Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Beanie: succes vandaag. ook ik duim voor goed nieuws voor je en hopelijk kan (en wil) je leker hier blijven meekletsen!

@Annelies: Wat een goed nieuws meid. TOP! 5 bevruchtigingen. Dat is echt heel mooi! Nu hopen op een toppertje morgen. Spannend zeg!

@ Monica: wat rot dat het zo lang duurt voordat je je weer een beetje goed voelt. Beterschap en neem je tijd...

@hier: gisteren weer ongesteld geworden. Wist even niet dat dat gebruikelijk was (op zich wel logisch na het stoppen met de pil, maar stond niet echt duidelijk in mijn infoboekje). Dat verklaart mijn buien wel een beetje ;-) Nu zaterdag met de medicijnen beginnen voor het aansterken van het baarmoederslijmvlies. We komen weer in de buurt van de TP.....

Geplaatst

Beanie:Succes vandaag meidje!

Veerle: Dank je wel! Idd,hopelijk morgen een toppertje laten terugplaatsen en dat het deze keer goed blijft zitten :) Zaterdag terug medicijen nemen? Goed zo meid,dan terug voor een top-TP! Duimen maar..

Groetjes

Geplaatst

@beanie.. Wat goed nieuws!! Je gevoel zei het al! Hopelijk krijg je vandaag ook weer goed nieuws en mag je de 23 toch van start!! Zou mooi zijn..Ik duim voor jou!!

@anneliesbulckaen Wat mooi dat er 5 ook nog bevrucht zijn en de TP door mag gaan! Succes en hopelijk hebben jullie toppers te pakken.

@ monica.. Sterkte meid... Neem je tijd voor alles!

@veerle dat had ik de 1e keer met de ivf ook. Wist niet dat je ongesteld ging worden. Dit keer hebben ze het mij op het papier erbij gezet. Ik heb gister de laatste pil gehad.. Ik ben benieuwd of ik ook ongesteld ga worden want ik heb maar 2weken de pil geslikt.

Iedereen succes

Geplaatst

Helaas ben vanmorgen ongesteld geworden. Dit was onze laatste kans. Gelukkig hebben we een geweldige zoon en daar zijn we heel gelukkig mee. Ik wil iedereen heel veel sterkte en geluk wensen en hoop dat voor jullie allemaal een positieve test tevoorschijn komt. Wij gaan gelukkig volgende week op vakantie dan hoop ik het te kunnen afsluiten en verder te gaan.

Liefs

Geplaatst

@Sjors en Sjimmie: wat een rotnieuws... Neem je tijd om dit te verwerken! Zeker omdat dit je laatste kans was..... Wat zul je verdrietig zijn. Goed dat jullie nu even samen met z'n drietjes weg gaan...

@Annelies: alvast heel veel succes morgen! Ik duim voor je dat de embryo's zo mooi zijn dat er ook wat in de vriezer kan... Hoeveel krijg je er morgen terug?

@rest: ik lees alle verhalen, leef enorm mee, maar het is soms zoveel... Duim voor allen!

Hier nog niet veel wijzer geworden. Wel telefoontje gehad van de ferti-arts, nu wil ze morgen nog een echo maken. Als het bms goed is doorgegroeid tov van gisteren dan is mijn cyclus weer op orde en denk ik dat ik gewoon kan gaan starten... Mocht dit niet het geval zijn dan moet ik toch op voor een hysteroscopie en dan gaan er nog 2 maanden overheen. Wordt vervolgd dus...

Liefs, Beanie

Geplaatst

Het was even rustig bij mij. Maar ik mag vanaf vandaag beginnen en spuiten. Eindelijk starten we met ons IVF traject. Heel veel succes en sterkte voor iedereen.

Geplaatst

@jansuhh: Wat fijn dat je vandaag begonnen bent met spuiten nu kun je weer ergens naar uit kijken.

@monica: hoe is het met je ?

@sjors en sjimmy: wat rot voor je, ik leef met je mee, veel sterkte

@Beanie: succes morgen met je echo, hoop je snel mag starten.

Hoe is het verder met iedereen ben er even niet op geweest, lig met een gescheurde enkelband veel op de bank.

Ik verwacht mijn menstruatie over ongeveer 10 dagen en dan mag ik met de progynova beginnen voor mijn cryo terugplaatsing.

De tijd is sneller gegaan als ik dacht, gelukkig maar.

Veel succes voor iedereen....

Geplaatst

Hoi meiden,

Sjors en sjimmie, wat een rotmededeling, wij kunnen ons allemaal voorstellen hoe t moet voelen.als je definitief een streep onder je hoop moet zetten. Wat gedver de gedver gewoon, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie 3 elkaar alle liefde van de wereld geven en jullie je toch.ooit compleet kunnen voelen als gezin! Knuff voor jullie.

Lieve Beanie, wat een onzekerheid allemaal, maar ik ga ervan uit dat je gewoon kan beginnen 23 juli! Hou de moed erin, en succes morgen! Liefs

Marielle beterschap meid, wat vervelend, maar je mag snel beginnen, ik duim nog steeds voor een goede ontdooing, succes meis!

Remmir en Veerle, ik werd ook gewoon ongesteld toen ik stopte met de pil tijdens de deca. Succes meiden!

Annelies succes morgen meid! Knuff

En chrisje, jansuhh en andere dames ook natuurlijk!

Hier langzaam aan t herstellen, lichamelijk gaat t steeds iets beter. Al heb ik nog wel regelmatig hele pijnlijke steken en mijn darmen liggen lekker overhoop, doet ook behoorlijk pijn af en toe. Maar ik waggel al.wat meeer rond gelukkig! De 17e moet ik op controle en de boodschap is 6 wkn geen gemeenschap, dus ook niet de bedoeling zwanger te raken op een andere.manier natuurlijk. Alles moet goed genezen zijn van binnen, en dan hoop ik over 5 wkn, want we zijn vandaag alweer een week verder, dat we dan verder kunnen kijken :)

Liefs mo

Geplaatst

Remmir: Dank voor je berichtje! ja,vandaag D-day en hopelijk enkele toppers ertussen! Hoe gaat het met jou meid?

Sjors en sjimmie:zo triest.. Ik wil jullie veel sterkte toewensen met het verwerken van dit alles.. Geniet met jullie 3'tjes verder van alle geluk! Dikke knuffel! xx

Beanie:Dank je meidje.. Ze plaatsen er maar 1tje terug,ben nog maar 28jaar en het is nog maar m'n 2e poging.. Ik hoop voor je dat je vandaag supergoed nieuws krijgt en je de 23e van start mag gaan.. Bij deze: duim,duim,duim!! :)

Jansuhh: Succes met het starten van je ivf! Wat spuit jij in?

Marielle: Rust maar veel zodat je straks topfit bent voor het starten met progynova.. Ik duim voor een goeie ontdooing!

Monica: Fijn te lezen dat het lichamelijk al wat beter gaat met je meid.. Wat ben jij een sterke meid! Ik leef met je mee en dank je voor je reactie hoor!

Aan de andere dames een fijne dag gewenst!

Ik hou jullie op de hoogte! Nu een beetje m'n zinnen verzetten op iets anders want anders maak ik me veel te nerveus in de tp.. ;)

Lieve groeten

Annelies

Geplaatst

Annelies en Beanie weten jullie al iets? Annelies hopelijk veel emmy's in de vriezer en een mooie TP! Lieve Beanie ik hoop zo dat je gewoon mag beginnen de 23e!

Lieve knuff voor iedereen!

Geplaatst

Annelies: hopelijk heb je een mooie terugplaatsing gehad! En zitten er een aantal toppers in de vriezer.

Beanie: mijn duimen draaien dat je de 24ste mag beginnen.

Monica: wat een heftig verhaal, blij om te lezen dat het lichamelijk weer wat beter met je gaat.

Mariëlle: met je pootje omhoog, doe maar lekker rustig aan, dan ben je goed uitgerust als je weer mag gaan starten.

Jansuhh: succes met het spuiten.

sjors en sjimmie: wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verdriet.

Remmir, Veerle en Crisje: veel succes met alles!

Jeej, wat is er veel gebeurt, als je even niet meeleest! Ik heb ondertussen verschillende malen contact gehad met mijn arts en eindelijk zijn we het eens kunnen worden over mijn nieuwe schema. Dus hier gaat het ook weer vooruit. Hopelijk heb ik volgende week mijn menstruatie en dan kan ik als de echo goed is ook weer gaan spuiten.

Lieve meiden heel veel succes met alles!

Liefs Schorpioentje

Geplaatst

Hoi Monica! Net terug van het ziekenhuis! Ik heb 2emmy's aan boord :)) Dokter Decleer vroeg het aan me en ik zei: doe maar! Hij zei ook dat hij bijna nog nooit zo'n goeie kwaliteit had gezien bij endometriose-patiënten,dus enorm blij.. Er zitten er nog 3 in de vriezer.. Alle 5 waren ze van topkwaliteit! Go,ben zo blij! Vind het echt superlief dat je achter me vraagt meid! Hoe gaat het met jou meidje?

Schorpioentje: Zoals je hierboven een beetje kan lezen is alles goed hé met me! :)) Hopelijk mag jij ok vlug beginnen met het spuiten!

Beanie: Ik hoop zo op goed nieuws meid!! Ik duim enorm!

groetjes

Geplaatst

Annelies jeetje meid gefeliciteerd met dat geweldige nieuws en je 2 emmy's al lekker warm bij "mama"! Ik heb er een goed gevoel over meis, dat zou wel eens een tweeling kunnen worden, ik gun het jullie van harte! En ook nog alle andere bevruchtingen goede cryo's, beter kan niet! Geniet ervan meid en dat je maar snel een dikke positieve test hebt!

Schorpioentje wat fijn dat je ook weer snel kan beginnen, heel veel succes meid!

Geplaatst
Hoi Monica! Net terug van het ziekenhuis! Ik heb 2emmy's aan boord :)) Dokter Decleer vroeg het aan me en ik zei: doe maar! Hij zei ook dat hij bijna nog nooit zo'n goeie kwaliteit had gezien bij endometriose-patiënten,dus enorm blij.. Er zitten er nog 3 in de vriezer.. Alle 5 waren ze van topkwaliteit! Go,ben zo blij! Vind het echt superlief dat je achter me vraagt meid! Hoe gaat het met jou meidje?

Schorpioentje: Zoals je hierboven een beetje kan lezen is alles goed hé met me! :)) Hopelijk mag jij ok vlug beginnen met het spuiten!

Beanie: Ik hoop zo op goed nieuws meid!! Ik duim enorm!

groetjes

Lieve Annelies, fantastisch, gefeliciteerd met dit mooie resultaat! En nu heel goed gaan passen op die twee toppertjes in je buik... Lekker warm houden, die voetjes! En dan ook nog 3 in de vriezer... Wow! Wat een super goed begin van je weekend!

Geplaatst

@Marielle: lekker rustig aan doen hoor! Wel vervelend natuurlijk, maar gelukkig is het toch geen goed weer dus kun je maar beter met een boek of een goede film op de bank zitten, toch? Kopje thee erbij.... Zijn vervelendere dingen!

@Schorpioentje: hoeveel menopur ga jij nou spuiten? Ik weet sinds woensdag dat ik de maximale dosering ga spuiten, 450 eenheden. 6 ampullen per dag, dus niet 2 maar 3 injecties per dag....

@Jansuhh, Remmir, Veerle en Crisje: succes met het spuiten en alles er om heen!

@Moon: zie het andere topic!

Hier vandaag groen licht gekregen om op 23 juli te starten met de decapeptyl! Bms was doorgegroeid naar 7 mm (dinsdag nog 1-2 mm) en volgens de fertiarts was dat prachtig. Ovulatie was nog niet geweest, maar dat doet er niet toe. Waarschijnlijk heb ik dus toch gewoon een menstruatie volledig overgeslagen. Raar maar waar. Gelukkig zijn er dus geen aanwijzingen voor Ascherman, er hoeft ook geen verder onderzoek naar gedaan te worden. Ik heb vandaag ook meteen de recepten ingeleverd bij de apotheek, als het goed is wordt dinsdag alles geleverd (15 dozen menopur... gelukkig hoeft het niet in de koelkast!)

Allemaal vast een fijn weekend!

Geplaatst

annelies: wat fijn voor je dat het van die toppers zijn, joepie! Zorg er maar lekker voor en hou ze lekker warm. En wat super dat de andere ook zo'n toppers zijn. Moet deze ronde voor jullie helemaal goed komen. Mijn duimen draaien!

beanie: fijn om te horen dat je mag starten, gelukkig nu kun je tenminste weer verder. Ik ga 300 eenheden menopur spuiten dit is bij ons in het ziekenhuis het maximale. (dus 4 ampullen per keer oplossen)

Monica: wat ben je toch een lieverd, altijd zo meelevend naar iedereen, super. Hopelijk gaat het voor jullie nu ook langzaam weer de goede kant op en krijg je dag na dag weer wat meer energie. Maar vergeet vooral ook niet om alles rustig een plaatsje te geven.

Ik ga maar weer eens een kaarsje branden voor alle lieve dames, dat onze wensen uit mogen komen.

Fijn weekend voor iedereen!

Geplaatst

Hi dames,

Wat een mooie, verdrietige en heftige verhalen allemaal: veel succes en sterkte gewenst!

Ik ben er een paar weekjes tussenuit geweest na mijn miskraam, maar ben gisteren begonnen met decapeptyl en zal dus naar verwachting op het augustusbankje belanden, als alles goed gaat. Ik heb gisteren het bankje daar alvast geopend en hoop dat de dames die verwachten in augustus in de wachtweken te zitten zin hebben om daar (straks) mee te komen kletsen! Marielle heeft zich al gemeld! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en vooral ook steun!!

Ik lees al jullie verhalen natuurlijk ook hier even bij, want er is een hoop gebeurd zie ik! Mijn (uitdijende) historie staat in mijn handtekening!

Succes en sterkte allemaal en tot hier of op het augustuswachtbankje,

Floor

Geplaatst

@Monica, wat een heftig verhaal zeg. Ik wens je heel veel kracht! Wel geweldig dat je zo positief blijft!

@Jansuhhhh, jij gisteren ook de eerste spuit deca? Dan lopen we gelijk!

@Annelies, top! Heel erg gefeliciteerd! Wij hebben eerder dit jaar samen op het wachtbankje gezeten.

@Beanie, ik heb jouw verhaal ook gevolgd in een ander topic. Wat fijn dat je weer mag beginnen.

@Schorpioentje, fijn dat er vooruitgang in zit! Hopelijk mag je snel weer van start.

Geplaatst

Lieve Monica: Dank je wel voor je reactie! Wat ben jij toch een lieve meid.. Altijd positief naar anderen toe! Je bent echt een sterke madam hoor meid en hopelijk gaat het voor jou nu ook,dag per dag,de goeie kant uit.. Denk aan je! xx

Lieve Beanie: Ook jij bedankt voor je reactie.. Echt héél lief! En wat ben ik blij dat je mag starten,supergoed nieuws en een ook superbegin van je weekend! :)

Schorpioentje: Dank je voor je reactie meidje! Jij alvast heel veel succes met het spuiten en dat het ook positief nieuws mag opleveren voor jou,je verdient het! (iedereen verdient het )

Lieve groeten en een fijne avond dametjes!

Annelies

Geplaatst

@Crisje: spannende dag morgen.... je hoort dan toch of je laatste cryo goed is ontdooid?? Ik ga voor je duimen hoor! En hoop toch zo dat je zondag een mooie TP hebt!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Goeiemorgen dames!

Erg onrustige nacht gehad met het gevolg dat ik nu al wakker ben.. (moet toch om 7uur utrogestan nemen maar kom)

Crisje:succes vandaag! Ik hoop dat je cryo mooi ontdooid is zodat je een top-tp hebt! Duim,duim,duim! :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden