Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lianne, lullig zeg van je baan bah..niet leuk! Ik ken het gevoel..woensdag mijn laatste werkdag gehad en nu..tja wie zal het zeggen.

Tot wanneer loopt je contract?

Hier ook een enorm verschil met de tweeling, de een gaat supersnel en de ander blijft achter. Maar ik was dinsdag bij het cb en toen bleek dus dat diegene die achter loopt juist normaal doet voor 9 maanden en de ander dingen doet voor 12 maanden haha..dus ik ben weer gerustgesteld! Ze waren ook mooi gegroeid.

Ben nu bezig oim de avondfles te laten vervallen want we moeten ze elke keer uit een diepe slaap trekken en dat vind ik zo zielig. Gisteren heeft sofia om 17:00 warm eten gehad en om 18:00 nog een fles die ze gretig leeg dronk (verbaasde me zeer) en toen naar bed...heb ze niet meer gehoord tot vanochtend 04:00, even speentje erin en om 06:00 naar beneden voor de fles. het kan dus wel.

Bij Giada doen we dat nog even niet want die is snipverkouden en eet momenteel te weinig.

Vandaag naar de startersdag van de KVK..misschien toch ondernemer worden..ben benieuwd.

liefs en een fijne dag allemaal!!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De avondfles kan er zeker wel af hoor! Wij geven ze al tijden geen late fles meer, tussen 19.00 en 19.30 een fles en dan naar bed tot de volgende morgen 07.00 uur. Zo, en nu al dingen ondernemen die pas bij 12mnd horen! Wat is dat zoal? Ben wel benieuwd :-)

Mijn contract wordt per 1 januari beëindigd. Moet het dus nog 2 maand uitzingen....

Vanmorgen ging L.ara ineens in de box staan! Ze keek zo mooi over het randje heen! En wij dachten dat het nog wel even zou duren bij haar omdat ze nog maar net op haar knietjes zit, niet dus...

Heb nu een deel van de kamer afgeschermd met meubels, wel provisorisch, maar dan kunnen ze me niet meer overal heen vliegen. Ze gaan ook aan het tv meubel hangen, en dan hangen ze nog niet altijd even stevig......en vind het zielig wanneer ze hard op de houten vloer vallen...

Ga ze nu ff in bed leggen, zijn ze wel weer aan toe

Geplaatst

He Lianne, wat een rotsituatie. En zo oneerlijk! En dan die onzekerheid de komende tijd.... Sterkte hoor!

Wat gaan de meeste kids al snel zeg! Al aan het optrekken en staan..... Pfff.... het moet niet te snel gaan hoor haha! Ze worden al zo snel groot.

Hier was Yente zo druk aan het tijgeren, dat ze in een onoplettend moment van mij (schaam schaam) zo de bank af is getijgerd.. Gevolg: dikke lip en een bloedneus. En nu de volgende ochtend een blauwe plek op haar neusje. Arm kind. Gelukkig lachte ze na 10 minuten alweer.

Geplaatst

Lianne, dat is helemaal oneerlijk dat ze met tijdelijk contract op nieuwe functies aannemen.

Pff dat zijn dan echt 2 laatste rot maanden.

L.ara ineens in de box staan, het kan hard gaan ineens.

Yente gevallen, is heel zielig maar overkomt de meeste wel hoor.

In onze vakantie was Rolf van de omkleedcommode gevallen in het zwembad zo op de stenen vloer, ik voede me echt zoooooo K daaronder, gelukkig had ik zn val kunnen breken bij zn hoofd.

Ja dat staan, hij trekt zich zonder moeite op aan van alles dat heeft hij echt onder de knie nu, maar hij valt wel 100 x per dag op zn hoofd.

Geplaatst

Lianne, jouw duo is goed bezig! ;)

Jammer dat het op je werk zo kl*te gaat. Dit is nou niet bepaald het soort werkgever waar je trots op kan zijn. Misschien dat je nog vrije dagen kunt opnemen om de komende maanden door te komen. Ik weet nog van mijn zus dat zij ook een keer wegmoest bij een bedrijf (ze had het daar overigens nooit naar haar zin gehad en was zelf al op zoek naar iets anders). Op haar laatste dag deed zij het volgende; zij vertelde mij dat degene die de eerst volgende keer haar computer zou gebruiken, een grote middelvinger op het scherm zou zien. Ik weet niet hoe ze dat computertechnisch gedaan had. Ik vond het wel hilarisch om te horen.

Eef, dat soort ongelukjes kunnen helaas altijd gebeuren.

J.asper is dit weekend thuis en tot nu toe is hij gelukkig niet chagerijnig van het heen en weer gesleep van thuis naar SEIN en weer terug.

Geplaatst

Goedemorgen Allemaal,

Ik heb vrijdag en zaterdag teruggelezen, de rest pak ik wel weer op.

Stiertje, geniet van je vrije tijd samen met de WW.

Het is ook wel lekker om even thuis te zijn.

Lianne, wat waardeloos, hopelijk vind je snel iets anders.

Succes met het zoeken naar een nieuwe baan en vergeet niet te genieten van je tijd die je thuis bent.

Ook als klinkt WW niet fijn, het is wel fijn om thuis te zijn.

Chrish, veel vandaag, fijn om allebei je kindjes thuis te hebben.

Je zult het wel druk hebben, opa's en oma's die gelijk langs willen komen, want die hebben jasper toch even niet gezien.

Caro, maillootje zijn inderdaad super handig, sommige zijn ook super stoer, met een leuke spijkerjurk/rok.

Anders blijf je soms sokken aantrekken, bij mij scheelt het ook van welk merk de sokken zijn.

Met ons gaat het super goed, Inge blijft staan als je haar neer zet, zie FB.

Daarbij heb ik een andere baan gevonden op 12 km van mijn huis, morgen contract tekenen.

Ik ga per 01 januari beginnen voor 28 uur in de week, dan ben ik 15 maanden thuis geweest, waarvan dan 2 maanden WW.

Vandaag gaan we koffie drinken bij mijn schoonouders en genieten van het zonnetje, want die hoeven we de komende dagen niet te verwachten.

Liefs Vlinder

Geplaatst

Vlinder dat klinkt inderdaad alsof het goed gaat, leuke foto op FB! En een niewe baan, gefeliciteerd! Ook mooi 28 uur en vlakbij huis wat wil je nog meer.

Ik vind het allemaal snelle kindjes hier hoor! Bram is nog steeds heel actief met rollen en hij komt overal wel maar van gaan kruipen of zitten is nog geen sprake. Ik vind dat deze fase lang duurt. Om over Kaat maar te zwijgen want die ligt nog steeds het liefst op haar rug. Wel kunnen ze allebei een kort tijdje los zitten als je ze neerzet.

Ach ja straks verlang ik nog terug naar de tijd dat ze nog niet zo mobiel waren...

Geplaatst

Zoooo, tijdje niet geweest, erg druk met m'n nieuwe baan en dat alles combineren met 3 kiddos en een man die regelmatig in het buitenland zit...wat een enorm snelle kindjes hebben jullie!!! Hier wordt ook vooral gerold en Eefje zit op knietjes en ellebogen te wiebelen, maar dat is het! Maakt mij niet uit, het zijn supertevreden blije guppies, ook al helemaal gewend op kdv. Brood eten doe ze ook nog niet echt, Juul spuugt iedere keer z'n fles van een paar uur eerder erdoor uit, zo zit hij te kokhalzen. Bij Eef gaan er drie muizestukkies in en dan gaan de kaken op slot hahahaha. Van wie zou ze dat koppige hebben..... :-) Ze komen ook allebei nog vrolijk 's nachts om een fles, Eef rond 3 uur en Juul rond half 5, zooooooo balen!

Wat een enorme ontslaggolf hier, vooral bij de 2-ling mama's. Ongelofelijk wat oneerlijk ook bij jou Lianne! Ik had enorm veel gekkuk dat ik meteen een nieuwe baan vond aansluitend aan mijn ontslag, ook precies binnen mijn branche en op 10 minuten fietsen.....maar dat was echt een gevalletje puur geluk. Bij het solliciteren had ik ook aangegeven dat ik een tweeling baby had, maar hier is het gelukkig geen probleem. Het is ook prima te combineren, wel druk maar zowle de kids als m'n baan geven me veel energie en ik merk dat ik het avondritueel van eten / bad / bed nu veel leuker vind dan toen ik nog thuis was, nu geniet ik echt van die uren.

Ik ga nu eerst van alles terug lezen, hop wat meer te kunnen komen nu!

Geplaatst

Vlinder, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Mira, knap dat je alles goed kunt combineren.

Hier verder niet veel te melden. Een goed weekend gehad met L.isanne en J.asper. J.asper is weer terug naar SEIN. Hij vond het niet eens vervelend. De verpleegkundigen daar zijn allemaal goed met kinderen. En J.asper is het zonnetje van de afdeling. Dat doet mij als moeder weer heel erg goed.

Geplaatst

Fijn Chris, je klinkt wat meer ontspannen... mag ook wel. Vooral heel fijn dat hij het zelf goed vond en niet onder veel protest, dat zou veel moeilijker zijn. Wanneer kunnen jullie de eerste resultaten verwachten? Krijgen jullie tussentijds ook wat te horen of echt pas als de observatie helemaal klaar is?

Geplaatst

Jeeh, net bij Bram zijn eerste tandje ontdekt, eindelijk!

Linksonder, zat er al een paar dagen aan te komen, tweede zal ook wel snel volgen en dan ben ik benieuwd of ie Kaat weer gaat inhalen zoals met de meeste dingen...

Geplaatst

He wat goed van bram!! Hier nog steeds niks!

Effe een vraag; volgens het cb moet ik nu 2 keer granen aanbieden dus pap en brood of brood maar Jarno eet s'ochtends slecht brood en nu krijgt hij bv en dan fruit en s' middags bv en brood! Pap maken van bv is erg lastig dus nu vraag ik me af of ik dit niet zo kan laten aangezien ze zeggen dat bv toch nog het belangrijkste is het 1e jaar! Of kan ik ook pap maken met gewone melk?

Verder heeft Jarno nu het optrekken ontdekt dus het is gedaan met de rust! Vind het wel eng hoor, blijven jullie er continue bij om eventueel een val te breken? Of laten jullie de kids zelf ervaren hoe ver ze kunnen gaan?

Geplaatst

Vlinder, gefeliciteerd met je baan, en lekker dichtbij hus

Chrish, je klinkt zeker positief en fijn dat hij makkelijk terug gaa, scheelt weer voor je moeder hart.

Bram zn 1e tandje :-) leuk en de volgende zal ook snelkomen.

Bikkel, je heb ook pap waar je alleen water bij hoeft te doen en dan heb je volwaardige voeding, ik weet van bambix bisquit pap.

En anders de kant en klare pap die je alleen hoeft op te warmen.

Ik geef Rolf s'ochtends een gewone fles, tussen de middag 1 boterham + fles , eind van de middag avond eten en s'avond om 19.00 papfles.

Je hoeft natuurlijk niet perse in de ochtend de granen te geven als het s avonds makkelijker is doe je dat.

En zou me zeker niet druk maken als hij niet 2x per dag granen krjgt maar 1 x.

2 x per dag is het ideale plaatje he en iedere baby is anders.

Jarno komt echt niets te kort, en zeker niet omdat je ook nog bv geef.

Geplaatst

Caro, a.s. vrijdag heb ik een afspraak met de kinderneuroloog.

Bikkel, er is ook pap te koop waar de opvolgmelk al in zit. Dan hoef je er alleen maar water bij te doen. Ik weet niet of dat een optie voor jou is?

Geplaatst

Jarno staat ook al, gaat hard ineens he

In het begin bleef ik er echt bij als Rolf aan de tafel ging staan of waar dan ook, als hij nie meer wilde of niet meer hielp liet hij gewoon los en viel natuurlijk.

Nu staat hij al steviger en trekt hij zich makkelijk op, maar kan ook weer zelf gaan zitten nu laat ik hem gewoon, daar leert hij mee.

Hij valt nog wel regelmatig maar dat zal zo blijven tot ze echt goed zelfstandig kunnen lopen.

Geplaatst

Hè meiden, ff snel. Fiene doet t top hier, we zitten helaas wel weer aan de navhtvoeding, grrrr! Ze wordt iedere nacht wakker, maakt niet uit hoe laat ze de laatste fles geeft gehad. Nu ligt ze ook bij ons op de kamer, dus we hebben 'last' van elkaar.

Eten gaat wel top, brood, fruit, groente, het vliegt naar binnen. Ze zit nu helemaal los rn probeert op haar knietjes te gaan kruipen.

Geplaatst

Jeetje Fiene heeft een groeispurt gemaakt! Wat raar zeg dat ze ineens om 4 uur een fles wil? Jammer dat je daardoor niet echt slaap kan inhalen. Maar toch een leuke vakantie zo te zien!

Hier snap ik niks van Bram: net de papfles gehad en hij sliep al zowat op mijn schoot, oogjes waren dicht, nu in bed al een kwartier huilen! Andere tandje dat door moet komen?

P zegt dat hij weet dat we nog boven zijn (de oudste leest papa voor) dus dat ie daarom blijft huilen maar volgens mij zijn ze nog niet zo bewust, denken jullie wel? Vanaf wanneer kun je ze verwennen door naar binnen te gaan als ze huilen en ze het dan daarna er om doen? Weet ik niet meer...

Geplaatst

Caro, mij hebben ze gezegd dat je ze vanaf een half jaar kunt gaan verwennen. Voor die tijd kun je ze niet verwennen.... Alles rustig inmiddels?

M heeft vrijdagnacht en afgelopen nacht enorm lopen spoken. Huilen in zijn slaap, wakker, niet meer willen slapen. Uiteindelijk is manlief met hem op zolder gaan liggen en daar met hem liggen slapen. Hij natuurlijk niet zo vast... M is heel erg verkouden dus dat is de oorzaak, maar dit zijn we niet zo gewend, de oudste heeft dit nooit gedaan....o ja meneer sliep vandaag ineens 3 uur achter elkaar op het Kdv en s middags nog een keer anderhalf uur. Normaal slaapt hij echt niet zo veel op een dag. Gek hè dat kinderen zo verschillend zijn. De oudste is echt een slaapkop. Nu maar hopen dat het vannacht goed gaat.....

mira wat goed dat je het werken zo goed gecombineerd krijgt met werken. Hulde!

fren: balen dat ze s nachts wakker wordt....misschien wennen aan de andere omgeving?

chris: fijn dat je J met een goed gevoel achter kunt laten.

ik duik weer eens mijn bed in.....echt moe

Geplaatst

Bikkel, wat een leuke foto's :-)

Zal ook weer eens proberen een fotootje te plaatsen

Morgen wee met Rolf naar CB, voor het laatst geweest toen hij 4 maanden was, ben erg benieuwd wat ze van hem vinden.

Fren, fijn dat Fiene het zo goed doet daar met eten, jammer van de nacht fles.

Moontje hoe gaat het, wanneer heb je weer echo??

Caro, ik weet echt niet meer wanneer je kan verwennen, ik denk dat het ook per baby en situatie afhangt.

Rolf kan nu ook al als hij aan de tafel staat bukken 1 hand houd hij de tafel vast en met de andere hand raapthij wat op van de grond.

Gaat echt snel, per dag verschil.

Geplaatst

Ja gelukkig is hij natuurlijk uiteindelijk gaan slapen, na ruim 20 minuten huilen. Ik moest me echt inhouden om niet te gaan... Maar ja als het een half jaar is, daar is ie met bijna 9 maanden natuurlijk al lang overheen. Nou ja, we hebben het weer gehad.

Even afkloppen maar het afgelopen half jaar is Bram precies 2 x 's nachts dusdanig wakker geweest dat ik er uit moest en 'iets met hem doen' en Kaat nooit dus wat dat betreft hebben we het niet slecht...

Ik snap het alleen soms echt niet: hij zat vol, schone luier en op schoot al de laatste slokken met de oogjes dicht... dan zou je verwachten je legt 'm in bed en hij valt in slaap maar nee, nog 20 minuten huilen? Raar volkje hoor, baby's...

Geplaatst

Jeeee, Caro een eerste tandje bij Bram, die andere zal nu ook gauw komen. Verwennen kan inderdaad vanaf 6 maanden ongeveer. ze gaan dan inzien dat bepaalde acties van hun een reactie oproept bij een ander. Maar misschien nu even aankijken doordat zijn tandje doorkomt.

Medusa, Rolf en maud gaan ongeveer gelkijk op qua ontwikkeling als ik het zo lees, alleen is rolf nog even wat jonger, wat een vlug kaapje is het. Maud staat nu ook dingen van de grond te pakken en rond de box te wandelen.

Bikkel, ik blijf wel altijd in de buurt en houd het in de gaten. maar probeer haar zoveel mogenlijk haar gang te laten gaan. Gevolg... een paar keer een blauwe wang en een blauwe plek op haar voorhoofd, doordat je er niet gelijk bij kan zijn. Het is niet leuk maar hoort er een beetje bij.

Bikkel, zou je geen liga door het fruit kunnen prakken. De rode pakken zijn ideaal om te verkruimelen en daar zitten ook granen in. Pap is met de BV geen optie omdat het niet bind. Anders zou je ook gewoon een liga kunnen geven tussendoor. Maar Ik zou me er ook niet te druk om maken. Jarno is actief en vrolijk, dus ik denk dat hij ook wel genoeg heeft.

Fren, lastig is dat als je weer met de kleine op een kamer slaapt. Hopenlijk gaat ze na de vakantie weer van die nachtvoeding af maar het is wat caro zegt, misschien ook even een groeispeurt. Lekker genieten van de vakantie en elkaar. Leuke foto's op facebook!!

Chris, fijn dat jasper het zonnetje is en dat het weekend fijn was. Heeft hij nog aanvallen gehad?

Moontje, hopenlijk vanacht een betere nacht. Bij ons hielp luuf en een in stukken gesneden ui onder haar bedje heel goed.

Hoe gaat het met de kwaaltjes??

Hier een lieve vriend die vandaag een papa dagje had, voor het eerst!!! We zijn altijd wel samen thuis en hij doet ook wel dingen met haar maar het grootste deel van de verzorging en bezigheidterapie (haha) komen voor mijn rekening. Vandaag even lekker naar een vriendin geweest en de kleine thuis gelaten. Nu merkte hij toch wel dat je het aardig druk hebt met zo'n spruit, zeker nu ze minder slaapt. Hij is nergens aan toe gekomen en ziet nu eindelijk ook wel in dat het best druk is, met alle andere dingen die ik er nog bij moet doen, hehe... ik ga denk ik maar vaker een dagje alleen weg.

Verder gaat ze als een razende, we zijn veel aan het zingen en dierengeluidjes aan het doen. Ze zit de hele dag hihihaha en dan moet ik voor haar zingen.

Geplaatst

Vandaag op CB geweest, hij 70 cm en 8,6 kilo in gewicht is hij weinig aangekomen in verhouding, de curve lijn is aan het zakken.

Zn babyvet is weg, opzich niet erg zei ze maar moet wel ff tussendoor komen wegen.

We denken dat het komt omdat hij zoooo atief is verbruikt gewoon alles.

Ze vonden hem ook erg vlot met zn staan enzo, het was ook niet zo erg dat hij nog geen klanken maakt maar alleen nog geluiden.

Maar met 9/10 maanden wordt wel verwacht dat hij klanken maakt.

Nou Ilona was ook vlot met dr motoriek maar pas praten toen ze 2,5 was, ik maak me er niet druk om.

Eten doet hij goed en wat hij hebben mag, hij mag alles hebben behalve de koolsoorten/xtra toegevoegd of hele zoute produkten/honing/rauwkost , broodbeleg alles ook alle kaassoorten ook de schimmelkazen , zoet beleg mag ook.

Toetje maakt niet uit wat als het maar halfvol of mager is.

Nu pas weer terug komen met 12 maanden.

Meezie, inderdaad dan gaan Rolf en Maud ongeveer gelijk op met hun ontwikkeling.

Leuk dat staan en lopen van ze, maar ik vind hem nu echt geen baby meer, heb jij dat ook met Maud?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden