Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames! Ik ben weer terug in NL na een fantastische reis door de VS. En meteen na thuiskomst gisteren begonnen met de deca. Wat een overgang ;-)

Hopelijk zijn we met een heleboel in augustus!

@mummysoon ik heb ook wel eens meerdere follikels tijdens een normale cyclus.

Meestal is er eentje dominant en die leidt tot een eisprong de rest 'krimpt' weer en verdwijnt.

@babyenschede Spannend voor je! De laatste dagen zeker nu? Lastig hoor die klachtjes: toen ik zwanger was had ik steken in m'n lies bij het niezen en lopen. Aan de andere kant heb ik daarna toen ik niet zwanger was ook eens goed opgelet tijdens een normale cyclus en toen voelde ik ook van alles als ik erop ging letten. Het is altijd zo moeilijk inschatten! Probeer te relaxen en vooral gewoon lekker positief denken: het is zeker geen verkeerd signaal!!! Zet m op, ik duim!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik wil graag aan jullie allemaal vragen waarom ik voor Düsseldorf moet gaan.

Ik zal mijn verhaal in het kort vertellen.

Heb mijn 4e poging in gent gedaan dat is me ook uitstekend bevallen maar niet zwanger.

Verder zag het er allemaal beter uit dan in Ned.

Dit keer had ik 16 eitjes...9 bevruchtingen maar na dag 3 vallen er een hoop af.waardoor er op dag 5 nog maar 3 overbleven.

2 zijn er teruggeplaatst en 1 in de vriezer.

Gisteravond zijn we naar gent gereden vanwege het drukke verkeer maar vanmorgen kreeg ik een telefoontje dat het niet goed was,niet goed ontdooit!

Dus geen terugplaatsing...daar gingen we weer met een grote teleurstelling. Echt zoo balen.

Ik heb de eerste 3 pog in Ned gedaan maar nog nooit iets in de vriezer gehad.

De arts dr de sutter had gezegd ik geef je groot gelijk dat je doorgaat maar je moet gewoon geluk hebben.

Geplaatst

Hallo Noah, wat ontzettend ellendig zeg!

ik zou DD vooral adviseren als het probleem met name bij de man ligt, juist omdat zij met zaad extra mogelijkheden hebben.

op zich is het niet vreemd dat er op dag 5 nog maar weinig overblijven hoor, van dag 2/3 naar 5 is vaak cruciaal.

bij mij waren er deze keer op dag 1 5 stuks en op dag 4 nog 1, deze was al een blastocyste in wording en is op dag 4 teruggeplaatst omdat ze op dag 5 ( zondag) gesloten zijn.

maar het klopt dat je ook een dosis geluk moet hebben!

mijn dochter was een tp op dat 2 en de 5 cryos daarvan waren er 4 gesneuveld, die ene werd een vroege miskraam

Onze zoontjes waren een tp op dag 3...

Geplaatst

Babyenschede, hoe gaat het met je?

mommysoon, wat spannend weet, heel erg veel succes, zelf geen ervaring met jouw uitgangssituatie maar belangrijkste is dat er geen cystes zijn.

tinkerbell dat klinkt erg goed, en stoer hoor zwanger zo'n reis!

Geplaatst

De meerwaarde van dd zou ook het gebruik van dhea kunnen zijn hetgeen de eitjes een boost kan geven. Dat schrijven ze toch niet voor in Gent? Of kun je dat daar ook gebruiken?

Dat lijkt mij voor jou het proberen waard maar doen ze alleen bij een lage AMH waarde.

Verder is Gent volgens mij echt prima.

Wel klote voor je hoor dat de tp niet door kon gaan. Sterkte.

Geplaatst

Amh is te bepalen via het bloed, dan kunnen ze zien hoe het met de eicelvoorraad

Gesteld is

En Dhea ( testosteron hormoon) wordt in DD voorgeschreven om de kwaliteit te bevorderen

Geplaatst

cyclusdag 35 en nog geen menstruatie te bekennen :( ,will je rood zien komt het niet ,will je absoluut geen rood zien komt het !

Gisteren onze 2e trouwdag gevierd ,we wilden uit eten gaan ,komen we aan het Restaurant hebben ze gesloten !! MAAR...........................toen we vandaaruit terug naar een ander Restaurant reden ,zagen we eerst in een weiland twee ooievaars staan en later vloog er een hele zwerm van zeker 20 over ons heen ! als dat niet een goed teken is ? ik zei nog tegen mijn man ,dat zijn genoeg ooievaars voor alle mamas uit het DD Topic

Liefs H

Geplaatst

Oohhhh Sorry Tinkebell, ik ben natuurlijk in de war met Twinklestar pfff stom!!

onwijs veel succes en echt houd hoop en vertrouwen!!!

mommysoonihope wat een mooi plaatje moet dat geweest zijn!

Geplaatst

Hallo meiden ,

Sorry dat ik dit vraag Maar wie van jullie was degene die zo lang op haar menstruatie heeft gewacht door de DHEA? ik kann het niet terugvinden .

Hier namelijk cyclusdag 37 en niks van bloed te zien .

LG H

Geplaatst

Hoi, dat was ik, iets van 68 dagen ofzo door het decapeptyl depot. Maar ook door al die hormonen kan je natuurlijke cyclus aardig van slag zijn..

Gr noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hallo!!

Dat was ik, vijftig dagen....maar met het afbreken van een poging er ook bij was dat. Ik heb ook wel korter gehad juist door de DHEA. Je kunt er geen pijl meer op trekken....

Maar jong dat je ervan wordt!!!!

Liefs,

Moes

Geplaatst
Hoi, dat was ik, iets van 68 dagen ofzo door het decapeptyl depot. Maar ook door al die hormonen kan je natuurlijke cyclus aardig van slag zijn..

Gr noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik heb geen dea ,nog beter ,ik moet meteen beginnen met stimuleren zonder eerst te onderdrukken .

LG H

Geplaatst

Ja he Moes ,

Gisteren nog moest ik miijn ID laten zien toen ik een krat Bier kocht hihihihi grapje ,wel een baardje aan het kweken hierzo.................vandaag wel buikpijn dus ik hoop dat het eraan komt .

LG H

Hallo!!

Dat was ik, vijftig dagen....maar met het afbreken van een poging er ook bij was dat. Ik heb ook wel korter gehad juist door de DHEA. Je kunt er geen pijl meer op trekken....

Maar jong dat je ervan wordt!!!!

Liefs,

Moes

Geplaatst

Hey moes wanneer begin jij weer met de hormonen?

Noes hoe is het in budapest?

Hier gaat het wel goed. Begin nu meer last van kwaaltjes te krijgen.. En ben blij als het wat koeler wordt.

Het kind loopt qua groei 3 weken voor... Maar dat geeft niks.. Het groeit in ieder geval goed...

Rest van de dames ook succes...

Geplaatst

Zo dat is een sprinter die beeb van jou!! Fijn dat het zo goed gaat.

Bij mij zitten de eerste spuiten alweer erin en ga ik maandag kijken of er wat gebeurt in mijn lijf. Dat vind ik spannend want stel je voor dat het gewoon stopt en niets meer aanslaat.

En dan maar weer hopen op een punctie.....alles staat elke keer weer op losse schroeven omdat ik al zoveel teleurstellingen gehad heb op alle mogelijke momenten...

Lief dat je aan me denkt trouwens!

Volgens mij is er nog iemand bezig met stimuleren voor dd toch??

Liefs Moes

Geplaatst

Moes, wat spannend weer. Ik snap je onzekerheid na zoveel teleurstellingen. Maar het moet gewoon een keer gaan lukken hoor! Heb je hetzelfde protocol als de laatste keer?

Geplaatst

Gezellig mommysoonihope! Ik ga pas bij de punctie naar dd en doe de echo's wat meer in de buurt..

Vorige keer ging ik ook voor een echo naar dd maar het voegde qua info niet veel extra's toe en kost mij een hele dag.

Twinkle, mijn protocol is nu weer zonder puregon en alleen menopur. Verder de dhea nog en heb ik nu de acupunctuur erbij. Dat is alles wat ik voor nu kan bedenken aan extra's. Mijn puregon is bij noes aan het wachten!

Succes morgen in dd mommysoon! Hopelijk rustig op de weg.

Liefs moes

Geplaatst

Ben alweer thuis !

Mag morgen beginnen met smorgens 2 Ampullen menopur en savonds 225 Puregon .

Donderdag weer naar DD voor controle

LG H.[

QUOTE=Moes;647689]Gezellig mommysoonihope! Ik ga pas bij de punctie naar dd en doe de echo's wat meer in de buurt..

Vorige keer ging ik ook voor een echo naar dd maar het voegde qua info niet veel extra's toe en kost mij een hele dag.

Twinkle, mijn protocol is nu weer zonder puregon en alleen menopur. Verder de dhea nog en heb ik nu de acupunctuur erbij. Dat is alles wat ik voor nu kan bedenken aan extra's. Mijn puregon is bij noes aan het wachten!

Succes morgen in dd mommysoon! Hopelijk rustig op de weg.

Liefs moes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden