Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Shanna, heb je een beetje kunnen slapen?

Succes zo bij de echo, hopelijk kunnen ze n. Helpen.

Sandra, lijkt mij ook raar hoor, de hele dag zonder kind. Ik zou ook maar even lekker weg gaan!

Chantal, wat klinkt dat toch weer vreselijk!

Had ik dat nou gelezen dat hij dat dus niet doet in het zkh?

Zou hij ook nog allergisch zijn voor iets?

Ik ben benieuwd wat de ka te zeggen heeft en hopelijk zijn de uitslagen er snel.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hoop dat je ze vandaag hebt chantal! Misschien idd wat daan zegt nog een allergie ofzo??? Vind het zo gek dat hij dat thuis wel doet maar daar niet....

Ik moest thuisblijven met j.amey. die had straf. Echt vreselijk z'n grenzen aan het verkennen. Nu hebben we maar opgeruimd...

Wel daardoor €42 euro gevonden in een oud tasje hahaha

Shanna al meer resultaten?

Jessi al meer tand in zicht?

Geplaatst

waardes zikn binnen en hij had een ecoli bacterie dus we hebben een goede antibiotica.

Verder kwam dat slapen op het zh door de koorts en de meds nu is de koorts weg. Woensdag afgesproken om door te pakken met de allergie testen.

Sandra das altijd leuk als je geld weer vind heb je vast wel een bestemming voor ;)

shanna al meer bekend.

Geplaatst

Morgen vestingdagen in dw stad dus komt goed hihi

Ecoli... hoe komen ze daaraan? Fijn dat je de goede antibiotica hebt nu.

Ja koorts en meds doen veel :(

hopelijk slaat de ab snel aan!

Geplaatst

Ja geen idee zal daar is na vragen woensdag.

Iemand hier miss een idee?

Zelf vanavond opzoek naar laarzen heb oppas voor T.homas thuis en onze dochter slaapt bij oma. Even mijn kop koud maken!

Geplaatst

Chantal, gelukkig heb je de uitslag, wat duurt wachten lang hè?

fijn dat hij nu goede medicijnen krijgt, hopelijk werkt het snel!

Nog leuke laarzen gevonden, en even ontspannen tijd voor jezelf gehad?

Sandra, dat is lekker, j.amey straf, jij ook huisarrest !!

Maar wel lekker hoor 42 euro vinden! Dat is het betere werk.

Vandaag eindelijk l.ise lachend op de foto gekregen!

ze lacht al een tijdje maar als je de camera of telefoon erbij pakt lukt het op de foto krijgen voor geen meter,

ik heb heel veel gekke bekken op de foto (ook heel leuk) maar nu ook een lachende l.ise!

Geplaatst

Ben compleet buiten mijn boekje gegaan vanavond kwam echt met tassen thuis vol laarzen 2x enkel laarsjes 1 1 rood 1 d. Grijs dan nog 1 paar laarzen in het roest kleurtje helaas zijn deze erg duur ( had ze al in het zwart van vorig jaar) maar ze zitten geweldig. Dan nog een paar schoenen voor manlief en een paar voor onze kleine meid. Ja en toen kleertjes voor de kleine man hij past nog in 56 van boven en 50 van broek maar wil nog wel leuk spul voor straks hihi dus hier is het maand bijna salaris op morgenavond sushi eten met mijn lieve vriendinnetjes met de nodige wijntjes denk ik........ Dus ik heb mijn tijd wel weer gehad deze week...

Geplaatst

Daantje leuke foto!

Chantal fijn dat je nu de oorzaak weet en meds hebt. Hopenlijk knapt hij snel op! Info over ecoli vind je hier: http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/e-coli.aspx

Je kunt t dus krijgen door besmet vlees etc. Voor kleine kindjes kan het heel gevaarlijk zijn. De ontlasting blijft nu 2 maand heel besmettelijk. Mijn schoonzusje (met 4 kids) heeft jaren geleden heel lang lopen sukkelen hiermee, steeds was er wel weer iemand ziek in het gezin. Wat ik van toen weet is dat het 'meldingsplichtig' is bij de GGD voor artsen vanwege de besmettelijkheid. Kleine tip: schoonzus kreeg er een beetje.een 'onhygienisch' imago door, dus pas op tegen wie je het verteld in je omgeving.

Geplaatst

Oef, het is al bijna 02.00uur! Ik kom net terug van een verjaardag in Zwolle met J.asmijn. Ga maar snel de laatste fles maken, of is het de eerste fles? Hoop dat ik haar wakker krijg, gisteravond sliep ze zo diep dat er (slapend) met moeite 50cc in kreeg.

Morgen vroeg op, we gaan vriendlief ophalen op Schiphol. Onze eigen Hello Hoodbye ;-)

Geplaatst

Even een snelle update voor ik weer naar bed ga:happy3:,

Noah woog vrijdag 4200gr en Mila 4330. Allebei dus goed gegroeid sinds geboorte.

Prikjes gingen goed, beetje verhoging vrijdag avond, maar verder geen last gehad.

Geplaatst

Emvelin,

wat fijn dat ze zo goed gegroeid zijn en weinig last hebben gehad van de vaccinatie.

Jessie hoe was het om je mannetje op te halen vast heel bijzonder voor je mannetje?

Shanna hoe is het met N.ore en met jullie? Al wat uitslagen gehad?

Hier nog steeds het zelfde ben blij dat we woensdag weer een afspraak hebben. Gelukkig komt mijn mannetje thuis vandaag.

Vanmiddag wil ik nog even de stad in met de beide kids ik hoop alleen dat T. Dan lekker slaapt in d wagen.

Fijne zondag meiden

Geplaatst

Hier jullie even op de hoogte brengen van de ontwikkelingen!

Op het moment geen klagen.

De afgelopen dagen waren zeer intensief.

Zal uitleggen wat er gebeurd is.

Jullie weten dat n.ore veel huilt en vaak pijn heeft.

De laatste week spande de kroon.

Vorige week vrij op zaterdag amper geslapen.

Vorige week zat. Was pet. 's avonds met mab afgesproken als dit zo bleef dan maandag ka bellen om afspraak te vervroegen, moesten pas op 21 sept weer. Maar zondag ging best redelijk.

Echter maandag was pet. Idem dinsdag. Dinsdag middag gebeld. Konden kiezen opname of as maandag. Wij kozen voor het laatste. Alleen observatie... Kunnen wij ook wel, dacht ik!

Woensdag mams langs geweest... En maakt mij paniekerig door als het ware een klap in mijn gezicht te geven door de bevestiging wat wij al dachten idd n.ore je nooit aan keek. Hierdoor werd ik boos op haar want ik wilde dit niet horen. Tegelijkertijd maakte ik mij meer zorgen. Schoonmoeder gebeld en gevraagd of zij dit ook zag

Geplaatst

En idd zij bevestigde dit en had dit ook al met haar zus besproken. Gevolg ik vlieg nog meer in de stress!

Donderdag weer pet. N.ore op de gang in wandelwagen gezet. Vervolgens mijn dochter N.ina gooit de deur dicht met haar bipsje en zegt dan "soh!!"

Daarbij was mijn de afgelopen dagen bijna doorschijnend. Er moest gewoon aktie komen. Dit konden we niet zo langer aan!

Vandaar ziekenhuis opgebeld voor opname en hen aangegeven dat ik er klaar mee ben.

Heb geen zin om familie spook te worden.

Geplaatst

Maar goed de feitenSlecht slapenVeel spugenVeel moeite met boerenVeel moeite met ontlasting en scheetjesPaar keer weigeren borstNexium geven is een hel. Ze lijkt er in te stikken!Veel overstrekkenRefluxWoensdag in verhouding tot lengte is ze afgevallen (dit kwam er ook nog bij)Wat tot nu toe gedaan in ziekenhuis- Observatie- Idd nexium geven is een hel maandag overleg artsen voor eventuele oplossing!Ze hadden nog nooit zo extreme afkeer gezien wat betreft nexium!Het lukt hen ook nauwelijks!- vrijdag echo gehad wat we weten is, dat alles goed is! (heel dubbel we zijn blij maar aan de andere kant nu weten we nog niets!)- ben ondertussen aan het kolven. Productie is aanzienlijk afgenomen. Daar krijgen wij het verhaal wat was er eerder de kip of het ei? Door pijn huilen oververmoeid minder drinken, minder aanmaak of andersom?- vrijdag liet n.ore precies zien wat ze thuis ook deed.- zaterdag...... Mijn hart maakt een sprongetje.... Mijn lieve meid kijkt me aan, brabbelt???, lacht???!!Echt super... Wel een uur lang! 's avonds was pet... Maar heb ik lekker aan de zusters overgelaten!- vandaag goede dag.... Maar 's avonds weigert in eerste instantie borst en flesje(?). Ze wil niet drinken. Na veel gemurmel dan toch gelukt!Maarrrr dat neemt niet weg dat door al dit gedoe nog steeds mijn voeding afneemt!

Geplaatst

Maar san blijft bij ons nog steeds de vraag. Waarom tijdens 2 weken paracetamol een super kind en goed aankomen! Daarna 2 weken zonder paracetamol.... Ons meisje steeds meer huilen, te weinig aankomen en soms weigeren borst?

We snappen het niet meer...... Jullie?

Morgen weten we meer

Shanna

Geplaatst

shanna, wat vervelend allemaal zeg! erg sneu

hopelijk knapt ze snel op, en kunnen jullie eindelijk samen gaan genieten sterkte!!!

Ik heb N vanacht voor het eerst op haar eigen kamertje laten slapen, omdat ze s,nachts zo hard prutteld en daar word ik steeds wakker van

gister om 23 de fles, en vanochtend is ze pas om 6:30 wakker geworden, gewoon de eerste keer dat ze s,nachts door slaapt :-)

ze was ook een stuk rustiger, misschien omdat het bedje groter is

Wij gaan vandaag een weekje op vakantie, ben benieuwd hoe dat gaat!

allemaal een fijne dag en tot over een week!!

Geplaatst

Sandra ga zo gelijk even kijken wanneer ik kan leuk leuk leuk....

Hopelijk gaat het dan beter met de kids hier!

Shana ook ik hoop dat het snel beter gaat met n.ore zo is he echt niet leuk en onbezorgd genieten van de kleintjes.

Als jullie woensdag nog op het zh zijn kan het wel zijn dat ik eve langs kom moet namelijk toch bij de ka zijn voor ons mannetje.

Rest van de meiden hoe gaat het bij jullie allemaal aan het genieten van jullie kleintjes?

Geplaatst

Shanna, ik hoop dat deze week wat meer duidelijkheid gaat bieden voor de kleine meid en uiteraard jullie. Digi knuffel

Chantal, hoe gaat het met T?

Sandra leuk en goed initiatief, ik heb de prikker al ingevuld.

Hier alles goed, T.hymo vandaag voor de derde keer naar de opvang. Geeft mij even de tijd om het hele huis aan kant te maken. Tja vanaf volgende week moet ik al weer werken. Dus dan is het lekker als het huis goed aan gepakt is. Hoeft vriendlief het alleen maar bij te houden. Hij schijnt het allemaal niet te zen wanneer iets schoon gemaakt moet worden (schijnen meer mannen last van te hebben:happy3:) Straks komen mijn collegas langs, dus dat is ook ontzettend gezellig. En einde van de middag even langs het CB voor zijn gewicht. In verhouding lengte is hij in gewicht afgenomen. Ik maak er er niet druk om, hij is nog steeds groter dan mijn eerste op die leeftijd was en hij doet het ontzettend goed. Met mij gaat het ook goed. Ik ben vorige week begonnen met een afvalplan naast het sporten wat ik al deed en de eerste 2.7 kilo is er al af. Jippie!!!!

Fijne week all.

Geplaatst

Sas geniet maar lekker van je vakantie...heerlijk!!

Update:

Moet stoppen met borstvoeding....deze begon wel weer meer te worden door het afkolven, maar helaas!

N.ore drinkt te weinig en onregelmatig ook met de fles. Soms zelfs maar 20cc.

Ook geeft ze niet echt aan dat ze honger heeft.

Om hier meer inzicht in te krijgen is het beter dit te controleren met de fles dan via borstvoeding.

Afgelopen weekend was ik wel 7 uur per dag aan het kolven.

Sorry... maar ik heb ook nog 2 andere kinderen. Dit red ik nooit!

Voorlopig blijft N.ore nog in het ziekenhuis. Ze drinkt te weinig en valt daardoor ook af. We moeten dit eerst weten op te lossen!

Was vandaag wel boos in het ziekenhuis. Ze hadden onze dochter maar liefst 5 uur geen voeding gegeven. Waren te druk geweest met andere dingen en hadden haar dus blijkbaar over het hoofd gezien. En aangezien N.ore niet echt aangeeft honger te hebben...tja! Tevens had ze ook nog niet haar meds gehad. Daar was een discussie over. Mij is altijd verteld dat dit altijd op dezelfde tijdstip gedaan moet worden. Dit werd bevestigd door een andere verpleegster. Maar de verpleegster die haar moest verzorgen vandaag dacht daar heel anders over!

Maar goed nu werd echter nog duidelijker dat mevrouw niet aangeeft honger te hebben.

Morgen krijgen we het medicijn speentje binnen via bol.com (???). Weken zoeken geweest...en ...vervolgens gewoon bij bol.com te bestellen!!! De wereld moet niet gekker worden!

Woensdag weer gesprek met KA.

Wordt vervolgd!

Vanavond alles even van mij afblazen...Lekker saxofoon spelen met het orkest! Heerlijk!

Gr Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden