Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meezie, aankomende dinsdag moeten we weer naar het AMC. Ik denk dat we dan ook de uitslag van de mri krijgen.

Ik ben vandaag maar begonnen met het oefenen met broodkorst. Ze sabbelen eraan, verder nog niet. J.asper heeft het wat beter in de gaten dan L.isanne. Verder zit ik nu op 3 flessen. Aan het einde van de middag krijgen ze een warme hap, van groente, aardappelen of rijst en wat vlees of vis. Daarna yoghurt als toetje. Dat gaat goed.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Brood mag hier vanaf 6 mnd, dat is het nieuwe beleid.

Chrish, dat is hartstikke goed, ze moeten wennen aan het nieuwe eten.

Dus erin knijpen en een beetje sabbelen is het begin, je zult zien dat ze ineens gaan happen.

Echter denk ik dat het goed is te kijken, hoever je kindje is en of hij/zij eraan toe is.

Inge lag vanuit de box ons te observeren, zodoende begonnen met een korst en deze ging erin.

Dit heb ik een week vol gehouden, nu ze redelijk aan tafel kan zitten (opgevuld met handdoeken), zit ze onder het middageten bij ons aan tafel en gaat de boterham er vrij makkelijk in.

Maar je geeft ze geen hele boterham in 1x, je begint met een paar stukjes en gaat het goed geef je meer.

Ons schema is als volgt.

08.00 uur 1e fles 200 ml

11.00 uur fruit, banaan of potje circa 100 gr.

slapen

12.00 uur boterham met smeerkaas, smeerworst of appelstroop, voor de rest nog niets geprobeerd.

13.00 uur 2e fles 200 ml

slapen

16.00 uur iets drinken met een broodkorst, nijntje koekje of lange vinger.

17.00 uur avond eten, 200 gr.

19.30 uur 3e fles met rijstebloem

19.45 uur naar bed.

Vandaag naar het CB geweest Inge weegt 8480 gr en is 74 cm lang.

Ze is wat aan de lichte kant volgens de arts in combinatie met haar lengte, ze heeft geen buik, maar volgens mij doet ze het gewoon goed.

Ook met de arts besproken, dat Inge haar laaste fles weer laat staan en dat deze er met een lepel wel goed in gaat.

Nu dus maar lepelen, want de 3e fles moet wel blijven tot ongeveer 9 mnd.

Met 8.5 mnd terug, dat is op 7 december.

Geplaatst

Nog iets anders, zijn jullie kindjes ook aan het dromen.

Inge begint soms ineens te gillen, maar als ik dan naar haar toeloopt, slaap ze gewoon nog.

Soms is ze ook helemaal van de kaart en moet ze echt even bijkomen.

Ik vind het soms best lastig, want je moet er geen feestje van maken, maar niet troosten vind ik ook geen optie.

Geplaatst

Hier zijn we ook al sinds Yente 7 maanden is een boterham aan het proberen. De eerste week begreep ze er niks van, maar het gaat steeds een beetje beter. Hoewel ze er toevallig de afgelopen 2 dagen weer niks van moest hebben....

Ons schema:

7.00-8.00 uur papfles

9.45 uur fruit (ong. 120 gram)

10.00 uur slapen

12.00 uur wakker worden en fles 180/6

12.30 uur stukjes brood zonder korst met boter

14.00 uur slapen

16.00 uur wakker worden en tussendoortje (soepstengel, broodkorst, rijstwafel) met beetje drinken (water, lauwe thee, diksap)

18.00 uur warme maaltijd (groente met aardappel, rijst of pasta) ong 120 gram

19.15 uur badderen

20.00 uur papfles en naar bed

Ik ga nu proberen de fles en boterham om te draaien, omdat ze nu dus al 2 dagen haar brood niet wil. Ik denk dat ze dan nog te vol zit van haar fles. In het begin gaf ik eerst brood, maar toen begon mevrouw te krijsen. Ze had honger en wilde gewoon een fles. Dus tja, dan lukt het ook niet erg met die stukjes brood... Even het een en ander uitproberen maar.

Met drinken zijn we aan het oefenen met tuitbeker en een gewone beker. ZO'n tuitbeker vind ik eigenlijk niks. Uit een antilek krijgt ze niks en een gewone tuitbeker wordt zo'n rommeltje als ze er aan de oren mee gaat zwaaien. Een gewone beker gaat nog het beste. De melk krijgt ze overigens gewoon uit een fles hoor, maar om 16.00 uur dus aan het oefenen met een andere beker.

Toevallig heb ik net weer in de keuken gestaan om het een en ander aan groente en fruit klaar te maken en in te vriezen. Ik heb voor het eerst er nu ook een beetje kipfilet doorheen gedaan. Ben benieuwd hoe ze dat vindt, vlees.... Tot nu toe gaat alles qua groente en fruit er heel goed in. Haar mond blijft opengaan haha.

Hier heeft Yente soms ook dromen hoor. Dan gilt ze in haar slaap of wordt helemaal in paniek wakker. Zo zielig.....

Geplaatst

Ok, goeie tips met die schema's... ga dan eerst maar eens stukjes brood na de fles proberen en als ze een beetje gewend zijn voor de fles denk ik...

Nijntje koekjes en lange vingers waag ik me nog maar niet aan...

Geplaatst

Caro, je hoeft niet alles tegelijk te doen.

Inge heeft gisteren haar eerste nijntje koekje gehad.

Je kunt ook een stukje brood geven als ze uit bed komen.

Hoe ziet jouw schema er op dit moment uit, het is natuurljk wel anders met twee.

Geplaatst

Nou ja anders, ik ben wel voortdurend bezig met voeden, nu al zeg maar, dus als er ook weer brood of zelfs een tussendoortje bij moet komen...

Nu gaat het ongeveer zo:

Tussen 7 en 8 uur fles (alle flessen 200 cc)

Naar bed om half 10

Tussen 11 en half 12 fles

Uurtje later fruit dan weer naar bed

Tussen half 4 en half 5 fles

Uurtje of anderhalf uur later avondhap dan weer naar bed

En dan... als ze gaan slapen laatste fles, tegenwoordig pyjamapapje, tussen 8 en 9, als ze niet willen slapen wat eerder

Geplaatst

Het wordt rustiger, al ga je dat nu nog niet geloven.

Ik zit op drie flessen en jij nog op vier.

Als ik je een tip mag geven, je moet gaan proberen het schema van je kindjes aan te gaan passen aan jullie schema.

Zodat je ter zijner tijd met zijn vieren aan tafel kan zitten. Het avond eten vind ik zelf heel erg lastig, maar de broodmaaltijd is goed met onze broodmaaltijd te combineren.

Daarbij zou ik het brood geven voor de fles.

Als ze een voldaan gevoel hebben, hebben ze geen interesse in ander voedsel en doen ze er niets mee, dat is niet de bedoeling, flesvoeding is nu nog wel belangrijk, maar kindjes moeten wennen aan ander voedsel.

Als B en K om 11 uur uit bed komen, zijn ze dan hongerig, anders zou ik dan fruit gaan geven in plaats van, na de fles.

Als ik Inge fruit geeft, houdt ze het meestal nog een uurtje uit, voordat ze weer trek heeft, dan krijgt ze brood en daarna een fles en hop naar bed.

Natuurlijk is het maar een idee, en het moet ook uitkomen in je dagelijkse ritme, maar over een paar maanden, hebben ze ook drie maaltijden en als je dan nog moet gaan schuiven met tijden, dan vind ik het fijner dat je kindjes mee gaan lopen in je eigen ritme. Ik ben niet heel strak met het schema, half uurtje ervoor of erna moet nu kunnen, ze worden al wat weerbaarder.

Maak jij ze nog wakker voor de avondfles?

Geplaatst

*breek ff in*

Lieve meiden, ik wil gewoon even zeggen dat ik dit een heel leuk topic vind! Jullie zijn zo lief en respectvol voor elkaar, nooit ruzie etc. Ik lees hier al een tijdje mee omdat jullie een paar maand op mij voor liepen. Ik heb hier zoveel geleerd over zwangerschapskwaaltjes, bevalling, flesjes, luiers etc. En als mijn dochter straks met hapjes mag beginnen weet ik dankzij jullie ook al hoe ik dit aan moet pakken. Dus thanx! En namens mijn dochter bedankt voor de tip over de speelringen van Playgro, het is haar favo speelgoed, ze rammelt er de hele dag mee.

Liefs Jessi (juli topic)

* breek weer uit*

Geplaatst

Haha dank je Jessi en graag gedaan!

Bedoel je de broodmaaltijd tussen de middag Vlinder? Eet jouw man thuis?

Hier komt ie pas om 5 uur thuis. P gaat om 8 uur weg, die ontbijt niet en de oudste komt tussen de middag thuis, dan eet ik natuurlijk met haar. Voorlopig gaat dat denk ik niet lukken om de babies dan ook eten te geven, hoewel ik vaak met een fles bezig ben als ze thuis komt.

Voor het avondeten wil ik dat wel gaan proberen maar ik maak me geen illusies dat dat eerder gaat lukken dan als ze 1 jaar zijn, als ze met de pot gaan mee eten.

Weet je, met de oudste is het uiteindelijk ook allemaal goed gekomen, ik ben gewoon deze lastige periode vergeten, het is ook al 8 jaar geleden en wat je zegt: ik heb er nu 2, die op een ander tempo eten en ook niet precies dezelfde hoeveelheid bij alles.

Geplaatst

Jessi lief dat je dat schrijft.

Het is best een hechte groep, van vrouwen, die eigenlijk allemaal hetzelfde meemaken, alleen onder hun eigen dak.

En op deze manier een uitlaatklep hebben, zoals je weet heb je dat tijdens het IVF proces toch echt nodig.

We hebben elkaar ook in juli ontmoet, dit was super leuk en zeker voor herhaling vatbaar, hopelijk als de kindjes straks 1 jaar zijn.

Dan hoop ik ook de tweeling mama's te ontmoeten, heb er nu al zin in .

Volgens mij was het Meezie heeft de kruidvat ringen geadviseerd, echter waren deze uitverkocht en was er als ik het goed zeg Melis het alternatief Playgro.

Waarom elkaar niet helpen, soms is het zo makkelijk, maar zie je het zelf niet.

Geplaatst

Caro, ja mijn man eet 90 % van de maaltijden thuis, hij is agrarier/boer, vertrekt om 08.00 uur naar de schuur, komt om 10.00 uur koffie drinken.

Vandaag is hij aardappelenrooien bij de buren, lekker rustig en ontspannen hier.

Als je straks 2 kinderstoelen beneden heb staan, gaat het je echt lukken, geloof mij, misschien is het nu ook nog te vroeg.

Want je moet ook rekening houden met je dochter, dat hoef ik niet.

Ik vind het niet altijd makkelijk dat hij thuis komt eten hoor, ik moet naast dat ik rekening moet houden met Inge ook rekening houden met hem.

Want 12.05 is etenstijd en dat werkt niet altijd zo met een kleintje erbij.

Dan gaat hij om 13.00 uur weer verder met zijn werk en komt hij om 17.30 uur naar binnen om te eten.

Als het slecht weer is is hij s'middag ook binnen, gek kan ik daar soms van worden, dan gaat hij zich overal mee bemoeien of af zitten wachten of hij verzorgd wordt............

Geplaatst

Lauren eet ook sinds een kleine maand boterhammen.

Haar schema is:

7.30 ontbijt met pap uit bord

9.00 naar bed

11.30 fles

12.00 boterham

13.00 naar bed

14.30 fruit en drinken uit tuitbeker

16.30 1/2 cracotte en drinken

16.45 naar bed

18.00 avondeten.

19.30 fles met rijstebloem.

Lauren zit ook in de kinderstoel met eten en dat gaat veel beter dan in de wipstoel.

Medusa, sterkte met alles

Chris, succes met de uitslag

Geplaatst

Ja dat zal ook schelen, in de kinderstoel. Ik heb er nu eentje staan, heb ze er een paar keer in gehad met een dikke knuffel ernaast want ze zakken nog opzij. Ideaalplaatje is straks 2 stoelen met allebei een boterhammetje in stukjes die ze lekker zelf pakken en opeten (en op de grond gooien ;-)), dat scheelt een hoop gedoe.

Dus half 12 fles en een half uur later een boterham Simonja? Heeft ze dan wel weer honger of is het geen fles van 200 cc? En ze leeft van 1 tot 6 op fruit en een halve cracotte? En ze heeft geen honger?

Ik zou ook wel pap uit een bord willen geven maar 's morgens hebben ze echt honger en twee tegelijk uit een bord is lastig, doe ze nu tegelijk in de wipstoel een fles. Misschien als ze samen zitten ook om en om een hap pap uit een bord.

Ach, ik moet niet teveel willen denk ik, stapje voor stapje...

Het lijkt me ook raar dat ze als ze uit bed komen geen fles krijgen, ik ben dat nu al zo gewend ruim 7 maanden... Dan denk ik krijgen ze wel genoeg met een boterham of iets anders?

Geplaatst

Nee lijkt me ook niet altijd ideaal Vlinder. Mijn vriend heeft vrij lang geen baan gehad en zat ook veel thuis, was niet de makkelijkste tijd. Al verwachtte hij gelukkig niet verzorgd te worden...

Geplaatst

Mijn man is opgegroeid met een moeder die hem altijd verzorgde, dat heb ik hem wal afgeleerd.

Heb ik volgens mij wel een eerder geschreven.

Maar nu valt hij af en toe terug in zijn oude patroon, dus dan zet ik hem een bordje voor dat eigenlijk voor Inge is.

Dan begint hij te lachen en gaat koffie zetten of zet de spullen op tafel die we nodig hebben bij de broodmaaltijd.

Als hij 70-80 uur in de week maak, wat in deze periode heel gebruikelijk is maak ik er geen probleem van, maar als het regent en winter is wel.

Krijgen ze wel genoeg, als je je dat afvraagt, moet je de boterham en de fles omdraaien.

Dan drinken ze uit de fles totdat ze genoeg hebben en dan leg je ze voldaan op bed.

Geplaatst

caro, ja, ze leeft van 12.30 tot 18 uur op een boterham, fruit, 1/2 cracotte en een hele drinkbeker met sap oid. Zij drinkt dan zo'n 150 a 200 ml sap dus dat vult er ook wel bij.

En ja hoor, ze lust die boterham nog na een fles van 200. Klein vretertje is ze.

Haar avondeten is ook echt een grote portie. Ze eet aardappels of rijst of macaroni. Groenten en vlees er ook bij.

Ik doe het eten niet meer door de blender maar prak het met een vork.

Lauren heeft dan ook gelukkig geen enkel probleem met stukjes eten.

Geplaatst

Jeetje wat is die Lauren al ver...

Gelukkig Vlinder dat je hem dat al een beetje hebt afgeleerd :-)

Nou, vanmorgen waren ze al om 10 uur weer wakker dus mooi op tijd om brood te proberen, voor de fles. Ze vonden het wel raar en zoals verwacht verzamelde Bram het en beetje in zijn wang en Kaat op haar gehemelte. Daar hoor ik hier niemand over, doen alleen die van mij dat?

Heb 30 cc melk gemaakt en daar stukjes in gedoopt. Uiteindelijk hebben ze allebei een stuk of 8 mini stukjes op. Bij het in de mond stoppen keken ze raar/vies, daarna vonden ze het toch wel interessant/lekker. Heb besloten dat nu maar elke dag voor de tweede fles te doen om te wennen en daarna gewoon een fles. Kijken of het goed gaat als ze op elkaar moeten wachten, anders zet ik de tweede kinderstoel erbij. Maar ik doe het voorlopig liever apart.

Zei al tegen P: goed dat ik momenteel niet werk...

Geplaatst

Simonja, wooh, dat ze al stukjes eet, fijn, dat scheelt weer een boel werk, met malen.

Mevrouw is een beetje kieskeurig, als het harde stukjes zijn spuugt ze ze uit, maar kan ze erop sabbelen dan gaat het naar binnen.

Caro, 8 mini stukjes is toch 1/4 boterham, it's a start girl.

Ik ben benieuwd of ze op elkaar willen wachten, anders zou ik ze naast elkaar zetten, als de een zit te smikkelen, kun je bij de andere het stukje in de mond stoppen.

Zodra het daar in de mond zit, kun je bij de andere, wat eruit komt zetten, weer in de mond stoppen enz, enz.

Ik geloof graag dat je het druk heb, wil je tzt wel weer gaan werken.

Ik kijk wel goed of haar mond leeg is voordat ze een nieuw stukje krijgt, want ze kan ook hamsteren, inderdaad in haar gehemelte.

Vanochtend heeft ze een stukje van een plakje kaas op, zo dat was lekker.

Ik zat op de bank een eierkoek met kaas te eten en ze ging te keer, uiteindelijk maar een stukje gegeven, smullen.

Geplaatst

Fiene wilde vanmorgen niet weer slapen na de fles, dus om 9.15 maar eruit gegaan. Fruit wilde ze niet, heb haar een stukje brood met wat boter gegeven. Vond ze wel lekker, maar iedere korrel is vakkundig naar buiten gewerkt. Schiet dus niet op. Qua hoeveelheid eet ze nu een half potje fruit en een half potje groente per dag (4+ potjes).

Geplaatst

Maar nu zit ik weer in de knoop... Naar de stad geweest, papa heeft ze net een fles gegeven, ga zo met ze wandelen, dan fruit en weer slapen. Wanneer geef ik dan groente? Gisteren sliepen ze tot kwart over 9, dan ga ik toch geen groente meer geven plus een fles? Pfff...

Geplaatst

Pech, hij heeft zijn best gedaan

Morgen nieuwe ronden, nieuwe kansen.

Heb je nog wat gekocht.

Fren, dat is lastig.

Ze geeft het zelf wel aan wat ze wil, ze drinkt wel 3 flessen leeg, toch?

Geplaatst

Nou ze hebben flink fruit gegeten en naar bed... ik moest de oudste ophalen bij een vriendinnetje, tijdje onderweg en blijven kletsen, kom terug, liggen ze op het speelkleed, chagrijnige papa, aan het koken, ze hadden niet geslapen. Dus wij zijn gaan eten en hebben tegen 8 uur maar een fles gemaakt. Dan maar geen groente vandaag, morgen inderdaad weer een dag. Bram was zo moe die viel tijdens het drinken steeds in slaap, schattig, alsof ie weer een paar dagen oud was...

Ik ging naar V&D voor leuke restanten maar daar is Prijzencircus dus moet als dat is afgelopen nog een keer terug. Bij Prenatal alles 20 % korting, twee pakken Zwitsal Goedemorgen washandjes gekocht en alvast een badring, scheelde toch weer 4 euro. Zullen ze binnenkort wel in kunnen, nog ietsje steviger zitten.

Kleertjes viel me erg tegen maar we hebben ook maar een kleine Prenatal hier. Geloof dat Melis wel flink haar slag had geslagen toch Melis?

Geplaatst

Wij hebben de groente ook overgeslagen vandaag. Zijn even de stad in geweest en nog even naar prenatal om te profiteren van de mazzeldagen en waren (doordat de brug eindeloos lang openstond) pas om 7.15 uur thuis. Toen dus direct papfles erin en tukken. Heb vandaag wel een sapje voor F meegenomen, want met 3 flessen en marginaal eten komt ze voor mijn gevoel wat vocht te kort. Nou ja, ze doet het verder prima en ziet er niet ondervoed uit ofzo. Denk dat ze gewoon wat later op gang komt met eten.

hebben ons maar even georiënteerd op traphekjes, want hoe ze het doet weet ik niet, maar fiene gaat de hele kamer door. Ze rolt in plaats van kruipen... En aangezien onze woonkamer op de 1e etage is (we slapen op de begane grond) zitten er in de gang 2 trappen, die nu al mateloos interessant zijn!

Geplaatst

Oha, en papa is leemaarde uit z'n dak gegaan met kleertjes bij prenatal... Hoewel ik de jongenskleertjes in de sale momenteel leuker vond dan de meisjes... Te schattige poncho voor F gekocht. Het leren Jackie waar papa z'n oog op liet allen stond fiene voor geen meter...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden