Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier nog iemand, die wel meeleest, maar weinig reageert.

Moontje, fijn dat alles goed met de kleine is, vervelend dat je nog zo misselijk bent.

Chrish, vervelend dat Japser nog een week moet blijven, hopelijk heeft het resultaat.

Lief dat je moeder je verwent met een knip/verf beurt, een nieuwe coupe.

Hier nog geen kindje wat papa en mama zegt maar wel tatatata.

Ik heb op FB wel een filmje gezet van haar kopieer gedrag, wij moesten er erg om lachen.

Zwaaien doet ze wel als je dag zegt, maar daar gaat dit filmje niet over.

Stiertje, I.nge kaal scheren, nooit van mijn levensdagen, we hebben de lange punten een beetje bij laten knippen.

Nu kan ze er weer weken tegen.

Hebben jullie nog plannen voor komend weekend, wij hebben morgen een verjaardag en zaterdag gaan we op de koffie bij vrienden.

Dus een gezellig druk weekend.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier twee babies die weigeren te slapen en ik snap (weer eens) niet waarom. Avondeten gehad om 6 uur, laatste papfles om 8 uur, verschoond, lekker slapen! Nee mama doen we niet we blijven lekker huilen, pruttelen, eikelen... Pfff...

Geplaatst

Hoi lieve meiden, hier een die eigenlijk niets heeft meegekregen, veel gebeurt bij mij en niet lekker in mijn vel, onzeker en zo...ach komt wel goed :) ik ga mijn best doen om weer mee te lezen en te schrijven, mis het wel een beetje hihi.. Kom er vanzelf wel weer in denk ik. Hoe is het met de meiden en de draken? Lees iets van opname? Jetje, heftig

Geplaatst

Benbri, wat gezellig dat je ook weer komt buurten! Gewoon lekker meelezen en af en toe zelf ook iets schrijven, kom je er vanzelf weer in hoor.

Hoe gaat het daar? En met Jenna?

Geplaatst

He benbri, kon je natuurlijk al volgen op FB... toch maar weer eens hier? Hoe voel je je?

Vlinder leuk maar ik heb al een abonnement op 1 van die bladen...

Ik heb uiteindelijk Bram er uit gehaald en nog 90 cc melk gegeven, daarna gingen ze allebei slapen, pfff...

Ik zit te denken om voor Kerst een babywalker te vragen aan mijn ouders, die willen iets leuks en nuttigs geven, denk aan die van V tech, heeft iemand van jullie al zo'n ding?

Geplaatst

Ja ik ken 'm maar hoewel ik ontzettend Nijntje fan ben vroeg ik me af of die niet te saai is? Van hout en geen lichtjes en geluidjes? Of ben ik al zo verpest? Bij de oudste was ik altijd voor houten speelgoed...

Maar als Fientje 'm voor Sint krijgt kan ik mooi aan je vragen wat ze er van vindt want hier is het pas voor Kerst...

Ik zie trouwens dat jij verwijst naar de afbeelding van Bol, ik weet niet of jullie het al ontdekt hebben maar die zijn belachelijk duur met babyspullen! Zo ook die Nijntje walker, het scheelt soms echt meer dan een tientje, raar...

Geplaatst

Hij staat niet meer op de site van de Bij... wel veel andere leuke Nijntje dingen afgeprijsd...

Even verder gegoogled en hij is nu bij Wehk.amp afgeprijsd voor 29,95... kun je nagaan bij Bol is ie 55 euro!

Liet 'm net zien aan P en die vindt 'm niet leuk. Laat ik die van V tech zien vindt ie die leuker... tot ik zeg dat die lichtjes en geluidjes heeft, zegt ie: doe toch maar die andere... Mannen wat moet je ermee...

Geplaatst

Die link was de eerste die ik vond :-) ik heb er uiteindelijk nog geen 25 euro voor betaald en hij werd gratis bezorgd.

Ik vond deze juist zo leuk, er zit genoeg te friemelen op, fiene heeft eigenlijk bijna geen speelgoed met lichtjes ofzo. Een paar rammelaars, maar dan is de afdeling geluid ook wel weer benoemd.

Geplaatst

Haaai :) het gaat goed naar omstandigheden :) wond doet wel pijn, maar zal nog wel een paar weken duren hoorde ik (gal operatie voor degene die het niet weten) komt wel goed. Heb geen last meer hihi. Ik heb eigenlijk helemaal niets voor jenna. Zo'n loop ding, maar heeft ze een week gebruikt geloof ik. Ze rent nu het hele huis door en gaat veel te snel...we lopen met haar een beetje achter de feiten aan hihi. Jullie zien wel met grote luiers. Ik gebruik nog 4 maar mag denk ik nu wel naar de plus. Gelukkig huilt ze nu minder tot niet..hoe gaat het met jullie en jullie draken?

Geplaatst

Met mij en mijn draken gaat het goed hoor. Hoewel Brammetje nu net als gisteren weer ligt te huilen in bed na een dikke vette papfles... nou ja, even aanhoren maar.

Gaat inderdaad snel met jouw jongste! Als ik die filmpjes op FB zie... Hier tijgert Bram sinds kort en Kaat begint eindelijk af en toe op haar buik te draaien maar liefst ligt ze nog op haar rug rustig met iets te spelen af en toe een kreet slakend. Van proberen te zitten is bij allebei nog geen sprake, hoewel als je ze neerzet ze wel los kunnen zitten een tijdje, dat kan Kaat weer beter.

Had ze vanmorgen voor het eerst in de badring gezet en Kaat vond het eerst een beetje eng maar daarna zat ze er heerlijk in, maar Bram die gleed steeds onderuit dus heb ik er een washandje tussen gestopt anders zaten zijn "piep" klem. Aaah... Dus hij gaat nog even in de badbeer.

Het wordt nu geloof ik iets rustiger oh nee, toch niet. De oudste vindt het altijd zielig dan moet ik hem er uit halen, zucht... Haal 'm er maar even uit dan mag ie meeluisteren bij het voorlezen.

Geplaatst

Nou we zijn weer een haf uur verder en hij ligt er weer in en weer brullen, zucht. Ik kan toch niet aan de gang blijven? En het ging een hele tijd zo goed met slapen maar gisteravond en nu, pfff... Ik wil wel naar beneden maar dan staat de oudste zo weer beneden om te zeggen dat ze echt niet kan slapen door Bram... Dus wacht liever tot ie stil is.

Geplaatst

Ik herken het wel caro... Wij hebben ook van die avonden gehad dat we alles gedaan hebben en fiene gewoon niet wilde slapen. Wat bij ons nog wel eens wilde helpen was gewoon uit bed halen, een kwartiertje laten spelen en bij de eerste tekenen van vermoeidheid, hup, weer naar bed. Succes!

bri, welkom terug!

ons spookje gaat heel hard momenteel, en dat gaat een beetje ten koste van het eten. Maar dat zal altijd wel een gedoe blijven. Zolang we 6+ potjes geven gaat het redelijk goed, maar de 8+ potjes met stukjes blieft mevrouw echt niet. Heel suf, want ze eet wel brood, crackers etc, en dat zijn grotere stukken dan in die potjes...

maar goed, ze tijgert als een dolle, het opvoeden is nu begonnen, want ze weet precies de hoeken te vinden waar ze niet mag komen. Ze begint het woordje NEE wel te snappen nu ;-) daarnaast vond ik haar vanmorgen ineens zittend in bed, trekt ze zich op aan tafel en wil ze niets liever dan staan. Het baby-achtige is er wel bijna af nu.

ander vraagje: hebben jullie kindjes ook zo'n droge huid? Bij fiene hangen de schilfers er bij, en op sommige plekken is de huid zelfs stuk. Op vakantie had ze nergens last van, en naast de zon is het enige andere dat we daar de flessen met flessenwater aanmaken. We zijn dus nu maar begonnen om dat hier ook te doen. Hoop dat het helpt, want anders wil ik met haar naar de kinderarts, ze zit helemaal onder: armpjes, beentjes, nekje, wangen, het zit zelfs in haar oortjes...

Geplaatst

Fren, klinkt niet lekker. M heeft ook een super droge huid, zeker nu het kouder wordt en de verwarming weer aan gaat. Ik smeer haar na het douche en badderen standaard in met babyolie van zwitsal of natusan. Voor haar gezichtje en de droge plekken gebruik ik sinds kort balneum baby creme omdat ik die niet weggesmeerd kreeg, ook niet met zwitsal voor een droog huidje. Na een week was haar gezichtje weer baby zacht. Je heb er ook badolie en nog meer producten van.

maar misschien werkt het water al wel goed.

Leuk he dat ontdeugende, hier begint ze nee ook al aardig te begrijpen, als ze luisterd dikke complimenten en mevrouw is helemaal happy. Als ze iet luisterd proberen we haar weg te halen en af te leiden, maar jeetje wat kruipt ze snel weer naar de stoute (haha) plekjes.

Bri welkom terug en betreschap!!

Caro, hier ook wat moeilijke avonden met een hoop gebrul en ontroostbaar. Gister ging goed en vandaag zat er een tand, aan de groei te zien is die al een dag of twee door dus ik denk dat dat de oorzaak is geweest. Vanavond weer een hoop drama en tranen. Tanden spul op de andere kant en na een tijdje was ze stil.

ach ja alle kenmerken waren er. Niet willen eten, verkouden, onrustig en jengelig, verhoging. En ik me maar afvragen waardoor het kwam dat ze zo een drame maakte voor het slapen.

Wij hebben de 3 in 1 zebra van V tech. Het is een loopwagen/duwwagen en step in 1. Je kunt Hem ombouwen naar hoe je hem wilt hebben. Nu gebruiken we hem nog ald loopwagen, hihi, maud is alleen te klein en kan nog niet met haar voetjes bij de grond, wel met haar tenen. Ze zit er graag op en vind alle knopjes en lichtjes geweldig!! Op een houten speelkubus is ze snel uitgekeken en gaat ze kattekwaad uithalen. Maar deze vind ze geweldig. Je hebt verschilende standen (liedjes, leren, etc) en je kunt het geluidsniveau aanpassen. Zacht is heel netjes en niet zo vervelend aanwezig. Al kenik de liedjes ondertussen wel al.

als duwwagen hebben we hem nog niet gebruikt. Dat vind ze nog helemaal niks, hij rolt nog even te snel voor haar weg.

hier een linkje http://www.intertoys.nl/speelgoed/vtech-vtech-3-in-1-zebra-step-569847.html

Hier koop ik ook niet veel baby spullen bij bol, maar de zebra was daar 36 euro en de balneum creme is daar 5 euro (verder lastig te krijgen) dus dat bestel ik wel daar.

Chris, hoe is je weekend geweest met jasper? Balen dat hij nog een week daar moet zijn, maar ja nu heeft hij een plekje en kunnen ze hopenlijk de medicijnen goed gaan instellen.

o ja we hebben maud niet kaal geschore hoor, brrr moet er niet aan denken. Alles is weer even op een lengte en in haar nek is het wat korter. Want daar zat zo'n dun matjes. Ze viond het wel gek die mevrouw die steeds maar aan haar haar zat en die glimmende schaar. De spiegel was wel leuk en er werden gelijk gekke bekken getrokken, hihi dondersteen. Ik moest haar wel een beetje zoet houden omdat da stil zitten toch wel moeilijk is voor haar.

Heerlijk ons weekend is begonnen, morgen of dinsdag gaan we naar de kinderboerderij, eens kijken hoe ze dat gaa vinden. Ze is gek op de koe, alle diertjes zeggen namelijk boe, soms het paardjes ook wel hihi en van cane (onze hond) weet ze dat hij. Wff wff zegt. Maar een hond zegt bij haar ook boe.

Geplaatst

Caro, hoop dat je Bram stil gekregen hebt gister! Ik ken dat eigenlijk niet echt dat ze nog heel lang huilen! Af en toe huilen ze even en dan nog even op de arm en afleiden en ze slapen weer. WIj hebben een loopauto van Nijntje, heb ik van mijn broer gekregen, zij gebruikten hem niet meer. Ze vinden het wel leuk in dat ding maar niet te lang. Vindt hem vooral makkelijk wanneer ik wat in huis wil doen en ze niet samen in de box kunnen spelen. Dan gaat er standaard 1 in. Aangezien ons huis niet heel groot is, wil ik niet teveel van dat soort speelgoed hebben, neemt zoveel ruimte in. Maar het zijn wel echte superdingen die je wilt.

Meezie, leuk naar de kinderboerderij! Wij zijn er ook een keer langs gereden en L.ara begon bij de geitjes al te huilen. Geen succes dus :-) Ze vindt kleine hondjes al een beetje eng, ben benieuwd hoe dat zal worden in de toekomst... Veel plezier in ieder geval!

Fren vervelend dat F zoveel last heeft van een droog huidje. Het kan inderdaad meespelen door de kou en droge lucht in huis van de verwarming. Misshcien dat je nog een bakje water op haar kamertje bij de verwarming kan zetten. Krijg je net iets minder droge lucht van. En wanneer zalfjes en poedertjes niet werken evn naar de HA.

Ik ga zo naar de dokter met S en L. Ze zijn al 1,5 week enorm verkouden en helemaal vol op het borstje. Heel veel hoesten, tot kokhalzen aan toe en vaak spuugt L.ara in de avond haar fles en warm eten er weer uit ( en over mij heen ).En ook een piepende benauwde ademhaling. Maar even laten luisteren en wil er eigenlijk wel iets voor hebben zodat ze beide weer opknappen!

Bri, welkom terug! Hoop dat alles verder goed gaat bij jullie! EN zo te lezen doet Jenna het super. En al lopen dus, dan is het zeker gedaan met de rust...

Geplaatst

we hebben al heel veel zafjes gebruikt, ben ook al eerder naar de HA geweest en heb toen een lichte cortisonencreme voor haar gekregen, maar ik vind dat nogal heftig. Nu toevalliog een nieuw cremetje speciaal voor exceem bij baby's, kijken of dat zoden aan de dijk zet.

Geplaatst

Meezie wat een leuk ding, toptip! Nooit eerder gezien en heel handig dat je 'm verschillend kan gebruiken! we hebben van de oudste nog zo'n ding waar ze op kunnen zitten dus dan hebben ze er allebei een. Ik denk dat dit 'm wordt, zelfs goedgekeurd door P. Bedankt!

Bram heeft hele rode en droge wangetjes, al 2 weken ofzo, denk door het tweede tandje dat maar niet wil doorkomen. Ik doe er zachte creme van Zwitsal op uit een van de kraampakketten maar het gaat niet echt weg. Vooral 's avonds als hij ook moe is heeft hij hele rode wangen.

Gisteravond toch maar weer een slokje van 90 cc gegeven, eerst heeft hij nog een tijd bij het bezoek op schoot gezeten, daarna ging hij slapen, bijna half 10... We hadden net geconcludeerd dat hij misschien een avondmens is en Kaat een ochtendmens want die slaapt makkelijker in en is altijd als eerste wakker...

Geplaatst

Zo wat een hoop geschreven, wij hebben wel een loopstoeltje voor Rolf en hij vindt het super om erin te zitten, ook met geluid en lichtjes enzo.

Een walker hebben we nog van Ilona.

Benbri, welkom terug :-) loop J.enna al los?? nou dan gaat ze zeker hard, ze gaat ook al richting 1 jaar en daarna gata het hard met onze beebs die 1 gaan worden.

Fren, zielig vor Fiene dat ze zo'n droge huid heeft, misschien een idee, ik heb een kruidencreme van zo'n natuur winkel kruidentuin of hoe heet zo iets, wel duur was 20 euro maar je doet er heel lang mee, ik heb regelmatig ook hele droge soort exceemachtige plekken waar de huid ook scheurt, niets helpt daar tegen en na de 1e x smeren zie je echt al verbetering, ik gebruik het ook op schaafplekjes bij Ilona en bij Rolf die bleef 1 waterpok vuurrood op zn wang en ging niet weg na 2 maanden zat die er nog, ging daarmee smeren en gelijk de volgende dag werd het al minder, ik vind het echt een wonder middel voor wondjes, kapotte huid , exceemachtige plekken of dergelijks en uit natuurprodukten gemaakt. zo dit was ff reclame voor een creme hahaha

Geplaatst

Meezie nog even een vraagje over de zebra: stoten ze niet tegen de rand als ze 'm als loopwagen gebruiken? Of heeft M dat nooit gedaan? Ik heb natuurlijk even alle plaatjes zitten bekijken en vindt 'm vooral als zitwagentje en step superleuk! Maar als loopwagen lijkt ie een beetje onhandig?

Geplaatst
meduus, zou je willen kijken hoe die creme heet?

Kruiden met passiflora en avocado olie verzorgende huidtherapie

Merk naturally herbafarm www.ginseng.nu dat staat erop

Geplaatst

Hier een manneke wat sinds gisteren doet overgeven, voor het eerst dat hij dat deed, zo zielig! We hebben hem voor de nacht bij ons op de kamer gezet met het campingbedje zodat ik meteen kon reageren als hij deed spugen. Dan vind ik de rugligging dus wel eng hoor!

Vanmorgen een flinke diarree luier, gele stinkende smurrie blehh, verder wel wat fruit op en slappe thee en borstvoeding.

Zelf voel ik mij ook niet zo lekker dus vandaag dekbedje en bankdag!!

Hij is verder wel heel vrolijk en je merkt niks aan hem!

Ik heb voor jarno zijn exceem wel een hormoonzalfje, eloconcreme, iets anders helpt gewoonweg niet!

Voor in bad gebruik ik de olie van La Roche-Posay, verkrijgbaar bij de apotheek! Tevens gebruik ik daar ook de bodycreme van, lipikar lait! Prijzig maar ik ben er heel tevreden over!

We hebben trouwens een actie in onze webshop http://www.hetspeelgoedwinkeltje.nl

10 % korting met de code 6410!

Geplaatst

Caro ik heb dat nog nooit geprobeerd omdat hij heel snel vooruit rolt en maud alleen nog maar aan het handje wil lopen. Die stand zal ik ook niet vaak gebruiken hoor. 1 keer naar voren leunen en ze ligt op haar giegeltje.

als ik ook zo kijk als hij in de loopstand zit dan zullen ze wel de schenen tegen de achterkant stoten of moeten ze heel erg naar voren hangen.

Kinderboerderij wordt morgen, malief is druk bezig en het is wel zo leuk om even met zijn drieen te gaan. Maud is helemaal niet bang van dieren, maar wij hebben ook een kleine kinderboerderij. Hihi, 1 hond 3 katten en 2 konijnen en mijn schoonvader die naast ons woont heeft voor ons huis nog heel veel eenden, ganzen, fazanten en kraanvogels. We wonen ook heel landelijk en alle buren hebben bijna honden en een aantal paarden. Vorige week was ik op de fiets even bij de buren naar de paardjes aan het kijken, kwam het grootste paard even bij de fiets neuzen en die ging even uitgebreid het windscherm van de fiets af staan likken. Maud zat er met grote ogen naar te kijken, je kon zo in zijn mond kijken terwijl hij aan het likken was.

Haha ik lees het zo terug en hoef volgens mij niet eens naar de kinderboerderij.

Bikkel, ik zag het al op facebook, jeetje dat is echt niet lekker spugen bij van die kleintjes is echt zielig.

hopp voor jou dat jij ook niet ziek wordt.

Li

anne, hopenlijk kan de huisarts een middeltje geven tegen de hoest.

Nou ik wordt geroepen door een heerlijke poepbroek, die moest ik maar even gaan doen, voordat ze helemaal onder zit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden