Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Shanna, fijn dat het de goede kant op gaat. Hopelijk zet het door en is ze snel weer thuis. En is tegen die tijd de rest van het gezin ook beter.

Jessie, wat schrikken dat dat opeens met haar armpje kan gebeuren! Gelukkig had ze er snel geen last meer van toen het verholpen was.

Chantal, wat vervelend dat het toch nog niet goed gaat..... Heel veel sterkte en beterschap voor beide kindjes

Quin, wat leuk dat hij zo op ontdekkingsreis is! Wel handen vol om in de gaten te houden maar zo leuk om te zien wat hij allemaal al kan! Ik sta telkens versteld van hoe snel het gaat (ik lijk wel een oud wijf! ;-) hihi)

Hier gaat het beter. Als l.ise vanochtend nog koorts zou hebben moesten we terug naar de huisarts voor ab maar vanochtend was de eerste dag dat ze weer 37,5 had, gelukkig!

Ook haar oogjes zien er weer goed uit.

En ikzelf was maandag ook ziek buikloop, maar dinsdag ging het wel weer en ik had zoveel leuke dingen gepland op mijn vrije dag dus dat ben ik gaan doen Ookal bleef het wel wat rommelen. Maar goed niks ernstigs, woensdag gaan werken en toen...... Toen werd ik gestraft..... Weer opnieuw van vooraf aan beginnen. Dus gisteren en vandaag maar weer thuis en even pas op de plaats.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Daantje, fijn dat L.ise ook weer opknapt.

Shanna, hoe is het met N.ore

Lossen die kleintjes hier elkaar af, hebben ze stiekem contact met elkaar. Nu een die hier aan het spugen is.

Geplaatst

Die hebben stiekem telefonisch contact quin! Maar ik heb haar telefoon afgepakt! Hier loopt het soepeltjes! Verkoudheid tel ik al niet meer. Das chronisch...

Beterschap voor alle kleintjes!!! En papas en mamas natuurlijk!

Hier ook zitten kruipen staan. Allemaal binnen een week! Wat gaan ze toch snel!!!

Fijn paasweekend lieverds! Ik kijk uit naar de 28ste!

Geplaatst

Ooohhh Sandra wat gemeen kan ze niet meer FBen ook.

Pak hem hier ook maar af hij dreigt al als hij zijn zin niet krijgt dat hij naar oma gaat...

Oma komt hier binnen en hij strekt gelijk zijn armpjes uit, mama kan gaan;-) snik

Vlgnde maand gaan wij starten met de meds. Mag geen p.uregon meer in den haag is besloten dat deze alleen nog in uitzonderlijke gevallen mogen worden voorgeschreven. Krijg nu menopure. Ben benieuwd wat dit met mijn lichaam gaat doen.

Fijne dagen

Geplaatst

Oeh spannend quin!!!

Weet je ook waarom ze het niet meer geven?

Hahaha dat fben... ze heeft TOTAAL geen tijd meer voor ons sinds ze dat ontdekt heef5! Gek word je ervan!

Arme mama! Hier gaat ze bij alle opas en omas huilen. Maar ja die duiken er ook als gekken bovenop. Ik zou ook huilen dan!

Geplaatst

Ze geven het niet meer omdat ze in den haag minister van volksgezondheid heeft bedacht dat dit medicijn te duur is.

Hier is het aanval op de iPad.

Nou hij duikt hier op oma, maar hij mag dan ook alles en krijgt zijn fruithap op schoot. Hoe kan je ze verwennen. Gelukkig heeft hij wel door dat dit alleen bij oma is😀

Geplaatst

Hoi Dames...

Spannend quin...weer de malle molen in...

Quin, zelf heb ik menopur gebruikt en dat ging heel goed. Veel beter dan puregon. Dus hoop dat jij dat ook zo zal ervaren.

En jammer dat je kleintje nu ziek is..hoop dat ze er snel overheen is.

Als ik lees over jullie kleintjes kruipen en staan, ben ik best wel een beejte jalours. N.ore zit alleen nog maar. En als ze zit blijft ze daar ook zitten. Weet natuurlijk ook wel dat ze de afgelopen tijd het zwaar te voortduren heeft gehad. Maar hoop ook zo dat ze eindelijk zich zelf weet verder te ontwikkelen.

Maar goed update.

Wonder boven wonder mochten wij gister eind van de middag naar huis. Eerst kregen we nog een gesprek dat N.ore nu eerst moest gaan bewijzen dat ze het zelf kon. Nog geen half uur later komt de dokter terug dat we naar huis mochten. Nog geen 5 minuten later stond de schoonmaakdienst onrustig door het raam te kijken wanneer we nu eens klaar waren met inpakken en wegwezen. Nou zeer ongemakkelijk moest ik zeggen(?!?).

Wel gaan ze vandaag ons bellen hoe het gaat...en als ze nog te veel spuitluiers zou hebben moesten we terug komen. MAARrrr gelukkig is dat niet het geval en N.ore doet het super!

Verder is iedereen gezond behalve N.ina nog. Maar we zijn nu inmiddels 3 keer naar de huisarts geweest. We zijn er inmiddels wel uit dat ze geen buikgriep meer heeft. Ze is niet ziek meer. Maar wat op het moment nu nog wel het geval is, is dat ze nog steeds niet wil eten. Nu al ruim een week niet. We vermoeden dat ze ontzettend last heeft gehad van heimwee.

Ze werd afgelopen maandag plotseling door opa en oma opgehaald van de peuterschool. En daarna heeft ze de rest van de week papa, mama, N.ick en N.ore niet meer gezien. LEg maar uit waarom dat zo was aan een meisje van net 3 jaar. Op het moment wil ze alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen. Net had ze ook nog eens een mega diarree luier. Maar ja wat wil je als je een week lang niets eet. Ze drinkt nog wel gelukkig en ze krijgt ORS. En ze heeft nu last van haar keel en is snotterig. Als over 2 a 3 dagen de situatie nog steeds niet verandert is moesten we weer bellen.

Om eerlijk te zijn toont ze verder niet ziek! Het zit volgens mij in haar koppie! Ze heeft afgelopen week echt als traumatisch ervaren en dit in combinatie met eerdere opnames van N.ore is dit haar te veel geworden. Hoop dat nu iedereen weer thuis is de rust wederkeert. Veel liefde geven etc etc...ze snel weer opknapt.

Als jullie nog suggesties hebben, hoor ik dat graag!

Thuis slaan we eigenlijk een beetje door, doordat we alles desinfecteren. Zijn een beetje panisch geworden. Wel is ons geadviseerd om de kids een beetje uit elkaars buurt te houden en ieder met zijn eigen speelgoed te laten spelen. Verder constant handen wassen en desinfecteren.

Al het speelgoed is gewassen. Kussens gewassen. Kleed eruit gegooid. Nou wat je maar kan schoonmaken hebben we gedaan.

Wat N.ore betreft moeten we nu de komende paar weken proberen lichamelijk contact met anderen zo veel mogelijk uit de weg te gaan. Geen drukke plekken bezoeken etc. Maar we mogen gerust een wandeling maken en gaan fietsen. Rustige winkeltjes ingaan, maar niet naar de markt of bijvoorbeeld de V en D...

Maar wat een gedoe zeg...En mama die is nog gelukkig steeds niet ziek. Opa en oma beginnen nu wel, helaas!

gr aan iedereen, Shanna

Geplaatst

Shanna goed nieuws! hopelijk nu met stapjes vooruit..

@Quin spannen weer, komt wel weer dicht bij he

bij ons in het zkh ook menopure ik ken het ook niet.

@daantje beterschap! L.ise wel weer helemaal beter nu?

Geplaatst

Quin, wat spannend weer! Heel veel succes en met deze meds gaat het vast ook lukken!

Sandra, wat gaat ze hard! Bijna geen baby meer met alles wat ze al kan, knap hoor!

Hier doet l.ise rustig aan, kruipen is alleen maar achteruit duwen en rondjes draaien en bij het zitten valt ze nog steeds om Ookal gaat dat steeds wat langer goed. Ach ja, ze doen alles op hun eigen tempo.

Shanna, gelukkig is ze weer thuis!

Nu weer rust en vertrouwen voor het hele gezin zijn te vinden.

Laat het zonnetje maar komen, dan komt het vast goed.

Hier zijn we gelukkig weer beter!

Fijne paasdagen allemaal!

Geplaatst

Even een paar fotootjes...[ATTACH=CONFIG]5202[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5203[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5204[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5205[/ATTACH]

Van slecht naar beter!

Geplaatst

Breek even in shanna wat zielig het houd ook niet op bij jullie gelukkig zie je haar opknappen per foto

Hopelijk is het ziekenhuis bezoekjes en slaapjes afgelopen heel veel sterkte meid

Liefs Jessica

Geplaatst

Weet je... Jullie reacties af en toe over mijn frustraties, dingen die wij afgelopen jaren meemaken, geeft mij heel veel steun.

Vaak meer dan jullie in de gaten hebben! Het houd mij op de been!!!

Soms denk ik zelf van mijzelf "Daar komt ze weer met dat gezeur...!"

Maar ja dat is dan wel weer wie ik ben en wat wij allemaal mee maken...

En ik dank dan ook jullie dat jullie bijna altijd willen reageren."

Wat de blauwe ogen betreft.."de IVF dokter???".

Neh... Grapje.... Het zijn denk ik mijn grote kijkers en de kleur...geen idee...(?). Mijn moeders kant, aan mijn mans kant??? Had echt verwacht ook bruine ogen te krijgen. Bruine ogen zijn dominant.

N.ore heeft zulke doordringende ogen. Soms als ze mij aankijkt word ik er zelf ongemakkelijk van. Lijkt wel of ze dwars door je heen kan kijken. Maar ze kan ook heeel erg ondeugend kijken. Volgens mij is zij echt de belhamel van onze 3 kids. Kan mijn borst vast nat maken!

gr Shanna

Geplaatst

ach shanna weet wat je bedoelt maar ook daar zijn we voor toch? Niet alleen leuke voor dingen. Mooi meisje hoor.. vind haar wel op n.ina lijken.

Hier zijn we gisteren nog even bij de ka geweest meneer zat in ene onder de rode vlekken. En zijn themp daalde naar 35, 4 midden in de nacht . Terwijl het ook 41, 8 was geweest. Dus conclusie de 6e ziekte. . Hij is ook nog erg benauwd en moet hoesten dus dat was nog niet te verklaren en eten wil hij nog steeds mondjes maat warm eten helemaal niet en maar een paar hapjes brood fruit lust hij nog wel.

Deze week maar is kijken hoe het gaat.

Geplaatst

Chantal hoe gaat het met je mannetje?

Muts....dat ik ben....afgelopen nacht werd N.ore wakker omdat ze pijn had...neem ik aan. Zetpilletje en het was gelukkig oke....Maar oehwww angst bevliegt je dan om het hart. Ben dan direct weer bang dat ze opgenomen moet worden in het ziekenhuis.

Geplaatst

Wat is marktplaats toch mooi...je verkoopt een jongensfiets, en je koopt een jongensfiets. En aan het eind van dit verhaal heb je geen cent uitgegeven!!!

Geplaatst

Chantal hoe is het met T? Wat zei de kinderarts?

Shanna logisch hoor dat je weer schrikt na alle gedoe van de afgelopen tijd.

Daantje hier ook alleen nog maar achteruit schuiven, en geen poging tot kruipen. Ik ga er van uit dat het nog wel even duurt, we hebben gewoon een lui meisje. Ben wel jaloers hoor soms als ik op fb al kindjes zie staan of zelfs lopen!

Hier alles prima. J is vanmorgen weer goedgekeurd bij het cb: 8880 gram en 74,2 cm. Lange slanke dame. Ik ben vandaag vrij om te solliciteren, en vriendlief heeft papadag. Dus gezellig met z'n drietjes thuis. Straks lekker naar de stad, winkelen en hapje eten.

Jullie nog leuke plannen dit weekend?

Geplaatst

hier ook nog niet kruipen, alleen draaiend en achteruit.

verder wil ze alleen maar staan.

@chantal hoe gaat het nu?

jessi fijn dat alles weer goed was!

heerlijk zo,n dagje samen!

Heerlijk weer nu weer

hier geen plannen ik moet werken.

wij hebben over ander half week de eerste echo, en mag vandaag beginnen met het in nemen van estradiol

ik ken het niet is helemaal nieuw

ik doe met de ANTARCTICA studie mee, en ben uit geloot om het met hormomen te doen, ik ben benieuwd.

goed weekend allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden