Ga naar inhoud

1e keer cryo terugplaatsing in augustus/septmber


Franny

Aanbevolen Berichten

@Mia: niet echt een voorgevoel. Maar wel wat herkenningsdingetjes van de vorige keer. Maar dat kan ook allemaal door de hormonen komen.... Zei nog tegen mijn man vanmorgen dat ik eigenlijk niet een tweede streepje verwachtte. Maar aangezien ik best wel misselijk ben al nu wilde ik meer duidelijkheid en die heb ik nu denk ik.

Wanneer hoor je of jullie cryo goed is ontdooid??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Mia, wauw bijna een tp! Spannend zeg, wel balen dat je het op je werk moet vertellen, misschien één ieman in vertrouwen nemen? Ohh wat rot!iig heel veel succes!

 

Wij gaan na onze vakantie een nieuwe poging wagen, zal het ook moeten vertellen ben ik bang maar die het pas als het echt niet anders gaat....

 

Soentje heel veel succes en Marielle jullie ook weer met de nieuwe poging!

 

Liefs

meiske

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

 

Net terug van mijn werk, heb dit weekend dienst. Lag bijna te pitten, werd ik gebeld. Nu dus proberen in slaap te komen.

 

Woensdagochtend gaan ze ontdooien en wordt ik tussen 10 en 12 gebeld. Terugplaatsing vind dan na 2 plaats.

Ben echt benieuwd, durf er niet heel veel van te verwachten. Als het niks wordt, vraag ik of ik gelijk de decapeptyl mee op vakantie mag nemen. Dat lange protocol duurt altijd, ha ha, lang!!!! Zo kan ik in Frankrijk al beginnen!

 

Goed dat meiske en marielle weer met uhm frisse moed kunnen en willen beginnen!

 

Soentje, je het er eentje in huis! Broeden meis!

 

Hobbesje, lijkt me wel weer gek om zwanger te zijn, of niet! Wil het graag nog een keertje meemaken!!

 

Slaap lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

 

Ik heb straks een terugplaatsing! :happydance:

 

Ik ben echt blij. Ik weet het, dit is nog maar het begin, maar het is een kans!!!!!

 

Hoe gaat het met de andere meisies? Soentje, zijn wij de laatste van dit minibankje?

 

Fijne dag meiden, de mijne is al erg fijn!

 

Mia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!!

 

Meiske, veel plezier in Italië! Heerlijk!

Ik weet eigenlijk niet wanneer ik mag testen. 3 dagen embryo, over 11 dagen? Zit dan in Frankrijk. Even kijken hoe we dat gaan aanpakken ? Ook ivm bollen en progynova.

 

8 cellig was de embryo, niks aan kwaliteit ingeleverd. We zullen zien, P is van een 7 cellige. Maar dat zegt natuurlijk niet perse iets.

 

Nu wachten.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames

 

Vandaag wachtdag 13, en het bloeden is vanmorgen begonnen, ben ongesteld geworden. Nu net me 1e pil erin, en dat 17 dagen en dan mag ik weer gaan spuiten wat gaat dit snel, na de eerste keer dat het mis ging in mei moest ik een rust maand houden en daar achter volgde een maand vakantie van het ziekehuis, en nu mag ik vandaag de dag dat het mis is gegaan meteen starten voor me 2e poging, dat voelt ook wel weer goed.

Helaas is het niet gelukt met onze cryo maar ben blij dat we die kans mochten hebben en ben ook blij dat ik vandaag meteen van start kan gaan voor de volgende behandeling.

Ik schrijf later later vandaag even meer, heb een bakje thee gezet en die ga ik op drinken (klink raar misschien) met een lekker sigaretje, die heb ik vandaag wel verdiend vind ik zelf.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen Dames!

 

@Marielle ohww balen meid :( had zo gehoopt dat het toch nog goed zat...

maar ben blij dat je zo positief bent! en gelijk aan de volgende poging kan beginnen... :)

 

@hier vandaag wachtdag 5.... en weet eigenlijk ook niet wanneer ik mag testen... heb een 5dagen oude cryo terug gekregen dus zit nu 10dpo denk dat ik dinsdag maar een testje ga wagen

 

@Mia volgens mij zijn wij de laatste op het wachtbankje ja :)

wij hebben niet te horen gekregen hoeveel cellig onze emmy was :( alleen dat het een score 2 had... (1 is top 2 is goed 3 is matig en 4 is slecht) ze zijn wel 5 dagen oud en denk dat 1 een blastocyste of morula is maar geen idee wat er nu in m'n buikje zit :laugh: vorige keer gingen de wachtweken echt snel! vooral de 1e week maar nu... pfff de dagen gaan nog net niet achteruit hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meiden!

 

Marielle, was het een lekker sigaretje? Wat fijn dat je gelijk al weer verder kan. Jammer dat het nodig is maar je hoeft niet overbodig te wachten, ook fijn.

 

Soentje, wachtdag 5 al!!! Zo hè, ik zit al op 2 ha ha.

 

Ik heb geen idee wat te verwachten, ben heel relaxed. Dat komt omdat ik bezig met onze kleine van 14 maanden en mijn werk. Dat zal vlgd week wel anders zijn, ha h!

 

Fijne dag meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mia haha pff gelukkig ben jij er relaxed onder... en heb je lekker afleiding... hier is het tegenovergestelde hihi... wil steeds al testen.. maar doe het niet :laugh: ben echt bang voor de teleurstelling :( bij de vorige poging was ik ook aardig down en depri naderhand :( mede doordat je eerst blij wordt gemaakt en daarna wordt het je weer afgenomen denk maarja... denk dat ik op z'n vroegst maandag zal testen... pfff ben zooo scared! voel wel vandaag allemaal steekjes in me buik maar of dat goed of sleht is echt geen idee!

 

@marielle... indd goed dat je gelijk door mag gaan, dan heb je hopelijk ook niet teveel tijd om over dee teleurstelling te piekeren :) hier al aaardig testdrang! vind het zoooo moeilijk nu ineens! vorige poging echt toaal geen last van... toen durfde ik op de testdag zelf niet eens te testen... hihi

 

@Hobbesje hoe is het met jou meid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend is het zeker s0entje! Ik snap het gevoel helemaal, dat had ik hier ook. Maar toch kon ik me niet inhouden. En je voelt nu idd vanalles... lastig is dat he? Succes met dit zware wachten!

 

Hier gaat het prima, heb nog/weer buikpijn. Het lijkt wel bandenpijn, maar dat kan nog helemaal niet.... En verder ben ik nu al moe, dat belooft nog wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Soentje!!

 

Ik heb ergens gelezen dat het gelukt is!!! Je bent zwanger! Gefeliciteerd meid!!

 

Ik heb op wachtdag 8 en 9 getest en deze waren negatief. Het was zo'n vroege test van cb. Ik keek er niet van op. Ik had het gevoel al. De vorige 2 keren, wist ik dat ik zwanger was!! Na de vakantie gaan we weer aan de bak!

Nu nog even aan de vino! Maar vooral genieten van een net lopend meisje en mijn leuke vent in france!

 

Meisjes, die zwanger zijn; top! Koester het en zorg goed voor jezelf!

 

Voor de nog niet zwangere meisjes; houd vol. Het is het allemaal waard! Power vrouwen van dit forum!!

 

Heel veel liefs mia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden