Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Iggi, poeff wat zullen jullie geschrokken zijn zeg betreft die meds en zijn kwalen en inderdaad gaan jullie nog stappen ondernemen? Fijn dat zijn hartkwalen onder controle zijn maar ik zou voor elk bezoek onrustig zijn. Shanna mooi koppie lijkt op jou.:)Poeff autostoeltjes wat gaan jullie hard zeg!Hier nog in mc al past hij er nog goed in hij is maar een klein diketje. Hier vandaag naar de ka geweest en ze zijn tevreden al is hij nog steeds verkouden en nog steeds het advies om hem niet naar het kinderdagverblijf te doen tot april poeff weet dan even niet hoe ik alles moet gaan regelen omdat hrt hoogseizoen hier begint en wij dus super druk zijn. Verder weegt hij ( schrik niet) 9200 gr en 69 cm zijn gewicht is precies gemiddeld maar zijn lengte blijft wel achter ook hebben ze gekeken naar zijn ontwikkelen en daar loopt hij iets mee achter ( niet zo gek als je zi vaak ziek bent) maak me er niet druk om het komt vanzelf zo blijft hij mooi klein; )Oja hij heeft wel een navelbreuk maar daar doen ze nu nog niks aan als hef met een half jaar nog niet helemaal weg is dan doen ze het operatief. Hij heeft dit gekregen nadat hij pasta en aardappelen heeft gegeten en dat niet kon verwerken in zijn darmen. Verder zij we erg druk met de voorbereidingen van de doop van th aanstaande zondag krijgen echt veel mensen 35 volwassenen en 12 kinderen heb daarvoor soep 2 soorten gemaakt en morgen maak ik de slaatjes en de broodjes maak ik zondsg morgen dan om 12:00 alles weg brengen en om 15:00 wordt hij gedoopt daarna feest zal helemaal kapot zijn zondagavond. ...

Geplaatst

Oja vergeten te zeggen th krijgt geen nexium meer en dat gaat goed ka was er over eens dat wij na de sonde voeding eetst hebben geprobeerd zonder en is blij dat hij daar nu vanaf is wel heeft hij nu wat gekregen om te kunnen poepen eens kijken of dat wat doet. ( moet zeggen dat ik wel weer bang ben dat hij ook hier niet tegen kan.)

Geplaatst

Hi Chantal,

Hele fijne dag vandaag!!!

Ik heb een email gestuurd naar de huisartsen post met de vraag waarom ze het hebben voor geschreven terwijl ze weten van zijn afwijkingen. Maar ik heb nog geen reactie gekregen. Zal na het weekend even navragen daar. Maar ik denk zelf dat het wel mee valt.

Ga zo heerlijk met een vriendin high tea-en. Zo leuk ik zie haar maar 1 x per jaar. maar het zijn geweldige middagen.

All fijn weekend

lfs Ig

Geplaatst

Chantal, hoe was de doop en het hele feest eromheen? Heb je er wel van kunnen genieten ondanks alle drukte?

Iggi, het is wel schrikken als je dat hoort van die medicijnen en dan met zijn achtergrond. Maar nu kan er toch niks meer gebeuren? Wel goed dat je het hebt gevraagd.

Hoe was je high tea? Lekker bijgekletst?

Shanna, mooie foto's van n.ore, ze lijkt echt op jóu!

Sandra, jij ook al over op de autostoel. Wat gaat het toch hard.

Jessi, ik heb die fb pagina van de autostoeltjes ook even opgezocht. Er staat handige informatie op. Ik ga mij er maar eens in verdiepen.

Vandaag is l.ise 8 maanden! Elke maand toch weer een mijlpaal. We hebben gisteren een bellenblaas gekregen en vandaag heb ik bellen voor haar geblazen, prachtig vond ze het!

Geplaatst

Iggi ben benieuwd wat de arts er op zal zeggen. Was de high tea leuk?

daantje en Chantal grappig om te lezen dat jullie mij terug zien in N.ore. Zelf zie ik het helaas niet.

en ja hé Daantje wat groeien de kids snel. N.ore is alweer 9 maanden! Ze is zo'n leuk en vrolijk ding. Hoe gekker je doet (ook met haar), des te beter! Dan schatert ze het uit. Ze kan soms zo lachen dat ze zo rood wordt en dat ik denk "lieve help ze blijft er in hangen...) echt super om te zien! Ben zo trots op haar.

Vandaag even naar buiten geweest en het lijkt wel of ze hierdoor weer te pakken heeft gekregen. Om eerlijk te zijn, durf amper met haar naar buiten, omdat wij bang zijn dat ze weer ziek wordt. Het lijkt wel alsof we een patroon gaan zien. Maar goed het kan net zo goed spoken zijn, wat we zien. We hebben echt werkelijk geen idee wat ze nu precies heeft. Kan natuurlijk ook allemaal toeval zijn. Pech! Maar eigenlijk heeft N.ore vanaf haar geboorte een verstopte neus en rochelt vaak.

maaaar we zullen zien. Morgenvroeg naar KNO arts. Hopelijk kunnen ze haar helpen.

gr shanna

Geplaatst

Hoi all,

chantal jij vroeg laatst wat voor karretje ik dan had gekocht voor Y, als je op markt plaats zoekt op loopwagen merk Chicco dan zul je er wel n paar vinden. Zag op FB leuke doop foto's .... Bijzondere dag denk ik zo voor jullie. Trouwens wat goed dat T al zelfstandig kan zitten. Top.

Iggie idd schrikken zeg dat verhaal over de meds ! Hoe is t nu ?

daan t gaat idd zo hard hè ... Zag ook van jou leuke FB foto's en filmpjes.

Shanna ik blijf maar versteld staan van die bos met haar bij N, echt te mooi !

afgelopen dinsdag is vriend naar cb geweest, Y weegt nu 6675 en is 71 cm. Nog steeds onderkant curve qua gewicht maar lengte was gemiddeld. Zitten gaat goed maar ze valt zo om ...dus nog ff wachten :-) kruipen doet ze ook nog niet maar gaat ze uiteindelijk wel doen want kont gaat al omhoog.( So funny )

liefs eer

Geplaatst

Eer y. is echt een klein teer poppetje...maar ach ook die worden groot toch?

Over het haar van N.ore gesproken... Idd heel mooi, maar ook een nadeel. N.ore begint van die masochistische trekjes te vertonen. Een beetje zelfkastijding. Ze trekt namelijk enorm hard aan haar eigen haren. Alles wat ze te pakken kan krijgen wil ze mee gooien of slaan. Dus als toevallig haar haren in het vizier komen. "Pakken en trekken maar!"

heb haar laatst dus ook zo'n leuk hoofddoekje gedaan. Stond wel heel leuk en haar haren waren niet in het zicht!

Gr shanna

Geplaatst

Over loopwagens gesproken... Ik wil geen roet in het eten gooien. Maar die dingen zijn eigenlijk absoluut niet goed voor de kids. Hun lichaampjes zijn daar niet opgebouwd. En is slecht voor de heupen. Daarbij komt dat een kind bewust een aantal ontwikkelingen moeten doorlopen alvorens zelf te kunnen lopen. Daardoor heeft een loopwagen een negatieve uitwerking! (Dit is niet mijn verhaal, maar van een kinderfysiorherapeut in het ziekenhuis).

maar goed er zullen vast ook genoeg andere visies zijn.

Geplaatst

Shanna, klopt wat jij zegt. Maar als je het beperkt tot 2 x 15 min per dag is het niet zo'n groot probleem voor de heupen. Ook ik heb het nagevraagd was ook erg sceptisch.

Maar heb er dus ook een, hij vindt het geweldig het lijkt hier wel een crossterrein.

Haren trekken doet L. ook. Wat hij nu ook doet als hij in zijn nakie ligt in zijn p.iemelhe knijpen

Geplaatst

Ook hier haren trekken! Die paar dan hihi

Maar als ze zelf gaan staan en gaan lopen is het toch niet slecht? S.terre gaat nu uit zichzelf staan en aan de wandel met dat ding :)

Heerlijk hoor!

Haar broer liep ook met 10 maanden los dus lopen ongeveer gelijk nu.

Ze wilt dus ook echt NIET meer liggen. :) zitten en staan. Box en bed zijn naar beneden ;)

Chantal hoe was de doop? Mooie foto's!

Sas hoe is het met N? Al aan de beterende hand?

Iggie nog reactie gehad van het zkh? Ben benieuwd. ..

Quin, trekken aan z'n flieter hahaha . Ik weet nog dat de oudste dat deed. Vreselijk vond ik dat hihi. Dat doet toch zeer?? ;)

Hier verder alles prima. .. ze is no way meer tevreden in de box. Daar zit een grens aan. Kruipen nog niet maar staan en zitten des te meer

Xxx

Geplaatst

Hi, ben ik ook weer een keer.

Shanna hoe was t bij de KNO arts?

Eer idd erg grappig dat kontje omhoog, hier ook. Y is inderdaad klein maar fijn, leuk hoor. Chantal bij jou het tegenovergestelde hihi. Mooie foto's van de doop op fb. Heerlijk kereltje is het! Lastig dat het cb adviseert om nog geen kdv te doen voor hem. Maar ik zou je eigen gevoel daarin volgen hoor! Het cb komt niet bij jou thuis helpen en oppassen, dus ze hebben makkelijk praten. Voor zijn ontwikkelimg zou het juist wel goed zijn denk ik.

Iggie heb je al een reactie gehad van de hap?

Shanna mooie foto's van N.ore. Ze lijkt echt op jou hoor! Ik ben jaloers op die bos haar...Het begint hier nu wel te groeien, hopenlijk kan er over 2,5 jaar een knipje in hihi.

Hier weinig bijzonders. J.asmijn is vrolijk, doet t prima. Kan sinds 2 weken de highfive, en sinds dit weekend zwaaien. Ze kruipt nog niet maar schuift achterwaarts de kamer door, bij voorkeur onder de bank of tafel. Zittend spelen vindt ze super. Ik probeer haar nu wel vaker op haar buik te leggen in plaats van zittend neerzetten, ik hoorde dat mijn vriend en schoonzus billenschuivers waren en dat schijnt niet zo goed te zijn voor het leren lopen en kruipen.

Maandag haalde ik mijn meisje gehavend op van het kdv. Een meisje van ca 2 jaar had haar heel lief kusjes gegeven en over haar wangen geaaid, en toen ineens met tien nageltjes geaaid. Vijf dikke krassen dus op beide wangen. En daarna was ze met spelen op het kleed hard met haar hoofd tegen de poot van een houten babygym aan gebotst, dus een dikke blauwe bult op haar voorhoofd. Hoort erbij vrees ik, vriendlief vond het erger dan ik.

Zitten jullie al op 2 slaapjes? Hier gaan we sinds een week die kant op. Moet even puzzelen met een nieuw schema. Ik deed eerst na het 1e slaapje (09.30-10.30 uur) pas wassen, aankleden en fruit. Nu sliep ze vandaag na 2 drukke crechedagen van 10.00 - 12.45 uur. Ik had haar om 13.00 uur gewassen en aangekleed, en moest toen nog een fruithap maken. Werd dus maar banaan op brood. Het is nu 14.15 uur en we zijn klaar met lunch en fles, dus de dag kan beginnen... Moet zo naar de tandarts, bah.

Ik ga snel de paasboom redden, tot later!

Geplaatst

Even kort samenvatten.

De KNO arts heeft aangegeven, dat vanwege medisch verleden in de familie (longontstekingen, bronchitis, angina, astma, allergieen,CARA), wij er rekening moeten gaan houden dat dit bij N.ore het geval kan zijn. Op dit moment kon hij nog niets voor haar betekenen en is N.ore ook nog eens bij hem onder controle. Over 6 weken weer langs, en indien N.ore weer ziek wordt, direct langskomen.

Gr Shanna

Geplaatst

Hi all,

Wat gaat het toch hard met de kids, als je leest wat ze al allemaal kunnen. Het is zo leuk om dat mee te maken.

ben ook zo benieuwd om al jullie kids te zien volgende maand (en jullie natuurlijk ook:-)))

Misschien kunnen we ze op een groot kleed neerleggen en een mooie foto maken. (hahaha als ze willen blijven liggen tenminste). Leuke herinnering voor later.

Erg he Jessi als er wat met ze gebeurd, maar je hebt gelijk. Het hoort er echt bij. Helaas gaat het nog vaak gebeuren.

Ik heb inderdaad nog geen reactie terug gekregen van de HAP. Zal ze morgen anders maar even bellen. Was een klein beetje naar de achtergrond gegaan. Het is gebeurd, maar er zal niets meer gebeuren. (daar was ik eigelijk ook niet echt bang voor) Maar ik wil wel even een reactie in de trent van dat ze wel "bewust" bezig zijn geweest en niet dat ze er niet naar hebben gekeken. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Oja en de high tea was heerlijk. Maar het was ook zo heerlijk om er even tussen uit te zijn. gewoon even ikke tijd.

En dat van die piemeltjes. T heeft het niet, maar ik was bij mijn oudste zeer verbaasd dat ze op zo n jonge leeftijd ook al omhoog kunnen staan.

Lfz Ig

Geplaatst

Heerlijk nu bij de kapper! Knippen, kleuren. Voor het laatst geweest vlak voor de bevalling.

Vanavond groot feest van werk Leon (ziekenhuis). Komt wel 5000 man.

ook dit voor het eerst... Alle drie de kids logeren bij opa en oma. Nore is nog nooit ergens weten logeren!

spannend spannend spannend!

vanavond "Waylon" als verrassingsact....!

Geplaatst

Eer, leuk he, dat kontje omhoog! Ze doen zo hun best.

Jessi, ze heeft haar eerste oorlogswonden van het lcd dus binnen..... Je kan er idd niks aan doen. Maar ik zou wel schrikken als je haar zo ophaalt. Gelukkig geneest het weer!

Shanna, geniet maar lekker van jullie avondje uit! En opa en oma redden het vast wel met de 3 (b)engeltjes!

Iggie, heerlijk lijkt mij dat. Eventjes wat mij tijd!

Hopelijk wordt het in mei wat rustiger dan moet ik dat ook maar eens inplannen.

En dames, tromgeroffel, ik zeg het al een hele tijd, maar daar is hij dan! L.ise haar eerste tandje!

Haha, volgens mij had ik het er al in januari over maar telkens loos alarm. Maar nu is het een feit, de tand is er! (met bijbehorend gehuil, schrale billen en meer van die onzin ;-b )

Geplaatst

Lcd? Huh kdv bedoel ik.

En jessi wat lees ik op fb? Dat is niet leuk! Ik neem aan dat het niet de bedoeling was? Jij werkt toch tussen de landerijen met dat mooie uitzicht? Is je contract niet verlengd?

Geplaatst

Wij zijn weeeer in het ziekenhuis met N.ore. Weer 40 graden koorts. Ditmaal houdt ze niets meer in (vliegt er direct uit) en mega plaspoep. Tevens apathisch. Zullen zien wat ze gaan doen.

Ok antw weeeer opname!

sorry ben het zo zo zat. En mag ik even heel egoïstisch zijn?

vandaag waren mijn oom en tante (die ik als moeder zie...). Eindelijk weer een keertje bij ons. Was bijna alweer half jaar geleden. Had van alles in huis gehaald. Uren staan koken..

en waar ben ik?... Weer in het ziekenhuis. En zij passen op thuis totdat Leon er weer is!

wat voor een impact heeft dit NU weer op de kids!

KUT weer! Ik wil nu de zon!

ben er klaar mee!!!

Shanna

Geplaatst

Ja zon! Lieve shanna, beterschap voor je kleine meisje! En wat balen dat je dan leuke plannen hebt voor het weekend en weer in het ziekenhuis zit.

Bah bah bah, zo klaar met dit diepvriesweer! Ons meisje ook weer zwaar verkouden, benauwd en zo uit haar doen! Heel veel huilen, krijsen, kort lontje. Maar tussendoor ook lief kunnen spelen. De voortanden zijn er bijna door, en bij haar kies zit een grote witte bobbel. Oh ja sinds gisteren praat ze. Eerst was het bbbrrr, ppptttt, en allerlei gilletjes. Nu praat ze echt, weliswaar in het Zweeds maar ach. Dadadada, odod ododada, ooodooo, dodo, daba, baba. Zo ontzettend komisch!

Geplaatst

Wat een hel van een nacht 3 x sonde eruit getrokken. Tig spuitluiers. En tevens alles wat erin is gegaan via de sonde is er ook weer uitgespuugd, dus tig x bed en haar (en mij) verschonen. Nu 38,7 graden koorts. Ben benieuwd wat de dag gaat brengen.

shanna

Geplaatst

shanna wat sneu weer zeg sterkte en beterschap!

@daantje eindelijk haar tandje dus! misschien volgt de rest nu wel snel

sneu he als ze er last van hebben.

@sandra wat knap dat ze zelf al aan de wandel gaat ! leuk he als die stapjes

N is wel weer wat beter wel hoesten nog en moe maar geen koorts meer ze had 2 dagen 40 graden koorts zo zielig..

haar boven tanden komen nu ook door, daar zou ze ook wel wat last van hebben denk ik.

Nou fijn weekend allemaal

Ik mag straks werken bah geen zin aan ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden