Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh wat zielig voor Lauren! En voor jou want je gaat vast geen rustige nacht in. Sterkte en ik hoop dat ze morgen een eind opgeknapt is! (Geen idee hoe lang de 6e ziekte duurt?)

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Simonja, wat sneu voor L.auren! Beterschap kleine prinses.

Ik ben ook gewaarschuwd door m'n zusje, haar zoontje heeft momenteel ook de 6e kinderziekte en we hebben afgelopen dinsdag bij haar gegeten. Hoop dat het Vince bespaard blijft!

Lianne, thanks voor de uitleg over het helmpje. Ben erg benieuwd. Wanneer krijgt S.ven hem?

Geplaatst

Benbri en Moontje gingen jullie ook nog mee naar de date???

Wat is het de laatste dagen rustig hier.

Ik ben mn zwangerschaps kilo's kwijt JEAH !!!!!! nu nog graag een kilo of 16 :-)

Geplaatst

Medusa, wat knap van je! Je mag trots op jezelf zijn!

Simonja, hoe is het vannacht gegaan met L.auren?

Zou leuk zijn als Moontje en Benbri ook meegaan, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Ik was wat minder hier omdat ik een drukke werkweer heb, volgende week ook 4 dagen, pfff. Maar vanaf 1 augustus lekker 3 dagen werken, HEERLIJK!

Geplaatst

Wat goed Medusa, alle kilo's kwijt!! Nu proberen om eraf te krijgen wat je nog wilt!

Melis, kunnen 27 juli het helmpje ophalen, ben benieuwd. Zat tzt wel een foto maken!

Geplaatst

Wij moeten ook naar Zwolle. Hebben de blauwe legerprint uitgekozen, dat is toch wel de mooiste! Hier een foto van het gipsen, hij vond het niet heel leuk :-)

[ATTACH=CONFIG]4342[/ATTACH]

Geplaatst

Wat een lieverd!! Logisch dat hij er niks aan vindt, dat gedoe aan z'n hoofdje! Ben benieuwd hoe de helm eruit ziet! Wie weet tot de 27e ;-)

Geplaatst

Het is zeker stil....

Wie weet tot de 27e. Hoe laat moet je er dan zijn? S.ven is inderdaad een lieverd, en helemaal zonder gips op zijn hoofdje, haha.

Ik heb ook veel honger Melis, probeer me er niet altijd aan toe te geven want dan wordt ik wel dik. Weet niet of er een reden voor is....

Simonja, hoe is het met L.auren? Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van!

Vanmiddag even met manlief en kids wezen shoppen. Kan helaas niet echt leuke kleding vinden voor mezelf. Ik wil nog afvallen en vind het dan zonde om veel geld uit te geven aan broeken die ik over een paar maand (hopelijk) niet meer aan kan. Nog maar even weer geduld hebben.... Wel 2 mooie bh's gekocht. Eindelijk weer wat moois! Ga zo lekker patatjes eten (goed voor de lijn) :-)

Geplaatst

thx ladies.

Het gaat redelijk met Lauren. De nacht ging wel oke. Vooral horen kreunen maar niet echt huilen. De koorts was vandaag weg maar dat was ook het enige positieve.

Wat heeft mijn kleine meid vandaag liggen krijssen, niet normaal meer.

Ze had duidelijk ergens pijn maar ik wist echt niet waar. Sommige momenten was ze zo overstuur dat ze op mijn arm ook niet stil werd. Heb nog nooit zo lang met haar rondgelopen als vandaag.

Ook drinkt ze haar flessen niet leeg en spuugt ze weer vrij veel. De vlekjes zijn ook veel meer dus kortom.. Het gaat nog niet zo goed.

Wessel krijgt ook op sommige plaatsen rode vlekjes dus ben bang dat hij de volgende is.

Ga nu maar weer naar bed. Morgen waarschijnlijk weer een lange dag.

Welterusten

Geplaatst

Simonja, Hier hebben we vorige week ook de 6e ziekte gehad. eerst de een en een paar dagen later de ander. Zo zielig....en je kunt inderdaad niet veel anders doen dan troosten, dat virusje moeten ze zelf uit hun lichaam werken. Sterkte!!!

Lianne, wat een lekker koppie, maar heel sneu om te zien dat hij het NIET naar zijn zin had!! Ik denk altijd maar zo met dat soort momenten: de enige die zich dit straks nog herinnert ben ik, de kleintjes zijn het na een dagje alweer vergeten....

Melis, BBQ?......hier de hele dag en avond al regen!!!

Ga nu snle mijn bedje in, de kleintjes liggen er voor de verandering vroeg en rustig in, hopenlijk een goede nacht! Juul kwam vanmorgen pas om half 10 nadat hij er gister om 9 uur was ingegaan, onvoorstelbaar!

Geplaatst

Fijn dat de koorts weg is bij Lauren maar wat zielig vandaag dat ze moest huilen en je niet weet waarom.

Hopleijk gaat morgen beter.

Lekker gebbqed Melsi??

Ach wat eens chatje maar sneu met die gips op zn hoofd

Geplaatst

Hier een drama nacht gehad die eindigde op de huisartsenpost. De vlekjes zijn niet meer weg te drukken en de koorts blijft schommelen.

ook krijst ze van de pijn of wordt ze heel suf en reageert amper. Toch weer naar huis gestuurd maar moet haar streng controleren. Zodra er iets veranderd meteen terug. Ppff.. Ben er niet gerust op.

Geplaatst

Simonja sterkte! Al ga je 20 x terug gewoon doen he, moederinstinct klopt altijd!

Hier ligt Kaat al een tijd te jengelen in bed, zou de nectarine niet goed gevallen zijn? Ze hebben allebei bijna een hele nectarine op, Bram nog met een stuk wilde perzik erdoor en ze vonden het heerlijk! Zelfs Kaat zat met smaak te eten en te lachen. Weet niet of het de juiste vrucht is voor 5 maanden maar kan me herinneren dat het een van de eerste verse fruithapjes na banaan was van de oudste dus dacht probeer het gewoon...

Geplaatst

O arme Lauren, ik zou me ook niet gerust voelen nee, veel stekte Simonja.

Volgens mij is dat prima fruit, het gaat meer om de zure fruiten die nog niet mogen???

Geplaatst

Zo ben weer terug uit Brussel, lekker een weekendje weg geweest met manlief zonder de kinderen. In het begin heel onwennig, als ik een baby hoorde huilen was ik al aan het kijken wat er aan de hand was.... Maar heerlijk genoten. Kindjes lekker bij mijn ouders en gisteravond hebben we ze weer opgehaald. Vanochtend werd M pas om 8 uur wakker en f heb ik om 9.30 uur wakker gemaakt. F was bekaf gisteren en een uur later in bed dan normaal, nog overgegeven.... Maar vanochtend niets meer aan de hand.

Simonja: wat zielig is L. Als je het niet vertrouwd gewoon terug naar de EHBO of de huisartsenpost. Jij kent haar het best!

Meduus: hoe laat hebben jullie afgesproken woensdag? Dan kan ik even kijken of ik toch nog kom.

Zo nu eten maken manlief is nog weg met de mannen.

Doei

Geplaatst

Er zijn wel verschillende soorten spenen. Heb er niet veel verstand van want ik gebruik ze niet. Heb wel gezien op die ik heb dat er zoveel maanden op staat. Als ze hem nog fijn vindt zou ik er niet al te moeilijk om doen.

Lekker hoor een weekend weg, lijkt mij ook wel wat een keer :-)

Hoe is het met Lauren? Hopelijk een betere dag gehad vandaag...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden