Ga naar inhoud
Sylvino

Geboren Kaat en Bram, dochter en zoon van Caroline

Aanbevolen berichten

Met veel genoegen open ik dit bijzondere topic voor Kaat en Bram, dochter en zoon van Caroline :speen:

Op 14 februari 2012 zijn ze geboren :love9:

Iedereen maakt het goed en ze zijn thuis.

Caroline hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd met dit bijzonder duo.

Geniet ervan samen met je dochter en man.

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahaha Caro!! Eigenlijk hebben we dus samen een drieling gebaard!! Wie had dat 2,5 jaar geleden gedacht!

Geniet meid, van je mooie koningskoppel!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caro, man en dochter: eindelijk is het zo ver jullie grootste wens is uitgekomen en ze zijn er: jullie koningskoppel! Geniet van deze bijzondere tijd en van elkaar. Van harte! Geweldige namen trouwens.

Dikke knuffel moontje

Ps zat met tranen in mijn ogen toen ik las dat ze er eindelijk waren, na alle moeite die jullie hebben moeten doen om jullie droom uit te laten komen. Zo zie je maar, doorzetten loont.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caro, man en dochter ook hier nog een keer van harte! 14 februari was een bijzonder dag voor jullie en voor de D&D meisjes ;-)

Geniet van jullie mooie gezinnetje!!

Henne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caro en man...ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie bijzondere tweetal! En wat een lieve namen hebben jullie gekozen voor jullie wondertjes!

Hoe vind je kleine grootste meid dit alles?

Geniet van de komende tijd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve Caro, man en dochter. Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige koningskoppel Kaat & Bram. Geniet van elkaar en jij nu lekker rustig aan en goed herstellen Caro. Dikke knuffel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caro en man en dochter, gefeliciteerd met je 2 pracht kindjes.

Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het goed gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom Kaat en Bram! Een mooi leven saampjes gewenst. Wat bijzonder om een tweeling te mogen zijn. Wees lief voor elkaar. En dat papa en mama en jullie grote zus maar veel plezier en geluk met jullie mogen meemaken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Caroline,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling en heel veel geluk gewenst!

Groetjes Esly!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve Caroline,

Van harte gefeliciteerd met je je twee kanjers: kaat en Bram. Wat een ontzettend leuke namen en wat heerlijk dat ze er zijn!!!

Ga er heerlijk van genieten samen met je vriend en je dochter. Ben heel benieuwd naar een foto!!!

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Caro, gefeliciteerd met je prachtige tweeling, inderdaad hele mooie namen!! Heerlijk dat jullie zo snel naar huis mochten, geniet ervan!! liefs van Mira

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve meiden, ik ben ontroerd door jullie gelukwensen!

Syl dank je wel, heel mooi topic geopend.

Foto's volgens snel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Guusje

Ook hier even, van harte gefeliciteerd met jullie 2 wondertjes. Om trots op te zijn.

Liefs Guus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caro, lieverd, van harte gefeliciteerd met jullie koningskoppel Bram en Kaat!

Heel veel geluk en liefde samen met je man en dochter. Ze zal een trotse zus zijn!!!

x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Car, manlief en dochter, gefeliciteerd met kaat en bram! Wat fijn dat het goed gaat met jullie drietjes! Lekker bijkomen nu en knuffelen:-) xxx eef

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caroline, ook hier nogmaals super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zoon. Wat n rijkdom!!

Heerlijk genieten nu!! Wat n wonder hè?!!!!

Knuffel, mees

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook op deze plek nog een keer van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon en dochter - hoe bijzonder!

Geniet lekker van elkaar!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve Caro,

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige Kaat en Bram! Ben erg benieuwd naar ze, een goed herstel gewenst en onwijs veel geluk!!

Liefs Babeth

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caroline, ook van mij van harte gefeliciteerd met Kaat en Bram. Weer twee beauties op deze aardbol erbij. Nu lekker genieten!

X, Mart.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Caroline van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kaat en Bram! Een koningskoppel. Nu lekker genieten met je man en dochter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijn dat jullie al thuis zijn en dat het goed met jullie gaat!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter, broertje en zusje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Lieve Caroline, ook van mij hier in je 'eigen' topic nogmaals van harte met jullie kanjers.. wat een heerlijke namen hebben jullie bedacht.. geniet van ze (en van de kraamhulp!).. ik bel wel tzt om ze te komen bewonderen..

Lieve groet, San

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Hoi Catlover, hopelijk heb je nu een mooie terugplaatsing achter de rug en blijft deze 9 maanden zitten. ja druk met de verhuizing. Ik heb dat qua stressnivo echt ouderschap. 30 maart is al zo dichtbij en er moet nog zo veel ingepakt en verhuisd worden, en dan weer uitgepakt. Nu een dochter van 4 jaar erbij werkt ook niet erg vlotter😉 wij hadden een financiële tegenvaller. Ik ben inmiddels 43 jaar en heb nu dus 2 mislukte terugplaatsingen achter de rug van een punctie uit 2012. Ik ben bij zorgzaam goed verzekerd, ster 4 en kregen daar een 4e icsipoging vergoed. masr nu ontvingen wij een consultrekening van 320 euro van de gyn! Blijkt dat na je 43 jaar de tp niet meer gwordt vergoed. Dit was alleen nog de 1e rekening, dan komt tp en medicatie er nog bij. Nou onze dikke spaarrekening is door de verhuizing dus ook leeg😫 ik had voor de tp nog gekeken op de website daar stond dat als je nog embryo’s over hebt uit een eerdere poging je deze vergoed krijgt en er stond geen leeftijd bij, maar dat zal ik dan wel verkeerd geïnterpreteerd hebben🤨 onze 2 laatste cryos gaan we derhalve niet meer terugplaatsen😥  onze kans voor een 2e is ook verkeken helaas. Maar wij hebben al een dochter mogen krijgen en in Ons geval dat geld is maar geld, jammer maar helaas. Staat niet gelijk aan jouw situatie. Ik hoop echt met je mee voor een geslaagde tp😘
    • Beste Dames, Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen.  Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen. groeten, Catlover
    • Ik heb een ritje in de aanbieding! 62 km naar UTRecht  Vertrek max augustus '19 vanuit omgeving Zwolle, PB als je mee wil 🙂
    • Beste Caro-linn, DD heeft mij niet gebeld vanmorgen. Dus dan moet mijn embryo nog leven. Woensdag terugplaatsing.  Het is een en al ellende. Ik vind het zo naar dat ik het nu moet opgeven. Had ik maar een dikke bankrekening. Dan kon ik nog een laatste poging wagen. Dan ben jij nog druk zat met een verhuizing in zicht. Heel veel succes daarmee en heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
    • Tjee wat heftig. Ik snap dat dit een tranendal is. Is er nu al iets bekend verder? Ik hoop met je mee😘  ja wij hebben nu nog 2 cryos van de 4e punctie uit 2012. Ik ga deze in april/ mei laten terugplaatsen mits goed ontdooit. We gaan nu eerst verhuizen en dit is dus een stressvolle periode. Heel veel sterkte en hopelijk geluk met die ene emmy. Mijn duimen draaien🤞🏼
  • Topics

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden