Ga naar inhoud

Wachtbankje april/mei 2012


bettyboopke

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey Dames,

 

Gisteren heb ik de punctie gehad en die viel gelukkig heel erg mee. Ik zag er verschrikkelijk tegenop, omdat ik het de vorige keer heel pijnlijk vond.

Het ging nu zo snel en had lekker mijn ipod met een muziekje dat werkte echt bij mij.

 

Ze hebben acht goede eicellen aangeprikt en net het bericht gekregen dat er 6 bevrucht zijn.

A.S. donderdag kom ik bij jullie "gezellig" op het wachtbankje zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------

[/TD]

[TD]TP ---------

[/TD]

[TD]TESTEN ---

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO

[/TD]

[TD]20/03

[/TD]

[TD]01/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]23/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]26/03

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]08/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt

[/TD]

[TD]geen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]02/04

[/TD]

[TD]18/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[TD]20/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI

[/TD]

[TD]09/04

[/TD]

[TD]24/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]23/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO

[/TD]

[TD]13/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 1e ICSI/3e CRYO

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF

[/TD]

[TD]15/04[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anna18904 (Angelique) - 39 jaar - 1e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]23/04

[/TD]

[TD]07/05

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]30/04

[/TD]

[TD]14/05

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man maakte mij vanochtend wakker met een liedje:

'Begin de dag met een testje, begin de dag met een test. Want wie vrolijk kijkt in de morgen die doet gewoon een test!'

Helaas was de test negatief (wat we al wel wisten omdat ik iedere ochtend een test deed).

En wat nu???? Gisteravond al voorzichtig besproken hoe nu verder. We geven nog niet op maar de hoop lijkt bij de wederhelft wel steeds verder af te nemen......:crybaby2:

Balen Breden. Kreeg de rillingen over mijn rug toen ik het bovenstaande las. Vind het zo erg!

Ja, je weet (ik ook) dat je niet eerder moet testen. Maar je kunt er niet vanaf blijven. Heb ook eerder getest. Ga donderdag ook weer testen, maar uitslag zal daar niet anders door worden. Mijn vriend heeft even vanaf het begin meegerekend. Hij komt op 2% kans dat deze IUI wat wordt. N.a.v. de gesprekken met artsen in het zkh. Dat was natuurlijk ook niet echt hoopgevend. Ik hoop er nog een IVFje eruit te kunnen prutsen. Maar we zitten eigenlijk al heel lang met eiceldonatie te spelen. Moeilijke keus, maar denk ik de enige nog.

Zet je schouders eronder Breden! Wat zijn je opties nog?

GROENE dames, echt van harte gefeliciteerd (dat geeft weer moed).

RODE dames, geef niet op! Gewoon alles proberen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Chantal, wat fijn dat de punctie meeviel. En 6 emmies, mooi! Vanaf donderdag lekker gaan broeden.

 

Vanochtend echo gehad, zag er allemaal goed uit. Ik mag vanavond al de Pregnyl zetten. De terugplaatsing vindt maandag de 16e plaats, mits de eskimootjes goed ontdooien. En dan kom ik ook eindelijk echt op de wachtbank zitten. Spannend weer.

 

@Sylvia, zal ik je even groen maken? ;-) Of wil je het nog even afwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Champietal, fijn dat het je mee is gevallen! Mooi zeg 6 embryo's! Dat biedt weer een boel kansen! Succes!

 

Mariek; je gaat beginnen.... spannend weer! Nog een weekje geduld dus, en dan ook jij weer een emmy in je buik!

Ja, ik kan nu wel op groen he.. brr.. nog wel beetje eng, maar hij kan altijd nog weer naar rood..haha.. niet de bedoeling hoor!!;)

 

Tascha, veel succes! Wat erg dat je je kindje bent verloren! En dan al helemaal voldragen, wat afschuwelijk is dat!

Ik hoop op een succesvolle poging voor je!

 

IVFmoeke; hoe was je bloeduitslag??

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvia, bedankt! En proficiat met je positieve test. Ik hoop echt voor je dat het deze keer goed blijft gaan!

 

Alle andere meiden in het groen trouwens ook proficiat! En de meiden in het rood veel sterkte met de teleurstelling en goeie moed! En alle anderen veel geduld en hopelijk allemaal groen binnenkort...

 

Ik heb vanmorgen de tweede fm gehad en nu was er gelukkig toch al wat actie. Rechts 6 follikels, tussen de 12 en de 15mm, links maar eentje en nog een misschientje. Nu maar hopen dat deze allemaal mooi willen blijven verdergroeien... Donderdag opnieuw fm, ben benieuwd.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Jeetje wat een heen en weer schommelend topic...Idd allerlei kippevel verhalen in zowel positieve als negatieve zin.

Hoop zoooo dat we allemaal heeeel veeeel geluk krijgen in deze malle mm...En het klinkt een beetje zwaar misschien maar vergeet niet te leven! Geniet ook van de kleine dingen, verdriet is goed maar niet te lang...Klinkt heel wijs maar moet mezelf daar af en toe ook aan herinneren hoor, maar tis altijd goed even te horen toch.

 

Als ik zo dat lijstje bekijk wordt ik echt zenuwachtig...Na al dat groen rood groen rood....staan daar een paar zwarte namen die overmorgen ook een andere kleur zullen hebben...Kon de klok maar vooruit in dit geval...

 

TikTak ik hoop dat jij hetzelfde krijgt als Sylvia, toch nog groen donderdag! En Atoti, heb jij je kunnen inhouden om niet te testen? Ik heb nog steeds niet getest, heb gevoelige borsten en niet het idee dat ik ongesteld ga worden...maar ja, heb geen ervaring met wat deze combinatie hormonen met me doen dus het kan ook valse hoop zijn...

 

Mariek, goed dat je het lijstje zo goed bijhoudt! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Champietal, jij ook weer in de race voor een brusje!! Super 6 emmy's good luck!

 

Mariek; je gaat beginnen.... spannend heel veel succes

 

Tascha, vreselijk dat jullie je kindje hebben verloren en dit zal altijd jullie 1e kindje blijven, hoop dat deze poging een brusje mag brengen voor jullie vlinder

 

Sylvia wat goed zeg een positieve test! Maak je lekker groen

 

IVFmoeke; vandaag HCG, E2 en progesterong geprikt in CITO, alleen was de uitslag niet binnen. Maar heb een slecht gevoel, testen blijven licht en lijkt wel lichter dus verwacht een innesteling maar geen doorgaande zwangerschap.

 

Dames die moeten testen zet hem op, ik duim voor jullie!!

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

 

Graag wil ik ook mee kletsen en mijn verhaal delen hier. Even kort ons verhaal: man is ongeneeslijk ziek, nu onvruchtbaar maar gelukkig wel zaad ingevroren. In februari de eerste iui behandeling gehad, maar door het invriezen is de zaadkwaliteit zeer slecht en was de iui eigenlijk zinloos. Nu heb ik vrijdag jawel de 13e de eerste punctie (icsi) en maandag de terugplaatsing. Zijn er meer verhalen van 1 van jullie met ingevroren zaad en de kans van slagen? Morgen moet ik ovritrelle spuiten en ik kreeg het advies zelf geen test te doen ivm onbetrouwbaarheid door de ovritrel ...hebben jullie wel gedaan en na hoeveel dagen en was de uitslag betrouwbaar? Ik mag pas na 18 dagen bloed laten prikken en zie op tegen de wachtweken.... Alle tips/adviezen zijn welkom!

 

Jullie ook allemaal veel suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wat een verhalen allemaal, zowel positief als negatief, zeg. Op dat soort momenten besef ik altijd weer wat ik wel heb! Je wordt weer met beide benen op de grond gezet. Voor degenen die het zwaar hebben, ik denk aan jullie!

 

Hier gaat het wel redelijk. Gisteren dacht ik echt ongesteld te worden. Heel lichtroze gevloeid (klein beetje), maar nu niets aan de hand. Ik vind dat wachten zo slopend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Inderdaad wat bijzonder om deze wachtweken met zoveel andere wachtenden mee te maken en ieders verhaal te lezen.

 

Breden, heel veel sterkte de komende tijd. Het zal veel moed kosten, zowel om door te gaan en ook als jullie uiteindelijk besluiten om te stoppen.

Sylvia, heel erg gefeliciteerd met je positieve test. Nu maar duimen dat het zich mooi verder ontwikkelt..

Mariek, wat fijn dat jij mag beginnen. Spannend!!! Begrijp ik nu goed dat jij steeds een cryo terug hebt laten plaatsen? En zo ja, wil je vertellen wat daarvoor je overwegingen zijn? Ik sta (hopelijk) voor dezelfde keuze...

 

Tiktak en Lott, we hebben alledrie dezelfde testdatum. Lott, wat knap dat je nog niet hebt getest! Ik heb me niet in kunnen houden en al op wachtdag 11 getest. Helaas negatief. Hierna heb ik niet meer getest, maar ik voel mijn menstruatie juist wel aankomen. Ik ga ook steeds meer vloeien. Dus dit keer geen groen voor mij. Natuurlijk ga ik morgen wel testen, maar het zou me echt heel erg verbazen. Op een of andere manier voel je het toch aan volgens mij.... Gelukkig hebben we nog twee eskimootjes in de vriezer, dus als deze goed ontdooien hoeven we niet helemaal van voren af aan. Spannend...

 

Dames, voor iedereen heel veel succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

 

Enorm bedankt voor jullie steun. Dat doet me goed!

 

En Lott, bedankt voor de goede tip om ook te genieten van het leven. Ik waak er voor mezelf voor dat ik mijn leven blijf leven en het niet alleen in het teken staat van onze kinderwens. Tot nu toe lukt dat eigenlijk heel erg goed. Op het forum praat je eigenlijk niet zoveel over dingen die je naast je behandeling doet maar ik ben een enorme bezige bij. Ik ben bijvoorbeeld bijna klaar met mijn derde studie. Ik werk fulltime en vind mijn werk ook nog eens fantastisch (heb me nog nooit ziek hoeven melden vanwege behandeling omdat ik altijd mijn overuren inzet:)! Een bioscoopje of uit eten vind ik ook altijd gezellig (soms eet ik een beetje te veel). Ik houd van sporten, doe bijvoorbeeld veel aan hardlopen en doe iedere maand wel aan een recreatief loopje mee. Verder ben ik best een feestbeest; het liefst ga ik naar dancefeesten (overdag en 's nachts). Ook gaan we zeker twee tot die keer per jaar op vakantie. Meestal zoeken we duiken, skiën, wereldsteden of historisch/culturele bestemmingen op.

 

En jullie? Wat doen jullie zoal naast de behandelingen? Je hoeft natuurlijk niets te vertellen maar ben wel benieuwd. :)

 

Liefs,

Breden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi dames,

 

wie maakt mij rood.

uitslag bloed is binnen te laag hcg 16,7. Wel een innesteling maar geen goede zwangerschap.

Hopenlijk zit ik op het wachtbankje van mei met een blijvend groen kleurtje!

Dames zet hem op, ben benieuwd naar de wachtende op de bank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! Heb al een tijdje niets meer gepost, hoewel ik volop heb meegelezen hoor.

Wat een bewogen wachtbankje! poeh poeh!

Maarrrr gelukkig al een aantal GROENNNNNNNNN!!!!!! Dat geeft de burger moed!

Helaas ook weer een aantal die minder geluk hebben...blijft toch altijd een teleurstelling hè....ik hoop dat jullie de kracht en de moed vinden om er opnieuw in te vliegen, want ooit gaat het lukken hoor!!!!

 

Zelf heb ik gisteren mijn laatste pil genomen (anticonceptiepil) en wacht ik nu op de russen. Ik ben sinds 5 dagen bezig met de neusspray (suprefact) en krijg daar behoorlijk wat puistjes van, bah! Maar alles voor het goede doel!!! Maandag krijg ik mijn basisecho en als alles goed is, begin ik dinsdag met de menopur! Ik kijk er echt wel naar uit!!! Die maand ertussen (om de boel plat te leggen) duurde toch wel lang, ondanks dat dat zooooo relatief is.

 

Ik duim heel hard voor jullie mee, dat dit bankje toch overwegend groen gaat worden!!!! Dikke knuf en veeeeel succes op het wachtbankje! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik gisteren mijn laatste pil genomen (anticonceptiepil) en wacht ik nu op de russen. Ik ben sinds 5 dagen bezig met de neusspray (suprefact) en krijg daar behoorlijk wat puistjes van, bah! Maar alles voor het goede doel!!! Maandag krijg ik mijn basisecho en als alles goed is, begin ik dinsdag met de menopur! Ik kijk er echt wel naar uit!!! Die maand ertussen (om de boel plat te leggen) duurde toch wel lang, ondanks dat dat zooooo relatief is.

Ik zal zo dadelijk even naar je andere berichtjes kijken, aangezien ik er niks van snap (haha). Anticonceptiepil, neusspray, menupur??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

En Lott, bedankt voor de goede tip om ook te genieten van het leven. Ik waak er voor mezelf voor dat ik mijn leven blijf leven en het niet alleen in het teken staat van onze kinderwens. Tot nu toe lukt dat eigenlijk heel erg goed. En jullie? Wat doen jullie zoal naast de behandelingen? Liefs, Breden

Heb een parttime job. Ik hoop mijn gezin te kunnen uitbreiden met een kindje. De rest van mijn familie bestaat, uiteraard naast mijn partner, uit 2 gezellige konijnen, 1 eigenwijze papegaai, 2 mooie zwarte paarden en 1 ondeugende pony. Sinds een jaartje alles onder 1 dak, of eigenlijk 2 als je de stallen meetelt. Ben druk met de dieren, in het weekend voornl. met dressuurwedstrijden rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tiktak: ik volg de lange behandelingscyclus. Dat wil zeggen dat ik eerst een dikke 3 weken aan de pil moest (om de hormonenhuishouding over te nemen), 5 dagen voor de laatste pil beginnen met suprefact (een neusspray met LH-remmende hormonen, de zgn antagonist, zorgt ervoor dat je geen voortijdige eisprong krijgt, te vergelijken met orgalutran).

Pas na de rustweek, waarbij de maandstonden komen, mag ik beginnen met menopur (de hormonenspuitjes om de follikels te doen groeien, te vergelijken met puregon). Er zijn er hier nog die menoupur gebruiken hoor.

Welke hormonen gebruik jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een parttime job. Ik hoop mijn gezin te kunnen uitbreiden met een kindje. De rest van mijn familie bestaat, uiteraard naast mijn partner, uit 2 gezellige konijnen, 1 eigenwijze papegaai, 2 mooie zwarte paarden en 1 ondeugende pony. Sinds een jaartje alles onder 1 dak, of eigenlijk 2 als je de stallen meetelt. Ben druk met de dieren, in het weekend voornl. met dressuurwedstrijden rijden.

 

:)) Gezellige beestenboel! Ik kan me voorstellen dat dat best druk is! Alleen al de verzorging van de paarden! Maar het lijkt me wel heel fijn!!!!

 

Zelf werk ik ook part-time, als regisseur voor belgische televisie. Ik woon samen met mijn ventje, ons dochtertje Iza, onze poes Toulouse en onze kippen in België. Ik speelde piano, maar nu Iza er is, vind ik de tijd niet meer om te spelen. Wel hebben wij een grote moestuin, waar we al onze groenten zelf verbouwen: van aardappels tot asperges, van venkel tot erwten en van boontjes tot tomaten,... Eigenlijk alle soorten groenten, behalve wortels en witloof ;) Nu in het voorjaar zijn we dus druk bezig met het voorzaaien van verschillende planten en het klaarmaken van de bedden. Dit weekend hebben we onze eerste portie asperges gegeten: jammie jammie!!!!

 

Leuk idee, om zo wat persoonlijke dingen te schrijven :) Voor wie wilt natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden