Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2012


Frannie

Aanbevolen Berichten

Tja, misschien niet zo verstandig maar vanmorgen toch een testje gedaan.

Negatief.

Ik weet dat het niks will zeggen, is aan de vroege kant, en de vorige keer had ik ook getest om te zien of pregnyl uit mijn lichaam was en die was ook negatief op dag 10.

Dus nu maar afwachten tot komende zaterdag. Voel me verder hartstikke lekker, borsten zijn wat aan de grote kant maar verder geen 'menstruatie' krampen of iets dergelijks. Wel af en toe vlagen van warme gloed in de buik, en onderrug is aanwezig maar niet pijnlijk.

Hoop dat het goed gaat met iedereen op het bankje, duimen draaien voor de dames die in spanning zitten :goodluck1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 446
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Helaas, poging 2 ook niet gelukt. Vanmorgen ong geworden, ik was net van plan om naar me werk te gaan. Nu ff dagje thuis, manlief komt ook naar huis. we moeten dit samen weer verwerken, wat een teleurstelling weer. Maar we geven niet op, ik wil ervoor gevochten hebben dus op naar poging 3!

 

Voor alle andere wachtende, veel succes nog de komende dagen, ik hoop dat er nog meer groen op het lijstje komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lavendel wat oneerlijk. Fijn dat jullie samen kunnen zijn vandaag. Heb je zo nodig. Huil maar. Dikke knuffel en veel sterkte.

 

Wickmer hopelijk maakt je lekker minder snel hcg aan. Het hoeft nog niks te zeggen. Hopelijk snel een positieve test.

 

Nog 3 dagen slapen en dan weten we het zo spannend. Geen idee welke kant het opgaat. Hoop zo na 5 jaar eindelijk de goede. Nu snipverkouden koppijn en keelpijn. Hopelijk gaat het snel over. Was lekker om zaterdag na mijn werk weg te gaan naar landgraaf. De rest heeft geskiet. Ik heb me lekker laten verwennen een schoonheidsbehandeling en relax massage. Nog lekker gelezen. En gekeken hoe ze skiede. Zo werken en hopelijk vliegt de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clauher en Lavendel ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met verwerken, dit zijn lastige dagen. Succes, ik denk aan jullie!

 

Ik moet zo naar het ziekenhuis. Heb zoveel pijn en opgezette buik, dat ze het niet helemaal vertrouwen... Heb al eerder overstimulatie gehad en had nu na de punctie ook erg veel bloed in mijn buik. Spannend hoor, hoop zo dat mijn ontzettend blije gevoel niet maar 1 dagje mag duren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lavendel en Clauher, neeeeeeee, die stomme russen!!!!!!!!!! Ik had jullie zo graag in het mooie groen gezien!!!!!!!!!!

Vloek maar eens goed en/of huil maar eens flink: gooi het er maar eens allemaal uit!!! Ik hoop dat jullie snel weer de kracht en de positieve vibes vinden voor een volgende ronde! Het kan!!!! Maar ik snap dat het misschien nu even moeilijk is om er weer in te geloven? Geef jezelf gewoon even die tijd, het komt wel goed hoor! Een heeeeeeele dikke knuffel!

 

WickerdMir, die negatieve test zegt nog niks hoor. Bij Iza testte ik ook pas postitief een 5tal dagen na de positieve BN! Dus dat was ca 17 dagen na tp. Het kan dus nog altijd hoor! Als je het graag vroeger (zeker) wilt weten, kun je een bloedname laten doen (ik heb die woensdagochtend). Maar nu zeker nog niet panikeren of de moed opgeven hoor!!!!! Mijn dochtertje van 15mnd is het bewijs van ' latere HCG stijging' :)) En wat is laat? Als we niet in de mmm zaten, dan deden we onze testjes waarschijnlijk nooi zo vroeg? Dus WM, go for it!!!

 

Suus, ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je dat het geen overstimulatie met rare zaken zijn!!!!! Trouwens, je HCG zou dan toch niet zo hoog zijn? Of stijgen? Of wel? Laat je strakjes iets weten?!!!!! Er mag nu toch ècht wel weer een groentje erbij komen hoor!!!!!!!!!

 

Hier alles nog hetzelfde: af en toe wat steekjes in mijn borsten; 's avonds zeur in mijn onderbuik; vanochtend weer een vlaagje misselijkheid, maar dat kan ook omdat ik nog niet ontbeten had ;) . Het kan dus nog steeds alle kanten op!! Verder voel ik me heel goed: best wel energiek, niet moe en geen hoofdpijn ofzo. Ik ben net een plastestje gaan kopen om morgenvroeg te testen. Oké, een negatieve test geeft daarom nog geen absolute zekerheid (op dag 12 na tp), maar dan ben ik toch een beetje voorbereid op de telefoon van woensdag. Want dan heb ik 's ochtends bn, en dan belt het ziekenhuis in de namiddag met de uitslag...terwijl ik op mijn werk ben...pffff.....krijg al de kriebels!

 

Raba, jij ook veeeeeeel succes de laatste dagen!!!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lavendel en Clauher, wat ontzettend sneu en jammer :( Leef met jullie mee, even pas op de plaats maken en het een plek geven. Dikke knuf.

Suus ik duim voor goed nieuws bij jou

Even nog de tanden op elkaar bijten voor iedereen die nog eventjes moet wachten, ik probeer geduldig te blijven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ochtendje ziekenhuis zit erop. Heb overstimulatie, dus word enorm goed in de gaten gehouden, donderdag weer onderzoek en nu volledige rust. Maarrrr, ik ben echt hartstikke zwanger!! Het moet nog even landen na 2,5 jaar teleurstelling, maar wat ben ik gelukkig :-)

 

Meiden, ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met fase waarin jullie zitten. Het kan dus echt, houd hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even suus groen zetten voorzichtig gefeliciteerd.

 

Lavendel rood gezet heel veel sterkte. En pas goed op jezelf.

 

Even voorstellen

littlegirl-41 jaar-2e kindje cryo uit icsi poging 2

Frannie - 40 jaar - 1e kindje - icsi poging 2

Krisje82 - 29 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

abc - 33 jr - 2de kindje - ICSI II

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - cryo tp (uit 1e ivf)

Rackster - 29 jaar - 1ste kindje - ICSI4

Onedream - 24 jaar - 1ste kindje- 1e tp van 1e ivf

Faye -37 jaar-2e kindje-IVF1 na cryo TP

Moi - 28 jaar - 2e kindje - ICSI (1e)

Laila - 32 jaar - 1e kindje - ICSI2

Nes73 - 38 jaar - 1e kindje - IUI 5

Panni 35 jaar -1e kindje- ICSI

Raba - 32 jaar- 1e kindje- ICSI 4- 1e ICSI 2 emmy tp, 1 cryo, 2e ICSI 2 emmy, 3e ICSI 2 emmy,4de icsi 2 blastocyst, 1 cryo.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje (1e Icsi) - cryo tp van Icsi in eigen cyclus

Demi-34 jaar-2e kindje ivf 2e poging

Bloempje666 - 32 jaar - 1e kindje - 2e IVF

NCM - 33 jaar - 1e kindje - 2e ICSI poging

Gorgi- 36 jaar- 2e kindje (1e IVF)-TP van cryo van IVF in eigen cyclus

Lavendel -1e kindje 2e ICSI poging

Suus 1979- 32 jaar -1e kindje 2e ICSI poging

 

 

 

Punctie datum

[/b][/b][/b][/b]19 januari - Rackster

20 januari - abc

23 januari - Panni

26 januari-demi

30 januari - bloempje666

6 februari NCM

+/- 7 februari - Laila

7 februari - Moi

8 februari - Frannie

 

Terugplaatsing

23 januari -littlegirl 1 cryo

23 januari - Rackster 2 verse embryo"s

23 januari - abc

26 januari -Panni

28 januari-demi

29 januari - onedream

30 januari- Faye

02 februari - Bloempje666

2 februari - Nes73 (IUI)

6 Februari - Lavendel

8 februari - Icsi 1 cryo (blasto)

8 februari- Raba 1 cryo

8 februari - NCM 2 verse embryootjes

9 februari - Laila, 2 verse embryo's

9 Februari - Suus 1979

10 februari - Bettyboopke

11 februari - Frannie - geen TP - geen emmy's.

11 februari - Moi

15 februari- Gorgi, 1 cryo

 

Testdatum

6 febuari - littlegirl

7 februari - Rackster

7 februari - abc

+/- 9 februari - Panni

10 februari - Faye

+/- 11 Februari - demi

13 Februari - ondream

14 februari - Bloempje666

19 februari - Nes73

21 Februari - Lavendel

22 februari - Icsi

22 februari - Bettyboopke

22 februari - NCM

23 februari - Laila

23 februari - Raba

23 februari - Suus 1979

25 februari - Moi

25 februari- WickedMir

29 februari - Gorgi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Suus, nu maar goed rusten! Fijn dat ze je in de gaten houden.

 

Ik ben denk ik langzaam aan van het bankje aan het glijden, rug word toch wel vervelend nu en wat rood bij het vegen.

Het is niet anders, even afwachten maar weer :(

Niet te geloven dat we dalijk alweer aan onze laatste poging toe zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

WickedMir, ik blijijijijf voor je duimen hoor! Net zoals Raba zegt, sommige vrouwen boeden ook bij een zwangerschap. Je gaat toch op je testdag nog eens testen?!

 

Pfff...ik zie nu dat ik de volgende op het bankje ben die gaat testen....het wordt echt spannender en spannender!!! Hopelijk kan ik een beetje deftig slapen vannacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Raba, en jij ook bettyboopke

 

Ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd, tampon gebruikt, nu niks meer :/

Snap het allemaal niet zo goed, morgen toch maar eens contact opnemen met het ziekenhuis.

 

Normaalgesproken is mijn eigen menstruatie een drama, gaat gepaard met veel pijn in buik en rug, zeer pijnlijke borsten etc. Nu niks van dat alles. Dus op dag 9 van TP een veeg roze, dag 10 niks, dag 11 ( vandaag ) ook een veeg roze...

Beetje bizar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, valt allemaal niet mee maar we moeten positief blijven. De vraag die ik mezelf alleen blijf stellen was ik nu zwanger of niet omdat zaterdag de twee testen die ik heb gedaan positief waren en zondag ineens niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clauther ik heb helaas wel ervaring met positieve testen en dan toch niet (blijvend) zwanger zijn. Heb dit vier keer gehad en daarvan twee keer dat ik geen pregnyl had gebruikt dus toen was het zeker weten echt hcg. Er is dan dus wel een innesteling geweest, maar het embryo is in een vroeg stadium alsnog afgestoten. Helaas gebeurt dit vrij vaak vroeg in de zwangerschap. Trek wel aan de bel als zoiets een volgende keer weer gebeurt, dan kan er een reden zijn voor het afstoten (meer dan pech of waarschijnlijk geen goed embryo). Voor nu veel sterkte, het voelt ontzettend rot om na even die enorme hoop te hebben gehad weer terug bij af te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik heb me meteen aangemeld voor de volgende behandeling, helaas moet ik 1 maand rust houden aangezien het hele circus voor mij helaas weer van voor af aan begint. 13 maart heb ik weer een "kijkecho" en als alles er goed uitziet gaan we er weer voor!

 

Succes met de laatste wachtdagen allemaal.

 

Ik lijk dit keer wel versuft, ik heb nog niet kunnen huilen. Manlief wel, die heeft het er moeilijk mee.

 

 

Ik ben ong, maar eigenlijk is het me hart die bloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden wat een verhalen hier

 

En wat een elende clauther sterkte meid ik denk ook vroeg te zijn afgestoten heel veel sterkte

 

Lavendel meid verschrikkelijk heel veel sterkte denk goed om je zelf

 

De andere meiden die negatief zijn heel veel sterkte

 

De meiden posi van harte

 

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lavendel, het blijft iedere keer een hele klap.

Je doet er zoveel moeite voor en dan is de teleurstelling extra groot.

Ik hoop dat de tranen nog wel gaan komen het lucht vaak zo op.

Ik vind het knap van je dat je gelijk door gaat.

 

WickedMir ik blijf ook voor je duimen....

En natuurlijk ook voor de meiden die de komende dagen mogen testen !!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden