Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Butterfly, ik heb alleen menopur en puregon gespoten of een combinatie daarvan. Deze poging gebruik ik alleen puregon. GonAl-f heb ik nooit gebruikt, volgens mij hetzelfde als puregon.

Okaasan, misschien een lichte zwangerschapsdementie ?? 😉

Haha, ik ben bijna een week aan het stimuleren, 7 dagen dus.

Ik denk dat hij maandag net te laat vond en zondag zijn ze daar dicht. Denk dus (als ze zo doorgroeien) dat ik zondag pregnyl moet prikken. En anders maandag weer een meting, grrr, dat is dan 3x 75 euri!!! Nou, eerst morgen maar even afwachten.

Framboos, spannend, ik hoop dat je snel een smiley krijgt, we lopen dan toch aardig gelijk op!!

Liefs,

noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Succes Noes!!!

Ik word hier langzaam gek. Ik had gisteren een bijna positieve ovulatietest zo'n goedkoop staafje zonder plastic omhulsel. Tesrstreepje was nog wat lichter dan controle streep. En 3 uur daarna een negatieve clearblue. Vandaag een bijna onzichtbaar tweede streepje op die cheap test en clearblue nog altijd negatief. *Potverdorie wat is er met dat bijna dikke streepje van gisteren gebeurd*

Ik had dinsdag echo en toen zat het eitje er nog. Dinsdag middag meteen elke dag getest. Dus een eisprong kan niet zijn geweest (zegt mijn gezonde verstand). Ik heb ook een aardige discussie met dr. K gehad over het feit dat ik het niet zag zitten om 3 keer voor een echo te komen en dan ook nog pregnyl te spuiten terwijl dr. S. Blijkbaar ovulatietesten aanraadt. De reden om me vaker te zien was volgens hem omdat vrouwen vaker de ovutesten verkeerd interpreteren. Mijn gedachte op dat moment was 'ik ben toch niet achterlijk, ik kan toch zeker wel twee streepjes vergelijken? (Toch??).

Dus nu zegt mijn innerlijke paniek centrum: alarm!!!!! In de auto op naar dd, ze zijn nog net open! Waarschijnlijk ben je idd te stom om twee streepjes te vergelijken en heb je op tijd van een uur de eisprong gemist!!

Ik ga natuurlijk niet, maar wordt wel gek van het gebekvecht van mijn nuchtere en compleet gestoorde ik in mijn hoofd. Voel me beetje schizofreen op het moment.

Terwijl nuchtere ik net even heeft teruggezocht in haar app je dat mijn eisprong in eigen cyclus meestal tussen dag 16 en 18 (zit nu op dag 15) komt. Dus relax!

Dus waarschijnlijk komt morgen een positieve test (of niet!!) En ga ik dus heel gelijk op met Noes wanneer die maandag de punctie zou hebben. Misschien krijgen we korting op een duo tp. Kunnen we handen vasthouden haha en een paar dagen erna worden we gevolgd Door Wishful thinking.

Dd takes over het wachtbankje woehoe! !

Geplaatst

Oh getsie framboos. Ik werd ook altijd helemaal gek van die streepjes. Ik zou vanmiddag nog een keer testen, dan kan je hem niet missen. Maar wellicht toch nog een dagje (of meer) geduld hebben.

Ik heb een keer toch pregnyl gespoten toen in het niet zeker wist. Dan springt je ei zeker en is je BMS in sync met je TP.

En de TP waar ik nu zwanger van ben, miste ik mijn eisprong. Dus zelfs dan hoeft er nog geen man over boord te zijn. We hebben toen achteraf met een echo en bloedtest op progesteron en nog iets (ben ik vergeten) bepaald dat mijn eisprong geweest was. En aan de hand van mijn bijna positieve testen geconcludeerd welke dag de eisprong moest zijn geweest. Beetje warrig, maar je snap het vast wel.

Geen stress dus, maar ik weet het, dat is heel makkelijk gezegd.

En een duo met Noes zou wel heel leuk zijn, maar of je samen in de bezemkast past? Maar jullie kunnen in elk geval carpoolen.

Geplaatst

Ahhhhh zou echt super zijn wanneer jullie gaan knallen in dd met zijn allen.

Ik duim voor een goede punctie van noes en een mooie eisprong van framboos! Hoe raar klinkt dat..?

En dan hand in hand voor drie tellen in de theaterzaal.

Liefs Moes

Geplaatst

Framboos, ik zou toch vertrouwen op de clearblue. Ik testte maar 1 keer per dag en mijn eisprong was heel laat (in ieder geval later dan op de gebruiksaanwijzing staat). De eisprong viel toen op zondag en ik kon pas maandag bellen. Was allemaal geen probleem. En uiteindelijk werd ik ook zwanger van die cryo (helaas uiteindelijk een miskraam).

Noes, spannend! Dat gaat alweer snel.

2014.pngMaak een ticker

Geplaatst

Framboos, heb ik ook wel eens gehad, soms wel meer dan 15 ovulatie testen gebruikt en dan bleek bij een echo mijn ei er nog steeds te zitten. Ik mocht dan kiezen: of nog langer wachten of pregnyl en dan weet je waar je aan toe bent, uhhh!!, doet u mij maar pregnyl!! Het kan zo verschillen per maand.

Ik mag morgen pregnyl spuiten en dan dinsdag morgen 10 uur de punctie. Ik heb gekozen voor assisted hatching en geen embryoscope. Dus (als het zover komt) terugplaatsing na 3 dagen.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes wat goed om te horen! Spannend weer zeg, en een tp van hoeveel ?

heel erg veel succes!!

framboos het is of je een van mijn ervaringen omschrijft....komt goed!veel succes!

Geplaatst

Morgenavond om 11 uur de pregnyl zetten en dinsdag om 10 uur de punctie. Ze hebben er vandaag 9 à 11 geteld maar 4 ervan waren nog echt klein. De grootste was 20mm en 4 van 14-19mm de rest kleiner. Maar in een dag waren ze allemaal een paar mm gegroeid, dat gaat dus best snel, hoop de komende dagen dat de rest ook nog meekomt. Ik laat er 2 terugplaatsen, als ik er zoveel heb natuurlijk. Ik kreeg te horen dat er nu toch weer wel bloed geprikt moet worden op hiv en hepatitis... Als ik dat eerder had geweten, kon het bij de ha.

Ben benieuwd, de eerste keer assisted hatching!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Wow noes toch. Wat ga jij hard met die super snelle eitjes van je!!! Spannend hoor en dan nu met ah! Goed dat je dat ook een x hebt geprobeerd!

Duimen draaien!

Liefs

Geplaatst

Framboos, dan ben je mij nog voor! Wanneer krijg je dan een terugplaatsing? Worden het dan weer 5 dagen-emmies?

Meiske, dank je wel! Ja, ik hoop dat ze nog even goed door sudderen met de pregnyl!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Spannend Framboos! Als alles meezit heb ik vrijdag ook een terugplaatsing. Fijn dat je daarna gelijk een weekje vrij hebt! Halen ze er nu weer meerdere uit de vriezer?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Dank jullie wel!

Er worden morgen 3 cryos ontdooid. Als er vrijdag van de drie meerderen over zijn worden ze zaterdag opnieuw ingevroren.

Noes, ik vind wel dat we het wachtbankje even in stijl vast moeten herbekleden. Zilveren stofje met een aquarium ervoor. Volgens mij komen de dd-ers dadelijk in de meerderheid op het bankje ;-)

Geplaatst

Haha framboos! Strak plan voor jullie op de bank! Maar blijf ook vooral gezellig hier schrijven met deze achterblijver....

Succes voor noes morgen en voor framboos lang leve de doordeling!!!

Liefs moes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden