Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook redelijk, alleen de avond in de weer geweest. Het begint zoals gewoonlijk om 20.30 uur ongeveer. L even eruit gehaald en na 5 minuten toch weer terug gelegd. Toen om 20.45 weer huilen, ze was half in de slaap dus ze sliep vrij snel bij mij op de arm. Toen was het stil tot 22.30, S ook helemaal overstuur en hij stopt gewoon niet met huilen totdat je hem pakt. Na 10 minuten toch maar gepakt en konden vrij snel weer in bed.

L is verkouden en had gistravond koorts. Haar neus zat elke keer dicht, maar volgens mij was het voor 12 uur helemaal stil!

Bikkel, succes vandaag! Zou toch even de dokter bellen en eventueel echt hulp of advies vragen!

Caro, lekker hoor een avondje rust!! Haha, zeker een verademing (vooral voor de mannen )

Wel fijn te horen dat het uiteindelijk over gaat deze huilbuien. Moet wel zeggend dat het bij ons wel minder heftig wordt dan dat het geweest is. Maar ja, hoe lang duurt het nu nog.........

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zo opa en oma gaan nu wandelen en dan naar hun huis dus ik duik me bed weer in om vanmiddag toch enigzins zonder een wallengezicht bij mijn sollicitatiegesprek te zitten!!

Caro je vroeg wat voor werk ik deed, ik heb heel wat jaren ervaring als inkoper bij scheepvaart/bouw gerelateerde bedrijven en daar heb ik volgende week maandag weer een gesprek bij zo'n soort bedrijf maar vanmiddag heel iets anders. Een sales functie bij een media adviesbureau..vind het alleen al leuk dat ze me op gesprek vragen!! maar weet niet of het wat voor mij is.

Geplaatst

Slaap lekker Stiertje en veel succes vanmiddag bij je gesprek! Toch altijd even fijn om in ieder geval op gesprek te mogen zodat je een beetje weet wat je kan verwachten!

Hier nog even terug denkend aan één jaar geleden: Vandaag opgenomen in het ziekenhuis om ingeleid te worden!! En morgen zijn ze al weer 1 jaar..........

Hoe zwaar het soms ook is, ik zou ze echt niet meer willen missen!!

Geplaatst

Ik durf het bijna niet op te schrijven als ik jullie nachtverhalen lees, maar hier geen huiltje gehoord, alleen wat gebrabbel en geslapen tot 8 uur! Doe mij elke avond en nacht zo! Kan vanavond weer heel anders zijn. Maar een keer rust is zo lekker!

Stiertje heel veel succes! Is inderdaad al mooi dat je 2 gesprekken hebt toch?

Jeetje Lianne, morgen 1 jaar! Tuurlijk wil je ze nooit meer missen maar dat betekent niet dat het niet af en toe heel zwaar is, laten we eerlijk zijn en zeker met 2 en helemaal met constant gebroken nachten!

Ziet er een beetje somber uit nog buiten, hoop eigenlijk wel op weer zo'n lekker zonnetje straks!

Ben vergeten of ik het al eerder heb gevraagd maar kijken jullie kindjes al tv en hoe lang per dag?

Geplaatst

Bikkel sterkte vandaag!! Lijkt me ook moeilijk zo met de kids werken, dat vreet ook energie.

Caro, hier heel af en toe wel eens een filmpje op de ipad. Als we s avonds niet werken staat wel vaak de tv aan, op het nieuws of zoeits. Maud kijkt er niet echt naar om, is te druk met spelen en grenzen verleggen.

Lianne, bijna hoera!! Vandaag mag je gelukkig zonder weeen doorbrengen.

Geplaatst

caro, fiene kijkt niet gericht, inderdaad alleen af en toe een woezel en pip filmpje op de ipad, maar verder niet. De tv staat wel 's avonds aan, maar dan is ze - als ze nog wakker is - gewoon aan het spelen. De w&p filmpjes houden ook echt max een paar minuten haar aandacht vast. Ik zet ze nog wel eens aan als ze even rustig moet zijn en ik mn handen vrij moet hebben. Dan hup, fiene in de kninderstoel en de ipad buiten bereik aan :-)

Geplaatst

Hier kijken ze na de fles een tijdje Babytv in de wipstoel en als ze gaan spelen staat ie soms nog aan. Kaat kijkt langer maar Bram wil na een tijdje weer verder de wereld ontdekken. Merk wel dat ze liedjes leuk vinden want als er gezongen wordt dan kijken ze weer even.

Geplaatst

Goed zo Bikkel!!

Zo, dat is stom... ben de afspraak bij het cb vergeten! Kreeg net een brief of we op 6 februari willen komen voor de inentingen. Ik denk nog: dat is raar, 2 afspraken zo snel op elkaar, wanneer moeten we ook alweer in januari? Uhm... 15 januari...ok... SHIT!! Dat was eergisteren, oeps!!

Geplaatst

Stiertje, succes bij het gesprek!

Lianne, de tijd vliegt! Morgen al weer 1 jaar! Alvast een leuke dag gewenst.

Bikkel, ik hoop dat je even tot rust kunt komen.

Hier wordt al wel tv gekeken, vooral L.isanne vindt het erg leuk. De teletubbies vallen goed in de smaak.

Geplaatst

Goed zo Bikkel!! Kun jij even 2 nachten heerlijk bijtanken! Je zult je dan heel anders voelen

Hier kijken ze ook niet veel tv. WIj hebben geen baby tv, en vindt niet alles geschikt voor de kleintjes. Ze kijken af en toe even wanneer hij aanstaat, maar gaan dan rustig verder met ontdekken. Af en toe zet ik Bumba aan op de laptop als ik inderdaad even snel iets wil doen en hun in de kinderstoel zitten..

Caro dat is dom!! Haha maar kan gebeuren. Heb je nog even uitstel van de vervelende prikjes :-)

Hier net de mevrouw van CB weg die komt om het "slaapprobleem" op te lossen of advies te geven. Moeten volgende week 3 filmpjes gaan maken, spelen in de box, op de grond en een eetmoment. DIe gaat zij dan terug kijken en later met ons bespreken. Verder moeten we gaan proberen om S en L wat vaker afzonderlijk van elkaar te laten spelen. S kan veel aandacht opeisen en alles van L afpakken waarop L kattig wordt en gaat huilen. Mama springt er dan vaak tussen en dat is niet altijd goed. Ook gaan aanwennen wanneer L in de avond komt we haar 1x troosten en weer wegleggen. Komt ze dan even later weer dan apart leggen in het campingbedje. Heel hard, maar ze moet ervan af dat wanneer ze huilt of krijst er niet altijd iemand bij haar komt. Dit moeten we in ieder geval 2 weken gaan volhouden en hopelijk is er daarna verbetering te zien. Ik ben benieuwd!!

Geplaatst

Poeh zal niet meevallen! maar als het helpt...

Lastig om er niet tussen te springen ik probeer het niet te doen want hier gebeurt hetzelfde alleen gaat Kaat niet huilen maar meestal draait ze weg, met of zonder het bewuste speeltje. Als het toch mis dreigt te gaan roep ik: wel lief spelen he! en dan kijken ze me allebei zo aan van: maar we zijn toch lief? Maar bijna altijd gaan ze dan allebei een andere kant op.

Geplaatst

Hier spelen ze niet samen,ieder hun eigen box met eigen speeltjes en eigen ritme..ze zijn ook veels te verschillend en S is al veel verder met haar motoriek dan G dus ben ik bang dat als ik ze bij elkaar zet dat S over G heen walst en dat G helemaal niks meer doet!!

Babytv is een groot feest..vooral Billy en Bambam dan gaan ze hardop lachen en in hun handjes klappen haha..als ik eten geef en moet ze afleiden om er wat in te krijgen dan gaat Het zandkasteel aan zee erop via youtube op de laptop..als S dat liedje alleen al hoort gaat ze al lachen.

Gesprek ging goed was een leuk en interessant gesprek, nu op naar maandag denk zelf dat dat meer mijn ding is..we shall see.

Lianne, goed avies van de cb dame toch? zo zie je ze zijn toch ergens goed voor haha. Nee maar ik hoop dat het z'n vruchten zal afwerpen!

Heb je de kamer al versierd?! wat gaat het toch snel he..alweer een jaar voorbij.

Bikkel...wat ben je toch een bikkel!! goed hoor van je dat J. eventjes naar een ander gaat, is echt nodig en daar doe je niemand te kort mee. Nou dan hebben opa en oma maar een gebroken nacht..zij zijn met z'n tweeen en het is maar 1 nacht ..jij hebt er al 355 opzitten!! lekker bijtanken!

Haha caro..oeps vergeten!!! Najah overkomt de beste!

Geplaatst

Heel goed hoor Bikkel even de zorg voor een nachtje uit handen geven, kun je even bijtanken!

Matthias heeft gister behoorlijk veel last van de prikjes gehad, veel huilen en voordat ie naar bed ging iets verhoging, en in de avond erg onrustig slapen dus ging ik even kijken en had ie nog een poepluier ook en dat heeft ie nooit s'avonds, mee naar beneden en hij begon halverwege de trap erg te huilen, onder het verschonen ook en had 39,5 graden.

Dus ook maar even een zetpil gegeven, het half uur daarna nog erg veel en hard huilen, bij papa gezeten en wat drinken wat er uiteindelijk wel in ging.

Uiteindelijk weer rustig in bedje gekregen en hele nacht lekker doorgeslapen en vandaag weer zo vrolijk als anders.

1 van de beentjes waar in geprikt is is de prikplek erg dik en een harde plek, gaat met een paar dagen wel weer over.

Zo sneu die prikjes, Lucas had er nooit zoveel last van.

met 14 maanden pas weer en dan in de arm!

Geplaatst

Hier vanmiddag Bram ineens keihard huilen in bed na een uurtje middagslaap. Normaal slapen ze langer dus ik was al verbaasd en nog gekker ik kreeg 'm nauwelijks stil. Wat bleek: een poepluier en knalrode billen! En wangen trouwens, arm jochie, deed erge pijn. En ook Kaat heeft er last van al is het iets minder.

Zie alleen geen nieuwe tandjes nog, Kaat heeft er trouwens al 4 boven en 4 onder nu, Bram nog steeds 2 boven en 2 onder...

Maar ze liggen er sinds half 8 in en stil, ongelofelijk, weer zo'n rustige avond, net als gisteren! Bijna niet te geloven...

Geplaatst

Hier ook, 20-730, was bijna vergeten hoe heerlijk dat is. Heb haar ook niet een keer horen huilen.

Fiene had ook de vellen erbij hangen Caro, zo begon t en twee dagen later ging ze spugen... Hoop dat jouw koppel dat niet heeft. F heeft er echt littekens op haar billen aan over gehouden. Ook trouwens 4 boven eb 2 onder.

Geplaatst

Oh die is leuk Stiertje!

Lianne van harte met de eerste verjaardag van je bijzondere duo!! Hoop dat ze de kubus leuk vinden! en de rest natuurlijk...

Hier na de rustige avond ook weer een stille nacht, tot 8 uur, niet te geloven, je zou er bijna aan gaan wennen... maar laat ik dat maar niet doen.

Hoe zijn jullie nachten verlopen?

Geplaatst

Dank jullie wel!! Vanmiddag gaan we pas feest vieren, dan is mijn man ook thuis en komen de opa en oma's, en ooms en tantes en neefjes en nichtjes enz.

Hier even een foto van de taarten die we voor ze hebben, het is bijna zonde om ze op te eten!![ATTACH=CONFIG]5000[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5001[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden