Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ah fijn lianne dat lara je even heeft laten bijtanken!! Ga zo door lara!!!!

Wat betreft het autorijden en kz, doordat het gezien wordt als buikoperatie ben je 6 wkn niet verzekerd bij eventuele ongelukken en schade vandaar dat je 6 wkn niet mag rijden! Sowieso met de wond is überhaupt zitten in een auto al niet fijn, en dan heb ik het nog niet eens over de gordel!!!

Hier alles rustig! Jarno is wisselend met eten dus iedere dag verrassing!

Ik heb nu lekker 2 wkn vrij en volgend weekend gaan we met vrienden naar centerparcs!! Mmmm heerlijk!

Geplaatst

j.arno : 76 cm - 8775 gr (14 mnd)

m.aud : 72,5 cm - 8830 gr (12 mnd)

r.olf : 73 cm - 9500 gr (9,5 mnd )

l.isanne : 74 cm - 10120 gr (9 mnd)

j.asper : 77 cm - 9000 gr ( 9 mnd)

I.nge : 80 cm - 10410 gr (11.5 mnd)

Yente : 77 cm - 9850 gr (14 mnd)

fiene: 80cm - 9550 gr (14,5mnd)

Giada: 74cm- 9745 (12 mnd)

Sofia: 80cm- 10320 (12 mnd)

B.ram : 80,4 cm - 11125 gr (14 mnd)

K.aat : 75,9 cm - 9280 gr (14 mnd)

Matthias: 76 cm - 9935 gr (14,5 mnd)

S.ven: 76 cm - 10500 gr ( 14,5 mnd )

L.ara: 76 cm - 10300 gr ( 14,5 mnd )

Lauren: 76 cm - 9875 gr (11 mnd)

Hier ook weer even lijstje aangepast!

Melis wat spannend zeg!!

Ik duim voor jullie!

Hier gaat alles wel goed, Matthias heeft vorige week woensdag de BMR gehad en sinds dinsdag/woensdag erg aan het hoesten en verkouden, gister maar even naar de huisarts geweest en longen waren schoon maar wel een rode keel dus moest ie maar ijsjes eten, nou ja koud drinken werkt ook en op ijsjes is ie nog niet gek!

Hij heeft ook een fase met eten, fruit en brood gooit ie direct weg en met warm eten is afleiding het sleutelwoord.

Bij de kinderopvang eet ie anderhalf boterham en 2 mandarijnen en thuis 2 stukjes brood en 2 stukjes mandarijn, meer krijg ik er niet in, gooit alles ernaast.

Een croissantje in het weekend gaat er wel in maar ja dat doen we niet elke dag he:) en kaas en worst vind ie ook erg lekker!

Slapen doet ie perfect, van half 7, 7 uur tot half 8 8 uur in de ochtend, word s'nachts ook nooit wakker, ga altijd bij hem kijken, leg hem weer goed neer en dekentje weer lekker over hem heen en hij slaapt gewoon verder, ideaal!!

Hij stapt nog langs de tafel en dergelijke, echte losse stapjes doet ie nog niet, hij is gek op zijn toet toet autootjes:)

Ik ben ook behoorlijk verkouden ( alweer).

Hier is de vakantie voor Lucas begonnen, 1 weekje vrij en ergens in mei ook weer een weekje.

Ik moet gewoon werken maar werk niet veel en ook wel even lekker!

Nou meiden wij gaan eten en dan Matthias weer lekker naar bedje.

Geplaatst

Lianne, fijn dat je een goede nacht hebt gemaakt. Lijkt me topzwaar. Hoewel, hier komt het ook wel voor, gebroken nachten.

Bij J.asper is nu de keppra afgebouwd. Binnenkort heb ik een telefonisch consult met de neuroloog. Ik hoor dan de verdere instructies wel voor de andere medicatie.

Ik ga komende week met L.isanne en J.asper naar Ballorig in Hattem. In Zwolle is nu ook zoiets geopend, de Djambo Kids Play. Die is wel wat duurder in de entree, maar ook daar wil ik met de kinderen naar toe gaan.

Bikkel, lekker twee weken vrij. Fijn vooruitzicht.

Geplaatst

j.arno : 76 cm - 8775 gr (14 mnd)

m.aud : 72,5 cm - 8830 gr (12 mnd)

r.olf : 73 cm - 9500 gr (9,5 mnd )

l.isanne : 74 cm - 10120 gr (9 mnd)

j.asper : 77 cm - 9000 gr ( 9 mnd)

I.nge : 80 cm - 10410 gr (11.5 mnd)

Yente : 77 cm - 9850 gr (14 mnd)

fiene: 80cm - 9550 gr (14,5mnd)

Giada: 74cm- 9745 (12 mnd)

Sofia: 80cm- 10320 (12 mnd)

B.ram : 80,4 cm - 11125 gr (14 mnd)

K.aat : 75,9 cm - 9280 gr (14 mnd)

Matthias: 76 cm - 9935 gr (14,5 mnd)

S.ven: 76 cm - 10500 gr ( 14,5 mnd )

L.ara: 76 cm - 10300 gr ( 14,5 mnd )

Lauren: 80 cm - 10496 gr (14 mnd)

Geplaatst

Nou Matthias is nu knap ziek.

Hij begon met erg hoesten vorige week dat ging het weekend weer beter, ik werd zaterdag goed ziek, erge oorpijn, snotverkouden en hoofdpijn ( voorhoofdholtes en bijholtes) en Lucas idem!

Matthias begon maandag einde van de dag ook weer, erg verkouden en gisteren erg veel huilen na de vrijmarkt, even bij opa en oma langs en daar geslapen en daarna weer veel huilen, om niks soms.

daar wat gegeten en hup naar huis, en na een warme fles melk in bed gestopt en tegen uur of 11 wakker, erg veel huilen en grijpen naar oortjes en mondje, en oogjes vol met etter.

na even knuffelen en wat drinken en een zetpil weer in bed en om 02.00 uur weer wakker, niet stil te krijgen, maar even bij ons in bed gelegd en daar viel ie lekker in slaap, weer in eigen bedje gelegd en hele nacht doorgeslapen en vanmorgen weer idem, huilen, jengelen en veel slapen.

Hij heeft ook koorts en oogjes maak ik regelmatig schoon met afgekoeld gekookt water en een gaasje dat word al iets beter.

Ben vandaag ook niet aan het werk geweest, moest maandag eigenlijk maar toen was ik zelf nog niet fit genoeg en nog oorpijn dat gaat sinds vandaag weer beter.

Leuke vakantie zo hoor, niks aan nou ja Lucas is zelf ook niet helemaal fit en eind mei heeft ie weer een weekje vrij dus dat halen we dan wel in!

Op de vrijmarkt wat v-tech spulletjes gekocht, 4 leuke speeltjes met muziek en lichtjes voor nog niet eens 5 euro.

We zijn druk bezig in de tuin, borders maken en kweekbakken neergezet, morgen met Lucas even zaadjes erin doen en later maar even planten halen voor in de borders. eerst Matthias maar even weer beter zijn.

dan gras zaaien in het eerste gedeelte dan 2de deel opknappen en gras inzaaien ( we wonen op een dijk dus alles liep schuin af in de tuin en dat hebben we gelijk gemaakt) we hebben een hoog gedeelte en dan een halve meter lager nog een heel stuk wat we ook recht hebben gemaakt, daar komt zwembad en trampoline ( we maken een cirkel en daarop staat of het zwembad of de trampoline voor Lucas, alleen in de hete maanden uiteraard het zwembad en nee Matthias kan daar niet in :) beiden word een beetje vol) en op het bovenste gedeelte straks een schommel en glijbaan met speelhuisje en zandbak.

Dan moet de vijver weer afgeschermd worden want die hebben we vorig jaar veranderd en de hekken moeten er weer voor en daar komt grind omheen.

Alles op zijn tijd maar wil dat wel snel klaar hebben en afgeschermd voordat Matthias loopt en in de tuin kan spelen.

Nou meiden ik ga op bed, hopen dat de kids lekker doorslapen!

Geplaatst

Balen dat ze ziek zijn! Beterschap! Wat een tuinplannen heb je, is wel effe werk maar dan hebben ze een paradijsje volgens mij!

Hier de oudste vanavond ineens overgeven terwijl ze onder de douche stond! Heel raar... ze heeft al dagenlang keelpijn als het nou morgen nog is ga ik de huisarts bellen.

En Bram weer brullen, jammer...

Bij mijn ouders geslapen en heel goed gegaan: vannacht keurig doorgeslapen en vanmiddag weer drie uur, helaas vanavond in zijn eigen bedje dus moeilijk, nou ja.

Ik ga slapen, welterusten!

Geplaatst

Wat een rust hier! Iedereen lekker aan het genieten van het heerlijke weer en vakantie!

Hier ook alles prima, heb sinds deze week een 2e box staan. S.ven zit veel aan L.ara te trekken en ook aan haar haartjes (kale plekken zichtbaar). Hopen hiermee dat hij het wat gaat afleren want weet echt niet wat hier aan te doen, tips zijn welkom :-)

Slapen gaat weer redelijk, nog wel nachtelijk wakker, maar ze slaapt wel weer in gelukkig. Maandag naar de osteopaat, kijken of hij nog wat kan vinden. Vanmiddag hebben we heerlijk genoten van het mooie weer buiten. L.ara vindt gras een beetje eng om aan te raken met haar handjes waardoor ze noodgedwongen voorzichtige stapjes ging zetten. Dus morgen weer buiten spelen!!

Caro, ben je vandaag bij de finale van de koekenbakkers? En hoe gaat het met haar keel?

Geplaatst

Haha de Boekenbakkers! Ja, zie foto Facebook! Was leuk, ging goed, ze heeft er een goed gevoel over maar moet anderhalve week wachten op de uitslag of ze weer door is naar de laatste 40...

Bram trekt soms ook aan Kaats haartjes of ze slaan of prikken elkaar en ik ben ze heel simpel aan het leren om te aaien, daarbij natuurlijk AAI AAI zeggend... Ik moet zeggen dat het redelijk goed werkt, ze zeggen het al uit zichzelf soms!

Haha grappig, Kaat vindt het gras ook nog steeds een beetje eng... leg het speelkleed buiten en daar blijft ze dan op.

Oh ja: Kaat kruipt sinds gister op handjes en knietjes! Consternatiebureau kan tevreden zijn, nu alleen nog langs de tafel lopen en dan is ze op (hun) schema...

Geplaatst

Eindelijk kruipen dus!! Wat goed van Kaat! Je hoort ook wel dat ze kruipen overslaan en in 1 keer gaan lopen.

Hier heb ik ook wel aai geleerd, maar dat is S.ven blijkbaar vergeten dat dat ook bij L.ara moet. Hij weet het wel, maar ja.... Vaak doet hij het wanneer hij zijn zin niet krijgt ofzo, dan is hij boos en dan zijn de haartjes in de buurt..... Ze zeggen hier ook aai wanneer ze een hondje of kat zien :-)

Spannende weken dus nog even voor je oudste dochter!

Hoe gaat het met de anderen? Bikkel lekker aan het genieten in Center Parcs!! Fijn!!

Geplaatst

Vroeg het al in D&D: hoop dat ze nog lekker slaapt?

Lianne vanmiddag moest ik wel lachen want ze zaten allebei op schoot en Kaat zegt AAI en geeft Bram een lel! Haha dus ze snapt het nog niet helemaal. We zien met alles dat Bram net wat sneller is, ook met woordjes etc. Hij kan nu zijn haartjes, zijn neus en zijn buikje aanwijzen en als je Kaat iets vraagt pakt ze met een stralende lach haar haartjes, ook als je naar haar neus of mond vraagt, zo schattig. Ach, ze zal het allemaal wel leren hihi...

Vraagje: welke maat hebben jullie kindjes en wat voor schoentjes dragen ze nu? Hier nog steeds leren slofjes, Kaat denk ik maat 17, die heeft hele kleine voetjes en Bram maat 18 maar die zijn bijna te klein.

We hebben hier een L.IEF! outletstore sinds kort, heel slim, alles vanaf 5 euro en daar heb ik leuke schoentjes gezien. Ik durfde ze niet te kopen want mag niet ruilen dus ga morgen voor het eerst met ze naar de stad (wordt wel eens tijd).

Ik heb het idee dat de meeste van jullie kids al lang grote schoenen dragen maar ja hier lopen ze nog niet...

Geplaatst

Caro; M heeft maat 20 van schoenen. Maar de oudste had ook grote voeten. M begint al echt flink hard te lopen. Woordjes doet hij nog niet zoveel, begint nu wel wat dingen te herhalen. Heeft trouwens wel lasstaven zijnkiezen die doorkomen, vooral heel veel poepluiers en dus rode billen....

Baby is trouwens gedraaid!!!! Helaas is mijn bloeddruk nu weer hoog, vrijdag in het zkh gezeten, was alleen bloeddruk en die zakte alweer dus nu woensdag weer.

Fren, beterschap voor F! Is de koorts al wat gezakt?

Geplaatst

Volgens mij draagt Fiene maat 19, maar weet t niet zeker. Gewoon nog slofjes hoor, echte schoenen pas als ze losloopt.

Fiene heeft gekrijst tot 2315, daarna vond mevrouw om 5.45 uur dat ze wel lang genoeg geslapen had. Heb nog ff met haar in ons bed gedoezeld tot half 9, maar nu zit ze te spelen. Koorts nu 38,4

Fiene wijst nog niks aan als je iets zegt, maar we merken wel dat ze alles snapt. Boek, auto, bal, eten, DIE, hallo, dag, ja, nee eb papa en mamma zegt ze nu. Oja en stappie, stappie, stappie 😃 komt omdat we dat zeggen als ze losloopt. Maar ze zit ook rustig een boek te lezen terwijl ze stappie, stappie, stappie mompelt...

Geplaatst

Hahaha ja dat is zo, dan denk je dat ze iets snappen, zoals Kaat maar dan zeggen ze hetzelfde woord bij iets heel anders. Brams favoriete woord is nog steeds bah! En dat wordt geassocieerd met poepluier en stinken, maar hij roept het ook zomaar ineens om niks...

Hier heeft vooral Bram last van rode billen en bijna elke luier is een poepluier... Heb nu twee tubes Bepanthen gekocht, voor boven en beneden en dat helpt vrij goed. Maar soms huilt ie echt van de pijn zo zielig. Hij heeft nu 1 hele grote kies, geen gezicht, alsof ie kauwgom in zijn mond heeft, Kaat heeft nog geen kiezen...

Ok dus Fiene ook nog geen echte schoenen. Ik zou de voetjes op moeten laten meten, misschien dat ik dat zaterdag kan doen bij een echte schoenwinkel want dan ga ik de oudste ophalen bij oma en daar hebben ze zo'n degelijke winkel waar ik als kind mijn schoenen al vandaan had...Die schoentjes waar ik straks voor ga kijken zijn een soort schoen/slofjes, met een zachte zool nog maar Kaat loopt echt nog niet maar ze heeft wel iets luchtigers nodig voor de zomer dan die hoog gesloten Zootjes die ze nu draagt.

Zeggen ze niet dat je echte schoenen moet kopen als ze zo'n 6 weken los kunnen lopen? Staat me iets van bij...

Geplaatst

Hopen dat de koorts een beetje zakt vandaag Fren. Kan me goed voorstellen dat je blij bent dat ze drinkt, die angst heb ik ook nog steeds na de opname van L.ara met kerst.

Schoentjes koop je inderdaad pas wanneer ze ongeveer 4 weken los lopen. S.ven heeft al wel schoentjes, van Bunnies. Maar hij loopt (lees rent) dan ook al goed 2 maanden. L.ara heeft nog slofjes aan die ik bij de schoenmaker gekocht heb, nu in maat 19. Ze loopt ook nog niet los. Het beste kun je gewoon even de voet opnemen met een centimeter en deze meenemen naar de winkel en het slofje ook meten. Volgens mij zit daar nog wel verschil in in maat.

L.ara zegt ook tappie tappie tap. Onder het spelen gaat haar knuffel heen en weer en die doet dan stappen :-)

Beiden wijzen ook naar de neus en zeggen dan toet, haartjes weten ze en voetjes. Oogjes en oortjes ben ik aan het leren. In de Maneschijn vinden ze een leuk liedje, en dan zie je ze ook een klein beetje meedoen in het begin..

S.ven heeft een beetje rode uitslag op zijn lichaam. Weet niet of het nu komt van de eczeem of dat het wat anders is. Lijkt niet echt dat hij er last van heeft in de zin van jeuk oid.. Maar even in de gaten houden.

Geplaatst

Die schoentjes waar ik vanmiddag naar ga kijken van L.ief hebben S,M en L als maat, om het makkelijk te maken... Daarom neem ik ze maar mee. Benieuwd hoe dat gaat en of ze geduld hebben, mmm meestal niet maar misschien zijn ze flabbergasted door de grote stad en zijn ze stil hihi... dat hoop ik natuurlijk.

Geplaatst

Inderdaad is meenemen het slimste. De ene heeft weer brede voeten en de andere smalle.... Ik laat ze ook altijd opmeten. M heeft ook een tijd op sloffen gelopen en nu op schoentje met rubberen flexibele zool. Het schijnt ook heel goed te zijn om lang op slofjes/blote voeten te lopen want dan wikkelen ze hun voeten beter af.

Geplaatst

Bram loopt nog veel op zijn tenen, dat kan ik me ook nog herinneren van de oudste. Maar zij liep echt heel laat los, met 19 maanden pas, dus als Kaat zo veel op haar lijkt als we denken... Ach we zien het wel.

Oh ja, weer een mijlpaaltje: Bram kan uit een pakje drinken met een gewoon rietje! Kaat snapt er niks van en slaat het weg, die proberen we later nog wel een keer... Ik had al van die houders voor pakjes gekocht, erg handig als ze dat kunnen!

Geplaatst

Wat goed van brammetje! Fiene drinkt uit een Spa flesje met zo'n ventiel. Ook handig, alleen niet als ze daarna met het flesje gaat zwaaien...

ze slaapt al 3 uur...

Geplaatst

Ik zag het! Hier slapen ze ook sinds kwart voor 1 Zul je altijd zien, wil ik een keer met ze naar de stad, slapen ze extra lang, tis toch niet te geloven...

Ik zit weer eens te twijfelen wat te doen qua flessen. Ze hebben nu al twee Nuby zachte tuiten stuk gebeten, ik heb overigens keurig een hele nieuwe fles gekregen nadat ik dat gemaild had aan de fabrikant. Maar ze kunnen nu best over naar een harde tuitbeker maar die zijn niet antilek toch?

Ik weet dat ze zeggen dat kinderen vanaf 1 jaar al uit een beker moeten leren drinken en Bram kan dat ook wel, die neemt van ons wel eens slokjes maar ik heb nog geen zin om er veel tijd en energie in te gaan stoppen eerlijk gezegd. Vandaar dat getwijfel weer.

Geplaatst

Zo kom ook weer eens buurten hier!! Het is stil geweest.

Caro je hebt van mepal antilek tuit bekers en bij prenatal ook bekers die antilek zijn.

hier ook nog niet mee bezig om uit een beker te drinken, schudden met je beker is nog veel te leuk, maar dat vind ik niet van limo/thee/water tegen het plafon.

wat goed van kaat dat ze kruipt!! Is het nog geukt met schoenen. Hier heeft ze maat 21, da is nog net te groot, maar 20 zou te klein zijn.

Fren, balen van fiene, is het toch nog een reactie op de bmr of gewoon iets wat heerst?

Bikke, wat een heerlijk ventje is hettoch, geweldig die foto's op fb. En dan die lieve tandjes nog onder. Maud heeft er ondertussen 13 dus geen baby muiltje meer.

Moontje, wat gaat het snel, nog maar 4 weken en dan is wonder nr drie er. Hoe is het nu met je bloeddruk?

Lianne, ik zag dat l weer beter ging met slapen, iets dan. Hopenlijk kan de osteo nog wat voor jullie doen. Wat een boef is S, als ik hem zo op fb op dat plastic stoeltje zag staan, echt een spook.

Marjan, hopenlijk gaat het ook met jou mannetje weer wat beter.

Melis, gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker genieten van dit mooie wondertje wat in je groeit.

Hier is het drukke seizoen weer begonnen. Afgelopen week vrij geweest, maar heel de week aan het verven en schuren geweest om de buitenboel weer netjes te krijgen. Pfff toch iets meer werk als verwacht en dus nog niet klaar, maar we moesten vandaag weer aan het werk. Het was wel heerlijk om lekker buiten te zijn. Maud drentelde de hele dag rond en kwam af en toe even kijken en kroelen. Tussendoor even relaxen ol het kleed en een boekje lezen. Ik geloof dat aan haar de hele hang fase een beetje voorbij gaat, hoop ik dan. Want die is wel pittig als ik het zo van jullie begrijp.

morgen naar het CB voor de prikken, ben benoeuwd hoe ze erop gaat reageren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden