Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik breek eventjes in Twinkel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer!!! jeetje meid wat heftig, gelukkig hebben ze snel en adequaat gehandeld.

wat betreft de kraamhulp, weet je zeker dat je daar geen recht op hebt? is dat omdat je in het RmcD huis zit? na geboorte van onze jongens werd het mij aangeboden, ik was immers een kraamvrouw maar ik bedankte ervoor, wel werd ik na de bevalling ook nog een aantal keer gechecked door de vk, dat gebeurt toch zeer zeker wel?

Ik wens je alle goeds toe met jullie stoere ventje en hoop dat hij snel mee naar huis mag!!!

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

twinkelstar bij mij was twee derde van de placenta verdwenen met 23 weken. ook de navelstreng deed het niet meer goed ze is gestopt met groeien met 23 weken.mijn dochter heeft 5 weken op ic gelegen 2,5 weken high care en 4 weken in het streekzkh.ze was nog voor de uitgerekende datum thuis

Geplaatst

Hallo!

Daar ben ik weer:-)

Twinkel wat heftig allemaal zeg! Gelukkig voel jeje wat beter,maar denk aan jezelf.

Er komt zoveel op jullie af!

Hopelijk geniet je ook wat van jullie knulletje!

Zo iets koeler vandaag,heeeeeeeerlijk.

Vh weekend weinig uitgespookt en zondag heerlijk in zwembadje in tuin gelegen. Ik was af&toe enorm over verhit!

Nes dat stofzuigen.....hopelijk heb je het niet gedaan;-)

Fijn dat je voelt dat rust wonderen doet. Kun je ook beter genieten van jullie knulletje!!

Heerlijk al eind met kamertje!

Hier ook wel, ook nog gordijnen uitzoeken en wil nog wat dingetjes op de muur.

En elke keer twijfel ik weer of ik wel genoeg heb van alles.

Gister zh geweest, 2 injecties gehad. 1 die ik altijd krijg en de andere anti-d! Ik ben negatief,kindje positief bloedgroep.

Groei echo, beeb is al 1800 gram! Whoehoeeeee,

Beeb was aan het drinken/sabbelen. Zo cute en mijn lief zei, die lippen heeft die van mij hahahahaha:-)

Als ik 40 weken red wordt het ws een 8 ponder ongeveer. Loopt elke keer iets boven het gemiddelde.

Beter zooo dan te klein.

Jullie allemaal lekker gehangen in het zwembad. Wat een verkoeling he..

Nu iets frisser en weekend gelijk regen. We zeuren niet, ik vind het wel even goed.

Nog 2 weekjes en dan vakantie/verlof.

Claudia pffffoe ook heftig meid,zwanger van de 2e zie ik. Veel geluk met de zwangerschap.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Ff klagen hoor, maar voel me niet zo best.

Amper geslapen vanacht, veel beneden gezeten.

ook hou ik veel vocht vast in handen, voeten en enkels.

Wordt allemaal echt zwaar nu.ben blij dat ik niet tot 40 weken hoef.

vanmiddag naar ziekenhuis voor een soort voorlichting keizersnee.

Vind het een beetje niet nodig, heb immers ervaring....maar ga toch maar braaf heen.

Gelukkig is de temperatuur een stuk beter.

Vanavond met lief uiteten....Aniek slaapt bij opa en oma.

Ws voorlopig wel de laatste keer.

Geniet van deze dag en ik hoop dat ik me snel iets beter voel.Sorry voor

mijn klaagverhaal.....ben nog wel steeds ontzettend gelukkig hoor met dit wonder in mijn buik.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Marlijnne dat is zeker goed 1800 gram de nicht van mijn man is zondag met spoedkeizersnee bevallen met 35 weken en dat kindje woog hetzelfde nu is hij. Wel klein door alles maar toch een fijne gedachten voor jullie dat het zo goed gaat

Ik reageer later wel even meer moet nu zo eerst naar. de ha met mijn man

Geplaatst
Hallo!

Daar ben ik weer:-)

Twinkel wat heftig allemaal zeg! Gelukkig voel jeje wat beter,maar denk aan jezelf.

Er komt zoveel op jullie af!

Hopelijk geniet je ook wat van jullie knulletje!

Zo iets koeler vandaag,heeeeeeeerlijk.

Vh weekend weinig uitgespookt en zondag heerlijk in zwembadje in tuin gelegen. Ik was af&toe enorm over verhit!

Nes dat stofzuigen.....hopelijk heb je het niet gedaan;-)

Fijn dat je voelt dat rust wonderen doet. Kun je ook beter genieten van jullie knulletje!!

Heerlijk al eind met kamertje!

Hier ook wel, ook nog gordijnen uitzoeken en wil nog wat dingetjes op de muur.

En elke keer twijfel ik weer of ik wel genoeg heb van alles.

Gister zh geweest, 2 injecties gehad. 1 die ik altijd krijg en de andere anti-d! Ik ben negatief,kindje positief bloedgroep.

Groei echo, beeb is al 1800 gram! Whoehoeeeee,

Beeb was aan het drinken/sabbelen. Zo cute en mijn lief zei, die lippen heeft die van mij hahahahaha:-)

Als ik 40 weken red wordt het ws een 8 ponder ongeveer. Loopt elke keer iets boven het gemiddelde.

Beter zooo dan te klein.

Jullie allemaal lekker gehangen in het zwembad. Wat een verkoeling he..

Nu iets frisser en weekend gelijk regen. We zeuren niet, ik vind het wel even goed.

Nog 2 weekjes en dan vakantie/verlof.

Claudia pffffoe ook heftig meid,zwanger van de 2e zie ik. Veel geluk met de zwangerschap.

Dat gevoel of ik wel genoeg heb van alles, heb ik ook hoor! Gisteren toch nog maar wat rompertjes besteld bij H&M en kleertjes bij Kleertjes.com. Ook maatje 68 al...En ja, ik heb gestofzuigd, in etappes dat wel.

Geplaatst

Esther tuurlijk mag je even klagen! Het valt soms ook niet mee!

Hopelijk voel jeje snel weer wat beter! Kun je vanavond ook wat beter genieten.

Heerlijk nog even met zn tweetjes uit eten.

Veel plezier!

Hier voor het eerst weer iets beter geslapen! Ook de afgelopen nachten doorgebracht op het balkon. pfffff

Nes: je bent weer lekker los gegaan;-) het is ook gewoon zo leuk allemaal!

Straks kan je met ukkie in de wagen leuk kleertjes kopen! Hihhi!

Bij h&m ook onwijs leuke dingen. En kreeg een pakje van de zeeman van kennis! Echt super gaaf en schattig!

Hier straks even stofzuigen blehhhhh, eerst ff klein tukkie!!

Maris succes met je man, ik las wel in ander topic wat er was. Heftig!

Geplaatst

Esther klaag maar lekker hoor doen wij ook en het is ook zo vervelend dat we juist nu slecht slapen we kunnen nu alle rust nog wel gebruiken.

Veel plezier met je man bij het uit eten gaan even lekker met z'n 2tjes

Nes ook lekker geshopt haha ik ga morgen shoppen met een vriendin en haar dochtertje en ik zeg nu nog dat ik niks nodig heb haha maar zodra het were zover is kan ik me niet inhouden

Marlijnne dank je gelukkig wordt het eindelijk iets beter met zijn voeten de ene is 1ste graads verbrand en de andere 2de graads dus best ernstig hij heeft nu zalf en dat haalt direct de brand voor een groot gedeelte eruit gelukkig ook moet hij goed met vaseline blijven smeren.

Gelukkig dat jij ook weer wat hebt kunnen slapen ik heb ook vannacht iets meer geslapen als de afgelopen week hopelijk vannacht weer iets meer haha maar goed gelukkig heb ik vakantie dus neem ik overdag mijn rust wanneer ik er behoefte aan heb en er tijd voor heb.

Ik heb vandaag aardig veel gedaan de nesteldrang is geloof ik een klein beetje aangebroken haha nu komt van de week gelukkig mijn moeder nog om mij te helpen met de keukenkastjes uitsoppen.

Gisteren hebben we de voorlichting en rondleiding in het zh gehad was wel interessant en moet zeggen dat ze het zoals het er nu naar uitziet goed voor elkaar hebben daar dus ik kan met een gerust hart daar bevallen haha

Oh ja even een vraagje wanneer zetten jullie de vluchtkoffer klaar en de box in de kamer? Mijn man kan niet wachten om de box naar beneden te halen haha en hij hamert er elke keer op dat ik beter voor de zekerheid de tas al klaar kan zetten je weet maar nooit maar ben zo bang dat ik de goden ga verzoeken dan terwijl ik nog lang niet wil dat ons meisje komt die mag echt nog wel minstens 6 weken blijven zitten als het aan mij ligt

Allemaal een fijne avond

Geplaatst

Hier staat de koffer ook nog niet klaar.

Ga er echt vanuit dat het een geplande keizersnee wordt....maar vergeet dat de bevalling ook spontaan kan beginnen.

Misschien morgen toch maar even een tassie klaar zetten.

Box staat ook nog niet beneden.

Maar dat kan altijd nog!!!!

Eten was heerlijk en gezellig, alleen lang zitten is niet echt lekker meer!

Fijne avond....Gr Esther

Geplaatst

Nee de koffer hier ook niet. Ik moet nog heel veel spullen kopen voor in die koffer ;-) wahahhaha neehoor!

Hoewel ik echt zo onzeker word van mezelf. Ik wil meer en meer!

De box toevallig wel! Lenen we van vrienden en kwamen ze vorige week brengen. Tja of in de berging zetten of maar in de woonkamer. Dat laatste maar gedaan. Best gezellig.

Fijn dat je lekker gegeten hebt Esther!

Net heerlijk in bad geweest, alleen eruit komen is een klein probleem,maar dan kan ik mijn lief roepen(hij noemt zichzelf al de huishoudelijke dienst)

Trusten lady's

Geplaatst

Hoi meiden, hier gaat het minder. Onze zoon heeft een infectie opgelopen en is heel erg ziek. Wat is dit slopend zeg. Het is al erg om je kindje zo klein en hulpeloos te zien maar nu is hij ook nog heel erg ziek. Sorry moest het even kwijt hier. We leven van dag tot dag en hopen dat hij dmv antibiotica en medicatie op gaat knappen.

Geplaatst

Oh jee Twinkle wat erg hopelijk knapt hij snel op

Ook ik wens jou heel erg veel sterkte en alle kracht toe

Hier brand een kaarsje voor jullie

Dikke knuffel

Geplaatst

Dikke knuffel voor jou twinkel! Heel heftig om zo snel te moeten schakelen in alle nare dingen(ziek zijn) van jullie ventje!

Ik hoop dat hij heel snel opknapt!

Sterkte!

Geplaatst

twinkel ik wil je nog even een hart onder de riem steken mijn dochter heeft 3 infecties gehad 7 bloedtransfusies.ik zeg niet dat het makkelijk is maar die kleintjes zijn wel extra sterk hoor. ik zal een kaarsje voor je branden

Geplaatst

* breekt even in *

Twinkel, wat is het ongelovelijk spannend en stressvol voor jullie zeg!

Ik duim voor jullie en stuur alle positieve energie jullie kant op!

Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie mannetje snel opknapt en naar huis mag!

* breekt weer uit *

Geplaatst
ik breek eventjes in Twinkel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer!!! jeetje meid wat heftig, gelukkig hebben ze snel en adequaat gehandeld.

wat betreft de kraamhulp, weet je zeker dat je daar geen recht op hebt? is dat omdat je in het RmcD huis zit? na geboorte van onze jongens werd het mij aangeboden, ik was immers een kraamvrouw maar ik bedankte ervoor, wel werd ik na de bevalling ook nog een aantal keer gechecked door de vk, dat gebeurt toch zeer zeker wel?

Ik wens je alle goeds toe met jullie stoere ventje en hoop dat hij snel mee naar huis mag!!!

Hoi meiske,

Dank je wel. Ik zie dat jullie voor een brusje bezig zijn. Spannend weer!

Ik kon misschien wel kraamhulp krijgen maar zit inderdaad in het Ronald mc Donald huis en vond dat niet echt nodig. Ik hoop nu nog wat kraamzorg te krijgen als de kleine thuis is.

Hoe vaak ben jij gechecked door de vk? Ik ben na ontslag nog 1x hier gechecked bij het ziekenhuis. Verder wel contact gehad met mijn vk en ik moet bellen als ik weer thuis ben. Maar zoals het er nu voor staat duurt dat nog even. Wat doen ze verder bij zo'n controle?

Eind september heb ik nog wel 1x een afspraak in het ziekenhuis maar dat is echt voor de wond van de keizersnede.

Geplaatst
twinkel ik wil je nog even een hart onder de riem steken mijn dochter heeft 3 infecties gehad 7 bloedtransfusies.ik zeg niet dat het makkelijk is maar die kleintjes zijn wel extra sterk hoor. ik zal een kaarsje voor je branden

Claudia, jeetje wat een rottige zullen jullie gehad hebben! Sta je nu tijdens de zwangerschap ook strenger onder controle? En is er bij een tweede weer kans op?

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Marlijnne, met 2000gr. Mag onze zoon waarschijnlijk naar huis. Dus 1800gr. Moet al een hele gerusstelling zijn. En dat wordt straks een gezonde 8 ponder!

Mari, al last van nesteldrang lees ik. Lekker aan toegeven! De box vast neerzetten, hihi. Je man heeft er ook last van zo te lezen.

Geplaatst

Ach wat een zorgen Twinkle! Ik hoop dat jullie dappere knul snel opknapt, goed groeit en lekker naar huis mag. En ik wil nog even zeggen dat ik het geweldig vind dat je voor hem kolft! Hopelijk is de bv goed op gang en sterkt hij lekker aan van jouw powerdrank.

Geplaatst

Wat vliegt de tijd toch, nog 2 weken werken en dan heb ik verlof. Het gaat allemaal sneller dan ik kan bijhouden. Maar ik merk me ook zo langzamerhand wel voor te bereiden op de komst van de baby. Ben bezig de laatste spulletjes te verzamelen (luiertjes, badolie etc). Vorige week telefonische intake van de kraamzorg gehad. Dat viel een beetje tegen, ik had echt zo'n ouderwetse dame aan de lijn en aangezien we het ws net even wat anders willen dan heel gemiddeld is, kreeg ik allerlei adviezen waar ik niet op zit te wachten. Ze deed haar best begrip op te brengen, maar het was duidelijk dat ze er niet veel van begreep. Ik ben benieuwd hoe het straks met de kraamverzorgster gaat.

Het warme weer heb ik goed overleefd, ik heb zelfs in de hitte de zolder uitgebaggerd. Niet omdat ik daar nou zo'n zin in had, maar man en dochter waren een dagje op pad dus ik moest het er even van nemen. In mijn vrije dagen nu kan ik geen grote klussen doen omdat m'n peutertje om me heen drentelt. Heel gezellig natuurlijk, maar echt even doorwerken is er niet bij. Er ligt dus nog aardig wat werk te wachten voor wanneer ik met verlof ben en dochterlief op het kdv is (2 dagen per wk). Nu maar hopen dat ik niet vroeg beval, haha, anders heb ik nog niet alles gedaan.

Het gaat echt opschieten nu he meiden. Over een paar weken wemelt het hier van bevallings- en kraamverhalen (of is het hier heel stil omdat iedereen veel te druk is met het nieuwe beebje). Goed weekend allemaal!

Geplaatst

twinkel ik heb tot nu toe een perfecte zwangerschap al zal ik blij zijn als we de 28 weken voorbij zijn.hoe zwaar was jullie mannetje bij de geboorte en met hoeveel weken is hij geboren. waar ik ook veel aan had was de site van ouders van couveuze kinderen zij hebben ook leuke sites voor premature kleding. als je nog meer wil weten mag je ook een pm sturen

Geplaatst

Hallo allemaal,

@ Twinklestar, jeetje wat een toestanden! Zoals je beschreef klinkt het allemaal stressvol . Ik moet er niet aan denken dat zo’n klein hummeltje, wat al iets te vroeg het licht zag, dan ook nog een infectie krijgt….pfff. Sterkte hoor meid! (hoewel ik wel geloof in een gezonde afloop voor jullie)

@ABC, lekker dat je even de energie had om de zolder op te ruimen. Als je met warm weer rustig aan doet, alles op zijn elf en dertigst, dan kom je best een heel eind. Al heb ik (ook) niet de energie elke dag hoor. Vandaag ben ik weer moe opgestaan en had plannen gemaakt voor vandaag maar moet gewoon afwachten wat mijn lijf mij verteld en dat is nu gewoon zitten met de laptop op schoot.

@Mari, is het ook nesteldrang als er echt elke dag een pakketje met de post komt met daarin spullen voor de kleine??? Hier wordt er in ieder geval niet veel gesopt of huisgehouden (dat soort nesteldrang). In etappes blijf ik mijn huis en was zelf lekker doen. Het is een goede bezigheid als je al thuis zit net als ik.

Ik lees dat iedereen niet echt de vluchttas/koffer klaar heeft. Mijn idee is dat ik er spullen in zou doen die ik nu ook nog nodig heb, dus… Wat ik op een ander forum las, en dat is zeker handig, is om zgn. mini’s te kopen (shampoo, douchegel, deo e.d.). Dat scheelt sjouwen met flessen. Dus die liggen vast klaar hier. Wel heb ik natuurlijk nagedacht over wat ik het liefst aan heb als het eenmaal zover is. Ik ben voorstander van de zgn. ‘campingstand’- kleding.

In de afgelopen week weer lekker aan het shoppen geweest (via internet), het lijkt bijna een verslaving. Ik weet ook goed wat ik wil en bestel een hoop al zelf. Hoewel er dingen waren die best wel even kunnen wachten hoor. Zo ben ik wel prioriteiten gaan stellen. Kleding heb ik in principe voor de eerste 3 maanden zelf een beetje bij elkaar gekocht (althans wat ik leuk vind) alleen maatje 62 mis ik nog voor een groot deel in de kast. Dat wordt waarschijnlijk gewoon HEMA en bij Zalando hadden ze ook nog wel leuke afgeprijsde kleding. Tja, of ik wacht tot schoonmoeders weer eens mee wil winkelen, hihi!

@Mari, ook ik heb gisteren een afspraak gemaakt om in het ziekenhuis te gaan kijken. Bij ons wordt dit een informatie-avond met lezingen van verloskundige en gyn maar ook komt er een lactatiedeskundige langs en is er gelegenheid om de verloskamers te zien. Omdat mijn vriend helaas niet meekan op de beschikbare data heb ik mijn zus gevraagd (mijn schoonzusje is ook zwanger maar reageerde niet op de uitnodiging). Mijn zus werkt toevallig ook in dit ziekenhuis als afdelingshoofd..

Verder beweegt ons ventje regelmatig en laat mijn buik dansen! Zo leuk, ik zal het nog missen!

Hij moest eens weten dat hij al zo verwend is, sjee… Vanmorgen weer heerlijk Koeka spullen uitgepakt waaronder een boxkleed. Jaja, de box staat hier ook al in de kamer, uit elkaar nog wel. Deze hebben we spontaan 2 weken geleden via marktplaats gekocht. Ik wilde perse een zwarte Bopita en die zijn kleppe-duur!

Heerlijk om alles zo een beetje af te hebben maar er blijft nog genoeg over om op mijn verlanglijstje te zetten t.z.t..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden