi. Maar ze is nog maar 5 maanden dus moet echt even wachten ;)

Geplaatst

Hé meiden,

Wat leuk om weer is wat te lezen en dat alles goed gaat met de kleintjes. ...

Hier gaat het met ups en downs ons mannetje heeft de urineleider nu goed dus daar hebben we geen zorgen meer over.

Verder had hij vrijdag motilium gekregen maar helaas brak de hel hier zaterdag los nadat hij ook hier allergisch voor blijkt te zijn wat weer bijna nooit voorkomt hij moest hiervoor anti allergie tabletten hebben. Wij gaan volgende week beginnen met groente maar wil eerst meer duidelijkheid via de diëtist.

Hier al wel een tandje maar rollen nog niet meneer vind het wel best zo al probeert hij het wel.

Zijn schema is als volg

08:30 180cc +6

11:30 30cc+4 schepjes spoon

12:30 180cc

16:30 180cc

20:00 210cc plus 1 schepje rijsterbloem. ( deze gaat meestal niet op)

Verder ook een ziek meisje h Ier thuis waar de amandelen van zowel neus aldus keel er uit moeten en ze moet buisjes dus zitten te wachten wanneer zij hier aan geholpen gaat worden.

Zelf ben ik even helemaal op loop op mijn tenen heb genoeg van alle ziekenhuizen wil nu wel is een beetje rust......

Geplaatst

Chantal, kan mij voorstellen dat jullie ff lekker rust willen. hopelijk komt deze snel terug bij jullie

sneu voor je meisje, hopelijk kunnen ze snel haar helpen zodat ze er lekker vanaf is!

@sandra wat moest ik lachen om je bericht, zo moet vreselijk huilen als ze ons brood ziet eten, ze is nog maar 5 maand!

wat gaat het snel he!

Hier ook een meisje die ons eten en drinken uit onze handen kijkt! wijsneusje ze denkt volgens mij dat ze al groter is.

@Quin hoplijk snel je nachtrust weer terug, best pittig weer toch om er uit te moeten .

Wat gaan jullie doen de feestdagen?

Hier gaat alles goed, gister weer bij het cb geweest voor der 3e prikjes

ze is alweer 68cm en 8,5 kilo.

ze rolt al lekker en daar is ze maar druk mee, nog geen tandjes

voedigen

7:00 180+6

11:00 180+6

15:00 180+6

18:30 180+6

22:00 180+6

soms krijgt ze een half potje fruit of groente

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Chantal er komen betere tijden!!!

Moet gewoon!

Ik herken het volkomen... Kijken naar ons eten etc...

Zo mooi om te zien!

Ons meisje zit bij ons aan tafel 's avonds tijdens eten.

Het hele gezinnetje samen. Kids vinden het super en kunnen samen enorm met elkaar lachen (ja...n.ore ook).

Met kerst zitten wij op Texel... Hebben er allemaal zooo zin in. Wij gaan daar naar dennenoord. Hebben een midweek geboekt. Een viletta met wurlpool en openhaard.

Heb net een princesspopcakemaker besteld. Wil ik daar met kids bakken. Verder daar lekker wandelen en spelletjes en knutselen (dat wil n.Ina absoluut!!!)

En jullie?

Gr. Shanna

Geplaatst

Wij zijn 1ste kerstdag bij mijn ouders.

2de kerstdag met z'n viertjes thuis.

Heb van de week met boom opzetten s.terre op schoot genomen en potje zitten janken van geluk :)

Geplaatst

Sandra, zo herkenbaar ik heb ook de boom weer opgezet en n.ienke lag lekker in de box ik dacht deze kerst is toch echt wel de mooiste echt zo dankbaar!

@shanna wat heerlijk lekker naar texel! ben jaloers :-) lekker van genieten met je gezinnetje heerlijk!

Geplaatst

Wat eten jullie kleintjes al aardig

Hier

6 uur 150 + 5

10 uur 150 + 5

14 uur 150 + 5

17.30 uur groente + 90 + 3

22.00 uur 120 + 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden