Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha nee dat snap ik ook wel, ik bedoelde natuurlijk: dan kun je wellicht proberen om dat er van te maken? Nee, helaas laten ze zich niet dwingen dat weet ik maar al te goed. Maar ik vond 6 uur zo vroeg, dacht misschien een uur langer ophouden en kijken wat er gebeurt...

Maar als het voor jullie werkt, prima toch?

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wij gisteren weer de hele avond bezig met fiene... om half 9 naar bed na een dikke papfles, maar om half 10 al weer wakker. Laten huilen tot 10 uur, maar toen echt dikke paniek. 22.15 er weer in, en een half uur later weer paniek. Toen luier verschoont (die nog bijna drtoog was) terwijl mevrouw de slappe lach had, en daarna is ze direct gaan slapen... Soms snap ik baby;s echt niet!

Geplaatst

nog een vraag trouwens: wat dragen jullie kinders overdag? Ik vind het moeilijk... heb heel veel tshirts met lange mouwen, maar alleen dat met een romper vind ik zo fris... Kan alleen niet echt leuke (en betaalbare!) truitjes vinden...

Geplaatst

Bikkel, respect voor jou hoor! Nog iedere nacht eruit voor voeding. Ik zou het zeker niet meer kunnen, al zijn het maar 10 minuten!

Volgens mij hangt het in de lucht met onrustige nachten. Daar hebben wij ook last van nu, maar meer omdat ze verkouden zijn. S.ven is 2x wakker geweest, hij heeft zijn knuffel altijd in de mond en kan dan geen adem meer krijgen. Gaat dan huilen. Even troosten en proberen neusspray erin te krijgen en dan weer lekker slapen.

Gister L.ara met koorts van de opvang opgehaald, gisteravond en vanmorgen al geen koorts meer thuis. Wel nog snotterig.

S.ven krijgt er ineens 4 tanden bij! De bikkel heeft nergens last van (gelukkig).

Wij hebben ze nu sinds 2 weken in de autostoel, in de maxicosi gingen ze rechtop zitten. Ze vinden het wel leuk, kunnen heerlijk naar buiten kijken.

Caro, geweldig die zitzak! Ik zou hem zeker bestellen, en voordat ze hem los hebben zijn ze toch wel wat ouder verwacht ik!

Heb ze vanmorgen mandarijn gegeven, dit vonden ze wel lekker. Geven jullie deze ook al in kleine stukjes? HEb ze nu nog even grof gepureerd...

Geplaatst

Fren, ik heb ze een romper met lange mouwen en dan een trui of shirt. Dan hebben die van mij het niet echt koud. Ik vind het nog te warm om ze een vest erover aan te doen.

VInd het ook moeilijk om iets leuks te kopen dat ook betaalbaar is....

Geplaatst

die van ons hebben een romper met lange mouwen en een shirt met lange mouwen erover heen en dat is warm genoeg voor hun. Ik heb zoveel ontzettend leuek shirt bij de zeeman gehaald voor ECHT GEEN GELD!! een knalgroen shirt met een apllicatie van een gouden uil voor 1,99. Hele leuke gestreepte shirtjes in frisse kleuren voor 2,49..ze hebben daar echt leuk spul.

Geplaatst

Haha Stiertje Kaat heeft die ook! En voor Bram heb ik met een aap en een vos maar die laatste is maat 74 dus alweer te klein voor hem en die is nu voor Kaat. ]

Laatst nog 4 gehaald: met een tractor, robot, dinosaurus voor Bram en met kauwgomballenautomaat voor Kaat. Allemaal inderdaad 1,99!

En ze hebben bij Zeeman ook leuke dunne vestjes en soms jurkjes... Volgens mij zag ik die van jou ook in dat grijze jurkje met roze applicatie en lintjes toch stiertje? En andersom voor de andere dochter?

Ik doe ze een romper met korte mouwen en zo'n truitje aan, is binnen echt warm genoeg.

Geplaatst

haha..hier ook het kauwgomballenshirt, en inderdaad het grijze wollige jurkje die er ook in het roze is en die Kaat aan had op de foto hebben die van mij ook.

Truitjes heb ik eigenlijk helemaal niet vestjes wel die waren er vooral in het najaar veel maar nu zie ik ze ook niet meer hangen. Verder heeft mijn moeder ontzettend leuke vesten gebreid van allerlei kleuren strepen..normaal gesproken ben ik niet zo van het breiwerk maar deze zijn echt leuk. Alleen nog wel een beetje te warm voor nu.

Oja Fren C&A heeft ook superleuke kleding voor niet zoveel geld, ik bestel het altijd online.

Dit was mijn laatste aankoop...

c-a-baby-club-baby-jurk+shirt+maillot+sjaal-roze.jpg

Geplaatst

Zo Bikkel, wat een nachten, vind het ook echt knap dat je nog BV geeft.

Fiene ook alweer zo onrustig, Rolf gisteravond ook ff en vanmorgen met dikke snot wakker geworden.

Ik haal ook veel bij zeeman, zeker voor de kleintjes leuke kleding, voor Ilona vanmorgen ook weer 1 en ander ingeslagen.

Rolf heeft romper met lange mouwen aan en een t-shirt korte mouwen erover of romper korte mouwen en shirt lange mouwen erover

Geplaatst

Ons mannetje is echt niet lekker! Gloeien van de koorts 39.1! En komt lekker bij je zitten om te knuffelen terwijl hij normaal de woonkamer onveilig maakt!

Heb de assistente gebeld, zetpil en goed drinken....heeft net een flesje op met 100 ml melk, aan de borst wílde hij niet, als het toeschietreflex te lang duurt dan stopt ie ermee dus ik kolf nu maar effe! Arm ventje!

Hij ligt met een romper met lange mouwen in een dunne slaapzak en daarover een dekentje, is dat genoeg of nog teveel?

Geplaatst

Jeetje bikkel, klinkt heftig die nachten. Sterkte vanacht.

Maud heeft een romper met korte mouwen aan en een shirt met lange mouwen of andersom. Hier ook dat groene en oranje t shirt voor maud en een paars shirt met popcorn. Zolang je ze niet in de droger doet blijven de spullen van de zeeman heel netjes.

Geplaatst

ik mik alles in de droger haha..

Bikkel hoe is het nu met de kleine man? ben je redelijk de nacht doorgekomen?

Sofia had zaterdag avond 40,4..sjezus ben ik me kapot geschrokken zeg, maar er werd me verteld dat het geen probleem was als ze maar drinken en dat ging dus redelijk. Ze is nog niet helemaal hersteld en de rode vlekjes zijn ook nog niet weg..ik hoop toch niet dat haar zusje er gelijk achteraan gaat.

Geplaatst

ChÃ*nh Th?c Alpha Test vÃ*o 10h ngÃ*y 22/11/2012

.::. > MUThoiGian.ORG

banner_mutg.jpg

• C?m máy ch?: Ph?c Hung
  • Du?ng truy?n: 1Gbps
  • Data Center: Vi?t Nam

• Kinh Nghi?m: 150x
  • T? l? R?t D?: 30%

• Version: Season 6 Part 4+
  • Anti-Hack: MNSGuard t?i uu hóa 3D
  • GameServer: Fixed and Develope by TT

- ChÃ*o các b?n,

- Hi?n nay, MU Online dang d?n d?u v? s? lu?ng Server Private trong lÃ*ng Game Online, tuy nhiên s? lu?ng t? l? ngh?ch v?i ch?t lu?ng, da s? các MU Private hi?n nay d?u không d?m b?o v? ch?t lu?ng vÃ* d? tin c?y do Server có th? dóng c?a b?t c? lúc nÃ*o d?n d?n r?t nhi?u game th? dã m?t ni?m tin vÃ*o Server Private.

- Team V-R-B v?i nhi?u nam kinh nghi?m phát tri?n MU Online dang t?ng bu?c kh?ng d?nh v? th? vÃ* uy tÃ*n c?a mình trong lÃ*ng MU Private.

- Sau m?t th?i gian dÃ*i chu?n b?, Team V-R-B quy?t d?nh tái sinh MU Th?i Gian v?i m?t vùng d?t m?i mang tên Ph?c Hung. Nh?m khoi g?i l?i th?i k? hoÃ*ng kim c?a các chi?n binh l?c d?a MU. Noi mÃ* các b?t anh tÃ*i dã c?ng hi?n d? t?o nên m?t bu?c ngo?c l?n nh?m ghi nên nh?ng trang s? hÃ*o hùng - tr? thÃ*nh huy?n tho?i . Vùng d?t m?i nÃ*y h?a h?n nhi?u di?u thú v? cho các game th? có th? tr?i nghi?m vÃ* tranh tÃ*i. Nh?ng chi?n binh nÃ*o s? lÃ* ngu?i d?u tiên khai phá.

QC_muthoigian.jpg

** Ðôi nét v? Mu Online Mu Thoi Gian

VÃ*i S? Ki?n Di?n Ra Trong Tháng MU Open Tháng 11

Chu?n b? cho MUThoiGian.ORG : MU Open Tháng 11 2012

MU Online : Mu SEASON 6 Ep 4 : Mu SEASON 6 Ep 4 MU Ðua TOP Tháng 11 2012

MU Online: Mu SEASON 6 Ep 4 : Mu Open Tháng 11 2012 T?ng Item khi tham gia

MU Online : Mu SEASON 6 Ep 4 : Công ThÃ*nh Chi?n HÃ*ng Tháng

MU Online : MU Th?i Gian : New Event - New Item - MU M?i Nh?t 2012

MU Online : MU Th?i Gian : MU Online 2012 - MU Hay Nhat 2012 Thang 11

R?t Mong S? ?ng h? c?a các b?n t?i MU Online 2012 MU SEASON 6

BQT

muthoigian.org KÃ*nh Báo!!!

Geplaatst

En weer door... rare bericht hierboven negeren we maar, misschien kan Jheroen het weghalen?

Jeetje 40.4 is wel erg hoog! Hoe is het nu? Neem aan dat je een paracetamol hebt gegeven?

Ik ben daar huiverig voor sinds de oudste met 15 maanden een koortsstuip heeft gehad na een paracetamol zetpil... Haar heb ik nooit meer wat gegeven tegen de koorts tot ze ruim 5 was, want tot die leeftijd kunnen ze dan gevoelig blijven voor koortsstuipen zegt men...

Geplaatst

oeps ..een hacker..?

Caro ik had wel een paracetemol gegeven maar ben ook bang voor die koortsstuipen..en eigenlijk hoeven ze geen paracetemol tegen koorts is mij verteld . Het gaat nu al stukken beter thankss

Geplaatst

Haha, hier ook het paarse shirt met konijn en roze shirt met hert van de Zeeman. Ook het grijze wollige jurkje met paars/roze lintjes. Alleen het ene shirtje was na 1 keer wassen al gelijk erg gekrompen (terwijl het niet in de droger is geweest). Dat viel me dus wel erg tegen. Maar begrijp dat jullie daar dus geen last van hebben. Had al bedacht de shirtjes dan maar niet meer te kopen, want ja 1x dragen vind ik zelfs voor 1,99 nog zonde.

Maar als jullie er geen last van hebben, moet ik het misschien toch nog maar een keer proberen?

Hier is Yente 's nachts ook onrustiger hoor. Heb wel ergens gelezen dat de kindjes vanaf ongeveer 9 maanden hun ervaringen van overdag 's nachts gaan verwerken en dan dus wel eens in paniek wakker kunnen worden. Gelukkig is Yente na het geven van een speentje snel weer gekalmeerd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden