Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 446
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niet weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NCM, wat erg!!!!!!! Al mijn hoop was echt wel op jou gericht!!! Ik snap het niet! En hoe zit dat dan met je streepje? Dat was toch veel te duidelijk om een ingedroogd streepje te zijn?!

Meid, ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen... Ik weet hoe die pijn voelt, maar ik weet ook dat we die 'gewoon' moeten ondergaan, we kunnen er niets meer aan doen. Maar waar we wél iets aan kunnen doen, is een volgende ronde. Dus meid, ik hoop echt dat je je kracht weer terugvindt en je je er weer in kunt smijten! Een hele dikke knuffel X

Geplaatst

Verdorie wat een slecht bankje! had jullie allemaal zo van harte groen gegund!!

Ik hoop dat jullie het wederom een plekje kunnen geven en, op welke manier dan ook, door kunnen gaan met het verwezenlijken van jullie wens.

Bij mij was het HCG goed gestegen gelukkig, was vandaag (officiële testdag) al 1000. Voelt wel heel dubbel omdat nu zo op te schrijven, maar misschien dat sommige meiden hier weer frisse moed van krijgen....

Sterkte meiden!

Geplaatst

Verschrikkelijk rotbankje is het!

NCM en Raba, heb niet veel bemoedigende woorden voor jullie helaas, ben niet zo creatief meer met moed.

Weet dat we aan jullie denken

Geplaatst

He loesjes,

Ik zie dat we morgen in dezelfde spanning zitten. Morgenochtend horen we ook of onze twee cryo's goed zijn ontdooid en hoe laat dan de tp 's middags is. Mijn vingers zijn gekruist ook voor jouw.

Lieve andere meiden ik zou graag heel veel dingen willen zeggen om jullie op te beuren. Maar ik ben bang dat alle woorden tekort schieten.

Het is echt een slopend proces van spanning onzekerheid en hoop. En gelukkig houd de hoop ons op de been om iedere keer toch weer een kans te creeren. Hoe klein de kans ook mag zijn. Ik hoop met alles in mij dat we met zijn allen in de toekomst beloond worden met een prachtige baby.

Een hele dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken. Xxx

Geplaatst

NCM: wat een verdriet weer, sterkte meid.

Gaan we wellicht weer gelijk op...we gaan er weer voor! x

Voor alle andere wachtende....we willen weer groen zien! succes met de laatste wachtdagen/uren:luck:

Geplaatst

yeah. 2 eskimootjes zijn allebei goed ontdooid. Vanmiddag om 13.00 uur TP. Zo spannend :D

Heel veel sterkte voor dames. En niet opgeven!!!!

Dederika, Heel veel succes vandaag!!!! Ik hoop dat jou eskimootjes ook goed zijn ontdooid.

Geplaatst

Even voorstellen

littlegirl-41 jaar-2e kindje cryo uit icsi poging 2

Frannie - 40 jaar - 1e kindje - icsi poging 2

Krisje82 - 29 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

abc - 33 jr - 2de kindje - ICSI II

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

Rackster - 29 jaar - 1ste kindje - ICSI4

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 1e tp van 1e ivf

Faye -37 jaar-2e kindje-IVF1 na cryo TP

Moi - 28 jaar - 2e kindje - ICSI (1e)

Laila - 32 jaar - 1e kindje - ICSI2

Nes73 - 38 jaar - 1e kindje - IUI 5

Panni 35 jaar -1e kindje- ICSI

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje (1e Icsi) - cryo tp van Icsi in eigen cyclus

Demi-34 jaar-2e kindje ivf 2e poging

Bloempje666 - 32 jaar - 1e kindje - 2e IVF

NCM - 33 jaar - 1e kindje - 2e ICSI poging

Gorgi- 36 jaar- 2e kindje (1e IVF)-TP van cryo van IVF in eigen cyclus

Lavendel -1e kindje 2e ICSI poging

Suus 1979- 32 jaar -1e kindje 2e ICSI poging

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari -littlegirl 1 cryo

23 januari - Rackster 2 verse embryo"s

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

02 februari - Bloempje666

2 februari - Nes73 (IUI)

6 Februari - Lavendel

8 februari - Icsi 1 cryo (blasto)

8 februari- Raba 1 cryo

8 februari - NCM 2 verse embryootjes

9 februari - Laila, 2 verse embryo's

9 Februari - Suus 1979

10 februari - Bettyboopke

11 februari - Frannie - geen TP - geen emmy's.

11 februari - Moi

15 februari- Gorgi, 1 cryo

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

14 februari - Bloempje666

19 februari - Nes73

21 Februari - Lavendel

22 februari - Icsi

22 februari - Bettyboopke

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

23 februari - Suus 1979

25 februari - Moi

25 februari- WickedMir

29 februari - Gorgi

Laila hoe is het bij jou?

Geplaatst

Littlegirl, dankjewel! Vandaag onze officiële testdag, maar wij testen morgen.... Nog een nachtje extra wachten! Mijn man moet vandaag werken en om 6 uur de deur al uit. Om nou daarvoor al te testen.. En als het dan negatief is, is het ook niet fijn dat je niet bijelkaar kan zijn. Dus morgen de test!!! SPANNEND!!!!

Geplaatst

Na een licht positieve test gistermorgen, gistermiddag in alle hevigheid ongesteld geworden. Wij zijn deze poging dus weer in het rood geëindigd... Helaas. Gelukkig hebben we nog drie cryo's dus daar gaan wij binnenkort voor!

Succes voor alle wachtenden. Ik hoop echt dat er toch nog wat groen op het wachtbankje verschijnt...

Punctie datum

19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

2 februari - Nes73 (IUI)

6 Februari - Lavendel

8 februari- Raba 1 cryo

9 Februari - Suus 1979

11 februari - Moi

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

19 februari - Nes73

21 Februari - Lavendel

22 februari - Icsi

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

23 februari - Suus 1979

25 februari - Moi

25 februari- WickedMir

29 februari - Gorgi

Geplaatst

Laila heel veel sterkte !!!!!

Fijn al die testen die lichte valse streepjes geven.....

Maar daarbij heel veel succes met de cryo's !!!!!!!!!

Moi dat is waar dat had je al een keer gezegd (sorry).......Ik hoop dat het een hele mooie zondag wordt..................

Geplaatst

Laila jeetje meid niet jij ook al veel sterkte. Gelukkig heb je nog cryo's

moi succes morgen met testen.

Vandaag eindelijk ongi geworden. Ik wist natuurlijk donderdag dat de waarde negatief was. En dan heb ik altijd iets van kom dan want het is toch weer mislukt. Wel fijn om te weten dat je lichaam het weer doet. Wel weer heel confronterend. Omdat de medische molen voor ons nu stopt. Waarom kost het zoveel? Waarom geen zekerheid.

Meiden ik zal niet zo veel hier mee lezen. Wens jullie veel succes en zwangerschappen toe.

Geplaatst

Raba heel veel succes in het adoptieproces en wie weet werkt de natuur ooit nog eens mee.

Ik hoop nog wel eens te kunnen lezen dat het gelukt is met adopteren.

Ik wens je heel veel geluk !:positive energie:

Geplaatst

Vanochtend een positieve test in handen! Pff... wat onwerklijk. We hoefden helemaal niet te wachten, het + was meteen zichtbaar.

Terugplaatsing

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

2 februari - Nes73 (IUI)

6 Februari - Lavendel

8 februari- Raba 1 cryo

9 Februari - Suus 1979

11 februari - Moi

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

19 februari - Nes73

21 Februari - Lavendel

22 februari - Icsi

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

23 februari - Suus 1979

25 februari - Moi

25 februari- WickedMir

29 februari - Gorgi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden