Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 890
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Allemaal gefeliciteerd en voor de anderen, hopen dat het de volgende keer raak mag zijn. Ik zit nu zelf in de wachtweken en mag 18 april testen. Wij hebben afgelopen maandag 2 embryo's teruggeplaatst gekregen van de eerste IVF-poging. Het ene moment denk ik dat zwanger kan zijn en het andere moment denk ik dat ik ongesteld ga worden. Het is zo tegenstrijdig allemaal, maar je moet positief blijven, al vind ik het soms zoooooo moeilijk.

Geplaatst

Het spijt me dames. Ongesteld komt eraan. Heb roze vlek in me broek. Zet me maar op rood :( Ik ben wel heel opgelucht dat ik niet meer in onzekerheid zit. Natuurlijk baal ik ook van.

Nu op de volgende IUI.

Kom op andere dames. Laat bank mooi groen worden.

Liefs Marloes

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]EVEN VOORSTELLEN------------------------------------------------[/TD]

[TD]TP ---------[/TD]

[TD]TESTEN ---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marieke* - 1e ICSI/1e CRYO[/TD]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Yvonne - 37 jaar - 1e kindje - cryo van 3e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - IVF gehad en nu 1e IUI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saneda - 26 jaar - 1e kindje - 1e ICSI[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ester33 - 33 jaar - 1e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83 - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sylvia83 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ICSI/2e CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ivfmoeke - 2e kindje - 3e ICSI/CRYO[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tiktak - 1e kindje - IUI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Clau75 - 2e ICSI[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lott - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO TP: ontdooiing mislukt[/TD]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Els1987 - 1e kindje - 1e IVF[/TD]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Lavendel - 34 jaar - 3e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream - 25 jaar - 1e kindje - 1e IVF/4e CRYO[/TD]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mariek - 40 jaar - 2e kindje - 2e ICSI/3e CRYO[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Otjes (Natas) - 41 jaar - 2e kindje - 3e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal (Chantal) - 34 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e IVF[/TD]

[TD]30/04[/TD]

[TD]14/05[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Ik heb de lijst weer even bijgewerkt.

Terry, gefeliciteerd!!!! Mag ik je er nu wel tussen zetten? Leuk om er wat groen bij te hebben!

Sylvia, wat balen dat het niet is gelukt...sterkte, meid!! Hoop dat mei dan jullie maand wordt!!

Els, welkom op de bank. Ja, je kunt wel gek worden van alle tegenstrijdige signalen...persoonlijk vind ik dat het moeilijkste van het hele traject, dat constante heen en weer geslinger tussen hoop en vrees. Heel veel succes nog de komende wachtweken!

Geplaatst

IVF Moeke en Clau Gefeliciteerd!! Clau, wij hebben dezelfde TP en Testdatum.... Ben benieuwd naar je verhaal waarom je zo vroeg testte enzo...

Ik ben nog vrij relaxed....de killing weken zijn nog niet echt killing gelukkig. Was erg druk met mijn werk maar denk er natuurlijk wel veel aan....Heb wel wat kenmerken die ik vorig jaar ook had toen ik zwanger bleek te zijn maar ben wel zo nuchter dat dat ook ''Het fu**ing with the mind syndrom'' kan zijn....

Wat ik me nu wel af vraag, na Clau haar uitslag...Hoe berekenen ze de Testdatum na een IVf? Ik heb een 28 a 29 daagse cyclus...9 maart kreeg ik de bloeding na een week deca, en als ik daar 4 weken bij optel dan had ik gister ongesteld moeten worden...Geen idee hoe dat werkt als je ivf gehad heb... Met mijn iui kon ik gewoon 14 dagen na eisprong/inseminatie testen...

Zondag 25 april heb ik de punctie gehad (dat zie ik even als een eisprong) en als ik daar 2 weken bij optel kom ik op morgen uit... Weet iemand hoe dat zit?

Voor alle dames waarbij het niet gelukt is...Heel veel sterkte en geef niet op.

Liefs Lot

Geplaatst

lot morgen is je nod dag dus zou je kunnen testen!

geen signs van aankomende Ferrari? ik werd altijd bij verse tp ongesteld op dag punctie datum

Succes ermee en hoop dat je groen wordt!!!

Geplaatst
Sylvia,

Balen zeg dat je negatief hebt getest... Heb je ook al het gevoel dat je ongesteld gaat worden of houdt de Utrogestan dat bij je tegen? Ik ben zelf aan de Progynova waardoor ik niet ongesteld word. Ik blijf testen tot de testdag en zet mezelf dan op groen of rood. Ik heb in het verleden wel eens twee dagen voor de testdatum negatief getest en had op de testdag zelf toch nog een positieve test.

Heel veel sterkte! Zo te lezen heb je nog wel wat ingevroren liggen. Ik hoop dat je volgende maand blijvend zwanger wordt!

Liefs,

Breden

Bedankt voor jullie reacties meiden!!

En Breden; ik heb inderdaad wel iets te vroeg getest hoor, probeer het maandag nog een keer. Maar heb weinig hoop. Ik gebruik ook Progynova en Utro, dus nog geen menstruatie te bekennen nu. Als maandag de test definitief negatief is stop ik pas met de medicatie, voor alle zekerheid... heel klein mini sprankje hoop heb ik nog wel ergens, maar het zal vast niet gelukt zijn..

Hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij testen? Zie dat wij op dezelfde dag een TP hebben gehad? Succes!!!!!

Geplaatst

Hi, nee geen signs nog, ja voel van alles maar dat kan komen omdat ik ongesteld moet worden, zwanger ben of nog reageer op de utrogestan...kan het niet echt plaatsen...als ik ongesteld wordt krijg ik ineens! vette buikkramp en weet dan dat ik ongeveer 10 minuten later op het toilet het bewijs heb...

Ik denk dat ik toch gewoon echt donderdag afwacht, mits ik een bloeding krijg, maar zoals ik me nu voel red ik dat wel ;-)

Hoe voel jij je? Had jij veel vergelijkingen bij je 1e zwangerschap en nu?

lot morgen is je nod dag dus zou je kunnen testen!

geen signs van aankomende Ferrari? ik werd altijd bij verse tp ongesteld op dag punctie datum

Succes ermee en hoop dat je groen wordt!!!

Geplaatst

Testdatum na ivf: 14 dagen na punctie waarbij punctie dag 0 is. Of 12 dagen na tp waarbij tp dag 0 is.

Ik moet zeggen dat ik nooit eerder ongesteld werd na al mijn verse ivf pogingen (nu 5x). Altijd pas dag 31 of 32. Dat ik uiteindelijk zwanger was van een cryo heb ik nooit iets gehad wat erop wees dat ik zwanger was, geen zere borsten, geen kramp, niet ziek, zwak misselijk, helemaal niets. Duurde dus heel lang dat ik me echt zwanger voelde. Gelukkig krijg je vroege echo's om te zien of het hartje klopt etc.

Fijne paas meiden. Mag tweede paasdag weer voor fm terugkomen. Hopelijk is het nu gegroeid daarbinnen en heb ik woensdag of donderdag de punctie.

Geplaatst

Hallo,

Even reageren op ivf moeke, wij hebben laat getest dus streep was niet te missen heb daarna ook niet meer getest.

Natuurlijk mag ik groen worden ondanks dat ik niet op het lijstje stond!

Voor alle meiden met een negatieve test heel veel sterkte ! En ook voor de meiden die nog aan het wachten zijn succes op naar veel groen!

Geplaatst

Ha meiden,

Helaas geen vrolijk pasen voor ons. De test was zo wit als sneeuw. In de verste verte nog geen menstruatie te bekennen, maar zal wel door de bollen komen.

Het was spannend deze keer, maar het mocht hem helaas ook niet zo zijn. We gaan het weer een plekje geven en door naar de volgende poging.

@Syl, jij ook al niet! Balen meid.... Maar laten wij die mei-bank dan maar een beetje gezellig gaan op-groenen, toch?

Alle meiden die wel positief hebben getest, geniet ervan! Het is de eerste weken nog erg spannend, maar na alles wat we ervoor moeten doen, is genieten heel belangrijk!

Alle dames die nog in spanning zitten, ik blijf voor jullie duimen en ik blijf jullie volgen.

XX

Geplaatst
Ha meiden,

Helaas geen vrolijk pasen voor ons. De test was zo wit als sneeuw. In de verste verte nog geen menstruatie te bekennen, maar zal wel door de bollen komen.

Het was spannend deze keer, maar het mocht hem helaas ook niet zo zijn. We gaan het weer een plekje geven en door naar de volgende poging.

@Syl, jij ook al niet! Balen meid.... Maar laten wij die mei-bank dan maar een beetje gezellig gaan op-groenen, toch?

Alle meiden die wel positief hebben getest, geniet ervan! Het is de eerste weken nog erg spannend, maar na alles wat we ervoor moeten doen, is genieten heel belangrijk!

Alle dames die nog in spanning zitten, ik blijf voor jullie duimen en ik blijf jullie volgen.

XX

Ach nee toch Star, jij ook niet dus... He wat ontzettend balen joh!! Ik hoop dat we dan de mei-bank samen op mogen groenen ja!!;)

Sterkte meid!

Liefs.

Geplaatst

vandaag 14 dagen na punctie en de vorige keer ook getest en zwanger.nu had ik er een heel goed gevoel over en ben idd eerder gaan testen vandaag opnieuw getest en deze was ook zeer duidelijkpositief. voor iedereen die rood heeft gekleurd kop op en geef de moed niet op he .

voor alle dames die nog moeten testen heel veel s6

Geplaatst

@ IVF moedk en Clau75 van harte gefeliciteerd met jullie goede nieuws.

@ alle meiden waarvan het niet gelukt is, Balen!! hopenlijk lukt het de volgende maand wel.

Ik wil me graag toevoegen bij jullie. Ik ben Angelique (39jr) en ik ben bezig voor ons 1e kindje via ivf icsi. Mijn punctie dat is 20 april en test datum 7 mei.

Helaas ben ik vorig jaar wel zwanger geweest (2x) maar helaas, niet doorgezet.. Nu ben ik aan het spuiten de Deca en Gonal-F.

Nog een kleine 10 dagen en dan moeten we beide gaan scoren...

groetjes Angelique

Geplaatst

Oh nee, Star, jij ook rood, wat vreselijk balen... Het leek er zo goed uit te zien. Heel veel sterkte!

Angelique, welkom op de bank en succes met je komende poging!

Geplaatst

[TR]

[TD]TP ---------[/TD]

[TD]TESTEN ---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]18/04[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anna18904 (Angelique) - 39 jaar - 1e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]23/04[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]30/04[/TD]

[TD]14/05[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Lieve dames, ik sta al op rood zie ik. Maar ja, raar verhaal, ik twijfel nu toch een beetje.

Vanmorgen nogmaals getest en binnen 5 minuten toch een heeeel vaag licht streepje. Ik wil het niet positief noemen hoor, want het was duidelijk anders dan bij mijn vorige 2 zwangerschappen, echt een vaag lijntje. Maar ja, het brengt je wel in vertwijfeling. Heb nu toch stiekem nog een sprankje hoop dat ik misschien te vroeg heb getest? Pff... wat een onzekerheid!!! En wat een sufferd ben ik dat ik niet gewoon heb gewacht tot maandag of dinsdag..haha.. voel me echt stom nu, maar ja eigen schuld.

Wat denken jullie daar nu van? Herkent iemand dit toevallig? (foto plaatsen lukt trouwens niet).

Geplaatst

Wauw, Sylvia! Ik ga je meteen weer op zwart zetten!!! En dan straks hopelijk op groen.

Ik heb wel ervaring met een licht streepje, maar die was van dag 9 en werd met de dagen donkerder. Na NOD was het streepje duidelijk zichtbaar. Maar wie weet heb je een late innesteling gehad, het kan allemaal. Hoop voor je dat de streep over een dag of 2 donkerder is! Duim voor je.

Geplaatst

[TR]

[TD]TP ---------[/TD]

[TD]TESTEN ---[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]20/03[/TD]

[TD]01/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22/03[/TD]

[TD]05/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]23/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Terrybrouwer - 1e kindje - 5e IVF[/TD]

[TD]22/03[/TD]

[TD]06/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]26/03[/TD]

[TD]07/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]27/03[/TD]

[TD]08/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Breden - 32 jaar - 1e kindje - gedoneerde cryo na 8e ICSI[/TD]

[TD]27/03[/TD]

[TD]10/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]27/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]28/03[/TD]

[TD]12/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]geen[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]02/04[/TD]

[TD]18/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]13/04[/TD]

[TD]27/04[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]18/04[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anna18904 (Angelique) - 39 jaar - 1e kindje - 2e ICSI[/TD]

[TD]23/04[/TD]

[TD]07/05[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]30/04[/TD]

[TD]14/05[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hallo allemaal,

Fijne pasen voor alle zwangeren, en voor diegene die niet zwanger zijn: ik hoop dat het jullie lukt om hoop te blijven houden!!

Ik volg al een tijdje dit topic omdat ook ik op het wachtbankje zit. Ben nieuw op het forum :-) Het is fijn te weten dat je niet alleen bent met wachten etc..... Vandaag is mijn 11e dag na TP via IVF. Ik kon het vandaag (vanmiddag) niet laten om een test te doen. Deze was helaas negatief. Officieel mag ik pas over 4 dagen testen. Ik vrees echter dat mijn emmy ditmaal niet is blijven plakken... Nu ja toch maar proberen de moed er in te houden.

Veel groeten,

Atoti

Geplaatst
Lieve dames, ik sta al op rood zie ik. Maar ja, raar verhaal, ik twijfel nu toch een beetje.

Vanmorgen nogmaals getest en binnen 5 minuten toch een heeeel vaag licht streepje. Ik wil het niet positief noemen hoor, want het was duidelijk anders dan bij mijn vorige 2 zwangerschappen, echt een vaag lijntje. Maar ja, het brengt je wel in vertwijfeling. Heb nu toch stiekem nog een sprankje hoop dat ik misschien te vroeg heb getest? Pff... wat een onzekerheid!!! En wat een sufferd ben ik dat ik niet gewoon heb gewacht tot maandag of dinsdag..haha.. voel me echt stom nu, maar ja eigen schuld.

Wat denken jullie daar nu van? Herkent iemand dit toevallig? (foto plaatsen lukt trouwens niet).

Sylvia, ik ga zoooooooooooooooo voor je duimen! Zoals je aan mijn handtekening kan zien heb ik helaas nog nooit een positieve test in handen gehad (ook niet voor het ziekenhuis traject), dus ik heb er geen ervaring mee, maar zoals je wel vaker leest, wondertjes bestaan en hopelijk is er bij jou één die nog aan het vechten is. Meis, ik hoop het echt voor je. Hou je ons op de hoogte van het verloop? :gekruiste vingers 2

Anna, welkom en alvast heel veel succes met je punctie.

Clau75, van harte meid, das nog eens een vrolijk pasen..;-)

xx

Geplaatst
Hallo allemaal,

Fijne pasen voor alle zwangeren, en voor diegene die niet zwanger zijn: ik hoop dat het jullie lukt om hoop te blijven houden!!

Ik volg al een tijdje dit topic omdat ook ik op het wachtbankje zit. Ben nieuw op het forum :-) Het is fijn te weten dat je niet alleen bent met wachten etc..... Vandaag is mijn 11e dag na TP via IVF. Ik kon het vandaag (vanmiddag) niet laten om een test te doen. Deze was helaas negatief. Officieel mag ik pas over 4 dagen testen. Ik vrees echter dat mijn emmy ditmaal niet is blijven plakken... Nu ja toch maar proberen de moed er in te houden.

Veel groeten,

Atoti

Hi Atoti, welkom op het forum! Kan me voorstellen dat je even geen goed gevoel hebt, maar je bent nog aan de vroege kant met testen, dus wie weet... geef de moed niet op!

Liefs

Geplaatst

Bedankt Mariek, Melis en Star! Fijn dat jullie nog even duimen:)

Pff..wat een onzekerheid, terwijl ik zo graag duidelijkheid wilde..

Atoti, welkom! Veel succes de komende dagen! En een tip: niet te vroeg testen als 't je lukt..;)

Geplaatst

Sylvia hoe staat het er bij jou voor? hier wederom een positieve test maar blijft licht en een cb digital zwanger 1-2 weken kimt overeen met een zwangerschapsduur van 3-4 weken kan dus kloppen maar bij mijn zoontje had ik toen al 2-3 weken dus ik blijf ook mega onzeker pffff

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden