Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hilly, laat je niet al te gek maken door alle 'signalen'. De een voelt helemaal niks, de ander voelt al snel verandering. En dan is het vaak ook nog eens zo dat er kwaaltjes zijn die ineens weer verdwijnen van de een op de andere dag. Hoe moeilijk het ook is, probeer afleiding te zoeken en er zo min mogelijk aan te denken!! Houd vol, houd vol ;-)

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden, een aantal groen hier!!!! Van harte GEFELICITEERD!!!!!:D

Ik hoop op een goede zwangerschap voor jullie!!

Rode dames; voor jullie heel veel sterkte met weer een vette teleurstelling!! Hopelijk gauw beter nieuws!

Star; je gaat het bankje al weer op!! Spannend weer zeg! Ik hoop echt dat jouw naam nu ook hartstikke groen zal worden hoor, jij gaat nu ook positief testen!!!!:) Heel heel veel succes!!

Met mij gaat ie wel aardig hoor, lief dat je daar naar vraagt. Voorlopig even geen nieuwe poging voor ons, eerst alle onderzoeken afwachten... We gaan eerst maar lekker op vakantie en veel leuke dingen doen, lassen dan maar gewoon even een pauze in, wellicht ook wel eens goed na alle tegenslagen. (Voelt wel een beetje als een verplichte pauze hoor, want zou het liefst gewoon doorgaan), maar we gaan onze gedachten maar even verzetten.

Nogmaals veel succes, ook voor de andere dames!! Blijf jullie beetje volgen:)

Liefs, Syl.

Geplaatst

Ik zie green girls ... gefeliciteerd meiden. Het blijft nog even spannend maar probeer te genieten van dit mooie nieuws.

Voor de rode dames veel sterkte gewenst met deze teleurstelling. Blijf vertrouwen houden.

Geplaatst
icon1.png

Maandag pick up!!

Mijn 6 follikeltjes waren goed gegroeid! Waren nu tss 1,6 en 2,0 groot :)) De kleinste heeft bijgebeend joehoe!

Het baarmoederslijnmvlies zat aan 1,0 en zag er goed uit (mooie opbouw van laagjes). So far so good dus :)

@Nikki: Ik vond het de eerste keer ook een gedoe met dat mengen. Maar na een paar keer ging het wel, ik heb wel maar 2 ampullen te mengen. Wat lief dat je ventje dat doet!!! Ik doe dat zelf, ben zo eentje die dat allemaal 'zelluf' wil en moet doen hihihi ;) Hè vervelend dat je last van je bil hebt! Maar dat komt idd vaker voor, is in feite lage rug (spieren en zenuwen van de lage rug gaan tot in je bil). Ik had dat ook een paar dagen, maar acupunctuur heeft me ervan verlost (raar, maar het is echt zo!). Nu enkel wat last van mijn eierstokken, maar dat is logisch, eens dat de punctie eraan komt hè. Nog veel succes met het spuiten en maak maar mooie eitjes ;)

Bettyboopke, ben bij de huisarts geweest maar het komt niet uit mijn rug zegt hij. Overbelasting en theoretisch gezien wordt het gewricht week door het gebruik van de vele hormonen. Gistermiddag was ik zo emo door die hormonen ... ik haalde mezelf in mijn hoofd dat dit een teken van mijn lichaam is dat het genoeg is geweest, ik heb inmiddels zoveel hormonen binnen gekregen. Inmiddels heb ik mezelf weer herpakt hoor en sta er weer helemaal positief in, negativiteit brengt me niets. Gisterochtend acupunctuur gehad, ze heeft speciaal op het si-gewricht geprikt en er zelfs stroom op gezet. Tot op heden werkt het nog niet maar wat niet is kan nog komen ...

Jij een mooie score van 6, goed baarmoederslijmvlies en dan maandag op voor de punctie lees ik. Succes meid!

Geplaatst

Eerst en vooral aan de 'groene' dames een dikke proficiat hoor meiden! Aan de 'rode' dames héél veel sterkte,ik leef met jullie mee. Ditzelf is mijn 1e ivf en zit dus in mijn wachtweken,op 9mei moet ik terug naar de gyne,dr. Decleer, om bloed te laten afnemen,dus DE bloedtest.. Allemaal spannend hoor.

Lieve groetjes!

Geplaatst

Jongens, na een dag heen en weer slingeren tussen niet en wel doen, wel willen weten, niet durven testen en een groeiend negatief gevoel zojuist de koe bij de horens gevat een CB Digital test gedaan... ZWANGER!Dit is goed toch? Pregnyl 10k was in de nacht van 14 op 15 april, punctie op 16 en tp op 19. En met middagurine. Dit betekent toch dat er in ieder geval groei is?Hoe blij mag ik hier mee zijn?!

Geplaatst

Hilly, ziet er heel goed uit! Alvast een voorzichtige proficiat! Uiteraard nog afwachten hoe het verder loopt zoals iedereen, maar voor nu ben je zwanger!

Geplaatst

Wauw, Hilly!! Nu al zo duidelijk positief, dat is zeker goed. Over 2 dagen nog een keer testen, dan weet je het zeker, maar voor nu alvast een voorzichtige felicitatie ook van mij!

Geplaatst

yes yes was een groen!!!

ik zit ook weer op de wwbank van een cryo tp van een 4 cellig embryo op dag 2 klasse 1

dkt 's was zeer tevreden

12 mei is d day

Geplaatst

yes yes was een groen!!!

ik zit ook weer op de wwbank van een cryo tp van een 4 cellig embryo op dag 2 klasse 1

dkt 's was zeer tevreden

12 mei is d day

Geplaatst

Dag meiden,

Wil de dames die rood hebben getest een hart onder de riem steken, veel sterkte!

En dames van het groen van harte gefeliciteerd zeg! Wow.

Vandaag opnieuw een clearblue digitale test en gaf wederom zwanger aan! Nu nog dinsdag afwachten dan de hcg controle, blijft ongelooflijk spannend hoor.

Groetjes

Geplaatst

Hoi meiden,

We hebben vanmorgen getest en we zijn zwanger!!!

Ik kon het niet laten om het toch een dag eerder te doen, de test gaf een duidelijke streep aan.

Mijn voorgevoel was dus toch goed, erg bijzonder....

Fijne zondag!

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP---------[/TD]

[TD]TESTEN---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[TD]20/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting - 2e kindje - 4e IVF[/TD]

[TD]14/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]19/04[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anita73 - [/TD]

[TD]20/04[/TD]

[TD]05/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin37 - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]22/04[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anneliesbulckaen - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[TD]09/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mely - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]29/04[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]15/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nikkie - 42 jaar - 1e kindje - 2xIUI/1xIVF/3e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]GROEN = 8

ORANJE/ROOD = 17[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Wauw, echt een groene golf!

Tascha, gaat het bij jou nu ook niet kriebelen om te gaan testen? ;-)

Geplaatst

JUIJ!!!!!!

Proficiat meiden!!

Wow, groen heeft dan eindelijk zijn intrede gedaan :)

Laat dat dan de trend zijn vanaf nu!

Liesjuh, Trijn en Hilly, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

Morgen heb ik de punctie om 10u45 (exact 36u na de pregnyl). Ik zie er enorm naar uit!! Eindelijk zijn we weer in de running :) Nu nog duimen dat ze op tijd zijn (bij een collegaatje zijn ze eens te laat geweest, had haar eisprong al gehad, moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd!) èn dat mijn 6 follikels 6 supersterke eitjes geven!

Dinsdag krijgen we te horen hoeveel bevruchtingen er hebben plaatsgevonden en wanneer de tp is (normaal donderdag). Spannende week! Jippie :))

Geplaatst

Bedankt meiden!

@Betty, veel succes morgen met de punctie.... waarom doen ze dat 36 uur na de Pregnyl?

Bij ons doen ze 35 uur na de tijd, zodat als het iets uitloopt de eisprong nog niet geweest is.... veel succes!!!!

Geplaatst

Hey liesjuh, ik lees zojuist dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!!

@ Betty, de eisprong is tussen de 36 en 40 uur. Dus komt goed! Succes met de punctie!!

Geplaatst

Hoi

vandaag TP van 1 toppertje, dus nu moet ik wachten .............. vergeten te vragen wanneer mag ik testen of moet ik op mijn ongi . wachten :happy4:

Geplaatst

Dames in het groen.. ontzettend proficiat!!!

Dames die aankomende week morgen testen.. veel geluk!

Dames in het rood, houd moed!!!

Iemand ervaring met acupunctuur?

Gr. Onedream

Geplaatst
Hoi

vandaag TP van 1 toppertje, dus nu moet ik wachten .............. vergeten te vragen wanneer mag ik testen of moet ik op mijn ongi . wachten :happy4:

Hoi Mely,

Heb je geen briefje gehad... Bij het VU is het meestal na 12 dagen dat je moet komen voor een bloedtest. Dus op 11 mei zou je een bloedtest kunnen doen. Anders moet je morgen even het zieknhuis bellen, dan weet je het zeker wat je moet doen.

Groetjes en succes met de wachtdagen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden