Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer


marielle1985

Aanbevolen Berichten

Hallo dames

 

Wie start en in julie of augustus met een ivf behandeling of cryo terugplaatsing.

Mijn 1e ivf is helaas in mei mislukt en ga nu bij mijn menstruatie van juli beginnen met progynova pilletjes voor cryo terugplaatsing.

Heb in de maand juni een maand rust moeten houden, maar nu heb ik weer iets om naar uit te kijken.

Wie gaat er nog meer starten of is al bezig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Marielle,

 

Kan me hier geloof ik wel aansluiten. In januari eerste IVF, zwanger maar na een eerste goede echo bij de tweede echo geen hartactiviteit meer. Op 24 april curretage, en 2 weken later nog eens voor OK geweest omdat er nog een placentrarest zat. Inmiddels eerste menstruatie gehad, tweede verwacht ik snel. Als het goed is ga ik dan 22 juli weer starten met de decapeptyl. Helaas hadden we uit de eerste ronde geen cryo's, dus ik ga aan mijn tweede poging beginnen.

 

Groetjes, Beanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga helaas nog niet beginnen in juli of augustus, maar Beanie even een vraagje voor jou. Ik zie dat je dit keer gaat beginnen met menopur ipv gonal f. Is hier een reden voor? Ik heb ergens gelezen dat de kwaliteit van de eitjes beter is als menopur gebruikt wordt. Ik wil gaan vragen of ik dit de volgende keer kan gaan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marielle,

 

Volgens mij lopen wij bijna gelijk ook ik had in april !e IVF helaas mislukt nu bezig met TP van Cryo aanstande maandag als ze goed ontdooien De TP vind plaats in natuurlijke cyclus ik hoef dus geen medicijnen behalve Pregnyl 1 keer dus hop naar de 2e ronde

Groetje mely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga helaas nog niet beginnen in juli of augustus, maar Beanie even een vraagje voor jou. Ik zie dat je dit keer gaat beginnen met menopur ipv gonal f. Is hier een reden voor? Ik heb ergens gelezen dat de kwaliteit van de eitjes beter is als menopur gebruikt wordt. Ik wil gaan vragen of ik dit de volgende keer kan gaan gebruiken.

 

Hi Nyonyacilla,

 

Deze keer ga ik idd menopur gebruiken ipv gonal-f. Ik had bij de eerste poging uiteindelijk maar 4 eicellen, 3 bevruchtingen, 1 TP en de andere 2 niet goed genoeg voor de vriezer. Met menopur hopen we eventueel meer, maar vooral idd betere kwaliteit te krijgen. Heeft ook met mijn leeftijd te maken (ben net 40 geworden, en met menopur kan het zijn dat de resultaten beter zijn, maar hoeft niet!). Ik heb hierom gevraagd en mijn fertiliteitsarts gaat er in mee, waar ik heel blij mee ben!

Overigens ben ik een maand of 2 geleden ook gestart met omega3 en vitamine D te slikken (naast een zwangerschapsvitamine, vitamine B6 en B12, en calcium voor een betere opname van de vitamine D) in de hoop dat dit de tweede poging zal ondersteunen!

 

Groetjes, Beanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik me ook melden hier?

Heb begin maart de punctie gehad van de eerste ivf. 1 verse terugplaatsing, 7 in de vriezer.

Helaas een hele vroege miskraam, toen een extra wachtmaand die helaas 2 maanden duurde, opgewekt met medicijnen.

begin juni weer terugplaatsing gehad van cryo( 5 gesneuveld tijdens de ontdooiing) wederom een hele vroege miskraam.

Nu hopen we dat de laatste cryo heel goed ontdooid!

Deze zou teruggeplaatst worden in eigen cyclus, dus vanaf donderdag mag ik op en neer naar het ziekenhuis voor de echo's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@beanie: Leuk dat je mee komt kletsen maar wat jammer dat je geen cryo's hebt, ik heb er ook maar 1 dus is nog maar even afwachten of het ondooings proces goed gaat en ander mag ik gelijk door voor me 2e ivf. Dat je maar snel mag menstrueren dan kan je eindelijk weer verder.

 

@nyon: leuk jou hier ook tegen te komen

 

@mely: leuk jou hier ook tegen te komen en ik wens je heel veel succes maandag met je terugplaatsing, laat je weten hoe het gegaan is?

 

@chrisje: natuurlijk mag jij je hier ook bij aansluiten. maar wat rot dat er 5 cryo's gesneuveld zijn. dus als ik het goed begrijp heb je r nog nog 1 over dan, en weet je al wanneer dat de cryo ongeveer word teruggeplaatst, of dat hangt nu natuurlijk af van je echo's die je gaat krijgen.

 

Ik wens iedereen veel succes en dat we uiteindelijk allemaal zwanger mogen worden, het is iedereen zo gegunt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, ikkom hier ook af en toe meekletsen en meelezen. Na een eerste mislukte ivf poging hebben we nog 1 cryo die als het goed is de 29e juli wordt teruggeplaatst. Als dat kan natuurlijk, want we hebben er maar 1... Ben net een weekje met de pil bezig en sinds gisteren met de deca. Dan de 24e op echocontrole van het baarmoederslijmvlies en dan hopelijk faat alles goed en hebben we de 29e dus onze TP.

 

Wel bijzonder dat alle dames die ik van de ande fora ken hier ook weer terug zie komen (mely, nyon, marielle en beanie). Hopelijk na deze maand voor het laatst voor ons allemaal!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier en weet nog niet zo goed hoe deze site werkt. Maar ik zag een vraag wie er nog meer met ivf van start gaan in juli/aug.. WIJ OOK! WIj hebben de eerste ivf in maart gehad. Deze was gelukt.. 2 goede echo's gehad en de 3e echo bleek het hartje te zijn gestopt. 21mei curettage gehad. Nu starten we 9 juli met 300eh menopur. 1e x hadden we 225 puregon. 6 eicellen allen bevrucht maar 1 was redelijk door gedeeld en de rest niet vandaar menopur! Ik zal deze forum nog veel gaan volgen. Iedereen heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Veel 'tweedekansers' hier! Gelukkig ook veel cryo's.. Fingers crossed dat ze maar mooi mogen ontdooien! Mn voor Crisje, heftig hoor dat er 5 niet goed zijn ontdooid... Voor allemaal in ieder geval heel veel succes!

 

@Remmir: Wat een zware tijd... Jij hebt dus nog korter geleden een curretage moeten ondergaan (ik 24 april en 8 mei weer voor OK voor placentarest verwijderen). Hoe ver was je? Je mag trouwens best snel weer starten. Ik moest 2 menstruaties afwachten, de eerste kwam 5,5 week na de curretage en 3,5 week na de 2e ingreep, de tweede had ik gisteren verwacht maar noppes, tot nu toe). Dan op dag 21 starten met de decapeptyl, lange schema. Ik geloof dat ik 350 menopur ga spuiten. Eerste ronde 225 gonal-f gespoten. Maar 4 eicellen, 3 bevrucht, 1 toppertje terug. Rest was niet zo goed, dus niet ingevroren. Hoop dat het resultaat met menopur beter zal zijn! Mag ik vragen hoe jong jij bent, Remmir??

 

Allemaal weer iets om naar uit te kijken dus!

 

Groetjes, Beanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ik ben ook nieuw hier. Dus is het nog een beetje puzzelen hoe het allemaal werkt. Volgens mij is het moment aangebroken om mee te lezen en te schrijven. In mei hebben we onze eerste ivf gehad. Hiervoor ben ik in januari begonnen met het spuiten van lucrin (2 maanden) dit ivm endometriose. Daarna meteen door met onze eerste IVF poging. Hierbij had ik 4 eicellen waarvan er 2 bevrucht waren maar met een matige kwaliteit (geen cryo's) Helaas zijn ze niet blijven plakken en starten we hopelijk snel met een nieuwe ronde.

Heel veel succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,onder jullie sommige bekende dames die ik al in andere topic's ben tegengekomen!

Ik meld me hier ook aan daar ik,ergens in juli maar de precieze datum weet ik nog niet,begin aan m'n 2e ivf-poging!

De eerste,helaas negatieve,was ergens in april en dan de cryo-tp in juni,doordat ik in mei verkeerde medicatie genomen had,oepsie :)

Het gaat bij mij vooruit,omdat ze verleden jaar,ernstige endometriose(graad 4) hebben vastgesteld waar ik al een,toch wel zware operatie hebben moeten voor ondergaan.. Heb terug 3grote cyctes zitten en het moet vooruitgaan want anders mag ik me terug aan operatie verwachten en daar heb ik nu es géén zin in!! Dus hopelijk,zoals het spreekwoord toch zegt,3e keer,goeie keer!! Fingers crossed!

 

Groetjes

Annelies

Link naar reactie
Delen op andere sites

frustrerend he beanie, als je er op zit te wachten en het komt niet!

Jullie hebben ook een heftige tijd achter de rug!

Hopelijk hoef je niet te lang te wachten en kun je snel weer beginnen.

Marielle, voor jullie ook spannend met nog maar 1 cryo.

Mely, jij moet vandaag? spannend!!!

Veerle ook nog maar 1, maar moet jij ook gewoon prikken met een cryo terugplaatsing?

Remmir en schorpioentje, heel veel succes met deze ronde!

Hier hebben we donderdag de eerste echo, op dag 16, heb een cyclus van 35 dagen!

Dus verwacht dat ik ong. anderhalve week daarna pas de terugplaatsing zal hebben.

Dit keer in eigen cyclus, behalve dan de pregnyl.

Vorige keer hebben we mee gedaan aan een onderzoek en hadden we hem in een kunstmatige cyclus, heerlijk want er was geen geprik, maar wel veel andere medicijnen.

Iedereen succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Veel 'tweedekansers' hier! Gelukkig ook veel cryo's.. Fingers crossed dat ze maar mooi mogen ontdooien! Mn voor Crisje, heftig hoor dat er 5 niet goed zijn ontdooid... Voor allemaal in ieder geval heel veel succes!

 

@Remmir: Wat een zware tijd... Jij hebt dus nog korter geleden een curretage moeten ondergaan (ik 24 april en 8 mei weer voor OK voor placentarest verwijderen). Hoe ver was je? Je mag trouwens best snel weer starten. Ik moest 2 menstruaties afwachten, de eerste kwam 5,5 week na de curretage en 3,5 week na de 2e ingreep, de tweede had ik gisteren verwacht maar noppes, tot nu toe). Dan op dag 21 starten met de decapeptyl, lange schema. Ik geloof dat ik 350 menopur ga spuiten. Eerste ronde 225 gonal-f gespoten. Maar 4 eicellen, 3 bevrucht, 1 toppertje terug. Rest was niet zo goed, dus niet ingevroren. Hoop dat het resultaat met menopur beter zal zijn! Mag ik vragen hoe jong jij bent, Remmir??

 

Allemaal weer iets om naar uit te kijken dus!

 

Groetjes, Beanie

 

@beanie Jeetje heb jij dan 2x vlak achter elkaar een curettage gehad dan? Hebben ze het niet goed gedaan? Het is zo vervelend om te wachten tot je ms zich meld. Je wil weer verder!! Hopelijk komen ze snel!

Wij hadden onze 3e echo met goed 10 weken.. En daarop was te zien dat het hartje gestopt is met 9w5d..De dag dat het is gestopt.. Was ik ook erg emotioneel tot aan de echo omdat ik een gevoel had dat er iets niet goed zat. Raar dat je dat dan in de gaten hebt op 1 of andere manier. Ik ben precies 5wk na de curettage ongesteld geworden.En aan de pil gegaan,de arts zei dat zodra de cyclus er was ik weer mocht beginnen!

Wij starten ook met menopur. Ik ben 33 volgende maand 34. Ik ben benieuwd wat de menopur gaat doen. Of de kwaliteit beter wordt. Wij hadden 6 eicellen ook alle 6 bevrucht. 1tje was redelijk goed en de rest niet.

@schorpioentje ik ben ook al bezig met het uitzoeken hoe alles werkt. Iedereen succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig zeg, ben je bijna op de veilige grens, gaat het mis... Wat zul je een verdriet gehad hebben...

Ik was er voortdurend bang voor, maar voelde me wel zwanger... Het was nl al een keer eerder mis gegaan (bij een spontane zwangerschap).

Gelukkig geen 2 curretages zo vlak achter elkaar, de tweede keer was de ingreep hysteroscopisch. Dus hebben ze onder zicht de placentarest verwijderd en ook meteen even goed gekeken in mijn baarmoeder, die zag er toen rustig uit. Dit was overigens een geval botte pech, direct na een curretage kunnen ze namelijk niet kijken of alles weg is.

En nu nog steeds in afwachting van mijn menstruatie... Schiet niet op!

 

@Mely: hoe is het gegaan vandaag??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames wat gezellig hier het word steeds drukker, des te meer ervaringen we kunnen delen.

 

Veerle: leuk dat ik je hier tegen kom.

 

Remmir: welkom en leuk dat je mee komt kletsen, ik wens je heel veel succes.

 

Chrisje: ja zeker heel spannend is het nog maar 1 cryo hebben we, ik hoop het beste.

 

Schorpioentje: jij ook welkom hier,Wat rot dat het de 1e keer niet gelukt is, bij mij helaas ook niet.

 

Hoe gaat het mat alle ander dames?

Ik heb deze topic paar dagen geleden geopend en er word nu al veel ervaringen met elkaar gedeeld, zo hebben we toch steun aan elkaar.

Ik begin over 3 weken met de progynova en dan 17 dagen laten de terugplaatsing

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoi dames vandaag TP van 2 Cryo's en hopen dat ze blijven plakken wat een spanning vandaag pfffffffff moeste heel lang wachten op de telefoon maar die kwam wel pff ik heb nog 1 Cryo over wat een tegenslag maar ja nu heb ik 2 lekker warm en mag al op zondag testen.

 

Ik lees het morgen eventjes nu ga ik slapen ben doodmoe.

Welterusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marielle: fijn dat je dit topic geopend hebt, zo kunnen we elkaar steunen. Veel succes met het wachten de komende weken, veel leuke dingen doen wil nog wel eens helpen.

 

@mely: super..... ik duim voor je, dat ze maar lekker warm bij je mogen blijven.

 

@beany: hopelijk komt je menstruatie er snel aan en kun je weer verder met de volgende ronde. Heel veel succes met de operatie. Mag ik vragen wat voor een schema je gaat gebruiken? Ik gebruik namelijk ook menopur. Volgens mij zijn we van het zelfde bouwjaar.

 

@Jansuhhh: succes met het spuiten.

 

@ iedereen die ik vergeten ben: succes met alles!

 

Ik ben benieuwd wat voor schema iedereen heeft. Ik ben namelijk nog in onderhandeling met mijn arts over mijn schema. Vorige keer heb ik vooraf aan de ivf namelijk lucrin gespoten. Ivm endometriose. Hierdoor ben ik heel erg down gereguleerd waardoor ik heel lang heb moeten stimuleren met maar 4 eitjes als resultaat. Hiervan waren er maar 2 bevrucht. Deze 2 waren van zeer matige kwaliteit. Een 4 cellig en een was er 9 cellig maar met veel fragmentatie.

Iemand tips?

 

Groetjes schorpioentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marielle: sluit ik me helemaal bij aan. Heel fijn dat we zo ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen steunen... Als je hier niet in zit weet je ook echt niet hoe zwaar het is en wat een achtbaan. Daarbij is het fijn om te zien dat we allemaal geen rookies (groentjes) meer zijn, dus we weten ook allemaal wat we voor de boeg hebben...

 

@Schorpioentje: jij ook bouwjaar 72? Ik ga het lange schema volgen, had ik de vorige keer ook (standaard bij mij in het ziekenhuis). Vorige keer ongeveer 14 dagen decapeptyl, en toen 225 gonal-f erbij. Nu ip 22 juli (maar dat wordt later, ivm uitblijven menstruatie) weer starten met de decapeptyl en daarna de menopur erbij. Ik weet nog niet precies hoeveel ik daarvan moet gaan spuiten, de fertiarts had het over de hoogste dosering. Volgende week woensdag heb ik een afspraak op de poli en dan krijg ik ook de recepten (en instructie voor het oplossen van menopur). Dan zal ik het vanzelf wel zien. Overigens krijg je in 'mijn' ziekenhuis standaard gonal-f, maar gelukkig wilden ze het nu wel met menopur proberen! Ben wel heel benieuwd of het resultaat nu beter zal zijn....

 

@Mely: super, 2 terug vandaag! Ga voor je duimen dat ze lekker warm bij je blijven!

 

@all: hoeveel krijgen jullie er terug geplaatst??

 

Sowieso weer heel spannend voor iedereen!

 

Groetjes, Beanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Beany: dan zijn we dus van het zelfde jaar, toevallig. Ik ga de volgende keer ook weer 300 eenheden menopur spuiten. Bij ons in het ziekenhuis volgen ze ook het lange protocol. Eerst wachten op je menstruatie, op dag 3 beginnen met femodeen (de pil) Hier komt op dag 17 decapeptyl bij en dan na een week een uitgangsecho en daarna starten met de menopur. De decapeptyl gebruiken tot aan de punctie. Ik ben benieuwd of jij ook begint met een pil of iets dergelijks? Of begin jij direct met de decapeptyl?

Wij hebben afgesproken dat gezien mijn leeftijd we er altijd 2 terug geplaatst krijgen. ( het is natuurlijk altijd weer afwachten hoeveel het er zijn)

 

@all: fijne dag allemaal!

 

Groetjes schorpioentje:positive energie:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames allemaal!

 

Ik heb een vraagje voor jullie.. Het is de eerste keer dat ik puregon moet spuiten(ben al bezig van vrijdag) en woensdag moet ik er orgalutran bijspuiten. Dan donderdag echo om te kijken of de puregon z'n werk doet.. Heeft er iemand van jullie ervaring met puregon?

 

Lieve groetjes

 

Mely: Ik duim superhard mee voor jou! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Beany: dan zijn we dus van het zelfde jaar, toevallig. Ik ga de volgende keer ook weer 300 eenheden menopur spuiten. Bij ons in het ziekenhuis volgen ze ook het lange protocol. Eerst wachten op je menstruatie, op dag 3 beginnen met femodeen (de pil) Hier komt op dag 17 decapeptyl bij en dan na een week een uitgangsecho en daarna starten met de menopur. De decapeptyl gebruiken tot aan de punctie. Ik ben benieuwd of jij ook begint met een pil of iets dergelijks? Of begin jij direct met de decapeptyl?

Wij hebben afgesproken dat gezien mijn leeftijd we er altijd 2 terug geplaatst krijgen. ( het is natuurlijk altijd weer afwachten hoeveel het er zijn)

 

@Schorpioentje: Bij mij in het ziekenhuis hoef je niet eerst de pil te slikken. (wel voorzorgsmaatregelen nemen om niet zwanger te worden, hoe klein die kans ook is). Op dag 21 begin je dan met decapeptyl, en ongeveer 2 weken later (als je je menstruatie hebt gehad) is de uitgangsecho. Pas dan krijg je te horen of mag starten met menopur (of gonal-f). Ik weet dus nog niet precies hoeveel menopur ik moet gaan spuiten, dat hoor ik volgende week wel, als ik de afspraak op de poli heb. Heb ze wel vandaag gebeld, volgens mij is mijn menstruatie begonnen (al is het wederom 3x niks, maar ja dat kan komen door de curretage en de hysteroscopie denk ik). Decapeptyl moet ik gebruiken zolang ik menopur gebruik. Ik hoef geen decapeptyl te gebruiken als ik de pregnyl (of iets anders, dat weet ik ook niet, ik weet niet of het nog steeds zo slecht leverbaar is) zet. Dan is het prikken weer even voorbij...

De eerste ronde heb ik 1 embryo terug geplaatst gekregen, deze ronde mogen we zelf kiezen of we er 1 of 2 terug willen. Ik vind het heel erg moeilijk. Rationeel zeg ik 1, emotioneel zeg ik 2. Maar ik neig toch steeds meer naar 2, afhankelijk van het resultaat... Overigens mogen we dat ook pas ter plekke beslissen, als we horen hoe de kwaliteit van de embryo's is en hoeveel het er zijn. Maar ik denk dat we dat van te voren wel al voor onszelf besloten moeten hebben!

 

@Annelies: geen ervaring mee, kan ik je helaas niks over vertellen... Veel succes en ik duim voor je!

 

Groetjes, Beanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@annelies: helaas kan ik je niet verder helpen, ik heb geen ervaring met puregon.

 

@beanie: bedankt voor je snelle reactie. Ik ga as donderdag in overleg met mijn arts over het schema. Fijn dat je nu ook weer verder kunt, ook al is je menstruatie maar minimaal. Succes met nadenken over 1 of 2 terug laten plaatsen.

 

Groetjes schorpioentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden