Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@babyenschede: nee, niet echt ik moet nog een paar dagen werken en gaan dan een lang weekend naar Spanje. K ga proberen leuke dingen in te plannen zodat ik er niet de hele tijd aan kan denken Zijn jullie ook aan het genieten van het zonnetje?

Geplaatst

Dames even vraagje: ik was 1000 euro kwijt ad kosten vd medicatie. Nu blijk ik daar niks v terug te krijgen. Klopt dat? Hoe regelen jullie dat?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@Minime24: super gefeliciteerd!! Spannend allemaal hè!?!?! Nu maar hard duimen dat ze blijven zitten!!

Ik moet maandag voor de terugplaatsing en heb geen idee hoe de embryotjes het doen.......

@babyenschede: is het dan jouw 4de poging die helemaal niet vergoed wordt?? Bij mij wordt de medicatie volledig vergoed. Ik moet wel een gedeelte betalen van de behandeling omdat ik het Nederlandse tarief vergoed krijg. Ik ben verzekerd bij CZ.

Geplaatst

Het is mijn 4e poging en ik krijg er 5 vergoed. Heb ook toestemming. Zou 2000 euro vergoed krijgen voor deze poging. Daar hoort toch ook medicatie bij? Zit dat bij die 2000 inbegrepen?

Geplaatst

@babyenschede: Voor de eerste 3 pogingen wordt de medicatie vergoed vanuit de basisverzekering. Ik kan me dus voorstellen dat het bij jou nu bij die € 2000 inzit. Zeker weet ik het natuurlijk niet.

Geplaatst

Bij mij wordt de medicatie vergoed naar nl tarief. Dat is steeds nog flink bijbetalen. En de twee pogingen die ik zelf betaald heb, heb ik gelukkig met wat meiden mee kunnen liften.

Voor de komende keer heb ik ook wat lifters kunnen vinden en moest ik dus minder meds afnemen in dd. Gelukkig want ik loop leeg!! Maar die 2000 dekt ook niet de volledige poging. Dd is enorm duur.

Goed nieuws van de tp trouwens!!! Zet m op!

Geplaatst

Hahaha Gabrie74! Dat is wel heel erg positief vooruit kijken...! Hou ik van! Keep those thoughts, girl!

@mandy69: ja het waren een 2BB en 3 BB. Zegt me niet zo veel. De assistente bleef maar herhalen dat t "Sehr gut" was (ze hield de positieve spirit er lekker in;-)) dus daar probeer ik maar vaak aan te denken hahah! Wil ook eigenlijk niet weten of t wel/niet goed is.... Vind t al zo bijzonder dat er 2(!!) zijn doorgegroeid tot Blasto's! Na onze 3e poging werd namelijk gezegd dat het waarsch ligt aan de deling dat t nog niet gelukt is. Vond ik verschrikkelijk om te horen.... Maar goed: happy thoughts!!

Geplaatst

@minime: nou das ook inderdaad erg goed hoor....2bb en 3bb!! En je hebt gelijk, ze zijn doorgegroeid tot blasto's en dat is al super! Dat betekent dat ze sterk zijn. Nu vasthouden die twee!!!

Ik al een beetje zenuwachtig voor morgen. Moeten om 10.15u in DD zijn......

Geplaatst

Daar ben ik weer, net echo gehad, er zitten er nu 7!! Waarvan 3 grotere en 4 kleinere, grootste rond 20 mm. Moet nog 2 dagen spuiten en woensdag weer echo! Waarschijnlijk vrijdag punctie dus spannend!!

Geplaatst

Hier even de details, graag jullie mening!!

Ik heb net mijn echo gehad:

Baarmoeder slijmvlies: 11,7mm

Rechter ovarium:

17,5x17,8

10x9.4

11.7x12,6

Linker ovarium:

20.8x 17.4

14x9.5

13.4x9.8

10.6x13.9

Geplaatst

Minime wat een super bericht! Nu lekker broeden.

BabyEnschede follikels groeien bij mij altijd 1-2mm per 24 uur dus volgens mij betekent dat dat er bij jou een heel aantal boven de 18mm uitkomen. De kleinere (onder de 18mm) hebben in mijn geval meestal wel eicellen maar raken dan niet bevrucht omdat ze niet goed rijp zijn. Dat hoeft niet voor iedereen te gelden hoor! Maar zeker 4 kunnen de 18mm halen en misschien wel meer al de punctie vrijdag of zaterdag is. Lijkt mij een heel mooie score!!! En wie weet leveren de kleinere ook nog wat op.

Ik zou zeker niet afblazen maar goed, ik heb nooit een heel grote opbrengst dus ben snel tevreden ;-))

Groetjes uit de VS!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@babyenschede: ik zou ook zeker niet afblazen.....je hebt nog een echo dus gewoon afwachten. Daarbij zagen ze er enkele dagen maar 3 en nu ineens 7! Die 4 extra zijn ook al flink groot en dat in maar een paar dagen spuiten. Kan dus heel goed zijn dat ze woensdag ook weer een flink stuk groter zijn. Spannend!!! Ik duim voor je!

Ik ben vandaag in DD geweest voor de terugplaatsing. We zaten in de mooie "bioscoopzaal'. Had er alleen van gehoord en hem nog nooit gezien....erg mooi!! Ik heb nu twee hele mooie blasto's bij me. Heb ook gelijk een foto van de twee toppers meegekregen....super leuk! Nu de dagen doorkomen en duimen.

Geplaatst

Noes en moes, nog een paar weekjes en dan is het alweer augustus... Dat wordt jullie maand!!!

Andere meiden succes met alles...

Geplaatst

He lieve lisselotje!! Ja het is aftellen alweer. Volgende cyclus zal de mijne worden, spannend op voorhand.

Gaat het met jou en de beeb goed? Hoeveel weken alweer?

Hier op het dd topic gaat iedereen wel voortvarend zoals ik lees. Terugplaatsing in de theaterzaal!!! Bofkont, dat moet m worden!

En babyenschede ineens van drie naar zeven! Wat een klapper. Ik heb niet echt idee over vergeten synarele, zal vast niet uitmaken een pufje als je vanmorgen weer doet.

Hoe gaat het met noes?? Lijf alweer op de rit? Qua sporten wel maar de rest ook?

En Remmir noem ik ook nog even....zo fijn dat de nipt goed was!

Hoe gaat het met 10eke?

En de rest van onze trouwe schrijvers?

Tot lees!

Liefs moes

Geplaatst

Hey moes, lief dat je aan ons denkt! Hier is alles heerlijk rustig. Even geen mm. Vandaag of morgen ongi. En dan vast starten met prednisolon. Volgende menstruatie weer starten met icsi poging 2.

Iedereen die nu bezig is

Veel succes!

Geplaatst

Vandaag gebeld met DD want ik was benieuwd hoe het met de 3 emmy's was die nog een dag in de embryoscope moesten blijven. Ze zijn alle drie gestopt met groeien.

Ondanks dat ik twee hele mooie teruggeplaatst heb gekregen ben ik toch een beetje teleurgesteld. Ik ga dan gelijk denken....waarom zouden die twee die teruggeplaatst zijn nu nog wel leven dan??!?!

Hebben jullie hier ervaring mee?

Grrrrrrr........nu eerst ff een kopje thee en tot rust komen!

Geplaatst

Moes,

Met mij en de beeb gaat het goed. Ben nu 27.4 weken zwanger. Gaat nu wel lekker snel hoor..

Ja hier lees ik bijna alleen naar goede verhalen.. Echt super...

Nu jij en noes er nog bij en dan ook samen in uitgerekend topic.. Dan zijn we helemaal blij!!!!

Remmir mooi dat jullie in ieder geval die test hebben kunnen uitsluiten. Hopelijk worden er zo meer dingen uitgesloten en kunnen jullie weer lekker genieten.

Geplaatst

Dank je lisselotje! Jij gaat ook hard zeg! Jammer dat we weinig mee krijgen van jullie allemaal uit okt topic.. Hopelijk gaat het met de rest ook allemaal goed daar!?

Mandy balen! Ik snap je gevoel, maar ze plaatsen altijd de beste terug! Niet voor niets die 2 gekozen! En in de baarmoeder ook nog meer kansen! Dus lekker jezelf vertroetel en verder broeden!

Baby Enschede mooi zeg!! Fijn dat je geen keuze hoeft te maken om het stop te zetten!

Noes hoe is het?

Moes lekker genieten daar! Krijgen jullie ook die lekkere temperaturen komende dagen? Heerlijk

Liefs

Geplaatst

Ja voor ons gevoel gaat het ook snel nu, maar dat vind ik ook niet erg, want ik begin al erg nieuwsgierig te worden naar de kleine man. Volgende week vrijdag gaan wij lekker een weekje naar nijverdal.. Er even lekker tussenuit.

Maar jij gaat ook al hard remmir.. Hoever ben jij nu?

Met de anderen gaat het ook goed van okt topic.

Noes hoe is het bij jou?

Andere meiden allemaal heel erg veel succes.. Ik hoop voor jullie allemaal een positieve test...

Ik lees al een tijdje mee in de hoop dat er heel veel van jullie zwanger mogen worden..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden