Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

10eke, dat is wel heel erg snel, zo zie je maar dat die hormonen je hele normale cyclus ontregelen. Hopen dat alles goed is bij de uitgangsecho.

ย 

Moes, sterkte nog even!! ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€

En heel veel geluk....!!!!๐Ÿ€๐Ÿ€

ย 

Liefs,

Noes

ย 

ย 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eigenlijk maar erg goed dat er geen tp was 10eke!

Je weet de lengte van je cyclus, maar weet je ook ongeveer de lengte van je luteale fase?

mijn cyclus is 30-32 dgn maar de luteale fase 11-13 dagen!

daarom kreeg ik de suprefact na de tp ( 2 inhalaties per dag)

Geplaatst
Nou, ik dacht dat ik even rust zou hebben nu...

Op 8 september zou er pas weer een uitgangsecho zijn en daarena zou ik dan ergens eens ongesteld moeten worden en dan eens de cryo tp. .

Wordt ik nu vandaag al ongesteld (!) Cyclus van 18 dgn. (Mijn eigen cyclus is tussen de 29 en 32 dgn). Ik had afgelopen dinsdag de punctie pas. Ik snap er niet veel van. Woensdag ochtend dus maar naar dd voor de uitgangsecho bij dr. S..

ย 

Succes woensdag in dd, duim voor je.

knuff Hope&Faith

Geplaatst
Hoi meiden, hier een DD wondertje in verdere ontwikkeling.

in dit geval staat DD denk ik ook voor dubbel dwars ;-) ons mannetje werkte totaal niet mee met de pretecho, na een break van een half uur weer een poging: kansloos dus van de week terug!

ย 

je ziet รฉรฉn handje tegen zijn wangetje aan en zijn been tegen zijn gezichtje aan en een voetje op zijn hoofd haha

ย 

[ATTACH=CONFIG]5776[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5777[/ATTACH]

mooie foto's geweldig xxx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Haha niet gek toch!

maar dat is dus gelukkig normaal, wel apart deze zeer korte cyclus! Ik hoop dat je toch snel door mag

ย 

Moes hoe gaat het, houd je het wachten nog vol??

Geplaatst

Hi meiden!

Het blijft nog steeds rustig van onderen.....

Ik wil eigenlijk niet testen omdat ik dan van mijn eventuele hoop afgeknikkerd word...

Dus wie weet doe ik het een dezer dagen maar anders blijf ik gewoon in deze ontkennende sfeer door sukkelen.

Vandaag 14 dagen na punctie. Wachtdag 10.

@summerbeach, hoe gaat het bij jou????

@10eke, jij stoomt lekker door!! Komt zeker van de powerfoods :) Nu alweer aftellen tot de cryo......man wat heb je er nog veel!!!

ย 

Liefs,

Moes

Geplaatst

Ow Moes, dat gaat de goede kant op!, klinkt hoopgevend! !

Ik snap het helemaal dat je het testen uit wilt stellen. ..gewoon lekker op die wolk blijven zitten, en daar 9 maanden op blijven! !!

Zoooo spannend!

ย 

Fingers crossed! !

Geplaatst

Hier buiten de longontsteking zit ik van top tot teen onder de rode uitslag. Waarschijnlijk netelroos na de antibiotica kuur en de codeine. Dit is echt de eerste keer dat ik een soort allergische reactie heb. Dat zet me toch aan het denken over mijn immuunsysteem, ondanks dat het aan het begin van dit jaar allemaal negatief getest is. Misschien bij de komende poging toch prednison vragen?

ย 

ย 

Geplaatst

@meiske wat een leuke echo foto's! Het wordt een turnertje dus? Je zal maar je been langs je wang hebben liggen..

@mommysoonihope, het is zo klote dat jouw punctie zo rot is afgelopen. Naast je tranen, hoe gaat je lijf? Rouwen hoort erbij hoor, toelaten! En dat kan echt heel erg pijn doen.

Liefs Moes

ย 

ย 

Geplaatst

Mommy, ik heb m gezien en beantwoord. Heel veel sterkte en een grote digitale knuffel voor jou!!

ย 

Liefs,

(Gestippelde) Noes

ย 

ย 

Geplaatst

@Momy soon I hope, wat is het toch oneerlijk en verdrietig meid. Ik hoop dat je veel steun ook hebt van je omgeving. Een hele dikke knuffel voor jou!

ย 

@Moes, hoe gaat ie bij jou? Nog alles rustig?

ย 

Ik was vandaag in dd. Dr Scholtes knipperde nog niet eens met zijn ogen bij het horen van mijn mega korte cyclus. Normaalste zaak van de wereld dus. Ik ben meteen naar de apotheek daar gegaan en heb de eerste progynova tablet al achter de kiezen. Waarschijnlijk einde van de maand al terugplaatsing. (Mits het ontdooien goed gaat) Dat had ik echt niet verwacht!

Geplaatst

Haha sorry dat ik moet lachen maar volgens mij heeft hij echt alles al meegemaakt

Fijn zo'n snelle tp!!!!

ย 

Mommysoonihope, zwaar meid!! Al zoveel meegemaakt.......veel sterkte en ben niet te streng voor jezelf hoor x

ย 

ย 

Geplaatst

Einde oefening voor mij. Witte test. Als je heeeeel in de verte kijkt een tuur waasje maar droom voorbij.

Bedankt voor de support. Ik ga even in de onderduik.

Liefs!

Moes

ย 

ย 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn,ย zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30โ€“40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. ๐Ÿ’ป Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap รฉcht ervaren โ€“ zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt ๐Ÿค Maaikeย  Namens de onderzoeksgroepย Jij en je Zwangerschap Tilburg University ย  ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30โ€“40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geรฏnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.ย  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.ย  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.ย  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.ย  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?ย  ย 
    • Hai @Ele ย  Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!ย  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalieย 
  • Topics

ร—
ร—
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden