Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja ik heb schoentjes voor Kaat, goed dat ik haar had meegenomen want ze bleek maat L te hebben ipv S of M waar ik over twijfelde. Om 10 voor 5 nog even snel Van Haren binnengerend en de verkoopster ging Bram zijn voetjes opmeten (want voor hem was er niks bij L.ief!), blijkt ie maat 20 te hebben! En Kaat maat 18... Hij draagt dus Hush puppies slofjes maat 18 maar die vallen kennelijk groot uit. Ik heb voor hem nog even sandaaltjes gekocht, maar ga nu even kijken wat ik allemaal in de kast heb nu ik weet dat zijn voetjes groter zijn dan ik dacht...

En voor allebei een mutsje tegen de zon, alle petten waren te klein voor Brams grote hoofd! Papa vindt 'm voor mietjes nou ja zeg! Nu nog leren dat ze ze ophouden want ze worden meteen af getrokken...

Oh ja en ze waren heel braaf al moet ik toegeven dat ik bij het schoentjes passen even een Nijntje koekje tevoorschijn heb getoverd... voor de broodnodige rust. Maar de vuurdoop naar de stad is ook geweest, kan ik gerust vaker doen!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou de sandaaltjes gaan terug, hij vindt het HELEMAAL NIKS! Hij wil eigenlijk niet eens gaan staan en probeert ze steeds uit te doen. Toch nog te stugge zool, moet voor hem ook iets met soepele zooltjes kopen, weer wat geleerd...

Geplaatst

Is t niet een kwestie van wennen? Fiene heeft naast haar slofjes ook Allstars en daar moet ze ook erg aan wennen, de voetjes worden toch meer in bedwang gehouden dan bij slofjes.

Geplaatst

Ja maar buiten dat ie het niks vond zag ik ook al wat rode plekjes op zijn voetjes dus kennelijk knelden ze op sommige plaatsen... En dan weet ik hoe het gaat dan doe ik ze hem niet aan en ook al waren ze niet duur dat vind ik dan toch zonde...

Heb leren slofjes maat L/21 gevonden, die mijn moeder maanden geleden bij de E.tos heeft gekocht, ik dacht dat die nog veel te groot waren maar morgen passen want volgens mij hebben zijn voetjes een groeispurt gemaakt...

Geplaatst

Balen van de schoentjes caro, maar je kan er beter nu achter komen als wanneer hij ze al een paar keer aan heeft gehad.

maud heeft van jochies schoentjes met een heel dunne zool, nu heeft ze soms ook schoentjes aan van een nichtje uit australie met dikke stugge zool en haar kaplaarsjes. Maar ze loopt toch beter op de schoenen met dunne zool. Daar gaat ze ook vaak mee op haar tenen lopen, ziet er echt raar uit.

Ik heb op de rommelmarkt een paar super schattige kipling slippers gekocht maatje 22 nog zo goed als nieuw, ze lijken een beetje op birckingstocks. En wil nog een paar crocs (niet zo mooi, maar dap zijn de teentjes in ieder geval bedekt en toch open schoentjes)

Melus zat het me laatst ook af tevragen, ik heb hem vrij geschreven dus ik kan og steeds.

Geplaatst

Dit zijn ze. Als de mussen van het dak vallen gaan ze maar op blote voetjes... en buiten deze aan. Ik zou wel iets meer open willen hebben voor Bram maar ik ga nog wel eens kijken op het gemakje, voorlopig kunnen deze prima.

197744_594865837199900_2038399222_n.jpg

946142_594865850533232_1221241943_n.jpg

Geplaatst

Ja van l.ief! We hadden hier eerst een gewone l.ief!winkel maar die is na een jaar dicht gegaan, hier zit gewoon niet veel geld in de stad/regio en het is natuurlijk duur spul.

Sinds een paar maanden zit er in hetzelfde pand nu een outlet, alles vanaf 5 euro, geweldig! Collectie van vorig jaar maar who cares? Zeker niet bij babies...

Als je het een leuk merk vindt, is het een tripje naar hier waard ...:-)

Geplaatst

j.arno : 76 cm - 8775 gr (14 mnd)

m.aud : 77 cm - 10.000 gr (15 mnd)

r.olf : 73 cm - 9500 gr (9,5 mnd )

l.isanne : 74 cm - 10120 gr (9 mnd)

j.asper : 77 cm - 9000 gr ( 9 mnd)

I.nge : 80 cm - 10410 gr (11.5 mnd)

Yente : 77 cm - 9850 gr (14 mnd)

fiene: 80cm - 9550 gr (14,5mnd)

Giada: 74cm- 9745 (12 mnd)

Sofia: 80cm- 10320 (12 mnd)

B.ram : 80,4 cm - 11125 gr (14 mnd)

K.aat : 75,9 cm - 9280 gr (14 mnd)

Matthias: 76 cm - 9935 gr (14,5 mnd)

S.ven: 76 cm - 10500 gr ( 14,5 mnd )

L.ara: 76 cm - 10300 gr ( 14,5 mnd )

Lauren: 80 cm - 10496 gr (14 mnd)

In drie maanden tijd 4,5 cm erbij een 1,13 kg. De prikken zitten er ook weer in, dus de komende 9 maanden geen cb voor ons. Ben benieuwd of ze last gaat krijgen van de prikken.

Moeten wel extra vitamine gaan geven omdat ze geen koeienmelk drinkt. Heb van die kauw vitamine gekocht net geprobeerd en mevrouw is boos omdat ze het potje zelf niet openkrijgt. Zegt steeds maar ope ope. Missie vitamine is dus geslaagd.

Caro die schoentjes van k zijn echt super schattig!!

Geplaatst

Gaf je geen vitamine D dan? Of is dat niet genoeg? Hoop dat ze geen last krijgt!

Wilde ik ook al zeggen Moontje, voor jou niet zo ver volgens mij... Inderdaad in boz.

Ik durf het niet te zeggen maar ze liggen er 10 minuten in en meteen stil... Was vanmorgen wel heel vroeg trouwens, 5 voor 7, mmm...

Geplaatst

Daar zijn we weer!

Een heerlijk weekendje c.enterparcs achter de rug, Heijderbos!

Voor Jarno een weekend met veel 1e keren haha.....1e keer in de zandbak, voor het eerst op de fiets, voor het eerst uiteten en ook echt mee eten!

Zwemmen was favoriet, het water was 15 en 20 cm dus meneertje kon lekker erdoorheen kruipen.

We hadden heel goed weer dus echt lekker genoten.

Wat betreft 5 juni, ik kan ook nog steeds maar Jarno is op dit moment niet echt gezellig in de auto dus ik wacht eerst even de locatie af want ik zie het niet zitten om 2 uur met een jengelend kind in de auto te zitten!

Morgen ga ik met een aantal vriendinnen naar de P.rimark...we horen er allerlei verhalen over dus ben erg benieuwd!

Wat een geweldige schoenen caro, echt super!

Jarno vind het helemaal niks om iets aan zijn voeten te hebben dus die loopt op sokken of blote voeten.....hij kruipt nog steeds veel en dat zie je aan de sokken haha!

Mij hebben ze geadviseerd om voor schoenen te komen als Jarno 4 weken losloopt!

Geplaatst

Leuk hoor! Ik ga met een vriendin en de kinderen een weekend in juni... ook voor het eerst zwemmen, ben benieuwd...

Heb je wel eens van die leren slofjes geprobeerd? Zitten volgens mij heel lekker en meer grip dan sokken.

Geplaatst

Ja ik heb van die kickies besteld, loeiduur en hij vindt het echt niks....ik heb nu steeds de sokken met antislip eronder van de Hema!

Ik zal morgen eens kijken of ik iets tegenkom!

Geplaatst

Die op de foto van Bram zijn dus van de E.tos maar ik weet niet of die ze altijd hebben. Buiten is het toch fijner als ze iets meer dan sokken aan hebben of niet?

Duur doe ik nog niet aan op deze leeftijd, dat komt later wel!

Geplaatst

Caro, vergat steeds die druppels, maar in koemelk zit meer aan vitamines als in geitenmelk. Dus moest extra gaan geven, mijn zussen gaven altijd van die beertjes en die vind maud dus ook heerlijk en ze zijn voor kids vanaf 1 jaar. Vind dit makkelijker als die druppels.

Hoop ook dat ze geen kast heeft van de prikken

Fijn dat de kids zo snel stil zijn! Hier ook 7 uur vanmorgen, maar speen erin knuf erbij, slaapzak weer dicht ( die kan ze zelf open maken, zucht) toen sliep ze weer tot 9 uur. Maar dat gaat met k en b niet lukken, die houden elkaar wel wakker.

Bikkel, lekker weer terug. Moeten idd nog even een locatie prikken. Hier ook een meisje wat minder gezellig is met auto rijden. Voorheen sliep ze wel maar nu niet meer, en kan ze soms ineens UIT of AF gaan roepen.

Geplaatst

Melis gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier ook nog geen schoentjes, slofjes ook niet die trekt hij meteen weer uit, net als sokken, daar heeft ie een hekel aan.

En hij loopt ook nog niet dus kan nog wel.

Hij loopt wel als ik met 2 handen vastpakt en dan samen lopen, ik achter hem en dat vind ie wel heel erg leuk, en langs tafel en bank loopt ie.

Hij heeft nog steeds ontstoken oogjes dus maar even mee heen.

Geplaatst

Ik zal mijzelf ook weer eens melden, ik lees wel mee, maar de tijd ontbreekt mijzelf af en toe om te reageren. Ik lees al jullie activiteiten wel via FB.

Ik heb 5 juni vrij staan, dus JA, vanaf mijn zijde gaat dit nog doorgang vinden, alleen nog geen locatie. Gaan we voor dezelfde locatie als vorig jaar. In de buurt van Geldermalsen of gaan we voor een kinderparadijs. Hopelijk geldt dit ook voor Chris, het is ook alweer een tijde geleden dat we deze datum besproken hebben.

Gisteren onze vakantie naar Texel geboekt, we gaan een weekje, een appartement geboekt met 2 slaapkamers met hotel faciliteiten, dus ontbijt, avondeten, schone handdoeken, bedjes worden opgemaakt en voor 7 dagen fietsen. We gaan de eerste dag naar het Zuiderzee museum in Enkhuizen, beide nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd, naar Ecomare en de vuurtoren beklimmen, natuurlijk met mooi weer naar het strand en s avonds bij paal 7 het vliegeren bekijken. Ik heb er nu al helemaal zin in. Ook al duurt het nog twee maanden.

Ook inge is vanochtend naar het CB geweest voor de 14 maanden controle, helemaal goedgekeurd, een beetje lang, maar dat zijn papa en mama ook. Ze leest een boekje, zegt minimaal 3 woordjes en pak blokjes, geeft ze door en haalt ze uit een bakje. Ze is nu 82 cm lang en weegt op 30 gr na 11 kg, dus ze weegt 10.970 gr, met 13.5 maand.

j.arno : 76 cm - 8775 gr (14 mnd)

m.aud : 77 cm - 10.000 gr (15 mnd)

r.olf : 73 cm - 9500 gr (9,5 mnd )

l.isanne : 74 cm - 10120 gr (9 mnd)

j.asper : 77 cm - 9000 gr ( 9 mnd)

I.nge : 82 cm - 10970 gr (13.5 mnd)

Yente : 77 cm - 9850 gr (14 mnd)

fiene: 80cm - 9550 gr (14,5mnd)

Giada: 74cm- 9745 (12 mnd)

Sofia: 80cm- 10320 (12 mnd)

B.ram : 80,4 cm - 11125 gr (14 mnd)

K.aat : 75,9 cm - 9280 gr (14 mnd)

Matthias: 76 cm - 9935 gr (14,5 mnd)

S.ven: 76 cm - 10500 gr ( 14,5 mnd )

L.ara: 76 cm - 10300 gr ( 14,5 mnd )

Lauren: 80 cm - 10496 gr (14 mnd)

Qua schoentjes heeft Inge maat 20, ik heb de Elephanten van van Haaren gekocht in het ecru paars met een roze hartje aan de zijkant, met een flexibele dunne zool. Inge had hiervoor Kickies, maar wat ik merkte is dat ze de hele dag op haar tenen stond, nu met de schoentjes is dit helemaal over. Het lopen gaat steeds beter, we oefenen veel en ze heeft ook een rollator gevonden in de tuin, ons voetenbankje.

Komend weekend is het alweer onze 2e moederdag. Nu nog een cadeautjes verzinnen voor mijn eigen (schoon)moeder. Wat hebben jullie verzonnen.

Geplaatst

Hier ben ik ook weer eens.

Melis, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk kun je er al van genieten.

Woensdag 5 juni is prima.

Hier is alles goed. Alleen de combi werk en zorg valt me zwaar. Op dagen dat ik heb gewerkt, kom ik ook echt moe thuis. Dus ben ik hier wat minder te vinden. Ik probeer wel een keer week even mee te lezen. Gelukkig is mijn hemelvaartsweekend nu begonnen!

Geplaatst

Hier gaat 5 juni niet lukken, te ver weg voor mij.

Moederdag tja, ach ben blij met leuke knutsels van de kinderen en mijn eigen moeder leeft niet meer en naar mijn schoonmoeder gaan we later omdat we die dag al een afspraak hadden, mijn broer en schoonzus komen gezellig die dag.

Morgenochtend werken en dan even paar zakken speelzand halen voor in de zandbak, vandaag heeft mijn man een stuk terras afgeschermd, dat ligt aan het huis vast en de rest van de tuin ligt zeker een meter tot anderhalf meter lager omdat we op een dijk wonen dus daar heeft ie een hek omheen gemaakt zodat hij niet van het terras af kan vallen.

Daar komt voorlopig ook de zandbak te staan en dan wachten tot het grasveld klaar is, pas graszaad gezaaid dus nog een paar weken geduld dan kan ie daar ook spelen.

Geplaatst

Gisteren na een uurtje werken ziek naar huis. Ik had al een aantal dagen flink last van mijn keel, maar ik dacht dat ik het wel zou redden met een pijnstiller. Ik was een paar weken terug ook al eens ziek geweest, dus wilde niet weer verzuimen. Maar ik zat nog maar een half uur achter mijn computer en het zweet breekt me uit. Alsof ik in de sportschool bezig was geweest. Dus maar naar huis en naar de huisarts geweest. Die heeft me een formulier voor een bloedtest meegegeven, omdat ik nu al weer een ontsteking heb en vaak zo moe ben.

Ik heb de kinderen vandaag wel naar de opvang gebracht, bloed laten prikken in het ziekenhuis. Thuis zoveel mogelijk op bed. Het is meer uitrusten dan slapen. Een van mijn katten vindt het prachtig, de bazin is thuis en de kinderen naar de opvang. Ze ligt dan ook de hele tijd bij mij op bed.

Hier hebben we al wel een zandbank (blauwe schelp) gekocht, maar nog geen speelzand.

Geplaatst

Chris beterschap!

Ik denk met de zandbak te wachten tot volgend jaar. Er ligt al een zandbak klaar bij mijn schoonouders, ik geloof ook een schelp, van kennissen gekregen. Maar ze doen er nog zo weinig echt mee, behalve zand eten... Ik denk er nog over na, voorlopig is het nog te koud en eind mei komen eerst twee nieuwe schuttingen.

Hier is het ook al zo rustig, we hadden op andere topics al geconcludeerd dat Facebook de grootste boosdoener is. Als je zelf niet meer in de molen zit, wordt het hier toch anders. Maar ik vind het wel leuk om jullie te blijven volgen hoor, de meesten heb ik ook al op FB...

Geplaatst

Logisch hoor, als je zelf niet met een behandeling bezig bent, is het hier toch anders. Het lijkt op het hele forum wel een stuk rustiger.. Ik geef ook de voorkeur aan een gesprek op bijv. Whatsapp of FB, ipv al die losse berichtjes hier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden