Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Noes je bent weer begonnen! Dus toch wel na je longontsteking. Gelukkig dat dat kon...wat super dat je zo via de ritjes alles bij elkaar hebt. Super is dat! En niemand kan het terug doen naar het zh, dus top geregeld!!! Mijn duimen draaien volle toeren!!

Ook voor lieve Moes!

Lisselotje wat een mooi mannetje zeg! Geniet ervan! Hoe is het gegaan gister?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Remmir, hoe gaat het met Duuk? Op naar de 3 kilo? En is hij nu al van de speciale beademing af?

Ja, weer begonnen. En nu echt de laatste keer. Dat heb ik vaker geroepen, maar dit voelt als een extra bonus poging. En dan is het echt klaar. Het is ook wel genoeg, hoe verdrietig ook, alles eraan gedaan en nu tijd voor andere leuke dingen!

Maar laat ik niet helemaal op de feiten vooruit lopen... Ik geef mezelf toch zo'n 5% kans... 😉

Lisselotje, hoe is het gegaan? Hoop al beter met de wond. Dat ze niet een mooie handige ritssluiting hebben kunnen maken voor al je kindjes... 😜

Okaasan, jaaaaa, met z'n allen naar het strand, lijkt mij heerlijk!! Met lekkere taart erbij... Maar eerst moeten de ouwe taarten met huispakken aan nog wel zwanger worden!!

Vrijdag even spieken hoeveel er al zijn, dit is nog het leuke en relaxte gedeelte.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hier gaat het goed. De wondverzorging was wat gevoelig, maar niet echt pijnlijk. Het gaat waarschijnlijk wel een 2 a 3 maandjes duren voordat het dicht is, maar door het kleine formaat van de pomp kan ik wel gewoon weg en dingen doen..

Remmir hoe is het met duuk?

Op 1 oktober trotse ouders geworden van onze Zoon Jack.

Hij doet het super..

Geplaatst

Dag dames, twee vraagjes waar jullie misschien bij kunnen helpen.

Ik ga nu voor een cryo tp in natuurlijke cyclus. Ik moet bellen op de eerste dag dat mijn ovulatietest postief is. Dus dan moeten beide streepjes op de test even duidelijk zijn toch? Had vanochtend pas een tweede schaduw streepje. Of zijn die clearblue smiley dingen handiger? Hoe deden/doen jullie dat in dd?

Hebben jullie misschien al ervaring met het opgeven van reiskosten bij de belasting? Dat hoeft natuurlijk pas in maart, maar ben vast benieuwd hoe dat werkt. Vooral omdat we niet van elke keer een losse rekening hebben. Of kun je je in dd soms een overzicht van afspraken krijgen van het afgelopen jaar? Hoe hebben jullie dit voorgaande jaren gedaan?

X

Geplaatst

Hoi Framboos,

Met een ovulatie test moeten ze beiden even donker zijn of zelfs donkerder. Ik zou er 2 pd gebruiken: een goedkope van bv de action en tegen de tijd dat die donkerder wordt, de smileys erbij. Ik heb wel eens gelezen dat de ovulatietesten van kV niet zo betrouwbaar zijn.

Ik heb de reiskosten van vorig jaar gedeclareerd, toen zat ik nog bij het Mck. Ik heb een afspraken overzicht opgevraagd, het aantal km opgezocht op routenet en dat maal 0,19 cent gedaan volgens mij, maar dat kun je opzoeken op de belastingdienst-site.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes wat fijn dat je er zo in kunt staan. Maar je loopt wel op de zaken vooruit natuurlijk. Die niet zo hoeven te lopen. Ik dacht ook altijd.. Mocht het wel lukken dan stel ik mijn gedachten wel weer bij en anders ben ik al ingesteld op de teleurstelling. Het klopt jullie hebben er al verschrikkelijk veel voor gedaan! Toi toi toi.

Met Duuk gaat het heel goed. Hij weegt nu 2670gr schoon aan de haak ondertussen is de low Flow eraf. Nu moet hij goed leren drinken, want meneer is gulzig ( en dat voor een prematuur) waardoor hij vergeet te ademen. Maar komt vast goed! En dan naar huis

Geplaatst

Framboos, bij de laatste cryo tp in natuurlijke cyclus heb ik de testen met smiley gebruikt. Veel duidelijker en er kan geen misverstand ontstaan.

Die van de kruidvat zijn zoals hierboven beschreven erg onbetrouwbaar. En mocht je nu erg twijfelen dan kun je altijd nog om een echo vragen.

Bij mij bleek mijn eisprong erg laat te zijn. Dus ik had het al bijna opgegeven toen er alsnog een smiley verscheen.

Als je boven een bepaald aantal kilometers zit kun je dit opgeven aan de belastingdienst. Volgens mij had ik alleen de ritjes geteld en die keer de vergoeding gedaan (geen facturen etc. Van Dusseldorf erbij). Dit doorgegeven aan de boekhouder en die heeft het opgegeven aan de belasting. We kregen nog best aardig wat terug.

Wow Remmir, goed nieuws! Wat een mooie gewicht zeg. Gek hè om dan te zien dat hij niet meer de kleinste van de afdeling is? Hopelijk gaat het drinken snel goed.

2014.pngMaak een ticker

Geplaatst

Sup er Noes, dank je wel!

Ik had hetzelfde idee, fijn dat je het bevestigd. Ik ga nu met de goedkope testen van 123thuistest. NL elke dag testen en wanneer die positief lijken pak ik de dure smiley van clearblue erbij.

in januari dus even een afspraken overzicht opvragen. Dat is handig!

Thanks en succes in dd. Wanneer ben je weer daar?

Geplaatst

Framboos ik gebruikte ze van sensitest, maar opletten dat je niet met ochtendurine test maar als het kan de tweede " lozing" en indien mogelijk ergens in de middag nogmaals.

mbt kilometers: wij ook gewoon alle tripjes geteld aantal km x€0,19.

altijd goedgekeurd, in 2013 kwamen we op bijna 4100 km uit.....

Geplaatst

Pfff, volgens mij wil ik niet weten hoeveel km dat na een jaar gaan zijn. En dan wonen we nog 'in de buurt'.

Dank je wel! Van de ochtend urine wist ik. Maar niet dat het twee keer per dag getest moest. Och ja testen zat besteld haha [ATTACH=CONFIG]5861[/ATTACH]

Geplaatst

Goed bezig framboos!! Jij helpt de testen nog naar een goede beursnotering!

Ik ga dat ook eens onderzoeken voor de belasting want een volledig zelfverklaarde poging kun je vast ook wat mee?

Liefs moes

Geplaatst

Framboos, als je een beetje rustig aan doet met je smiley's lopen we nog gelijk op, leuk!! 😃

Geplaatst

Remmir, wat fijn dat Duuk het zo goed doet, en nog gulzig ook! Op naar de 3 kg!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

@meiske, thx! Ga ik doen.

Sterkte met de laatste loodjes voor jou en met het weghalen van de sluiting op je baarmoeder.

Liefs moes

Geplaatst

Vanmorgen 1e follikelmeting gehad en ik heb er nu rechts 3 en links 4 van 8,4 t/m 17,5mm. Het is weer doorgestuurd naar DD, dus ik zal maandag wel weer moeten.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Super noes! Hopen dat ze allemaal goed voor de pluk zijn volgende week.

Raar idee dat je er gewoon weer vol inzit!

Succes!

Hoe gaan de testen van framboos??? Al een happy face??

Groetjes moes

Geplaatst

Dank je, moes en Eslief, ik mag morgen alweer eieren tellen, nu komt het wel erg snel dichtbij..

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hoi Noes,

wat gaat het snel :-)

Heb je ervaing met verschil tussen gonal-f en puregon ?

Geplaatst

Wow, morgen alweer Noes. Lekker snel. En je bent nog maar een paar dagen aan het stimuleren. Toch? Of begin ik echt dement te worden?

Niet te vroeg in laten plannen voor de punctie. Want volgens mij hebben ze daar met hun tempo ook af en toe een handje van.

Spannend weer morgen!

2015.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden