Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sylvia,

Ik wil je ook hier op het wachtbankje waar we samen op zaten nog een hart onder de riem steken. Ik vind het heel erg voor je...

Breden

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje meiden, wat veel ellende op dit bankje zeg. Laat je goed in de gaten houden Atoti, Sylvia balen meissie. Carlas?

Gaat goed, beetje irritatie met die bollen, zal van de inbrenghuls komen. Verder alkes normaal, beetje moeier dan anders.

Geplaatst
Jeetje meiden, wat veel ellende op dit bankje zeg. Laat je goed in de gaten houden Atoti, Sylvia balen meissie. Carlas?

Gaat goed, beetje irritatie met die bollen, zal van de inbrenghuls komen. Verder alkes normaal, beetje moeier dan anders.

Inbrenghuls??? Ik helemaal niets gekregen daarvoor.

Geplaatst

silvia wat erg weet echt niet wat ik nu kan zeggen woorden schieten te kort.alles wat ik denk te willen zeggen slaat nergens op.

atoti laat je goed in de gaten houden he.

jongens waar blijft al dat groen.we denken groen en voelen groen en willen groen

Geplaatst

Er zit dus nu een embryo in m'n buik. Wát een raar idee... Er is een keurig 7cellig embryo teruggeplaatst die dus nu moet blijven zitten. Op de echo tijdens de tp zag je wel dat m'n eierstokken nog sterk vergroot zijn en vol met vocht. Dat is ws waarom m'n buik nog zo pijnlijk is. Volgens de arts was dat normaal na de punctie en trekt dat vanzelf bij.Sterkte voor alle andere dames!

Geplaatst

Lieve mensen van dit forum,

Ik wil me graag voorstellen, ik ben Ciska, 39 jaar .1 1/2 jaar geleden buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, daarna niet meer spontaan zwanger geweest.

Heb net mijn 1e IVF behandeling gehad. Van de 7 eicellen zijn er 4 bevrucht, waarvan 2 terug geplaatst op 9 april. Ik zit nu op wachtdag 9 en voel van alles. Zeurend gevoel in mijn onderbuik, gisteren en eergisteren vooral steken onderin mijn buik/lies. Heb het gevoel dat mijn menstruatie elk moment gaat beginnen, maar zolang het nog niet zover is blijf ik natruurlijk hoop houden.

Wat een zenuwslopende situatie toch he, ik lees ook reacties van anderen. Heftig om te lezen dat je denkt zwanger te zijn en dat het dan alsnog afgebroken wordt. Je wordt echt heen en weer geslingerd met je gevoelens en emoties denk ik?

Ik kan volgende week vrijdag (27/4) testen, maar de dagen kruipen voorbij. Wat doen jullie om de tijd een beetje door te komen?

Nou, ik wens iedereen veel suc6 bij het wachten en sterkte bij het verwerken van slecht nieuws, lijkt me echt enorm zwaar.

Tot later!

Groetjes,

Ciska

Geplaatst

Hallo Ciska, leuk dat je meeschrijft en welkom op de wachtbank!! Dat vanalles voelen is heeeeeel herkenbaar... hoop voor je dat het goede voortekenen zijn! Ik zal je op de lijst zetten.

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------

[/TD]

[TD]TP ---------

[/TD]

[TD]TESTEN ---

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO

[/TD]

[TD]20/03

[/TD]

[TD]01/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]23/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]26/03

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]08/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt

[/TD]

[TD]geen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]02/04

[/TD]

[TD]18/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Carlas - 1e kindje - 6e IVF/3e CRYO

[/TD]

[TD]02/04

[/TD]

[TD]18/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[TD]20/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI

[/TD]

[TD]09/04

[/TD]

[TD]24/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]09/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO

[/TD]

[TD]13/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF

[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF

[/TD]

[TD]17/04

[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - IVF

[/TD]

[TD]20/04

[/TD]

[TD]../05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]30/04

[/TD]

[TD]14/05

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Sylvia, wat verschrikkelijk naar voor je. Wat een teleurstelling.. Veel sterkte de komende tijd, ik hoop zo voor jou dat jullie wens wel een keer in vervulling mag gaan.

Aan alle andere wachtende meiden: zet em op, kleur deze bank maar mooi groen!

Zelf vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. hCG is (gelukkig) weer gehalveerd, echo ziet er goed en rustig uit. Dus zoals het er nu naar uitziet gaat mijn lichaam zelf de boel schoonmaken en oplossen. Volgende week nog wel een keer prikken voor de zekerheid, maar ik ben er nu ook wel gerust op merk ik. Nu moet ik van het ziekenhuis twee maanden wachten alvorens ik de ronde met cryo's mag beginnen. Argument: eierstokken tot rust laten komen. Ergens snap ik het wel, het is ook wel goed om weer even rust te nemen, maar aan de andere kant: als iemand die geen IVF doet een zeer vroege miskraam krijgt, dan merkt ze dat wrs niet eens en kan ze toch ook weer de eerstvolgende maand zwanger worden?

Breden en Tiktak, hoe was dat bij jullie? Of misschien zijn er andere meiden die hier iets over kunnen zeggen? Als je zwangerschap niet goed doorzet: moest je dan een of twee menstruaties afwachten?

Geplaatst

Champietal, heb ook noout geweten dat die er waren. Loop dus sinds 2009 te etteren en nu kwam ze met zo'n ding op de proppen. Soort brede injectienaald van 15 cm. Je doet er 2 bolletjes een voor een in, brengt het naar binnen, druk hem leeg en klaar is klara. Geen gedoe met vieze vingers etc. Even afspoelen met warm water.

Geplaatst

Atoti,

Gelukkig dat het hCG vanzelf daalt. Eigenlijk wil je natuurlijk dat het stijgt en dat je gezond zwanger bent. Tegenstrijdig is dat he?

Ik mocht na de bbz drie maanden niet zwanger raken mat dat was vanwege de MTX-prikken. Na mijn miskraam mocht ik weer beginnen zodra mijn menstruatie op gang kwam maar ik heb toch nog even gewacht.

Groetjes,

Breden

Geplaatst

Pffffff.. het sprookje is weer voorbij!

Vanmorgen voor de 5e keer 12 dagen na mijn eisprong ongesteld geworden!!!

Wat leek op een innesteling bloeding was dus niets.. ook mijn groene teennagels hebben niet geholpen.

Ik mijn omgeving is het bij iedereen raak, en wij blijven nog steeds achter.

Wat ontzettend moeilijk is het toch!

We hebben nog 1 embryo, nu maar hopen dat deze in mei goed ontdooid en wel blijft zitten.

Liefs,

Onedream

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP ---------[/TD]

[TD]TESTEN ---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Carlas - 1e kindje - 6e IVF/3e CRYO[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[TD]20/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - IVF[/TD]

[TD]20/04[/TD]

[TD]../05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[TD]14/05[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

@Sylvia, vind het echt heel erg voor je, had het niet verwacht....Echt heel k** voor je. Goed bedoeld advies heeft nu ook geen zin denk ik maar hopelijk zie je over een paar dagen het glas weer half vol....Waarschijnlijk zal er ook gekeken worden naar de eventuele reden van deze herhaalde miskramen...Ik zal voor je duimen dat alles volgende keer goed blijft gaan.

Alle andere meiden met rot nieuws ook heel veel sterkte.

En voor de meiden die nog letterlijk op de wachtbank zitten....Geniet van je weekend, maak jezelf niet gek en meld straks groen ;-)

Liefs Lotte

Geplaatst

Hoi dames,

Afgelopen dinsdag een terugplaatsing gehad van 1 embryo spannend weer. Tweede poging IVF 3 van de 6 bevrucht alleen net de brief gekregen van het Erasmus mc dat de twee overgebleven embryo's onvoldoende ontwikkeld waren om in te vriezen. :(( heeft iemand hier ervaring mee. Dit keer blijft de dikke gevoelige buik aanhouden krijg m'n broeken niet eens normaal aan. Er zit waarschijnlijk wat vocht dus even afwachten hoe dit gaat lopen. Ik merk wel dat ik er minder extreem mee bezig ben dan de 1 e keer maar dat is meer angst om een blij gevoel te hebben. Ik leef met alle meiden mee die slecht nieuws te horen hebben gekregen. We weten allemaal hoe klote dit allemaal kan zijn.

Ik hou jullie op de hoogte

Gr.

Claudia

Geplaatst

Hi,

Vandaag de ook binnen en helaas maar 1 van de drie embryo's geschikt voor cryo. Rare week achter de rug (13/4 punctie, 16/4 tp) 18/4 even helderrood bloedverlies na inbrengen utrogestranbolletjes, gebeld: vroege miskraam, innesteling of adertje wat gesprongen is....echo heeft nog geen zin. De volgende dag even naar de poli gebeld die zeggen dat een miskraam nog niet mogelijk is? Het ging prima, maar zo wordt je echt door elkaar geschud hoor. Verder soms hevige steken meestal linksonder enkele keer rechts dan lig ik echt krom van de pijn. Heeft iemand van jullie hier ook last van (naast pijnlijke borsten en vermoeidheid). Zag vaag wel iets dat je last van je samen kunt krijgen van de bollen, maar mij is hier niets van verteld.

Als ik zo al het negatieve nieuws lees is het wel lastig om positief te blijven denken hoor. Ik leef met jullie mee, veel sterkte!

Liefs

Geplaatst

Hè Onedream wat naar. Tuurlijk gaat het een keertje lukken voor jullie. Sterkte meis. Knuf

12 dagen na eisprong? Bedoel je daarmee de punctiedag?

Geplaatst

Claudia: ik heb helaas nog nooit een cryo gehad, dit is mijn 3e ICSI en onlangs vernomen dat ook de laatste niet gelukt is voor invriezen. Ik heb trouwens ook deze keer een hele opgezette buik gehad, bijna had ik het zh gebeld maar ik had er geen erge buikpijn van. Komt door de pregnyl. Ik heb er nu 2 laten tp-en. Dinsdag als testdag!!

Geplaatst

Ik voel me behoorlijk prima. Af en toe buikpijn, maar ik denk dat dat mijn darmen zijn die op de utrogestan reageren.Is er iets waaraan je kunt merken of het goed gaat? Voor je mag testen? 3 mei is ver weg als je zo zit te duimen :-)

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table][TR][TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD][TD]TP ---------[/TD][TD]TESTEN ---[/TD][/TR][TR][TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD][TD]20/03[/TD][TD]01/04[/TD][/TR][TR][TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD][TD]22/03[/TD][TD]05/04[/TD][/TR][TR][TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD][TD]22/03[/TD][TD]05/04[/TD][/TR][TR][TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD][TD]22/03[/TD][TD]05/04[/TD][/TR][TR][TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD][TD]23/03[/TD][TD]06/04[/TD][/TR][TR][TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD][TD]22/03[/TD][TD]06/04[/TD][/TR][TR][TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD][TD]26/03[/TD][TD]07/04[/TD][/TR][TR][TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD][TD]27/03[/TD][TD]08/04[/TD][/TR][TR][TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD][TD]27/03[/TD][TD]10/04[/TD][/TR][TR][TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD][TD]27/03[/TD][TD]10/04[/TD][/TR][TR][TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD][TD]27/03[/TD][TD]12/04[/TD][/TR][TR][TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI[/TD][TD]28/03[/TD][TD]12/04[/TD][/TR][TR][TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD][TD]28/03[/TD][TD]12/04[/TD][/TR][TR][TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF[/TD][TD]28/03[/TD][TD]12/04[/TD][/TR][TR][TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD][TD]geen[/TD][TD][/TD][/TR][TR][TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD][TD]02/04[/TD][TD]18/04[/TD][/TR][TR][TD]Carlas - 1e kindje - 6e IVF/3e CRYO[/TD][TD]02/04[/TD][TD]18/04[/TD][/TR][TR][TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI[/TD][TD]07/04[/TD][TD]20/04[/TD][/TR][TR][TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD][TD]09/04[/TD][TD]24/04[/TD][/TR][TR][TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD][TD]12/04[/TD][TD]24/04[/TD][/TR][TR][TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD][TD]09/04[/TD][TD]27/04[/TD][/TR][TR][TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD][TD]13/04[/TD][TD]27/04[/TD][/TR][TR][TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD][TD]16/04[/TD][TD]27/04[/TD][/TR][TR][TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD][TD]16/04[/TD][TD]27/04[/TD][/TR][TR][TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD][TD]16/04[/TD][TD]27/04[/TD][/TR][TR][TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI[/TD][TD]17/04[/TD][TD]01/05[/TD][/TR][TR][TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD][TD]17/04[/TD][TD]30/04[/TD][/TR][TR][TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD][TD]19/04[/TD][TD]03/05[/TD][/TR][TR][TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD][TD]30/04[/TD][TD]14/05[/TD][/TR][/TABLE]

Geplaatst

Hoi meiden, nadat de zwemmers zijn ingebracht, voelt mijn lichaam aan alsof ik een punctie ondergaan hebt. Zo'n rottige beurs gevoel. Die wachtdagen zijn vreselijk maar ik moet nog langer wachten. ipv 12 dagen heb ik er nu 16. Er is geen doorkomen aan. Ik kan pas op 7 mei testen. Het is zooooo ver weg.

Het bankje ziet wel erg rood, maar we houden de moed er nog in..

@ Lott Ohh wat is je hcg mooi gestegen... Zo ver ben ik nog niet geweest. Mijn hoogste hcg was net geen 1000. Voel je je goed.

goed weekend allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden