Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@tiktak: ik volg de lange behandelingscyclus. Welke hormonen gebruik jij?

Ik heb, denk ik, vrij laat ontdekt dat ik waarschijnlijk al in de overgang zit (was toen 35 jaar). Heb in het zkh 1x IUI in natuurlijke cyclus gedaan, 1 x IUI met max. dosis hormomen (decaptyl+puregon), en daarna 2x IVF met max. dosis hormonen. Die laatste 2 afgebroken, omdat er te weinig of geen folikels waren. Zkh wou niet verder behandelen, second opinion ergens anders gehad (zelfde verhaal). Nu bij Geertgen 1ste x IUI. Mijn partner, iemand van de statistieken, is normaal redelijk positief ingesteld. Maar de artsen in het zkh hebben hem voorgerekend dat er 2% kans is dat het lukt (met IUI of IVF). Hij zit dus al lang op de as van eiceldonatie. Ik ben nog niet echt gewend aan dat idee. Voor mijn gevoel een soort adoptie... Als je al het geluk hebt om een goede/leuke donor te vinden.

Wat is er mis met wortels en witloof :happy7:

En ja...piano, mijn vriend staat op het punt een 2de hand piano te kopen. De hele dag fanatiek om goede digitale pianolessen te vinden :clap2:

Waar word je behandeld, Belgie of NL?

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik heb, denk ik, vrij laat ontdekt dat ik waarschijnlijk al in de overgang zit (was toen 35 jaar). Heb in het zkh 1x IUI in natuurlijke cyclus gedaan, 1 x IUI met max. dosis hormomen (decaptyl+puregon), en daarna 2x IVF met max. dosis hormonen. Die laatste 2 afgebroken, omdat er te weinig of geen folikels waren. Zkh wou niet verder behandelen, second opinion ergens anders gehad (zelfde verhaal). Nu bij Geertgen 1ste x IUI. Mijn partner, iemand van de statistieken, is normaal redelijk positief ingesteld. Maar de artsen in het zkh hebben hem voorgerekend dat er 2% kans is dat het lukt (met IUI of IVF). Hij zit dus al lang op de as van eiceldonatie. Ik ben nog niet echt gewend aan dat idee. Voor mijn gevoel een soort adoptie... Als je al het geluk hebt om een goede/leuke donor te vinden.

Waar word je behandeld, Belgie of NL?

Pfiew Tiktak, zo jong al in de overgang! Dat is toch echt heeeel vroeg :(

Logisch dat je dat niet snel ontdekt dan.

Lijkt me inderdaad niet zo evident om eventjes over te stappen op eiceldonatie. Ik snap wel als je zegt dat dat als een soort adoptie aanvoelt. Poeh...

Geef jezelf vooral de tijd om eventueel aan het idee te wennen! Tenzij...je toch nog met IVF kunt proberen?!

Uiteindelijk hoef je toch ' maar' 1 follikel met een eicel te hebben? De kans dat die dan bevrucht geraakt is met IVF toch vrij groot?!

Ik weet niet hoe graag je een kindje van jezelf wilt, maar een 3e opinie kan nog altijd, toch? Ik hoor van veel mensen uit Nederland, waarbij de vruchtbaarheidbehandelingen niet zo goed gingen, dat ze uitwijken naar Duitsland of België. Het is maar een ideetje hè.

Zelf word ik behandeld in België (Ziekenhuis Gasthuisberg in Leuven).

btw, witloof is teveel gedoe om te kweken en bij de plaatselijke boeren superlekker en goedkoop! Wortels...ongeveer hetzelfde verhaal. Het onkruid groeit sneller dan de babyworteltjes, dus een heel gepruts om het onkruid uit te trekken, zònder dat je het worteltje mee hebt... en dat terwijl de boeren je ermee rond de oren gooien (bij wijze van spreken natuurlijk!).

Geplaatst

Hallo,

Wat fijn om te zien dat een aantal meiden zwanger zijn. Van harte gefeliciteerd!! Dat geeft de burger moed....

En wat een nare verhalen of lange trajecten. Ik wens jullie allemaal superveel suc6. Er moet nog wel wat groen bij komen op het bankje.:duimen draaien:Ik blijf duimen ook voor mezelf natuurlijk :yeswink-1:

Liefs

Geplaatst

hoi allemaal,

veel succes op wachtbankje ,ik heb zelf ook 2 keer op gezeten en mijn tweede keer iui was raak,nu heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en gaan we nog voor een tweede proberen dus misschien over paar maandjes zie ik jullie hier of niet .....

veel succes en sterkte iedereen doeiiiiiiiiiii

Geplaatst

Hoi Trijn,

Goed dat je mee kletst. Wat verschrikkelijk dat je man ongeneeslijk ziek is...gelukkig bestaat Icsi voor jullie! Ik duim voor jullie!

V.w.b. de test....op dit topic zie je dat het evengoed nog alle kanten op kan gaan, positief en negatief, dus ik wacht echt de bloedtest af.

Qua tips....probeer jezelf niet gek te maken met je gedachten in het rampen-scenario....Heeft bij mij wel een paar iui's geduurd maar als je tegen jezelf maar vaak genoeg zegt: Het komt wel goed en maak jezelf nou niet gek, dan ga je er vanzelf in geloven toch? Ik ben weer een stuk optimitistischer in ieder geval :-)

Succes met alles!

Geplaatst

Aoti wat balen zeg! Gelukkig hoef je idd niet helemaal van voren af aan als het echt niet gelukt is....fingers crossed, ook voor de cryo's!

Ik denk ook wel dat je het idd aan voelt...nu heb ik echt het gevoel dat het raak is maar me verstand is nog heel voorzichtiger omdat ik wel vaker dacht dat het raak zou zijn en dan was het niet zo... Morgen horen we ook hoe de andere 5 embryo's het ervan afgebracht hebben dus als het niet raak is dan hoop ik daarmee wel goed nieuws te hebben...

We keep in touch morgen ;-)

Geplaatst

Tiktak, Lott en Atoti; begrijp ik dat morgen jullie testdag is? Wat spannend! Succes!!!

Atoti, voor jou lijkt het al min of meer over dus, wat balen!! Gelukkig heb je nog cryo's dus hoef je idd nog niet weer van voren af aan te beginnen. Sterkte! Wel weer een domper he als die ongi doorbreekt!

Ik laat morgen bloedprikken, vind het erg spannend.

Hopelijk veel goed nieuws hier morgen!

Geplaatst

Breden, Je leven klinkt fantastisch! Ik snap zooo dat een kindje alles zo veel completer maakt! Gelukkig lukt het je om zo optimistisch te blijven en gelukkig ben je lekker druk met leuke dingen.

Mijn leven liep altijd op rolletjes, alles kwam mij letterlijk aanwaaien! Ik deed waar ik zin in had, vertrok naar Spanje om daar iedere zomer 4 maanden te werken al verkoper van bungee jumps, als ik terug kwam had ik zo weer een baan in de buitendienst dus ook meteen een mooie auto van de zaak. Heb al 9 jaar verkering en woon al 6 jaar samen in een mooi huis en samen hebben we een leuk salaris om ook idd ieder jaar een wintersport en zomer vakantie te doen...We hebben veel familie en vrienden gezond om ons heen...Maar mijn kinderwens zat er al vanaf dat ik klein ben en toen de tijd rijp was om er 2 jaar geleden aan te beginnen bleek dat niet zo makkelijk aan te komen waaien als de rest...Intussen werk ik al 7 jaar bij dezelfde werkgever en ben sinds 2,5 jaar assistent salesmanager dus werk hard om te krijgen wat ik wil, maar al zou ik alles op moeten geven (behalve mijn vriend) om een kindje te krijgen dan doe ik het zo...Ik heb graag zelf de touwtjes in handen en dat heb ik nu totaal niet....Afgelopen 2 jaar waren dan ook zoooo anders dan hoe ik normaal leef....Als we iets leuks deden, en dat heb ik echt te weinig gedaan, heb ik er niet genoeg van genoten en daar heb ik spijt van... Alleen maar bezig met die kinderwens (en werken)...Bij alles wat we deden dacht ik: Met ons kindje erbij is het zoveel leuker...Mijn vriend op skies en onze kleine tussen zijn benen op van die mini skietjes...Op het strand met die kleine spelen...Op een normale nutteloze zondag kan je nu genieten van je kleine waar je ook ben....ppffff Ik heb het behoorlijk ver-romatiseert en werd daar echt wel down van....Afgelopen december dacht ik: tot hier en niet verder en nu voelt het echt als een wereld van verschil....Tuurlijk is de wereld mooier als je kinderwens uitkomt, zeker als het zo gaat als waar wij allemaal inzitten....maar ik geniet nu weer van de normalere en kleinere dingen en dat geeft me rust en ik geloof dat dat goed is voor me wens!

Ik hoop dat het begin daarvan morgen uitkomt en vind het fijn als ik door mijn ervaring een ander zou kunnen helpen...Het is te oneerlijk maar gelukkig hebben we hier elkaar :-)

Lieve meiden,

Enorm bedankt voor jullie steun. Dat doet me goed!

En Lott, bedankt voor de goede tip om ook te genieten van het leven. Ik waak er voor mezelf voor dat ik mijn leven blijf leven en het niet alleen in het teken staat van onze kinderwens. Tot nu toe lukt dat eigenlijk heel erg goed. Op het forum praat je eigenlijk niet zoveel over dingen die je naast je behandeling doet maar ik ben een enorme bezige bij. Ik ben bijvoorbeeld bijna klaar met mijn derde studie. Ik werk fulltime en vind mijn werk ook nog eens fantastisch (heb me nog nooit ziek hoeven melden vanwege behandeling omdat ik altijd mijn overuren inzet:)! Een bioscoopje of uit eten vind ik ook altijd gezellig (soms eet ik een beetje te veel). Ik houd van sporten, doe bijvoorbeeld veel aan hardlopen en doe iedere maand wel aan een recreatief loopje mee. Verder ben ik best een feestbeest; het liefst ga ik naar dancefeesten (overdag en 's nachts). Ook gaan we zeker twee tot die keer per jaar op vakantie. Meestal zoeken we duiken, skiën, wereldsteden of historisch/culturele bestemmingen op.

En jullie? Wat doen jullie zoal naast de behandelingen? Je hoeft natuurlijk niets te vertellen maar ben wel benieuwd. :)

Liefs,

Breden

Geplaatst

Hoi Sylvia, ja morgen is DE dag...Ik heb het morgen ook via een bloedtest...Heel veel succes en hopelijk zien we morgen beide groen van geluk!!

Tiktak, Lott en Atoti; begrijp ik dat morgen jullie testdag is? Wat spannend! Succes!!!

Atoti, voor jou lijkt het al min of meer over dus, wat balen!! Gelukkig heb je nog cryo's dus hoef je idd nog niet weer van voren af aan te beginnen. Sterkte! Wel weer een domper he als die ongi doorbreekt!

Ik laat morgen bloedprikken, vind het erg spannend.

Hopelijk veel goed nieuws hier morgen!

Geplaatst

Hihi, ja ik hoop het Lott! Dat we als 2 "hulkjes" zo groen mogen zien!;)

Wat heb je dat mooi omschreven je uitgebreide verhaal! (andere dames ook trouwens!)

Leuk om wat meer persoonlijke dingen over elkaar te lezen he!

Ik herken het erg; ook ik ben de afgelopen 2 jaar enorm met onze kinderwens bezig geweest, veel meegemaakt, en heel veel verdriet gehad!

Vooral de laatste tijd heb ik het gevoel dat ik hier een beetje klaar mee moet zijn. Tuurlijk mag het verdriet er ook zijn, maar ik probeer ook echt te genieten van alle dingen die ik WEL heb: een lieve man, goede gezondheid, fijne vrienden en familie, ben God echt dankbaar voor dit alles!

En daarom was jouw advies laatst ook erg goed; dat we moeten genieten van alle mooie dingen!

Maar goed, genoeg gekletst, ik ga lekker slapen:)

Nogmaals succes morgen!!!

Geplaatst

Hoi Trijn,Wat erg dat je man ongeneeselijk ziek is, spijt me om dat te lezen.. Wij hebben een zoontje van bijna 8 weken dmv ICSI (1e poging en 1e tp) gekregen met zaad dat 5 jaar ingevroren is geweest. Manlief heeft zaadbalkanker gehad en daarom was het voor alle kuren ingevroren. Het kan dus echt!!Succes en ik hoop dat jullie ook dit geluk mogen hebben!

Geplaatst

@melis25 Erg fijn om jullie succes van icsi te horen met het ingevroren zaad! Geeft wat extra moet.

Ik krijg vrijdag de punctie op de ok onder algehele anesthesie omdat het slecht te zien is links...:(

De drie dames voor morgen, heel veel succes!

Liefs

Geplaatst

goedenmorgen allemaal, hier de afgelopen dagen 4 testen gedaan. normaal test ik dus echt nooit eerder maar nu wel waarom?. ook vanochtend nogmaals getest omdat ik straks het zkh moet bellen. dames die vandaag ook mogen testen heel veel s6 ik zal de site in de gaten houden. voor de dames die negatief hebben getest heel veel s6 en kracht voor een eventuele nieuwe poging en ik kan zeggen wat ik wil maar jullie moeten er zelf doorheen

Geplaatst

Vandaag getest, rood. Pfff...hele week al buikpijn, vanochtend met zware hoofdpijn wakker geworden. Valt me zwaar.

Hopelijk kan ik volgende maand weer op de bank aanschuiven. Maar vanwege overgang geen idee.

Succes nog alle meiden met testen!!

Geplaatst

Zo, ik mag officieel ook op het wachtbankje.

Er is vanochtend een 8 cellig embryo teruggeplaatst.

Morgen krijg ik te horen of de 5 andere embryo's ingevroren gaan worden.

Ze gebruikte een nieuw soort katheter. Hierdoor was er een extra arts aanwezig om via een buikecho te kijken of alles goed ging.

Ik kon ook meekijken en daarom zag ik dat ze het embryo terugplaatste. Was wel spannend om te zien.

Hopelijk over een week of 5 dat ik hetzelfde zie, maar dan met hartactiviteit.

Geplaatst

He meiden, pff, wat is er weer veel geschreven ;-)

@ivfmoeke, wat ontzettend balen dat de hcg te laag is... weet hoe het voelt.. heel veel sterkte!

@tiktak, voor jou ook balen dat het niet gelukt is!

@atoti, ook rood... sterkte!

@Lott, @Sylvia, hoop dat jullie goed nieuws te horen krijgen vandaag en dat de hcg mooi hoog is!!!

@Tascha, succes met je fm vandaag. Hoop voor je dat ze weer gegroeid zijn.

@Trijn, welkom op de wachtbank en heel veel succes de komende weken.

@Champietal, weer aan het broeden! Leuk he, als je op het scherm kunt volgen hoe het embryootje wordt ingebracht. Bij het VU doen ze dat standaard. Vind het altijd weer een bijzonder moment.

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------

[/TD]

[TD]TP ---------

[/TD]

[TD]TESTEN ---

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO

[/TD]

[TD]20/03

[/TD]

[TD]01/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]23/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]26/03

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]08/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt

[/TD]

[TD]geen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]02/04

[/TD]

[TD]18/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[TD]20/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI

[/TD]

[TD]09/04

[/TD]

[TD]24/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO

[/TD]

[TD]13/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 1e ICSI/3e CRYO

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF

[/TD]

[TD]15/04[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anna18904 (Angelique) - 39 jaar - 1e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]23/04

[/TD]

[TD]07/05

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]30/04

[/TD]

[TD]14/05

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hier inderdaad hartstikke rood... Ik hoop er bij het wachtbankje van mei weer bij te zijn.

Lott en Sylvia, hoe is het met jullie gegaan?

Geplaatst

Ik wil nog niet te enthousiast doen want a: voor de gene bij wie het niet gelukt is vind ik het echt k** en b: Het is nog zo pril en niet te bevatten maar ik mag in het knalgroen hoor!! Vanmorgen bloed laten prikken, vanmiddag zijn we gebeld en mijn hcg waarde is nu 383....Ook thuis meteen een test gedaan en meteen: ''zwanger'' Maandag weer bloed laten prikken om te kijken of mijn hcg is gestegen.

Ik blijf voor ons allemaal door duimen!!

Dikke kus Lot

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------

[/TD]

[TD]TP ---------

[/TD]

[TD]TESTEN ---

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO

[/TD]

[TD]20/03

[/TD]

[TD]01/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]23/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]26/03

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]08/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt

[/TD]

[TD]geen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]02/04

[/TD]

[TD]18/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[TD]20/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI

[/TD]

[TD]09/04

[/TD]

[TD]24/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO

[/TD]

[TD]13/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 1e ICSI/3e CRYO

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF

[/TD]

[TD]15/04[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anna18904 (Angelique) - 39 jaar - 1e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]23/04

[/TD]

[TD]07/05

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]30/04

[/TD]

[TD]14/05

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Joehoeeee Lott: Gefeliciteerd!!!!! Wat een prachtige waarde zeg! Lekker hoog, geen twijfel meer mogelijk hoor; jij bent hartstikke zwanger!!:D

Ik ben ook net gebeld: mijn HCG is 108! Dat was goed begreep ik. Maar man, wat een verschil met die van jou zeg!!!

Maandag laat ik het ook weer prikken. Blijft spannend. Maar voor nu zijn we blij!

Dames voor wie het nu niet gelukt is, Tiktak en Atoti: wat ontzettend balen voor jullie zeg!! Het is zo hard he, bij de een wel en de ander niet... zucht... Veel sterkte en dikke knuffel voor jullie!!

Trijn: ik had er over heen gelezen denk ik, maar wat erg dat je man zo ziek is! Vreselijk zeg! Ik hoop des te harder voor je dat je maar gauw zwanger mag raken, zodat je man dit ook allemaal nog mee kan maken en een tijd er van mag genieten!!! Zou fantastisch zijn!

Oja, en over dat ingevroren zaad; ik ken een stel in mijn directe omgeving, die inmiddels hun 5e kindje hebben gekregen, steeds met zaad wat een paar jaar ingevroren is geweest omdat die man ernstig ziek is geweest en daardoor onvruchtbaar is. Schattige kindjes hebben ze! (wou ik je even laten weten want het kan dus echt hoor!!) Veel succes!

Champietal: succes op het wachtbankje!!! Lekker broeden jij!

Liefs, Sylvia.

Geplaatst

Wauw, dit bankje ziet er al groener uit als die van Maart! Daar neem ik maar al te graag plaats op morgen!!

Morgen krijgen mijn vriend en ik er als alles goed gaat 2 embryo's terug geplaatst. En als alles goed gaat hebben we dan nog 2 rietjes van 1 over.

En als het nog beter gaat, kunnen we deze gaan gebruiken voor een eventueel broertje of zusje.

Dames in het groen, ontzettend gefeliciteerd.. GENIET! En dames in het rood, wat ontzettend klote (weer).. Helaas weet ik zelf ook al te goed hoe dat voelt.

Na dik 2,5 jaar wil ik ook wel eens een positieve test in handen..

Morgen, dus vrijdag de 13e ga ik officieel plaats nemen op dit bankje.. en deze vrijdag de 13e gaat voor ons geluk brengen.

Ik zal morgen even laten weten hoe het is gegaan..

Liefs, onedream

Geplaatst

Sylvia, wat fijn dat bij jou de waarde ook goed is!! Hopelijk voor Lott en jou beide maandag een mooie stijging en dan op naar die eerste echo en een kloppend hartje!

Onedream, succes morgen!

Geplaatst

Sylvia, wat goed om te lezen dat je HCG 108 is, super! Hoop dat deze positieve flow zich voort mag zetten en dat je over ongeveer 8 maanden een prachtig kindje op de wereld mag zetten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden