Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meezie, welkom terug, kan het toch een keer handig zijn een corrupt land :-)

Moontje zwanger, gefeliciteerd een 3e wondertje :-) is het nieuws al geland??

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caro, bericht 19.10 uur van gisterenavond.

Zojuist de vertegenwoordiger van Primagaz op bezoek gehad.

Wat een absurt, hij wist natuurlijk precies waarom hij moest komen.

Zonder iets te zeggen, krijg ik 0.10 extra korting bij mijn huidige korting, zit nu op een heerlijk voordelig tarief.

Maar ik ben nog wel een beetje in shock, doe je niets, krijg je niets, erg toch.

Nu in totaal 0.30 cent korting op een dagprijs van 0.94 cent.

Geplaatst

Ik weet niet wat mijn meisje aan het doen is, maar ze slaapt al vanaf 11.15 uur.

Ik ben al 2x wezen kijken, maar haar oogjes zijn dicht en handjes in de lucht.

Boterham................. van 12.00 uur wordt wat later.

Vandaag de recruiter van Page aan de telefoon gehad, er komen weer wat vacatures vrij.

Ik word vandaag voorgestelt voor een functie in Brielle, dit is 12 km bij mijn huis vandaag, afwachten maar weer.

Tevens benaderd door Kasparov voor een functie in Dordrecht, ga straks als Inge haar boterham op heeft even bellen.

Nog even een vraag, welke merk opvolgmelk gebruiken jullie.

Geplaatst

Zal straks eens teruglezen dan, het gebeurt me wel eens dat ik ineens een hele pagina mis... geen idee hoe dat kan.

Hier vanaf dag 3 Nutrilon standaard en nog steeds.

Geplaatst

Moontje, wat geweldig, een kloppend hartje. Zal wel een heel apart gevoel zijn om zwanger te zijn zonder medische hulp, gewoon vanzelf.

Meezie, het is inderdaad al weer een stukje kouder hier. Dat is altijd weer wennen als je dan terug bent vanuit een warm land naar Nederland.

Verjaardagsfeestje is goed gegaan. Het was in Amsterdam, dus weer een eindje rijden, maar dat waren we toch al gewend. Onze tweeling stal de show, naast de jarige uiteraard. Er waren nog meer oude bekenden van ons uit onze studententijd, nu ook met kinderen. Het ging om de dochter van mijn man´s beste vriend. Zij was 1 jaar geworden. Haar moeder is Poolse, dus haar Poolse opa en oma waren er ook. Die twee kunnen geen woord Nederlands, maar ze kletsten wel lekker tegen onze tweeling in het Pools. Ik zag Lisanne nog zo naar mij kijken van `help mam, dit versta ik niet`, maar ja, ik versta ook geen Pools gaf ik met mijn blik richting Lisanne te kennen. Uiteindelijk vond ze het prima dat er Pools tegen haar aangekletst werd. En Jasper was weer eens de lolbroek van het gezelschap met zijn aanstekende lach. Al met al een geslaagde middag zonder problemen.

Geplaatst

Haha caro, maakt niet uit hoor. Ik had me vergist in de vliegtijd en daardoor waren we te laat om inte checken en door de douane te gaan. Maar met een beetje geld komt je ver in egypte het kost moeite en tijd, maar uiteindelijk zaten we net optijd in het vliegtuig en waren we minder kwijt als twee nieuwe tickets.

Chris fijn dat het goed ging met de verjaardag.

Vlinder is ingebak wakker!! Hier ga ik pas na twee uurtjes even kijken hoe ze ligt, maar meestal is ze na twee uur welnwakker. Af en toe slaapt ze drie uurtjes

fijn weer wat dingen in het vooruitzicht voor werk.

hiernnutrilon ha. Zit te twijfelen of ik over stap op standaard, maar dat scheeld maar een klein beetje, dus hou het hierop.

Fren zag dat fiene ook kruipt!! Leuk!!

Hier druk opzoek naar wat uitdagender speelgoed. Marktplaats aan het afstruinen, staat veel op en scheeld toch weer een beetjes boel met de winkel.

ik wil ook nog wat extra stukken van die foam puzzelmatten hebben. Ik heb nu tien grote stukken en dat is ideaal voor maud om op te kruipen en te spelen. Niet heel hard en lekker stroef.

Geplaatst

Begin er aan te wennen en ik verheug me er nu ook wel op.....we zien het echt als wonder en cadeautje! Uitgerekende datum is nog niet helemaal duidelijk. Laatste keer menstruatie was 19 aug maar echo laat nu een beeld zien van 6 weken en 3 dagen. Dat zou 1 juni betekenen. Ben ik niet gewend dat ik niet weet wanneer de bevruchting was.....hahaha. Ben al veel misselijk verder gaat het nog prima.

bikkel wat een leuke site, ik zet hem bij mijn favorieten!

Geplaatst

Moontje, het is natuurlijk ook nog heel pril.

Spannend allemaal, wel heel fijn om een kloppend hartje te zien.

Vanavond ruzie gemaakt met de HR adviseur van G.an.sew.inkel, ik kreeg geen reactie op een email die ik had gestuurt.

Terwijl als het iets simpel is, hij altijd binnen een minuut reageerd.

Nu kreeg ik geen antwoord, dus ik de COR en zijn leidinggevende ingekopieerd.

Het doet in ieder geval wat met hem, niet op de manier waarop het zou moeten gaan.

Maar over 3 weken ben ik uit dienst en kunnen we dit hoofdstuk afsluiten en hopelijk snel aan een nieuw boek beginnen.

Weltrusten allemaal.

......., ik neem jou wijze van communiceren hoog op..als je me de kans geeft om op een "normale" manier een vraag te beantwoorden of te checken dan had ik je in ieder geval kunnen vertellen dat je wel vanaf moment boventalligheid vakantiedagen opbouwt maar dat er zover ik ben vanuit management gevraagd is om je dagen tot 1 oktober tot 0 af te bouwen.

Je kiest er nu voor om iedereen in jouw discussie te trekken en dat vind ik nogmaals zeer kwalijk weet nog niet hoe ik hier vervolg aan geef..ik beraad me hier op en kom er dan bij je op terug.

.......

Geplaatst

Moontje van harte hoor, een kloppend hartje super!!

Vlinder "gedoe" op het werk is nooit leuk Bah!! Ik moet er ook per 1 november uit en maak me niet meer zo druk om dingen nog drie weekjes en dan zijn jullie van elkaar af.

Geplaatst

Ik ben ook vervelend weg gegaan bij mijn laatste werkgever, aanleiding was een mail van mij dus die fout zal ik niet snel meer maken. Face to face contact is mijns inziens toch echt beter. Hoop dat het met een sisser afloopt voor je, zou me er niet te druk om maken (makkelijk gezegd ik weet het).

Hier weer eens kindjes die braaf zijn gaan slapen na de ochtendfles en een uurtje spelen. Ze liggen nu eigenlijk voornamelijk op het speelkleed omdat ze ruimte nodig hebben. Bram laat ik na de fles wel een kwartiertje in de wipstoel want die gaat meteen op zijn buik en dan wil er nog wel eens een golf uit komen...

Hij probeert vooruit te komen maar het lukt nog niet en dat frustreert hem enorm! Kan ik me voorstellen. Hij ligt op zijn buik en doet armen en benen in de lucht alsof ie gaat vliegen haha. Of hij trappelt heel hard met zijn beentjes. Gisteravond wilde P hem helpen en het voordoen en zette hem op zijn knietjes met zijn kontje in de lucht maar toen moest ie keihard lachen! Was grappig. Ik weet niet hoe je kan helpen, moeten ze zelf leren toch?

Fren wat deed Fiene vlak voordat ze het kon? Hoe is het in F.rankfurt trouwens?Lekker aan de Bratwurst op de gammele houten bankjes? Of zijn die er niet meer.

Hier mooi weer, hoop dat het zo blijft, straks lekker naar buiten. Ik heb ze gisteren voor het eerst dikkere jasjes aan gedaan en zit te denken om de voetenzakken er op te gaan doen. Hebben jullie dat al? En zo niet, dan moeten ze meer aan dan sokken. Kaat heeft de eerste schoentjes van de oudste aan maar Bram houdt niks aan dus maar veel te grote sloffen die ik van een vriendin gekregen had. Wat hebben die van jullie aan hun voetjes nu, binnen en vooral buiten?

Geplaatst

Caro, klopt wat je schrijf, het is klaar nu, kijken of hij een reactie geeft.

Misschien worden de dagen wel zonder problemen uitbetaald en reageerd hij niet meer naar mij, is ook een optie.

Helaas is Face to Face contact lastig, hij zit in Eindh.oven en ik in Ou.den.hoorn, afstand circa 100 km.

Ik ga straks ook even naar buiten, Inge ligt nu in bed, ik ga ramen zemen.

Ik heb een fleece vest met een body warmer en leren slofjes, dat is voor nu denk ik wel genoeg.

Geplaatst

Moontje, gefeliciteerd! Wat bijzonder zeg....

Dat dilemma heb ik ook, van die schoentjes/slofjes. Yente gaat nu mee op de fiets, dus ze moet echt iets aan haar voetjes wat een beetje warm is. Had nog een paar hoge slofjes liggen (ik heb uiteraard bergen slofjes gekregen, maar alles is nu te klein of vliegt binnen no time uit) dus die nu maar aangetrokken op de fiets. Maar moet toch iets van warmere schoentjes hebben ofzo. Maar ja, welke maat koop je dan he? Ik heb op internet wel een tabel gevonden. Dan moet je eerste de voetjes opmeten. Nou, dat lukt niet zo nauwkeurig hoor.....

En inderdaad, voetenzak hebben we ook nog liggen voor in de kinderwagen. Maar daar probeer ik toch nog even mee te wachten tot het echt koud wordt.

En inderdaad vanaf gisteren heeft ze een warmere jas aan, dat is nu toch wel nodig.

Geplaatst

Caro, fiene vlinderde ook ( armen eb benen in de lucht). Daarna heeft ze een tijdje geoefend op handen en knieën, maar uiteindelijk komt ze nu met een soort tijgersluipgang vooruit.

Ff is druk! Maar wel leuk weer. Vorig jaar was ik 25 wk zwanger ;-)

Geplaatst

Vlinder, ik moet vandaag werken..heb met mijn werkgever afgesproken dat ik tot 1 november nog 1 dag in de week kom om me nuttig te maken..pfff eigenlijk is het onzin maar afspraak is afspraak en ik laat me niet kennen en kom gewoon. Krijg ook gewoon nog mijn salaris voor 36 uur dus is wel fair.

Ik hoop dat je dagen zonder problemen worden uitbetaald.

Oja het schoentjes dilemma..pff ben al een tijdje aan het zoeken naar schoentjes die lekker warm zijn en ook daadwerkelijk aan blijven en ik heb de oplossing gevonden bij de Zeeman..jawel voor 3,99 per stuk haha..een soort halfhoge sneaker met een vetertje die je dus met dubbele knoop never nooit niet los krijgt..ook mijn Sofietje niet!! Je hebt ze in allerlei leuke kleurtjes ik heb zilver en roze met glitters maar ze zijn er ook voor jongens in leuke kleuren!! en voor 3,99 kan je het wel es proberen haha!

liefs stiertje

Geplaatst

M ligt al in de lodger bunker, geen gedoe met jasjes ideAal en hij vind het heerlijk.

Caro: dat vlinderen deed M ook. Manlief is het zelfs voor gaan doen hoe het moest, dus zelf in de kruisstand hilarisch!!!!

Vlinder wat vervelend dat gedoe op je werk. Dat is inderdaad aftellen

hebben jullie nog tips vannacht was M weer wakker....(heel veel huilen) uiteindelijk een flesje gegeven om 2 uur hij had echt honger (de hongersirene ging af)

misschien pap geven s avonds, waarvoor pap geven jullie. Wil het liefst geen rare smaakjes

Geplaatst

Moontje ze krijgen bij ons tegen 21:30 een papfles en die gaat helemaal leeg en daarmee trekken ze door tot een uurtje of 06:00. We doen een fles van 180+6 schepjes opvolgmelk en dan 3 afgestreken eetlepels pap Bambix 6+ fijne granen. en een L.speen van Difrax

Geplaatst

Maud heeft hier nikes aan, die we gekregen hebben van een buurvrouw. Ze zitten super goed en ror nu toe trekt ze het klittenband niet los. Gelukkig laat ze haar sokken ook goed aan. Binnen heeft ze geen schoenen aan.

tot nu toch nog een heerlijk fleece jasje aan. Maar zal binnenkort haar winterjasje wel aan moeten doen.

Geplaatst

Moontje, wij geven pyjama papje van Nestle, verkrijgbaar in de smaken Vanilie, peer en banaan.

Ze vind het super lekker en ze slaapt er goed op, van 20.00 - 08.00.

Ik heb een paar weken geleden erg lopen tobben, dat ze de speen niet meer wilde, als

ik bambix door de laatste fles heen deed, nu drinkt ze hem gewoon op, iedereen blij.....

Zojuist samen met Inge bij mijn echtgenoot wezen kijken, ze heeft het stuur vastgehouden.

Ze vergeet alleen vooruit te kijken, zit maar onzichheen te kijken, wat gebeurt hier allemaal.

Super leuk om te zien. Er zit ook een oranje hendel naast het stuur, voor zijn neutraal, bij auto's is dat een zijn vrij.

Zat ze maar naar dat hendel te kijken en graaien, het is leuk om te zien, hoe dat meisje in ruim een week veranderd is.

Geplaatst

Ik geef ook die pyjamapapjes als laatste fles Moontje maar dat zijn dus wel 'rare smaakjes'. Waarom wil je dat niet? Ik vind het juist leuk om af te wisselen dat ze zoveel mogelijk nieuwe smaken leren kennen. Vlinder, ze zijn er ook in biscuit en perzik en ik geloof zelfs nog 2 meer, 7 in totaal, maar perzik vond ik vies. De babies maakt het niks uit die vinden ze allemaal lekker, ze gaan bijna altijd helemaal op, 250 ml!

Leuk Vlinder de kleine achter het stuur, grappig dat je man in de krant stond!

Ga zo even op zolder kijken wat ik nog aan schoentjes heb, weet nog dat de oudste altijd "Zootjes" droeg, van die leren slofjes, maar dat was toen ze al bijna ging lopen. Volgens mij heb ik bij haar net zo zitten hannesen.

En meneer Bram die trekt zijn tenen in als je iets aan zijn voeten wil doen, grrr, dus dat gaat helemaal lastig!

Net boodschappen gedaan met de voetenzakken (zie FB), maar was wel een beetje warm. Laat ze er gewoon op zitten en bij zulk mooi weer als vandaag leg ik ze er met hun beentjes gewoon bovenop.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden