Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Helaas. Wel groei geweest, maar te lage HCG, dus aflopende zaak. Volgende week nog een keer prikken, voor de zekerheid. Ben heel erg :'-( nu.

Wat een enorme schok joh!!! Sterkte!

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP---------[/TD]

[TD]TESTEN---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[TD]20/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting - 2e kindje - 4e IVF[/TD]

[TD]14/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clauher - 29 jaar - 1e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]19/04[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anita73 - [/TD]

[TD]20/04[/TD]

[TD]05/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin37 - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]22/04[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anneliesbulckaen - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[TD]09/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[TD]12/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mely - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]29/04[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]15/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Floortje - 33 jaar - 2e kindje - 2e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[TD]16/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LindaDa - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]04/05[/TD]

[TD]../05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nikkie - 42 jaar - 1e kindje - 2xIUI/1xIVF/3e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]GROEN = 9

ORANJE/ROOD = 19[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Heel veel sterkte Hilly, bij mijn derde poging had ik het ook. Eerst een lage waarde, twee dagen nadien gestegen en dan afgelopen. Dikke knuffel.

Geplaatst

[h=6]Hier wat goed nieuws :))

Ze hebben één embryootje teruggeplaatst: een 8cellig, met niks van fragmentatie!! Verder hadden we nog een 7cellig en een 11cellig met hele lichte fragmentatie, die zitten in de vriezer! Ongelooflijk, 3 toppertjes op 3 eicellen!

We hadden gekozen om pas bij de tp te beslissen of er eentje of twee teruggeplaatst gingen worden (op basis van de kwaliteit/celdeling), maar de fertil.arts had voor al voor ons beslist, ons 2 eskimootjes zaten al in hun iglo. Vind dat wel een goed teken, toch?!

Ik heb er alleszins een heeeel goed gevoel bij :) Hopelijk resulteert dat ook in een goed resultaat 15 mei!

Momenteel voel ik me in elk geval heeeeeeeel groen ;)[/h]

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP---------[/TD]

[TD]TESTEN---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Atoti - 36 jaar - 2e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cheyenne - 42 jaar - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[TD]20/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 35 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Franny (Ciska) - 39 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]09/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Trijn - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]16/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ting - 1e kindje - 4e IVF[/TD]

[TD]14/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liesjuh - 32 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tascha - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clauher - 29 jaar - 1e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]17/04[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hilly1980 - 31 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]19/04[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anita73 - [/TD]

[TD]20/04[/TD]

[TD]05/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin37 - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]22/04[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anneliesbulckaen - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]24/04[/TD]

[TD]09/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]28/04[/TD]

[TD]12/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mely - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]29/04[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]01/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mare - 33 jaar - 1e kindje - 6e ICSI/laatste CRYO[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]13/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]03/05[/TD]

[TD]15/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Floortje - 33 jaar - 2e kindje - 2e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]02/05[/TD]

[TD]16/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]LindaDa - 2e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]04/05[/TD]

[TD]../05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nikkie - 42 jaar - 1e kindje - 2xIUI/1xIVF/3e ICSI[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[TD]18/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]GROEN = 9

ORANJE/ROOD = 19[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

@Bettyboopke. Nu lekker broeden op je toppertje.

@All. Ik morgen de punctie. Ik ga voor 3 eicellen uit 3 follikels, een optimale score dus. Nu maar duimen dus dat het zo mag gaan. Positive thinking! En wie weet ontdekken ze 'stiekum' toch nog wat meer follikels (de arts had van de week namelijk wat moeite om ze te vinden ...).

Geplaatst

Hey Nikkie,

Ik zie net dat je even oud bent als ik. Ik de lijst staat dat ik nu zwanger ben van een tweede kindje maar het is mijn eerste hoor. Dus op onze leeftijd gaat het zeker nog. Ik duim alvast!!! 3/3!

Geplaatst

@Bettyboopke: wat spannend! Nu lekker rustig aan doen en wachten! We lopen redelijk gelijk en we zaten volgens mij ook al samen op het bankje in maart. Hopelijk worden we zo groen als jij je nu voelt! Heel veel succes! Ik voel me ook nu op wachtdag 2 al groener dan de vorige keer. Maar ja, in mei leggen toch ook alle vogeltjes een ei, dus het wordt vast een vruchtbare maand, ha, ha! ;-)

@Nikkie: heel veel succes vandaag! Ik heb ook een keer een paar 'verstopte' follikels gehad hoor, waren het er ineens 9 ipv 6 en eentje is mijn zoontje geworden! Het kan dus! Sterkte!

@Hilly: ik weet niet of je nog op het forum zit, maar gaat het een beetje? Hopelijk lukt het om het een beetje een plekje te geven...

Geplaatst

dames, is er nog plaats op het bankje?? Want op zo'n groen bankje neem ik graag plaats!

Ik schrijf al een tijd mee in het 'zwolle-topic'

Gisteren de terugplaatsing gehad van onze allerlaatste cryo....

Daarna stopt ons medische traject, dus het gaat de komende weken super spannend worden... alles of niks..!

Voor alle 'groenen' gefeliciteerd! Voor alle 'roden' @#$!%#, hopelijk meer geluk tijdens de 'volgende ronde'! En voor alle wachtenden, mijn duimen draaien!

Het lukt me niet om mijzelf op het lijstje te plaatsen, zou iemand dat voor me willen doen?

Mare - 33 jaar - 1e kindje - 6x icsi - laatste cryo TP 03/05 testen 13/05

Geplaatst

Mare, welkom op de bank. Je staat op de lijst. Laatste poging, spannend zeg. Duim voor je dat het deze keer raak is!

Nikkie, heel veel succes vandaag met de punctie. Hoop op 3 mooie eitjes voor je!

Ting, Trijn, Tascha, komen jullie meeschrijven in de Zwanger/Uitgerekend in januari 2013 topic? Gezellig ;-)

Geplaatst

Ja hoor, ik lees nog mee. Heb alleen niet zoveel te melden :sad1: Ben al de hele dag kotsmisselijk en heb het superwarm. Zullen wel bijwerkingen van het stoppen met de bollen zijn. Maandag ga ik weer laten prikken. Ik hoop dat het dan duidelijk is en dat we snel horen wanneer we door mogen. Dit is zo vervelend....

Geplaatst

Hey Floor, ja we zaten samen al op het wachtbankje van Maart. Maar niet lang, want onze laatste cryo is toen niet goed ontdooid, we hebben toen geen tp gehad. We hebben van de 6 cryo's maar eentje gehad die het ontdooien overleefde... Dus wij zijn groooote voorstander van ' verse', vandaar mijn groen gevoel ;) En inderdaad, Meimaand is eimaand, dus we gaan voor een supergroene golf!

Geplaatst

Vanochtend de punctie gehad, verliep op zich vrij "vlotjes", totdat de arts iets raakte met de naald dus dat werd een behoorlijk bloedbad. Heb nu dus meer last down under dan normaal gesproken na een punctie. Maar ook dat komt allemaal weer goed. Er zijn 4 eicellen en nu maar duimen, bidden, kaarsjes branden, etc. voor mooie bevruchtingen. Maandagochtend worden we gebeld of er een TP is en die komt er (positive thinking) dus we hebben 'gewoon' maandagmiddag een TP :-). Reuze spannend allemaal weer.

Geplaatst
Hey Nikkie,

Ik zie net dat je even oud bent als ik. Ik de lijst staat dat ik nu zwanger ben van een tweede kindje maar het is mijn eerste hoor. Dus op onze leeftijd gaat het zeker nog. Ik duim alvast!!! 3/3!

Met ons 'oudjes' (hihi) kan het inderdaad zeker nog. Ik schrijf ook op het 40+ topic hier en daar staan ook veel succes verhalen. Word ik positief van! Tja want soms loopt het leven nu eenmaal anders dan je gedacht had ... maar gelukkig is het voor die ene grote allerliefste wens nog niet te laat ... Ik hoop net zo groen te worden als jij. Hoe voel je je? Al last van zwangerschapskwaaltjes?

Geplaatst

Heej Nikki, 4 op 3 !!! Super!!!

Jammer dat je punctie niet helemaal vlekkeloos is gelopen, maar wèl een mooie opbrengst zeg!

Ik duim met je mee voor een mooi bevruchtingsresultaat maandag!!!

xxx

Geplaatst

@Nikkie: jeetje wat een schrik! Ik hoop dat je er niet al te lang al te veel last van zult hebben! Maar wat een mooie opbrengst, toch nog een eicel extra, he? Ik hoop voor je op 100% bevruchting!

@Mare: welkom en heel veel succes met wachten! Wat ontzettend spannend zo'n laatste cryo!

@Bettyboopke: ik ben het helemaal met je eens, ik heb ook een voorkeur voor 'vers'. Maar in mijn geval is dat ook omdat ik zo ziek word van de cryo-medicatie. Ik heb nu mijn laatste twee cryo's teruggeplaatst gekregen en we hebben al met het ziekenhuis besproken dat we volgende keer niet gaan streven naar cryo's. Ook al vermindert dat de kansen, ik houd het gewoon niet vol met die progynova. Ik hoop dat je groene gevoel helemaal uitkomt! Wat lekker trouwens dat je al na 12 dagen mag testen. Ik mag zelfs met een cryo pas na 14 dagen voor een bloedtest. Niet dat dat me overigens weerhoudt van eerder testen ;-)

En voor alle wachtenden: Op naar groen!

Liefs,

Floor

Geplaatst

Hee Nikkie, heftige punctie achter de rug dus! Extra rustig aan nu dan maar.....

Ik duim mee voor goede bevruchtingen en mooie embryo's!!

Geplaatst

Hoi Nikkie,

Goed gedaan 4 op 3. :bravo:Twee terug en twee in de diepvries? Ik heb nog niet veel kwaaltjes. Alleen moe, een beetje spannen borsten (in mijn geval borstjes) , héél raar dromen en een beetje last van euh constipatie. Door die utrogestan.:pottytrain4:. Maandag heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan net aan mijn 6de week begonnen. Er zal nog niet veel te zien zijn. Maar ik heb daarmee dan bevestiging dat het toch "iets" is.

Maandag TP, dus testen 21 mei? Ik begin al vast te duimen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden