Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@bettyboopke, bij ons is het echt een andere wachttijd. Bij een cryo test je op dag 7 en dag 9 na tp en bij een verse poging pas op dag 14 na tp. Ik ben vergeten vragen waarom dat is... Hoeveel dagen na tp mag jij testen?

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Nikkie, ik gebruik ook Menopur, geen idee welke hoeveelheid follikels hierbij "normaal" is.... ik had 16 follikels en 13 eitjes.... succes dinsdag, hoop dat er wat bijgekomen zijn!!

@Tascha, onze officiele testdatum is ook 1 mei, maar wij gaan op K'dag testen.... heb soms ook de neiging om eerder te testen, maar doe het toch maar niet.... slechte ervaringen mee. Suuces met afwachten...

@Betty, op naar vrijdag dus.... Hoezo nog iemand die Menopur gebruikt? Lees toch wel geregeld dat er Menopur gespoten wordt.... dacht ik....

@Otjes, je hebt vanmorgen dus niet getest?? Heel veel succes morgen!!!

@Mariek, heb je vanmorgen nog een test gedaan? Denk dat het wel goed zit, die streep was wel zo duidelijk, joehoe!!!!

@Testers voor morgen :goodluck:

Ik ben weer wat positiever ingesteld, de laatste dagen dacht ik dat het niet goed zat.... denk, voel en pieker me wat af!!!

Gisteren ben ik weer bij m'n magnetiseur geweest en ze heeft een goed gevoel bij mij..... hoop zóóó dat ze gelijk heeft......

Geplaatst

dames breek effe in voor de meiden met cryo tp?

hebben jullie assited hatching gedaan? gisteren werd me dat opeens geadviseerd.

wacht nog op mail dokter maar vond het raar van de assistenten.

Wat zouden jullie doen?

Geplaatst

@Mariek, heb je vanmorgen nog een test gedaan? Denk dat het wel goed zit, die streep was wel zo duidelijk, joehoe!!!!

Ik ben weer wat positiever ingesteld, de laatste dagen dacht ik dat het niet goed zat.... denk, voel en pieker me wat af!!!

Gisteren ben ik weer bij m'n magnetiseur geweest en ze heeft een goed gevoel bij mij..... hoop zóóó dat ze gelijk heeft......

Oh, spannend hoor dat de magnetiseur een goed gevoel heeft! Hoop met je mee dat ze gelijk heeft!!! Ben heel benieuwd naar de K'dag-test!

Nee, ik heb niet meer getest sinds die ene test. Dat durf ik dan weer niet... ben zo bang dat het streepje minder goed zichtbaar is in plaats van duidelijker... wacht nu gewoon de bloedtest en HCG waarde af. Nog 1 nachtje slapen...

Geplaatst

@Tascha, bij onze eerste poging heb ik eerder getest, deze was negatief. Wij dus helemaal verdrietig, terwijl ik een paar dagen later op de officiële testdag wel positief testte.

Ik had me deze teleurstelling en tranen kunnen besparen.....vandaar!!!

Geplaatst

@Marieke wat superafgevaardigden, van harte en ook ik blijf mee duimen dat alles goed blijft gaan!

Ik mag 1mei mijn hcg laten testen, maar vanmiddag hield ik het niet meer heb zo'n vreemd gevoel in mijn buik en durf bijna niet naar de toilet om de confrontatie aan te gaan. En ook ik heb op mijn clearblue een zwanger 1-2 wk!!! Kan dit met jullie ervaring nog vals positief zijn of van de utrogestan want ook dat lees ik weleens ik had op 16/4 mijn tp (verse eitjes met cryozaad) nu zo hopen dat het zo blijft het is zo onwerkelijk!

Geplaatst

Trijn, volgens mij is de Clearblue lang niet zo gevoelig als de Kruidvat test, dus als deze al aangeeft dat je 1-2 wk zwanger bent, dan denk ik zomaar dat ik je voorzichtig mag feliciteren!!!!

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------

[/TD]

[TD]TP---------

[/TD]

[TD]TESTEN---

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO

[/TD]

[TD]20/03

[/TD]

[TD]01/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]05/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]23/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF

[/TD]

[TD]22/03

[/TD]

[TD]06/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]26/03

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]08/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]10/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI

[/TD]

[TD]27/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]28/03

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt

[/TD]

[TD]geen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]02/04

[/TD]

[TD]18/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]07/04

[/TD]

[TD]20/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI

[/TD]

[TD]09/04

[/TD]

[TD]24/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]12/04

[/TD]

[TD]24/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]09/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO

[/TD]

[TD]13/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI

[/TD]

[TD]16/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting - 2e kindje - 4e IVF

[/TD]

[TD]14/04

[/TD]

[TD]27/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF

[/TD]

[TD]17/04

[/TD]

[TD]30/04

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI

[/TD]

[TD]17/04

[/TD]

[TD]01/05

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - 1e IVF

[/TD]

[TD]19/04

[/TD]

[TD]03/05

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anita73 -

[/TD]

[TD]20/04

[/TD]

[TD]05/05

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin37 - 1e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]22/04

[/TD]

[TD]07/05

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF

[/TD]

[TD]30/04

[/TD]

[TD]14/05

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nikkie - 42 jaar - 1e kindje - 2xIUI/1xIVF/3e ICSI

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]GROEN = 5

ORANJE/ROOD = 15

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Trijn en mezelf groen gemaakt, want... positieve testen in handen! Nu nog de hcg afwachten, maar we gaan er heel positief even vanuit dat die goed is (duim duim duim....)

Geplaatst

pfff, door Liesjuh haar verhaal had ik juist besloten om nog maar te wachten met testen, maar het nieuws van Trijn doet het dan weer des te meer kriebelen om het toch te doen... ik weet het echt niet...

Trijn, van mij alvast ook al een voorzichtige proficiat! Utrogestan geeft geen vals positieve testen. Pregnyl wel, maar die zo normaal na 14 dagen toch ook wel uit je lichaam moeten zijn... dus ik geloof er wel in!

Geplaatst

Vraagje over een kruidvattest. Heeft iemand enig idee vanaf welke waarde HCG de tester eigenlijk meet. Ik heb morgen een bloedtest maar heb nu al een gewoon testje gedaan van 't kruidvat. Dat zit tussen héél positief (een vet blauw kruis) en licht positief. (heel licht kruisje) Ik zit hier geen moment te juichen of zo want ik geloof totaal niet dat ik zwanger ben . Ik moest op dag 6 na de terugplaatsing een injectie van 5000 IE prygnyl spuiten dus dat kan na 7 dagen nog altijd invloed hebben op het resultaat. Maar ik zou graag die waardes kennen. Is bv licht positief een HCG van 20? of 3? of 15?

Geplaatst

@Trijn, wauw.... jij ook al een positieve test, 't gaat goed hier ineens!!!! Alvast een kleine felicitatie!!!

@Mariek, je hebt jezelf groen kunnen maken, joehoe... hoop dat de andere dames morgen ook volgen!!!

@Tascha, ben benieuwd wat je doet, je moet naar je eigen gevoel luisteren, succes!!!!

Geplaatst

Gefeliciteerd dames. Helemaal super.

Leef hier tussen vrees en een ieniminibeetje hoop voor morgen. Geen goed gevoel...

Geplaatst

Trijn en Mariek Gefeliciteerd!!! We gaan voor GOED groen!! Ben heel benieuwd naar jullie hcg uitslagen en naar de vrijdagtesters!! Zet m op meiden!!

Gister hebben wij met open mond zitten kijken naar een vruchtje van 6,3 mm en hebben het hartje luid en duidelijk gehoord!! Bijzonder en bizar tegelijk! Ben ook best wel onrustig en bang dus ga maar weer een afspraak maken met de vrouw die me tot rust brengt ;-)

Graag goed nieus allemaal morgen!

xx

Geplaatst

Franny, Otjes, Ting, Mariek en Trijn, heel veel succes vandaag met testen!!!!

Hoop straks allemaal groene namen te zien, :duimen draaien:

Geplaatst

Bedankt om eraan te denken Liesjuh, maar ik vrees voor mij dat het toch maar niets wordt. Maar toch, je weet maar nooit hé. Ik denk dat het rood zal worden :nerves:

Voor jou nog 3 daagjes, hoe voel je, je? Al niets of krampen?

Geplaatst

Pfff, spannend hoor. Net terug van ziekenhuis voor bloedafname. Word tussen half 2 en 4 uur gebeld met de uitslag. Voel me nog steeds zwanger, dus hoop, hoop, hoop dat we straks een mooie hoge hcg waarde te horen krijgen.

Natas, jij nog thuis een test gedaan voordat je voor de bloedtest naar het zh ging? Zo benieuwd.

Ting, een beetje positief denken kan geen kwaad hoor ;-)

Trijn, heb je vanochtend nog een test gedaan? Dikkere streep dit keer?? Hoop het voor je!

Liesjuh, hoe gaat het? Voel je al iets? Ben hard voor je aan het duimen!!

Lott, wat fijn dat de echo zo goed was!!! Ja, bizar idee he, dat er iets in je groeit, een klein mensje. Je ziet nog niks, voelt nog niks, en toch is daar een klein wezentje keihard aan het groeien, en heeft al een sterk hartje. Wanneer heb je de volgende echo?

Tascha, en? Heb je nog getest of toch maar niet?

Geplaatst

heb vanmorgen getest, maar helaas negatief. Had ik dus beter niet gedaan he... Ik weet dat het misschien nog te vroeg is en nog kan veranderen, maar heb het toch moeilijk om daarin te geloven....

Geplaatst

meiden die vandaag mogen testen blijf positief he ik hou de site in de gaten. denk groen he s6. hier is het nog wachten op 1 mei voor de eerste echo vind ik persoonlijk erger dan het wachtbankje maar ook nu blijf ik groen denken al is dat soms moeilijk na de vorige keer

Geplaatst

Meiden, SUCCES!!!!!!!!

Ik duim voor groen, groener dan groen, allergroenst supergroen !!!

:goodluck:

en voor Mariek: voor jou een mooi groen HCG waarde!

en voor Tasha: voor jou binnen een paar dagen alsnog een mooi 2e streepje! Ik weet dat het moeilijk is om er nu nog in te geloven, maar het kan ècht nog!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden