Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames Hoe gaat het hier? Noes en moes jullie nog steeds in de running of houdt het op?

Ik ben een tijdje weg geweest. Heb wel af en toe mee gelezen maar nog geen tijd gehad om te schrijven.

Hier gaat het verder goed.

Jack groeit als kool en alweer bijna een jaar.

Hopelijk voor jullie ook allemaal positief nieuws.

Meiden waarbij het mislukt is heel veel sterkte...

Meiden in de wachtdagen heel veel succes..

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

Ha mijnbaby! Goed! Maandag punctie, voel me goed 11 follikels (8'groot genoeg)

Jij ook weer voor een kans las ik, spannend!!

Liefs

Inge

Geplaatst

Hallo dames. Fris bloed 😉 ik heb een stukje teruggelezen en wens iedereen in een moeilijke periode veel sterkte. Het afscheid van een nieuwe kans doet veel pijn, zoals iedereen weet. Ik ook: na een zwangerschap een prachtige dochter van 4 daarna: ellende, 2 miskramen van 10 en 7 wkn. En 3 tot 4 wkn. Heel vroeg dus. Nu ben ik in wanhoop ook maar naar Düsseldorf dokter scholtes gereisd om een laatste kans te creëeren. Groetjes van een wannabe mammie

Geplaatst

Ha Wannebe!

Welkom! Ik heb je stukje ook gelezen bij het voorstellen en ja.. Herkenbaar allemaal! Hoop dat jullie wat antwoorden vinden in DD én een succesvolle behandeling mogen hebben uiteraard

Wij hebben vanmorgen de punctie gehad.. 11 (jippie!) stuks gevonden, hoe fijn!! En nu maar genoeg embryo's maken.. Duimen dus voor morgen!

Liefs

Inge

Geplaatst

Inge, hoe is het gegaan? Ik hoop een paar mooie emmies!!

Lisselotje, wat gaat het toch snel Jack alweer bijna een jaar!! Hoe gaat het met zijn gehoor?

Hier zijn we min of meer gestopt, ik zou nog wat iui pogingen mogen doen, maar ik heb er eigenlijk geen zin meer in. Alhoewel soms is het nog moeilijk te verteren dat het niet gelukt is...

Maar ik ben nu al 42 en vind mezelf toch een beetje te oud worden.

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ja goed gegaan! Er zijn 5 Emmy's aan het ontstaan, dus hoop dat ze goed doordelen!

Had wel wat last van vocht naast de eierstok, er zaten daar 10 follikels. En aan einde van de dag opgezette pijnlijke buik. Meer drinken en minder lopen dus!!

Jee Noes, snap je gevoel goed. Op een gegeven moment denk ik ook dat je er gewoon klaar mee bent. Ook al doet dat helemaal niks af aan je gemis en je verdriet!

Geplaatst

Was nog niet klaar en drukt per ongeluk op sturen

Ik vertrouw er ook op dat we dat wel voelen als wij dat zo ervaren.. Hebben jullie dat gevoel allebei?

Vind het ook dapper dat je het hier opschrijft, zo zwart op wit is het ook gelijk zo echt..

Dikke knuffel!

Inge

Geplaatst

Bedankt, Inge!

Jee, wat heb je een rijke 'oogst'! Wat spannend lijkt me dat. Ik blijf gewoon meelezen om te zien of er iets moois ontkiemt ;)

Hier heb ik na 8 weken ineens een eisprong gedetecteerd - met de ov stripjes - en we hebben het er maar weer old school op gewaagd.

Wie niet waagt, die niet wint. Toch?

Afwachten.

Noes, sterkte. Het lijkt me een moeilijk, maar noodzakelijk, besluit!

Geplaatst

Thanks Roossie! Zal het laten weten hier! Zaterdag hopelijk TP!

Haha wannabe, 'old school' heerlijk even lekker lachen om de ellende.. Hou er van

En idd wie niet waagt..! Succes!

Liefs Inge

Geplaatst

Wow Inge, 5 emmies!! Dat is top! Ik duim voor je dat ze allemaal goed verder groeien. Wat duurt het wachten dan lang he? Gelukkig heb je er 5.

Hier kan het ook nog "old skool" al is dat nooit gelukt. Maar ik amuseer mij wel met de goedkope ovu tests van de action, het zijn bij mij de enige testen waar ik nog wel eens resultaat mee haal....

We zitten gelukkig wel op een lijn en mocht ik ineens perse nog iets willen, dan gaat hij daar ook in mee.

Succes meiden!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hihihi, daarom

Precies Noes: die positieve ov testjes stemmen toch weer hoopvol...hoewel ik vaker redelijk duidelijke streepjes heb in een cyclus (Maar dat zijn me dan ook lange cyclussen, zucht). Vorige week dus, en vandaag alweer zo'n posi ding.

De uitslagen van de schildklier en vitamines e.d. zijn terug en heb vandaag gehoord dat dr Scholtes tevreden over de resultaten is.

Voel me teleurgesteld! Ik had gehoopt (daar heb je dat akelige woord weer) dat het misschien iets met de schildklier kon zijn.

Dat is nu niet meer zo waarschijnlijk.

Wel is het Vit D gehalte vrij laag: 59. Terwijl ik druppeltjes doe en zw vitaminen!

Anyways: Maandag telefonisch consult met Dr Scholtes.

Wat gaat hij zeggen? Jee, voel bibbers in mijn buik. Gaat hij de vervroegde overgang bevestigen? Slik, ben ik daar wel aan toe?

Zeker Noes; op een lijn zitten is bloedje belangrijk. We hebben hier wel wat gesprekken moeten voeren toen het overgangs verhaal ineens daar was. Maar de lucht is geklaard en manlief staat aan 'mijn' kant.

Alleen jammer dat ik alleen sta in mijn emoties hier, maar die kan ik elders gelukkig wel uiten ;)

GrD

Geplaatst

Wannabe 78, misschien mocht je door kunnen gaan zou je kunnen vragen of het zinvol is om DHEA te nemen. Dat schijnt te helpen meer eitjes klaar te zetten bij stimulatie. Zelf heb ik daarnaast ook L-arginine genomen naar aanleiding van iemand hier op het forum. Vrij onschuldig en bevordert de doorbloeding bij minder "jonge" eierstokken. Haha bij mij lijkt het gewerkt te hebben! Veel succes, ik hoop dat het telefonisch consult duidelijkheid en kansen opent voor jullie. Veel sterkte!!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Sillie, bedankt voor het meedenken.

Kun je deze medicatie alleen via de dokter verkrijgen? Ik zal het iig omthouden! Eerst maar eens maandag afwachten en welk oordeel er geveld zal worden...Durf bijna niet meer in kansen te denken, wetende dat het heel goed in de grond geboord kan worden. Nooit geweten dat dit zo zwaar zou zijn. Bah.

Maar jij bent dus ook moeder geworden dankzij deze medicatie?

Geplaatst

Ja erg zwaar, wel fijn dat je beloond wordt maar zelfs dat is voor velen niet weggelegd. Kan je gewoon online bestellen, zijn voedingssupplementen en idd hebben mij toch geholpen met een positief resultaat!!! Heel veel sterkte maandag, laat me weten hoe het is gegaan! Ik ga duimen!

Geplaatst

Jippie!! 2 (twee!) blasto's binnen boord, en wellicht nog 3 in de vriezer.. Dat horen we dinsdag. We kunnen het haast niet geloven. Nog nooit hebben we dit resultaat gehad. Wrs toch de DHEA die de kwaliteit flink verhoogd heeft..

En nu de rest nog spannend maar hoopvol weer!

Nog even wachten Wannebe en dan heb je het verlossende telefoontje! Succes!

Liefs Inge

Geplaatst

Ing, wat fantastisch!! En nog in de vriezer ook, maar die heb je vast niet nodig.. ;-). Had je de terugplaatsing in de bezemkast ?

Het grote duimen is weer begonnen, ik hoop het echt voor je!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Silli: ik zal het zeker bespreken met de dokter! En dames bedankt: het valt niet mee.

Inge: dus je zit nu in de wachtweken? ow, wat lijkt me dat spannend! Gewoon rustig blijven zitten op de bank, dekentje erover en lekker broeden...misschien komt er wel een eitje uit ;) Ik zal voor je duimen.

Geplaatst

Thanks lieve meiden! Het was id een ontmoeting in de bezemkast noes! Spannend hoor, we hebben dus nooit zo'n resultaat gehad. Het voelde even zo goed te weten dat je het niet voor niks doet allemaal.. Nu het laatste alles beslissende stuk nog en dan klopt het helemaal.. Fingers crossed!!

Wannebe hoe was het vandaag? Heb aan je gedacht en hoop dat je een beetje uitzicht hebt gekregen van dr s!

Liefs Inge

Geplaatst

Oja en morgen horen we of er ook nog cryos zijn.. Nou.. Dat zou toch ook wat zijn!! We rekenen nergens op, maar we kickten er alleen al van dat bericht op dat het mógelijk zou zijn!

Geplaatst

Ja sorry meiden, ik dacht ik zet even al onze pogingen er bij, was anders zo ontactisch om zo te jubelen van het resultaat.

Maarrrr we jubelen nog even door, we hebben nog een hele mooie cryo ook! Hopelijk moeten we die bewaren voor een brusje ...

Liefs Inge

Geplaatst

Oh Inge wat een super nieuws. En tuurlijk wordt die cryo een broertje/zusje voor de tweeling die nu teruggeplaatst is. Wat een mooi resultaat tot nu toe. Mijn duimen draaien weer voor je. Gaat het een beetje? Vast nog wel zo in de eerste wachtweek?

ticker.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden