Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geslaagd voor plankjes, lamp en een grappig kapstokje. Kreeg gezellig bij de Kar.wei nog even een opvlieger ;-) Nu op de bank, hopen dat meneertje zich snel weer even meldt ter geruststelling....Ah daar is vast een klein schopje, heerlijk gevoel toch. Proberen zaterdag alles op te hangen en te monteren en dan is het alleen nog wachten op de gordijnen, stoelhoes en dekentjes die we besteld hebben.

Caro ik draai er hier idd ook pakken inlegkruisjes doorheen. Schrok vanochtend alleen even van die 'plens' maar dat was echt urine....fijn, we worden ook al incontinent :-D

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat had ik ook henne ,af en toe plens. Je schrikt je rot maar hoort er - wederom - bij. Vruchtwater ruikt zoet, verschil is duidelijk.

Net bevestiging vd kweek: inderdaad rs virus. Hopen dat ze op gaat knappen, net wel weer zelf gedronken gelukkig.

Geplaatst
Dat had ik ook henne ,af en toe plens. Je schrikt je rot maar hoort er - wederom - bij. Vruchtwater ruikt zoet, verschil is duidelijk.

Net bevestiging vd kweek: inderdaad rs virus. Hopen dat ze op gaat knappen, net wel weer zelf gedronken gelukkig.

Aaah rs mijn zoon had het met 2,5 en moest 5 dagen opgenomen worden, en nu 3 jaar verdeUr bij verkoudheid

Toch heftiger hoesten enzo als andere kids.. Suc6

Geplaatst

Ja we hebben nu wel bijna alles, was blij dat m'n man mee was hoor, al hebben we nu grappig genoeg wel andere dingen uitgezocht dan ik in mn eentje zou hebben gedaan. Strakker en moderner, ik was op zoek naar wat 'warmere' dingen, maar dit is ook superleuk.

Heb nu nog een lijstje voor hem.a, zee.man ed....allemaal van dat kleine grut. Babyfoon bestel ik online, alleen dqn nog zo'n stomme luiertas....vind ze allemaal lelijk of te duur en geen zin om er tig winkels voor af te gaan maar online kun je ook niet echt zien of het was is. Ga even voor een gewone grote tas kijken denk ik.

Maar inmiddels mag het ook wel hè, de lijstjes afronden... Ik hoop dat ik in januari dan nog wat puf heb om in huis eea schoon te maken ;-)

Geplaatst

Meiden, ik heb een dure luiertas, maar die heb km maar een maand of 2 gebruikt. Je hebt veel meer aan een grote 'normale' tas, daar gooi ik tegenwoordig luiers, kleertjes rn speelgoed in, náást m'n eigen spullen.

Geplaatst
Meiden, ik heb een dure luiertas, maar die heb km maar een maand of 2 gebruikt. Je hebt veel meer aan een grote 'normale' tas, daar gooi ik tegenwoordig luiers, kleertjes rn speelgoed in, náást m'n eigen spullen.

Dacht ik ook al Fren. Ik wil alleen wel iets hebben voor als hij bijvoorbeeld een middagje naar mn schoonzusje gaat ofzo. Dus iets is wel handig., maar ook dat hoeft geen officiele luiertas te zijn.

Geplaatst

Heb die van de H.ema: donkerblauw met rode stippen, vond 'm wel vrolijk en heeft 2 flessenhouders leek me handig. In de praktijk had ik inderdaad net zo goed een normale tas kunnen hebben en een los verschoningsmatje kopen maar andersom heb ik deze een keer meegenomen naar de Efteling (zonder babies) omdat ie lekker groot is...

Geplaatst

Meiden bij me zoon had ik aan het begin lakentje gebruikt. Nu heb ik een dekbedje gehad van me ma, maar word afgeraden toch? Lijkt wel alsof ik na 3 jaar eruit ben ofzo... Moet echt hard denken wat ik bij me zoon deed enzo..

Geplaatst

Dekbedje idd niet. Kunnen ze hun lichaamswarmte niet kwijt en oververhit raken geloof ik. Lakentje en dekentje (of dekentje in dekbedden, maar lijkt mij weer erg los en flodderig.

Zal nog eens bij de hem.a gaan kijken, laatste keer dat ik er was hadden ze hier maar eentje en die vond ik echt niet leuk. Wil proberen volgende week even naar grotere vestiging te gaan.

Geplaatst

@Henne, naar hé zo'n plens in je broek. Ik liep al regelmatig met inlegkruisjes maar nu met dik maandverband. Ik heb er nu vooral snachts last van, dan lig je en dan ga je meer hoesten. Vanavond maar proberen om iets meer met mijn hoofd omhoog te slapen zijn mijn luchtwegen vrijer.

Manlief had nog Daro gekocht voor kriebelhoest, maar volgens mij heb ik meer vastzittende hoest. En hij had ook maandverband voor me gehaald maar vrees dat die te dun zijn. Manlief helpt wel goed met alles mee, vandaag ook alles samen gedaan en hij heeft staan strijken heerlijk!

Een ruime tas als luiertas is idd erg fijn, ik heb er eentje van de Hema die is ruim genoeg, ik weet niet of die voor jongens ook leuk is. Ik heb ook een laptoptas in de kast staan maar nog niet gebruikt als luiertas. Heb hem van mijn broertje gekregen, hij was bedoelt voor mijn laptop maar die is te groot voor de tas. Dacht eerst ook dat het een luiertas was hahaha.....

@mijnbaby, nee geen dekbed op hoor. Een lakentje en katoenendekentje. Vanaf een jaar of twee mogen ze wel een dekbed. Jane slaapt ook nog steeds onder lakentje en dekentje.

Hier druk aan de slag geweest. De mdf boom die we voor Jane d'r kamertje gemaakt hebben is af en is op de muur geplakt. Alleen helaas valt hij iedere keer van de muur zucht............net schrokken we, we hoorden hem weer van de muur vallen gelukkig sliep Jane door pfffff.......wij hadden het er warm van hahaha...

Jane slaapt nu voor het eerst op haar nieuwe kamertje. We hebben de nieuwe meubels schoongemaakt en haar kamertje verder ingericht. Morgen gaan we de vloer nog dweilen en de babykamer schoonmaken en de babykleertjes in de kast leggen en de sluier weer om het bedje heen.

Dan nog vluchttas, geboortekaartje en tweede naam vaststellen. Manlief wil hetzelfde kaartje als Jane doen, maar dat kan niet die is niet meer te bestellen en ik wil toch ook liever iets anders, in ieder geval dat het niet helemaal hetzelfde is.

Het voelt fijn dat we al zover zijn.

Verder is het regelmatig druk in mijn buik en soms voel ik scherpe steken, ze ligt ook breed uit volgens de vk.

Van de zwangerschapsgym is de eerste al bevallen, eerder dan de uitgerekende datum.

Ik ben er verder wel rustig onder hoor, heb het gevoel dat ze wel eerder komt maar dan met week 39 ofzo. Ze is nu te druk om te komen hahaha........de kleintjes zijn meestal wat rustiger wanneer je tegen de bevalling aan zit.

Liefs Roossie

Geplaatst

Hier is het ook druk in m'n buik... Gelukkig maar, want wij zijn ook nog niet klaar! Ik moet ook zeggen dat het nu even niet echt opschiet, met twee weken twee koters van 8 om me heen. Harde buiken heb ik voornamelijk in de tweede helft van de dag. Dikke onderbenen (vocht vasthouden) worden nu ook meer normaal dan bijzonder. Vanmiddag een uurtje op de bank gelegen met m'n benen omhoog, maar dat hielp niks. Maandag maar even noemen bij de verl.k.

Maar zaterdag neemt de begeleidster van de kinderen hen mee naar het zwembad en hebben wij even de handen vrij om even een lampje uit te zoeken, langs een drukker te gaan, de kinderwagen die schoonmamma op zolder heeft staan van neefjelief te controleren op bruikbaarheid, te informeren of op dat onderstel een maxi-cosi te adapteren is, enz. Ik heb namelijk wel besloten dat ik niet meer ga lopen zeulen met een maxi-cosi. Ik heb het met de tweeling wel gedaan, maar dan loop je recht te zeulen, en met "maar" één baby loop je scheef. En acht jaar terug was ik ook nog "jong"... Nu zit ik nog wat minder stevig in elkaar, zeg maar, en kijk ik even lekker uit voor nog meer ontstoken schouders, polsen e.d. Dus een (niet te zwaar, makkelijk inklapbaar) onderstel waar een baby-autostoeltje op past, moet er ècht komen. Mede omdat ik twee keer per dag met Beeb naar de school van N&J moet met de auto, en daar nog een stukje moet lopen. Dat uit te zoeken vind ik nog best ingewikkeld, eerlijk gezegd. Wat wil ik, wat kan er, wat is er nog redelijk te betalen (of op Mp verkrijgbaar)? En zo...

Geplaatst

@Bloempje op alle kinderwagens van tegenwoordig past de maxicosi. Dat is super handig. Wij hebben via mp een kinderwagen gekocht, een tweelingwagen. De wagen die we al hadden is ook tweedehands van een kennis overgenomen.

Vervelend van dat vocht dat had ik bij Jane ook. Goed blijven drinken!

Het is hier ook wat lastiger om wat te doen met Jane er bij. Nu we met z'n tweetjes zijn in de vakantie schiet het al aardig op.

Ik heb met haar ook eerder last van harde buiken, maar dan pak ik mijn rust en zakt het weer. Alles blijft doorgaan hè.

Geplaatst

Mijnbaby wij hebben van vrienden de Buga.boo fro.g gekregen, dat is een oud model. Maar de max.i cos.i past daar nog prima op, met dezelfde adapters als voor de nieuwere modellen. Bij Buga.boo kun je op de site precies nakijken welke adapters je nodig hebt bij welk model wagen en autostoeltje, dat zal bij andere merken wel net zo zijn. De fro.g gaat op Mp voor hele redelijke prijzen weg zag ik, bijna idereen wil natuurlijk het nieuwste model. En er zijn als je wilt ook nog nieuwe bekledingssets voor te koop, even googlen.

Denk wel dat over het algemeen nieuwere modellen stee lichter worden, maar dat verschilt ook per merk. Wij hebben ernaar gevraagd in zo'n babywinkel: makkelijk inklapbaar, niet te groot en zwaar, en toen kwam ze op de Buga.boo, jool.z of....kan me die derde niet meer herinneren, geloof een model van mut.sy. De eerste twee zijn wel flink dure merken nieuw.

Hier weer vreselijk slecht geslapen. Eerst ruzie met het voedingskussen. Dat werd me aangeraden om kekker te liggen, maar jee wat een onding zeg! Uiteindelijk geslapen van twaal tot half drie, toen nog een keer tot vijf uur en daarna was de koek op....op tenminste ...Koekie had een feestje en ik kon meegenieten ;-) Ben erg blik met beweging, maar doe dat dan overdag haha.

Straks naar de gyn voor controle, vanmiddag nog fysio voor m'n bil/heup, dus mijn dag is wel weer gevuld.

Geplaatst

Hier een super drukke beeb, en zeker snachts... word nog wat? hahhaha overdag voel ik de kleine ook regelmatig maar savonds- snachts super veel :)

Gister een rustig dagje gehad en merk dat ik me wel lekkerder voel, bij snel opstaan enzo word me buik wel weer ff hard... maandag me urine maar ff testen wie weet

toch een BO... want als ik moet plassen is me buik ook KEIHARD..

Geplaatst

Je hebt natuurlijk al eerder bo gehad toch? Dus zou zeker even laten checken. Maar op zich heb ik dat ook hoor, met opstaan, omdraaien, als ik moet plassen... Ik draag bij winkelen ed zo'n steunende band, dat scheelt dan wel. Maar als ik bijv in huis bezig ben geweest kan ik rustig drie dagen last hebben van heel veel harde buiken.

Controle vanochtend was oké. Het stelt eigenlijk ook geen reet voor hè... Bij de klinisch vk maak je dan nog wel een praatje, maar de gyn heeft daar helemaal geen tijd voor. Bloeddruk, buik voelen, hartje luisteren... Ik heb wel aangegeven dat ik onrustig en onzeker ben, maar hij gaf aan dat alles hartstikke goed gaat en ik daar vertrouwen uit moet halen. Niemand kan garanties geven. Nee, dat snap ik zucht... Manneke ligt in ieder geval wel netjes met z'n koppie naar beneden, dat is wel fijn want dacht zelf dat hij weer dwars lag. Over twee weken controle bij de vk en ook weer een echo. Was niet meer echt nodig, er is tenslotte duidelijk geen groeiachterstand, maar als ik het fijn vond mocht het wel. Dus lekker met 36 weken nog eeeeventjes spieken.

Komende dagen proberen het kamertje zover af te krijgen, ziekenhuistas pakken en wat laatste prutsdingetjes kopen. En dan is het 2013 en gaan we écht aftellen.

Roos hoe is het met het hoesten?

Pucca hoe staat het er bij jou voor?

En Suzanne, als je nog meeleest, hoe is het bij jou?

Bloempje morgen de wagen bekijken toch? Mijn geheugen laat me lekker in de steek :-)

Geplaatst

De wagen heb ik net al gauw even bekeken, vanavond ben ik er met manlief en kan hij hem naar huis slepen (schoonouders wonen 1 deur verder). De wagen is licht- met donkergrijs. Niet echt meisje, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo interessant, ben meer iemand van het praktische: zijn de remmen nog goed, inklapbaarheid, hoog genoeg voor hem en laag genoeg voor mij, maxi-cosi erop, dat soort dingen. Handig om te weten dat er tegenwoordig overal adapters voor zijn.

Geplaatst

De wagen die wij van vrienden hebben is ook heel neutraal, beige achting. Ik vind dat prima, mik er wel een gekleurd dekentje in :-) Denk dat als we gloednieuw hadden gekocht we ook geen hele uitgesproken kleur hadden gekozen.

Geplaatst

Hier nog steeds alles oke wel opgezette voeten/benen/handen van al het vocht wat ik vast hou. Tis dat ik me hondje heb en dat ik een paar x per dag naar buiten moet anders kom ik denk niet van de bank af haha

As maandag weer een echo 33 weken bijna 34 brn benieuwd of ze nog gegroeid zijn. En hoe ze erbij liggen dan weten we een beetje wat voor bevalling het gaat worden.

Ze zijn lekker beweeglijk af en toe gaat me buik echt alle kanten op....

Van t weekend maar is me koffertje voor het ziekenhuis inpakken volgende week nog even de laatste dingen halen en dan zijn we er klaar voor haha

Geplaatst

@Mijnbaby ik hoop dat je niet weer bo hebt!

@Bloempje, wij hebben een zwarte kinderwagen met grijs een Quinny. Ik vind de kleur erg saai, maar ik had er een appelgroen dekentje in gedaan en een appelgroene parasol erop. De wagen werd meteen fleuriger! En als ze in de buggy gaat kun je een fleurige voetenzak kopen. Ik had een roze met rood hartjes van de Hema erin gedaan, ik had er leuke reacties op.

De tweelingwagen is nu rood, we gaan lekker opvallen in de buurt met de twee meiden in de wagen hahaha....het is puur toeval dat het zo'n lekker kleurtje is, het had net zo goed weer een saaie kleur kunnen zijn. En die apdapters zijn er idd voor ieder type kinderwagen, super handig.

@Henne, hoesten is wel wat minder al voel ik wel dat ik het een en ander nog moet ophoesten. Ik stop ook maar het de hoestdrank, die kleine in mijn buik krijgt er natuurlijk ook alles mee van. Het is ook meer voor kriebelhoest, dacht ook dat ik dat eerst had. Heb vannacht goed geslapen, had mijn hoofdeinde iets omhoog gezet zodat mijn luchtwegen wat vrijer zijn. Jane heeft gisteren voor het eerst in haar nieuwe bedje geslapen en sliep tot 9.45 uur, we hebben dus heerlijk uitgeslapen, al moest ik er wel om 7.30 uur eruit om de kat buiten te laten. Ik word eerder wakker van de kat dan van Jane hahaha......

Morgen komen 2 broers van mij en 2 neefjes, beetje kerst vieren nog. Mijn andere broer kan niet komen, hij woont in Engeland en heeft geen geld om te komen.......

Liefs Roossie

Geplaatst

Pucca suc6 maandag.. Spannend!

Hier net thuis van een dag winkelen en bios met me hubbie... Ik moest zo nodig plassen,

Dat ik tijdens het lopen beetje urine verloor, mijn urine is heel donker en ruikt sterker, heb ook opeens last

Van afscheiding wit/geel... Bn blij dat ik maandag naar de vk mag zit me allemaal niet lekker...

Ik ga me bed in ben op!

Geplaatst

Drink je dan wel genoeg, Mijnbaby, als je urine zo geconcentreerd is? En ben je weer een beetje uitgerust?

Dat uitrusten gaat hier niet zo lekker; ik kan niet meer lekker liggen in bed. Ben een buikslaper, en op m'n rug of zij gaat het gewoon niet lekker. Overal kussentjes helpt wel iets, maar lang niet genoeg. En dan een man die flink begint te snurken... heb uren wakker gelegen. Gelukkig (toen was het al ochtend) nog even in slaap gevallen. We moeten ook eigenlijk andere bodems + matrassen, maar daar hikken we ook een beetje tegenaan. Ben bang dat het er toch van moet komen, als ik nog wil kunnen slapen.

We hebben net via Marktplaats een Quinny Zapp gekocht. Dat is het lichtste en kleinste onderstel (met buggy) waar je een MaxiCosi op kunt klikken. Geen gezeul meer voor mij! De kinderwagen die we hebben bleek er niet geschikt voor en veel te zwaar. Het is niet eens duidelijk welk merk het is, want dat staat er niet op. De dame van de winkel waar we waren voor advies, zei dat het vermoedelijk iets van de Hema of Blokker was. Onhandig hoor, want er moet ook nog een onderdeeltje besteld worden van de rem, omdat dat aan één kant mist. Verder is 'ie op zich prima, al moet alles wel even een sopje hebben.

Geplaatst

Pucca veel succes morgen, ben heel benieuwd!

Mijnbaby idd wel genoeg drinken hoor! Ik heb thuis van die 2l flessen water en daar gat er per dag eentje van doorheen.

Bloempje lekker praktisch zo met de wagen, groot gelijk dat je niet gaat lopen sjouwen.

Roos is het gezellig met je broers? Mijn ene broer woont ook in het buitenland, dit jaar ook geen geld om met de feestdagen hier te zijn, mis hem behoorlijk en hoop dat ze na de geboorte wel snel kunnen komen.

Ik heb vanochtend weer war boodschappen van het lijstje weg kunnen strepen en vanmiddag zijn we nog even in het kamertje bezig geweest. We vorderen gestaag ;-)

Dat slechte slapen is idd wel een ellende. Bloempje heb je al geprobeerd op je rug, maar dan iets 'zittend' met twee kussens in je rug? Ik wissel dat af met m'n zij. Lig normaal half op m'n buik maar dat gaat niet meer.

Wat zijn jullie plannen morgen? Wij zijn samen heel rustig thuis, gaan filmpje kijken ofzo. Laatste oudjaar samen en een heel hectisch en bijzonder jaar afsluiten. Al die keren dat we tegen elkaar gezegd hebben 'volgend jaar...' en nu is het gewoon bijna zover, kan het regelmatig nog steeds niet geloven.

Geplaatst

Bloempje vervelend dat je zo slecht slaapt... hopelijk vandaag een goeie nacht..

Ik drink heel weinig altijd al max liter vaak kom ik er niet eens aan... ik moet al zoveel plassen

en hoe meer ik drink hoe meer ik moet plassen :)

Vandaag heerlijke rustdag, lekker thuis op de bank en rustig aan doen... merk dat ik het allemaal wel

wat zwaarder begin te vinden, en schoonmaken en dit en dat en bla....

Me zoon gaat volgende week dag logeren bij oma en opa, kan dan ook lekker goed me rust nemen...

Morgen maar even me hele waslijst doorgeven aan de VK, me urine op BO laten checken en de 2e groeiecho spannennd weer...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden