Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bettyke, wat jammer!!

Maar geweldig hoe je er tegenaan kijkt en ik put wel kracht uit jouw instelling.

Ik verhuis met je mee naar maart maar blijf hier meelezen en meeleven met de wachtende meiden.

Zorg voor een hoop groen lieve meiden!

• Reacties 446
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

WickerdMir, we gaan samen voor een groen maart!!!!!

Raba, ik duim voor je!!!!!! Na een aantal rooien ga jij nu toch groen kleuren zeker?! Ik kijk uit naar je bericht!!

Ncm, morgen een vettere streep, ben er zeker van!!!! Laat je snel iets weten?!

Suus en bloempje, heel veel succes met jullie verdere zwangerschap! Suus, ik duim voor je, maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt hoor!

Kom op meiden!!!!

Geplaatst

Bettyboopke jammer jammer............Heel veel succes in maart!

Wat knap dat je gelijk zo positief bent.

Raba , NCM en Laila heel veel succes vandaag !!!!!!!!

Ik hoop dat er vandaag drie groene namen bij komen.

Geplaatst

Bettyboopke wat jammer, het was je zo gegund! Heel knap dat je meteen weer vol goede moed doorgaat, dat kan alleen maar positieve invloed hebben. Op naar maart!!

NCM, Raba en Laila, heeeel veel succes vandaag, dat de dag maar niet zo lang mag duren en knalgroen eindigt!

Geplaatst

vanochtend bloed laten prikken dus nu afwachten

. Vanochtend wel veel oud bloed bij afvegen maar hetzelfde lichte streepje op kruidvattest. Alles hangt dus af van de bloedtest... Help me hopen!!

Geplaatst

Lieve meiden,

Wat een hoop verdrietige berichten de laatste tijd... Bah!!! Heel veel sterkte.

Ik heb vanmorgen nog niet getest en wil nog even wachten om te zien of ik echt niet ongesteld wordt. Ik heb al dagen de voor mij welbekende hoofdpijn en buikpijn die gepaard gaan met mijn menstruatie... Tot op heden nog geen bloed gehad, dus dat geeft hoop.

Zodra ik duidelijkheid heb, laat ik het jullie weten! Raba en NCM: succes vandaag!

Liefs, Noa

Geplaatst

NCM, Raba: heeel veel sterkte met afwachten!!!

Dat jullie maar met geweldig nieuws komen straks, we duimen!

Bettyboopke, wat ontzettend jammer. :( Hadden ze nog een verklaring voor de lichte streep, was waarde echt 0? Veel geluk volgende ronde!

Geplaatst

Test is negatief. Verslagen zijn we zo oneerlijk waarom. Heb je wel symptomen van misselijkheid. Zal wel door de bollen komen. Maar het voelde allemaal zo anders.

Geplaatst

Verdorie Raba, wat naar. Weet niet zo goed wat te zeggen, behalve heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag. Ik denk aan jullie!

Ik hoop dat jullie ergens nog kracht vinden om door te gaan, maar nu eerst goed samen verdrietig zijn hoor.

Geplaatst

@Testr: de verklaring voor de lichte streep was: ingedroogd streepje. Sommige merken hebben dat...zoals onder andere predictor...dus die koop ik niet meer! Volgende keer het kruidvat!

Raba en NCM, hebben jullie een idee rond hoelaat jullie bericht krijgen? Hopelijk laten ze jullie niet zo lang wachten, zoals bij mij gisteren! Ik duim echt superhard!!!

NCM, oud bloed klinkt goed, dat kan innestelingsbloed zijn. Zolang het niet rood is, zie ik niet direct een reden waarom dat streepje niet gewoon positief is hoor!

Hier zijn de Russen in volle getalen gearriveerd! Het was dus heel duidelijk dat die utrogestan mijn menstruatie tegenhield. Ik had dus idd alle symptomen: buikpijn, hoofdpijn, puisten (bah!), maar de bloeding werd tegengehouden door die utrogestan. Gisterenmiddag mee gestopt, vannacht beginnen bloeden! Ergens dus ook wel een goed teken, namelijk dat mijn lichaam goed reageert op die smurriemakers ;)

Morgen alweer een basisecho en waarschijnlijk 's avonds al direct weer menopur beginnen zetten...en we zijn weer vertrokken! Ik heb ook al een afspraak kunnen maken met mijn fertiliteitsarts op 16 maart, om een eventuele nieuwe ivf te bespreken. Moest deze cryo niet lukken, kunnen we zo tenminste ellendige wachttijden vermijden. Maarrrrrrrrrrr.....eerst onze laatste kleine eskimo!!!! Want voor hetzelfde geld is dat wel Iza's brusje ;)

Meiden op het wachtbankje: heeeeeeeel veel succes met wachten!!!!

Raba en NCM, kom op met die groene :kermit: !!!!

Geplaatst

Raba, wat een teleurstelling weer, ik leef met jullie mee. Wat oneerlijk weer, huil maar, gooi je frustratie eruit en pas goed op jezelf. Sterkte meissie x

Ik was (en ben) er trouwens zelf ook nog steeds van overtuigd dat ik de 1e poging zwanger was maar dat in begin stadium voordat ik mocht testen verkeerd is gegaan, had toen ook de meest heftigste menstruatie ooit. Nu poging 2 toch het gevoel gehad dat het niet gelukt was.

Bah, we hebben allemaal maar dat ene wondertje nodig!!

Geplaatst

Ow nee Raba, wat vervelend voor je...

Hier nog volle spanning... volgens mij word ik na 3 uur gebeld... ik draai echt door hiero... ikheb s'ochtends vooral last van oud bloed. Gisteren na moeizame stoelgang ook even vers bloed maar was meteen ook weer over. Ik weet dat ik een hele gevoelige baarmoedermond heb dus misschien daar wat gesprongen? Vanochtend dus wel nog steeds hett lichte streepje en nu weer oud bloedverlies..weet zo niet waar ik aan toe ben ...

Ik hoop nog op goed nieuws en dat ik me aanstel en dat het oude bloed gewoon goed nieuws is omdat mijn buik alles aan het opruimen is omdat er plek gemaakt moet worden voor een kindje....

Ik laat het jullie weten!

Geplaatst

Oooo neeeeeeee

Raba!!!!!!

Ik zie je berichtje nu pas...Ik was waarschijnlijk mijn bericht aan het typen toen jij het jouwe postte...

Geen groen of wat?!?! Hoe kan dat nu?!?! Ik had zo'n goed gevoel bij jou en NCM!!!!

Ik hoop dat je het voor jezelf snel een plaats kunt geven!!! Het voelt ook zo k.u.t. hè!!!

Dat van die misselijheid had/heb ik ook...waarschijnlijk inderdaad van die stomme bollen :((

Meid, heel veel sterkte en de nodige kracht om dit te handelen! Dikke knuf!

NCM, voor jou de laatste minuten/uurtjes....zo stressy hè! Mijn duimen draaien nu voor jou op volle toeren!!!

Geplaatst

Wat oneerlijk allemaal :'(

Leeft met jullie mee meiden, zo frustrerend dat februari zo'n rotmaand blijkt te zijn!

Hoop dat jullie het kunnen verwerken, dikke virtuele knuffels!!

Geplaatst

Neeeee!!! Raba!! oh wat ee teleurstelling voor jullie!!! Een heel dikke knufel voor jou!!

NCM, nog geen bericht?? Laten ze jou nou ook zo lang wachten??? Killing!!!

BB, wat zet jij dapper de schouders er weer onder, diep respect... maar ook veel herkenning... Ik wou iedere keer ook zo snel mogelijk weer door...

Geplaatst

Even voorstellen

littlegirl-41 jaar-2e kindje cryo uit icsi poging 2

Frannie - 40 jaar - 1e kindje - icsi poging 2

Krisje82 - 29 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

abc - 33 jr - 2de kindje - ICSI II

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

Rackster - 29 jaar - 1ste kindje - ICSI4

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 1e tp van 1e ivf

Faye -37 jaar-2e kindje-IVF1 na cryo TP

Moi - 28 jaar - 2e kindje - ICSI (1e)

Laila - 32 jaar - 1e kindje - ICSI2

Nes73 - 38 jaar - 1e kindje - IUI 5

Panni 35 jaar -1e kindje- ICSI

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje (1e Icsi) - cryo tp van Icsi in eigen cyclus

Demi-34 jaar-2e kindje ivf 2e poging

Bloempje666 - 32 jaar - 1e kindje - 2e IVF

NCM - 33 jaar - 1e kindje - 2e ICSI poging

Gorgi- 36 jaar- 2e kindje (1e IVF)-TP van cryo van IVF in eigen cyclus

Lavendel -1e kindje 2e ICSI poging

Suus 1979- 32 jaar -1e kindje 2e ICSI poging

Punctie datum

[/b][/b][/b][/b]19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

7 februari - Moi

8 februari - Frannie

Terugplaatsing

23 januari -littlegirl 1 cryo

23 januari - Rackster 2 verse embryo"s

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

02 februari - Bloempje666

2 februari - Nes73 (IUI)

6 Februari - Lavendel

8 februari - Icsi 1 cryo (blasto)

8 februari- Raba 1 cryo

8 februari - NCM 2 verse embryootjes

9 februari - Laila, 2 verse embryo's

9 Februari - Suus 1979

10 februari - Bettyboopke

11 februari - Frannie - geen TP - geen emmy's.

11 februari - Moi

15 februari- Gorgi, 1 cryo

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

14 februari - Bloempje666

19 februari - Nes73

21 Februari - Lavendel

22 februari - Icsi

22 februari - Bettyboopke

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

23 februari - Suus 1979

25 februari - Moi

25 februari- WickedMir

29 februari - Gorgi

Ncm je laat ons wel in spanning. Ben benieuwd

Laila hoe is het bij jou?

Meiden wat een rood bankje.

Voor ons was dit onze laatste cryo en gaan we ons nu verder richten op adoptie. Daar hebben we meer zekerheid dat eens een kindje hier over de vloer loopt. Misschien als we weer geld hebben dat we volgend jaar nog een poging gaan doen. Maar dat weten we nog niet zeker.

Mijn hcg is minder dan 1 dus het heeft niks gedaan. Dus die misselijkheid kwam door de bollen. Wat kan je lichaam je voor de gek houden.

Voor nu zijn we lamgeslagen en weten net als velen er geen woorden voor.

Geplaatst

Raba het is inderdaad een heel rood bankje :( vele tranen voor deze maand...

Wat zullen jullie een verdriet hebben... Heel veel succes en sterkte in het adoptie proces.

Een heel dikke virtuele knuf voor julle...

NCM, heb jij al nieuws?

Geplaatst

helaas meiden, slecht nieuws hier. Ondanks mijn lichte streepje op de test hebben ze geen zwangerschapshormoon gevonden

.. Ben even kapot. Morgen raap ik mezelf wel weer op en gaan we richting onze derde poging

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden